Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Filtre


Mircea Pop

Recommended Posts

  • Replies 213
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca vrei sa respecti indicatiile BMW...astepti pana iti apare ca trebuie schimbat.

Normal TU [sau mecanic din service] trebuie sa il verifici sa vezi starea lui, sa vezi cat de imbacsit este el.

 

Microfiltrul este cel pentru aerul din interior. Nu este de la clima. Se afla sub capota la baza parbrizului. Se schimba in 3-4 minute

Link to comment
Share on other sites

Microfiltrul / filtrul de polen / filtrul cu carbon - este filtrul de la sistemul de aer conditionat / clima.

Intervalul de schimb la filtrele de aer depinde mult de drumurile pe care s-a mers. Daca drumurile-s pline de praf se imbacsesc rapid. Arunca o privire si daca sunt imbacsite de praf schimba-le.

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa respecti indicatiile BMW...astepti pana iti apare ca trebuie schimbat.

Normal TU [sau mecanic din service] trebuie sa il verifici sa vezi starea lui, sa vezi cat de imbacsit este el.

 

Microfiltrul este cel pentru aerul din interior. Nu este de la clima. Se afla sub capota la baza parbrizului. Se schimba in 3-4 minute

Chestia e ca nu am filtru de aer in idrive.Si de aceea intreb daca nu cumva ii trecut acolo in categorie cu schimbul uleiului, cum e si filtrul de ulei de care nu este metionat pe idrive.

Link to comment
Share on other sites

pai ai trei suruburi, scoti acel capac apoi scoti filtrul de habitaclu.

daca are mult praf sau este inchis la culoare...schimba-l.

cand l-ai schimbat ultima data ?

Vad ca se schimba automat la Inspection I si II. Cati km are masina ?

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Ii faci Inspection I si II cand trebuie ?

La inspection II trebuiau schimbate filtrele de aer si de combustibil.

Cred ca la 90.000km ai avut Inspection II.

Carte de service ai ? De unde ai cumparat masina si la cati km ?

Link to comment
Share on other sites

Ii faci Inspection I si II cand trebuie ?

La inspection II trebuiau schimbate filtrele de aer si de combustibil.

Cred ca la 90.000km ai avut Inspection II.

Carte de service ai ? De unde ai cumparat masina si la cati km ?

Acuma am luato in decembrie din Germania si are carte service dar nu te poti increde in ce scrie acolo.Avea 104.000 sau cat cand am duso in service tot in decembrie.Mi-a aparut pe bord sa ii schimb uleiul si am schimbat uleiul si filtrul de ulei.M-am uitat in idrive si mai am in august anu asta lichidul de frana si microfiltrul.

Edited by Mircea Pop
Link to comment
Share on other sites

off-topic <_<

 

ce an si luna de fabricatie este ?

cat te-a costat ?

in cartea de service, la ce nr. de km apare ultima interventie ?

Este din 08/2005.E90.17300 masina propriu-zis fara nici o taxa sau adus.In cartea de service scrie la 79.000 parca dar nu stiu exact si este in masina cartea.O sa verific maine.

Link to comment
Share on other sites

bun pret ! final la cat a ajuns ?

Sincer nu am calculat dar alte cheltuieli care au mai fost:drumul(motorina si roviniete 1000 km),numere provizorii,schimbul ala de ulei cu filtru,casco si acum mai am taxa auto,rca,numere negre,numerele galbene si covorase mi-a dat neamtul.

Link to comment
Share on other sites

E un 320D ? Inaintea lui ce ai avut ? <_<

 

Forumul asta nu este bun de citit pentru cineva care vrea sa cumpere un BMW. Dar tu deja ai 3 luni cu el :) Daca nu ai avut probleme pana acum, cred ca neamtul nu te-a pacalit. Era particular sau autohouse ?

Link to comment
Share on other sites

E un 320D ? Inaintea lui ce ai avut ? <_<

 

Forumul asta nu este bun de citit pentru cineva care vrea sa cumpere un BMW. Dar tu deja ai 3 luni cu el :) Daca nu ai avut probleme pana acum, cred ca neamtul nu te-a pacalit. Era particular sau autohouse ?

Da 320d.Un logan 1,6 benzina 8 valve am condus inainte.Nu m-a pacalit el a preluat-o de la o firma de leasing.Autohouse cred ca ii zice desi e curtea omului acolo dar are vreo 15-20 de masini si cu asta se ocupa.

Link to comment
Share on other sites

Filtrul de aer se schimba cam la 10 000 Km , eu l-am desfacut cand am luat masina in luna 9 / 2008 si nu l-am schimbat ci doar i-am spalat pasla aia ce acopera filtrul de aer (arata ok) iar acum cateva zile cand m-am uitat la filtru dupa numai 5000 km era negru si plin de praf (l-am schimbat).....cu filtrul de polen fac experimente in fiecare saptamana , simplu (se scoate usor si se monteaza la fel de usor) il spal in fiecare saptamana si de fiecare data filtrul meu de polen e negru si plin de praf , dau cu jetul de apa pe al apoi il las la uscat si totul e super ok ....daca m-as lua dupa cei din magazine as da 100 ron pe filtru de polen in fiecare saptamana <_<
Link to comment
Share on other sites

Filtrul de aer se schimba cam la 10 000 Km , eu l-am desfacut cand am luat masina in luna 9 / 2008 si nu l-am schimbat ci doar i-am spalat pasla aia ce acopera filtrul de aer (arata ok) iar acum cateva zile cand m-am uitat la filtru dupa numai 5000 km era negru si plin de praf (l-am schimbat).....cu filtrul de polen fac experimente in fiecare saptamana , simplu (se scoate usor si se monteaza la fel de usor) il spal in fiecare saptamana si de fiecare data filtrul meu de polen e negru si plin de praf , dau cu jetul de apa pe al apoi il las la uscat si totul e super ok ....daca m-as lua dupa cei din magazine as da 100 ron pe filtru de polen in fiecare saptamana <_<

si are vreun efect pozitiv chestia asta cu spalatul?

Link to comment
Share on other sites

si are vreun efect pozitiv chestia asta cu spalatul?

 

DA , respir aer curat , Filtrul de polen este filtrul pt habitaclu, pt sanatatea noastra deaceea se recomanda cel cu carbon pt cei cu probleme de respiratie

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

Exact la fel fac si eu cu filtrul de aer si cu microfiltrul. Pe cel de aer il las la inmuiat in apa cu solutii de spalat si degresanti, apoi il curat bine. Pasla din exterior iese ca si noua. Il schimb definitiv doar cand este mult ulei in el.

Daca as da cate 27 euro din 3000 in 3000 km ajungi la sapa de lemn

 

Microfiltrul se umple cu nisip/praf dupa cativa km. Asta se scote / curata mult mai usor.

 

Daca nu se verifica si apoi schimba / curata, o sa o faca mecanicii la Inspection I si II.

 

Microfiltrul [filtrul de polen sau habitaclu] nu se imbacseste mult cu ulei si fum ca si filtrul de aer in care intra multe gaze de esapament findca este aspirat aerul din fata masinii.

Link to comment
Share on other sites

ia si vezi ce faci cu aerul comprimat.

http://personal.auna.com/pedromar8/Imagene...rico/motor8.jpg

 

nu uita ca peste cateva pooti sa opresti si tu compresorul pentru ''ziua pamantului'' apoi poti sa continui. totusi dimineata cand incepe prima cursa din F1...poti sa mergi sa vezi startul ... !!! <_<

Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ aratĂŁ ĂŽn halul ĂŁla, schimbarea este singura opĂžiune.

 

Te contrazic, daca arata in halul ala se scoate pasla aia si se spala cu dero ca orice tricou, apoi se sufla filtrul pt ca daca te uiti atent inca se mai vede culoarea originala a hartiei din filtru .... si poti sa mai mergi linistit cu acel filtru inca 10 000 km .... conteaza foarte mult cum arata hartia din filtru nu pasla aia de deasupra ..

Link to comment
Share on other sites

la fel fac si eu. dar nu doar cu detergent. il las la inmuiat si cu alte solutii puternic degresante. pasla o poti folosi lifetime daca o cureti.

ca sa probezi...montezi filtrul, dar nu si capacul, apoi pui pe cineva sa tureze motorul. o sa vezi ca ia aer normal si suficient !!!

Link to comment
Share on other sites

Te contrazic, daca arata in halul ala se scoate pasla aia si se spala cu dero ca orice tricou, apoi se sufla filtrul pt ca daca te uiti atent inca se mai vede culoarea originala a hartiei din filtru .... si poti sa mai mergi linistit cu acel filtru inca 10 000 km .... conteaza foarte mult cum arata hartia din filtru nu pasla aia de deasupra ..

 

Pãi hârtia mai aratã bine dacã pâsla aratã În halul ãla?

Link to comment
Share on other sites

pai scot tot praful si nisipul din el, apoi uleiul iese daca filtrul ramane la inmuiat acolo <_<

daca nu este bun...cand turezi la 4000-5000rpm, s-ar gatui, s-ar aduna filtrul daca nu ar lasa sa treaca aerul prin el.

 

decat sa dau 25-27 euro pe el din 3000 in 3000km...mai bine il curat. de schimbat cam la 30.000km le schimb.

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.