Jump to content

Recommended Posts

e normal atata vreme cat nu-ti variaza de la minim la maxim, o sa observi treaba asta si cand masina nu sta drept.. daca e cu botu in sus... iti indica mai putin in rezrevor, daca sta cu botu in jos.. invers

cred ca el vorbea de acul consumului instantaneu...

Link to comment
Share on other sites

da e vorba de consumul instantaneu deci inca o data daca acelerez indica consum e ceva normal,daca franez la fel indica consum bine ca nu trece de jumate si coboara inapoi acul, e normal sau nu ? e dus ceva sau ce cum sa stiu ? plss <_<

 

 

cand franezi motorul este inca in turatie superioara celei de ralanti, nu? In timpul scurs dintre inceperea franarii si implicit a reducerii turatiei si atingerea turatiei de ralanti la oprire, acest indicator (ac) este inca deasupra minimului dar revine, asa-i?

Deci nu e nici o problema zic eu

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema legata de treaba asta cu consumul... Daca bag in viteza a doua, spre exemplu, si nu accelerez, ci las masina sa mearga singura, nu coboara acul sub 20 l/h. Daca mai si accelerez un pic, acul sare de 25 - 30 <_< Intrebarea este: chiar atat poate sa consume, chiar si cu motorul la ralanti? Sau acul acela e pus doar de forma si nu indica exact consumul instantaneu?

PS: Am incercat si coborand o panta cu motrul pe liber... acul nu scade sub 8 l/h! Nu cred ca e chiar asa! E imposibil! Chiar daca e rece motorul!

Edited by Bear
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema legata de treaba asta cu consumul... Daca bag in viteza a doua, spre exemplu, si nu accelerez, ci las masina sa mearga singura, nu coboara acul sub 20 l/h. Daca mai si accelerez un pic, acul sare de 25 - 30 <_< Intrebarea este: chiar atat poate sa consume, chiar si cu motorul la ralanti? Sau acul acela e pus doar de forma si nu indica exact consumul instantaneu?

PS: Am incercat si coborand o panta cu motrul pe liber... acul nu scade sub 8 l/h! Nu cred ca e chiar asa! E imposibil! Chiar daca e rece motorul!

 

fiind un sistem analogic si avand si inertie , este normal sa nu indice exact consumul..ce an e masina ta?

Link to comment
Share on other sites

nu stiu daca e normal sau nu eu va intreb pe voi inainte de a merge la un service. nu stiu nici eu daca e bine sau nu ce se intampla cu acul ala>la acceleratie imi arata consum instantaneu ceia ce e normal daca iau piciorul depe acceleratie scade catre zero iar daca franez brusc sau mai putin brusc incepe si urca dela zero pana la 7-8-9 la suta din nou apoi scade iara la zero cand masina sta pe loc...deja ma dispera faza asta incercati si voi chestia asta plss

sper sa reveniti cu rasp ms mult

Link to comment
Share on other sites

fiind un sistem analogic si avand si inertie , este normal sa nu indice exact consumul..ce an e masina ta?

Cred ca nu poate indica exact consumul... Dar chiar asa diferente mari? Masina e dintre primele pisici - 1991.

Link to comment
Share on other sites

E normal, atit consuma. La consumul mediu cum stati? A mea tot cam la fel face si in oras consuma mai putsin decit scrie in cartea ei. Nu mai stati atit cu ochii pe prostia aia, nu e chiar asa importanta. Fiti mai atenti la drum, decit la bord. Daca nu sinteti atenti la bord in cel mai rau caz primiti vreo poza de la radar acasa, asta in cel mai rau caz.
Link to comment
Share on other sites

chestia cu acul litrometrului pe 20 la relanti, s-a mai discutat...

 

la masinile noastre (si nu numai) consumul este calculat in litri/100km IN MERS... (l/100km)

 

la RALANTI (de ex.stand pe loc) consumul este calculat in litri/ora... (l/h)

 

de aici imposibilitatea ca litrometrul sa mai indice consumul instantaneu CORECT, asa ca la unele modele mai vechi se duce spre maxim, iar la cele mai noi se duce la 0...

 

restul e can-can... <_>

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de raspunsuri tuturor!

@ XXL: m-ai scos din ceata! Nu prea gaseam logica la toata treaba asta...

@ Smudo: multam de sfat, dar nu stau cu ochii in bord, am atentie distributiva :) In schimb tu, esti mult mai tare, daca ai reusit sa scoti consumul mai mic decat scrie in carte! Eu n-am reusit performanta asta la nicio masina, indiferent de motorizare <_<

Link to comment
Share on other sites

In carte e dat un consum de 12,9 l/100 km in oras, iar mie imi consuma intre 11,25 si 11,95 calculat cu alimentat plin de fiecare data si intre plinuri pus jurnalierul pe 0. In schimb mi se pare ca imi ia cam mult afara, dar rar merg cu mai putin de 20 km/h peste viteza permisa.

P.S: Azi bagai benzina, cu 54 de litri am mers 452 km in oras.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.