Jump to content

directie?


nike.ali2008

Recommended Posts

Sray cu vaselina unde intra tija de la volan in caseta de directie.Merita incercat.La mine a mers. :)

 

Sus pe oala de la amortizor ai un capac negru mic care se poate scoate cu mana.Poti incerca cu un lubrifiant,o sa vezi acolo rulmentul,m-as mira sa fie de acolo.Poti incerca,rau nu faci.

 

La seria 5 da poate...(in profil ai e34)..Nu are unde sa incerce presupun pe moment decat daca schimba seria 3 cu 5 <_<

Daca e terminat rulmentul din flansa superioara si a capatat joc, poti sa-i dai cu ce vaselina sau spray cat vrei si poti....in genere, vizibilitatea acolo e limitata de o saiba dar poti vedea putin pe margine....nu e suficienta diagnosticarea vizuala la acest rulment deoarece jocul aparut acolo spune multe, numai ca nu prin lubrefiere rezolvi..ai dreptate ca nu faci rau, practic nu faci nimic..

Atasez poza cu amplasarea bucsei de plastic de care vorbeam mai sus

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

am uitat sa precizez ca "virgula' <_< constructiv, la ambutisarea articulatiilor sferice, se foloseste aceasta bucsa (camasa) de plastic intre rotula si componentul exterior...pivoti...bielete de directie...antiruliu...mai pe scurt articulatiile sferice. deci scartaiala aia poate sa apara in mai multe locuri (componente) Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Am observat ca e cam cotoioasa treaba cu burduful ala. Trebuie facuta treaba pe sub masina, cu scutul jos. Maine o sa verific cu cineva daca sigur de la ala e. Pentru ca, asa cum a spus si DanS, poate fi si de la alte imbinari. Macar sa nu ma chinui degeaba sa scot burduful ala.
Link to comment
Share on other sites

Am verificat azi mai cu atentie. Se pare ca problema este (90%) de la bieleta antiruliu. Cand misc de volan pocneste. Se si vede cum pocneste, daca ma uit cu atentie la tija. In primul rand mi se pare cam ciudat cum e in partea de sus. Pare ca ar sta fortata. Surubul ala de prindere ar trebui sa fie pe centru capului bieletei, si nu prea pare ca e.

 

 

La capul de jos este rupt cauciucul ala de la bucsa. Cred ca aia e problema. Am dat eu cu niste spray p-acolo dar nu prea s-a simtit diferenta. Din cauza asta nu sunt 100% ca bieleta e problema.

 

 

Ma gandeam sa dau roata jos si sa desfac unul din capetele bieletei si sa vad daca se mai aude ceva. Daca nu se mai aude, cumpar o bieleta noua. Intrebarea este, daca o desfac, trebuie reglat ceva apoi, cand pun una noua? Sau asta e doar la bieleta de directie?

Link to comment
Share on other sites

Azi am coborat hotarat la masina sa depistez sursa sunetului si, surpriza! Nu se mai auzea aproape deloc. Probabil de la umezeala. S-ar putea sa fie vreo imbinare (bieleta-caseta sau tija volan - caseta). In ultima vreme am cam luat niste baltoace in viteza. Poate a ajuns apa p-acolo si a sters lubrifiantul.

 

apa a facut ca articulatia sa functioneze silentios. Acum ca s-a uscat si-a revenit.

Daca vrei, maine dai o fuga la Ploiesti si o schimbam (am eu mai multe si nu te costa nimic)..Si berea tot eu o dau..pentru tine fara alcool. <_<

Link to comment
Share on other sites

Sray cu vaselina unde intra tija de la volan in caseta de directie.Merita incercat.La mine a mers. :)

 

Sus pe oala de la amortizor ai un capac negru mic care se poate scoate cu mana.Poti incerca cu un lubrifiant,o sa vezi acolo rulmentul,m-as mira sa fie de acolo.Poti incerca,rau nu faci.

 

La seria 5 da poate...(in profil ai e34)..Nu are unde sa incerce presupun pe moment decat daca schimba seria 3 cu 5 <_<

Daca e terminat rulmentul din flansa superioara si a capatat joc, poti sa-i dai cu ce vaselina sau spray cat vrei si poti....in genere, vizibilitatea acolo e limitata de o saiba dar poti vedea putin pe margine....nu e suficienta diagnosticarea vizuala la acest rulment deoarece jocul aparut acolo spune multe, numai ca nu prin lubrefiere rezolvi..ai dreptate ca nu faci rau, practic nu faci nimic..

Atasez poza cu amplasarea bucsei de plastic de care vorbeam mai sus

hmmm asta poate da un sunet ca un scartait + pacanit la viraj maxim?am un zgomot din asta la viraj stanga scartie ceva in fata si pacane-pana acum singura diagnoza a fost caseta de directie(cu masina suspendata decat torzneste in dreptul casetei de directie in rest suspensia e ok)

e46 325 compact e masina

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Ia dreapta maxim de volan ca sa poti sa vezi pe dupa roata. Pune pe cineva sa miste de volan si tu pune mana pe rand pe toate tijele alea si vezi daca se simte ceva cand auzi zgomotul. Poate la tine e ceva mai complicat (caseta, pompa servo), dar nu strica sa verifici si ce ti`am zis. Verifica si lichidul de servo si cureaua (sa fie intinsa bine si in stare buna, fara crapaturi).
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.