Jump to content

Recommended Posts

salut ! am si eu o problema : de cateva zile nu mai imi pornea masina si mi se aprindea martorul baterie! pt. aceasta am cumparat o baterie noua. acum cu noua baterie nu imi mai porneste la rece si dupa mai multe incercari ramane marotul de la baterie aprins!!!!!!! ce o fI??????? si in plus imi tremura motorul si scoate un fum inecacios. dupa 4-5 incercari dupa ce o pornesc si se incalzeste se aprinde la sfert de cheie!

puteti sa ma ajutati?

s-a confruntat vreunul cu o astfel de problema/

mersi anticipat!

Link to comment
Share on other sites

salut ! am si eu o problema : de cateva zile nu mai imi pornea masina si mi se aprindea martorul baterie! pt. aceasta am cumparat o baterie noua. acum cu noua baterie nu imi mai porneste la rece si dupa mai multe incercari ramane marotul de la baterie aprins!!!!!!! ce o fI??????? si in plus imi tremura motorul si scoate un fum inecacios. dupa 4-5 incercari dupa ce o pornesc si se incalzeste se aprinde la sfert de cheie!

puteti sa ma ajutati?

s-a confruntat vreunul cu o astfel de problema/

mersi anticipat!

bujiile le-ai verificat?

Link to comment
Share on other sites

verifica incarcarea,alternatorul +releu de incarcare.

 

becul aprins tine de incarcare si n-are nimic de-a face cu aspectele la pornire descrise de el.

Posibil bujie terminata sau/si 1 sau mai multe injectoare defecte. Eu merg pe varianta si.

Link to comment
Share on other sites

verifica incarcarea,alternatorul +releu de incarcare.

 

becul aprins tine de incarcare si n-are nimic de-a face cu aspectele la pornire descrise de el.

Posibil bujie terminata sau/si 1 sau mai multe injectoare defecte. Eu merg pe varianta si.

 

diesel

Link to comment
Share on other sites

salut ! am si eu o problema : de cateva zile nu mai imi pornea masina si mi se aprindea martorul baterie! pt. aceasta am cumparat o baterie noua. acum cu noua baterie nu imi mai porneste la rece si dupa mai multe incercari ramane marotul de la baterie aprins!!!!!!! ce o fI??????? si in plus imi tremura motorul si scoate un fum inecacios. dupa 4-5 incercari dupa ce o pornesc si se incalzeste se aprinde la sfert de cheie!

puteti sa ma ajutati?

s-a confruntat vreunul cu o astfel de problema/

mersi anticipat!

bujiile le-ai verificat?

nu dar am sa le verific

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca este altceva, dar deocamdata nu spun nimic... Care ar fi logica sa fie bujii sau injectoare dupa deconectarea bateriei?

 

Oricum, ceea ce cred eu ca este, tot nu are legatura cu bateria.

 

P.S.: cand am intrebat ce motorizare, nu ma refeream doar la benzina/diesel... Diesel cu pompa de injectie, common-rail... tipul motorului... Sunt aspecte importante la acest gen de probleme.

Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca este altceva, dar deocamdata nu spun nimic... Care ar fi logica sa fie bujii sau injectoare dupa deconectarea bateriei?

 

Oricum, ceea ce cred eu ca este, tot nu are legatura cu bateria.

 

P.S.: cand am intrebat ce motorizare, nu ma refeream doar la benzina/diesel... Diesel cu pompa de injectie, common-rail... tipul motorului... Sunt aspecte importante la acest gen de probleme.

nu are nici o treaba cu bateria!

e un bmw 325 td din 1996!

astazi a pornit mai greu dar din prima , ca a fost mai cald!

 

Eu cred ca este altceva, dar deocamdata nu spun nimic... Care ar fi logica sa fie bujii sau injectoare dupa deconectarea bateriei?

 

Oricum, ceea ce cred eu ca este, tot nu are legatura cu bateria.

 

P.S.: cand am intrebat ce motorizare, nu ma refeream doar la benzina/diesel... Diesel cu pompa de injectie, common-rail... tipul motorului... Sunt aspecte importante la acest gen de probleme.

si cam ce crezi ca ar putea fi?

 

 

Eu cred ca este altceva, dar deocamdata nu spun nimic... Care ar fi logica sa fie bujii sau injectoare dupa deconectarea bateriei?

 

Oricum, ceea ce cred eu ca este, tot nu are legatura cu bateria.

 

P.S.: cand am intrebat ce motorizare, nu ma refeream doar la benzina/diesel... Diesel cu pompa de injectie, common-rail... tipul motorului... Sunt aspecte importante la acest gen de probleme.

te gandesti la pompa de injectie????

Link to comment
Share on other sites

Nu, nu ma gandesc la nicio pompa... Cand ti-a pornit, tot asa cu tremurat motor si mult fum?

da cand pornesc, porneste greu si scoate mult fum! si apoi mototul tremura pana se incalzeste!

parca nu merg cateva pistoane!

Edited by crysty83
Link to comment
Share on other sites

Nu, nu ma gandesc la nicio pompa... Cand ti-a pornit, tot asa cu tremurat motor si mult fum?

da cand pornesc, porneste greu si scoate mult fum! si apoi mototul tremura pana se incalzeste!

parca nu merg cateva pistoane!

 

Cristi, parerea mea este ca ar trebui verificate si injectoarele

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.