Jump to content

schimbare motor


alex_e36

Recommended Posts

nici nu ma gandesc sa o vand... o sa raman la 4 pistoane ...doar ca va fi un 1.8 is si dupa cel voi segmenta si verifica tachetii hidraulici, distributia schimbata... eventual valvele schimbate,sper ca vanos va fi ok.... dupa toate astea voi pune un chip .... si at voi ajunge la performantele unui 2.0 ...

 

E careva dintre voi care are chip pe 1.8 is ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nici nu ma gandesc sa o vand... o sa raman la 4 pistoane ...doar ca va fi un 1.8 is si dupa cel voi segmenta si verifica tachetii hidraulici, distributia schimbata... eventual valvele schimbate,sper ca vanos va fi ok.... dupa toate astea voi pune un chip .... si at voi ajunge la performantele unui 2.0 ...

 

E careva dintre voi care are chip pe 1.8 is ?

Cauta unul care nu trebuie segmentat.

Daca trebuie segmentare, s-a tras mult de el.

Link to comment
Share on other sites

Problema IS-ului este ca acest motor desi destul de performant are probleme la capitolul fiabilitate.

 

Discutabil.

 

Sunt destule 318is-uri În România, probabil cã au peste 250 000 km ºi merg ok.

 

Ăn plus, motorul de pe 318is are vibrochen forjat, dovada faptului cĂŁ este un motor rezistent.

Link to comment
Share on other sites

Problema IS-ului este ca acest motor desi destul de performant are probleme la capitolul fiabilitate.

 

Discutabil.

 

Sunt destule 318is-uri În România, probabil cã au peste 250 000 km ºi merg ok.

 

Ăn plus, motorul de pe 318is are vibrochen forjat, dovada faptului cĂŁ este un motor rezistent.

 

 

asai ... dar tot ce ma intereseaza pe mine ... e faptul ca daca are km multi ... si segmentii s-or dus.... sa nu cumva sa aiba uzura in blocul motor... avand in vedere ca e un motor fara camasa... ce ma fac....? daca-l segmentez... si blocu motor are uzura... imi distruge segmentii in cateva miii.... :|

Link to comment
Share on other sites

asai ... dar tot ce ma intereseaza pe mine ... e faptul ca daca are km multi ... si segmentii s-or dus.... sa nu cumva sa aiba uzura in blocul motor... avand in vedere ca e un motor fara camasa... ce ma fac....? daca-l segmentez... si blocu motor are uzura... imi distruge segmentii in cateva miii.... :|

Ce treaba are blocul cu segmentii?

Daca are zgarieturi sau canale iti uzeaza segmentii fortat.

Sau cel putin asa stiam eu...

Link to comment
Share on other sites

asai ... dar tot ce ma intereseaza pe mine ... e faptul ca daca are km multi ... si segmentii s-or dus.... sa nu cumva sa aiba uzura in blocul motor... avand in vedere ca e un motor fara camasa... ce ma fac....? daca-l segmentez... si blocu motor are uzura... imi distruge segmentii in cateva miii.... :|

Ce treaba are blocul cu segmentii?

Daca are zgarieturi sau canale iti uzeaza segmentii fortat.

Sau cel putin asa stiam eu...

 

da.... asai... uita ca nu m-am gandit la asta ...

 

 

sa stii ca am un prieten ... 318is... de la el mi-a intrat in boala sa-mi schimb motorul... are motorul pe gaz de vreo 40.000 de km si zice ca nu-i mananc ulei...

si pot sa zic ca am conduso si pe benzina si pe gpl... si diferentza e infima...

 

oare gazul ala nui mananc segmentii mai repede? ca valvele si pistoanele is forjate ... alea n-au treaba cu temperatura ridicata a gazului... nu? <_<

Link to comment
Share on other sites

Din ce am auzit eu, gazul mananca supapele. Mai ales daca o forjezi. Nu stiu sigur ce efect are asupra acestui motor.

Depinde in ce stil ai condus-o, gpl-ul nu are cum sa ajunga benzina niciodata.

Nu are rost sa o pui pe gaz, nu consuma mult.

Link to comment
Share on other sites

Din ce am auzit eu, gazul mananca supapele. Mai ales daca o forjezi. Nu stiu sigur ce efect are asupra acestui motor.

Depinde in ce stil ai condus-o, gpl-ul nu are cum sa ajunga benzina niciodata.

Nu are rost sa o pui pe gaz, nu consuma mult.

 

da da... nu ma gandeam... doar ca laudam motorul... pt ca or folosit materiale mai bune decat in unele cu 6 pistoane...

Link to comment
Share on other sites

Ai mult prea multe de schimbat !!!

Daca o sa cauti...o sa gasesti topicuri pe aceasta tema.

In plus cred ca nu poti face RAR'ul !

 

Pe langa ce ai mai scris tu, mai trebuie sa schimbi discurile de frana, si destule alte componente.

Concluzia dupa 20 de pareri [pe maine o sa vezi <_<] este asta ''vinde 316i si cumpara 320i :)

 

si acuma lamureste-ne si pe noi de ce nu poti face RAR? de ce nu ti-ar accepta?

Link to comment
Share on other sites

Pentru ca nu poti pune motor cu putere cu 30% mai mare decat cel pentru care a fost proiectata masina.

 

Procentul este de fapt de 40%.

 

PoĂži omologa Âşi un astfel de motor, chiar dacĂŁ nu a fost vreodatĂŁ montat pe acea caroserie, ĂŽnsĂŁ sunt costuri mult mai mari de omologare, ĂŽn jur de 2000 Ron.

Link to comment
Share on other sites

Un comunicat Rar preluat de pe un forum:

 

 

- Referitor la scrisoarea dumneavoastrĂŁ, vĂŁ comunicĂŁm cĂŁ conform Ordinului ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr.2132/2005 pentru aprobarea Reglementarilor privind omologarea individuala, eliberarea cartii de identitate si certificarea autenticitatii vehiculelor rutiere - RNTR 7- prin schimbarea motorului trebuie sa se mentina acelasi nivel al emisiilor poluante. Intrucat nu cunosc ce motor aveati montat pe autovehicul si ce motor vreti sau ati achizitionat va comunicam cele trei cazuri in care puteti sa va incadrati.

- In cazul in care schimbati motorul cu altul identic (acelasi cod) se va verifica de catre reprezentantii RAR fixarea noului motor si a tubulaturii de evacuare, se va efectua testul de poluare si se va modifica CIV.

- In cazul in care schimbati motorul cu altul care se afla in gradul de motorizare (gama de motoare care a echipat un anumit tip de autovehicul pe parcursul intregului interval de fabricatie a respectivului tip), functioneaza cu acelasi tip de combustibil si nu genereaza modificari de putere mai mari de 40% determina omologarea vehiculului.

- In cazul in care schimbati motorul cu altul care nu se incadreaza in cazurile enumerate mai sus, suplimentar fata de operatiunile de omologare se fac si alte verificari inclusiv de catre Laboratorul de Incercari pentru Securitate Rutiera privind performantele sistemului de franare, determinarea repartitiei de mase, etc.

- Pentru mai multe informatii va rugam sa luati legatura cu reprezentantele nostre sau cu Departamentul coordonare baze de date tehnice, poluare si consultanta la numarul de telefon: 021 318.17.58 sau 021.202.70.00, 021.318.17.35 interior 251/157

Mentionam ca modificarile vehiculelor inmatriculate in Romania ce determina omologarea acestora se pot efectua numai in ateliere specializate, autorizate conform legislatiei in vigoare. Lista de ateliere autorizate le gasiti la sediul oricarei reprezentante RAR sau la adresa www.rarom.ro

Link to comment
Share on other sites

nu e vorba de 40% mai multa putere decat cel mai puternic motor care a fost montat pe caroseria aia?

 

adica pe caroseria mea a fost montat si 316i si 328i , eu avand 316i, vrei sa zici ca nu pot pune un motor de 2.8?

 

Nu conteazĂŁ doar caroseria.

La o motorizare mai mare diferĂŁ mult mai multe piese, chiar Âşi de articulaĂžie.

Link to comment
Share on other sites

Ar mai fi o solutie, tu ai m43b16, iti iei un m43b18 + un chip + o evacuare nou cap coada = aproximativ 130cp si ai ceva unicat pe coupe si nu se observa schimbarea de motor pt ca sunt identice, difera doar softul, axul cu came, cursa pistoanelor si..., oricum nu prea multe si cu ocazia asta faci si segmentare ca tot vorbeai mai sus de asa ceva.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.