Jump to content

Filtre


Mircea Pop

Recommended Posts

stiu si la tine in oras persoane care curata filtrele <_<

daca doresc pot sa confirme !!!

 

eu spuneam de limite, nu de masurare.

- scrie undeva ca un BMW E** consuma la 10.000km maxim X ml de ulei si maxim Y ml de ulei ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 213
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fratilor voi nu intelegeti un lucru, acest forum este facut pentru a se da cu parerea nu de al criteca pe celalalt. Fiecare are dreptate in felul lui: ala ca schimba filtru la 3000 km si altu ca din 3000km il curata pana vede ca nu se mai poate face nimic cu el si schimba altul nou. Mai intai uitati-va ce intrebare a pus omul care a deschis acest topic si unde s-a nascut. Asa sumtem noi facuti de a complica treburile. Recunosc ca si eu i-am cerut omului sa imi zica si mie cum le curata sa vad cum sta treaba si o sa iau o decizie.
Link to comment
Share on other sites

Iti dai seama ca ceea ce intrebi e aiurea? Asta depinde strict de cum a fost exploatat motorul ala. E ca si cum ai intreba la 7 ani daca la 45 o sa fii chel sau divortat.

 

Problema se punea in felul urmator ''daca cuiva ii consuma 1200ml de ulei la 10.000km, se afla intre limitele de consum de ulei''. Eu intrebam despre limite. Cine le-a facut ? Cine a stabilit limitele...?

Cam cat ulei imi consuma masina mea la 15.000km, presupunand ca POT SA COMPLETEZ EXACT LA NIVELUL DIN URMA CU 15.000KM <_<

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Exista 2 modalitati de determinare a consumului de ulei.

1. Metoda ochiometrica sau la joja (inexacta la cantitati mici)

2. Metoda cantaririi (cu un cantar de mare exactitate - ca cele de la vopsitorie care au minim 3 zecimale); Se da tot uleiul jos, se cantareste - se pune la loc, se sigileaza motorul, mergi 1000 km normal, te intorci si il cantareste din nou.

 

Metoda 2 este agreata in concernul VAG (si ne-respectata de unele reprezentante din Romania care probabil nici nu au auzit de ea - Alto Syncro ar fi un exemplu) si daca consumul trece peste o anumita valoare se recomanda investigatii si inlocuirea pe garantie a componentei cu probleme.

Stiu toate detaliile pentru ca sunt patit.

Daca ii intrebi pe cei de la service o sa-ti spuna pe vorbe / inclusiv in scris pe factura ca un consum de 15 l de ulei intre schimburi (15.000 km) este normal. Fabrica este de cu totul si cu totul alta parere - nu mai dezvolt.

 

Service-urile din Romania (inclusiv reprezentantele) sunt patetice.

 

Ref. la filtre:

Poate sa-mi trimita si mie cineva in romana Inspection I si II pentru 320 D E46?

Multumesc, silviubb@gmail.com

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Nu despre cum sa masor volumul de ulei pierdut/consumat ziceam !!! Exista limite superioare/inferioare de consum la un anumit numar de km ?

Adica M47, kilometraj actual 150.000km, la 15.000km consuma intre 600ml si 1100ml ?!? Spune cineva asa ceva ?

Link to comment
Share on other sites

In functie de kilometraj <_<

Ar fi interesant de vazut

 

Pentru un motor care teoretic trebuie sa functioneze 400.000-600.000 km la 150.000 ar trebui sa fie aproximativ in parametrii motorului nou.

Am vorbit cu un tehnician si diagrama incepe sa se modifice de la 300-400.000 km in sus la motoarele bune. La mine la BMW la 150.000 motorul a iesit 100% (compresie etc)

Curba de cuplu era modificata - explicatia a fost ca asa se intimple daca ambreiajul este mai uzat. (daca imi amintesc bine).

 

Ca sa-ti dau exemplul meu: Seatul leon consuma 2-3 l la 15.000 km de nou; La seatul cordoba vandut la 100.000 km am completat 1 singura data cand am uitat sa fac revizia (ajunsese pe la 22.000 km). In rest nu am completat niciodata.

Daca cineva testa masinile (fara sa stie nr. km) ar fi spus ca leonul are 300-400.000 km si cordoba este "ca noua".

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

2. BMW nu recomanda schimbarea uleiului la cutia de viteze automata la BMW 320dA E46.

3. Sper sa nu cobesc <_< dar uite ca, curatand filtrele si schimband uleiul cand recomanda producatorul sau BMW...nu am probleme !!! Am avut 4 BMW pana acum !!!

4. Daca as vrea sa imi cumpar BMW si intru pe acest forum...in 2 ore imi piere cheful de BMW. Probleme + probleme + probleme. Nu inteleg cum le ingrijiti ca majoritatea ajung handicapate :)

 

Tot cei de la BMW sunt bucuroÂşi sĂŁ te taxeze cu 5-6000 € pentru o cutie recondiĂžionatĂŁ.

 

Este relativ faptul cĂŁ nu ai probleme.

Poate nu circuli foarte mulĂži km pe an.

Link to comment
Share on other sites

Topicul asta a degenerat si a ajuns o caterinca de prima clasa spre deliciul meu (si nu numai al meu observ aici),mai trebuie sa iasa unul din multime si sa spuna ca el nu-si spala indispensabilii dar ii lasa la aer peste noapte pt reanprospatare :bashwall: :) <_< Edited by punctepuncte
Link to comment
Share on other sites

2. BMW nu recomanda schimbarea uleiului la cutia de viteze automata la BMW 320dA E46.

3. Sper sa nu cobesc <_< dar uite ca, curatand filtrele si schimband uleiul cand recomanda producatorul sau BMW...nu am probleme !!! Am avut 4 BMW pana acum !!!

4. Daca as vrea sa imi cumpar BMW si intru pe acest forum...in 2 ore imi piere cheful de BMW. Probleme + probleme + probleme. Nu inteleg cum le ingrijiti ca majoritatea ajung handicapate :)

 

Tot cei de la BMW sunt bucuroÂşi sĂŁ te taxeze cu 5-6000 € pentru o cutie recondiĂžionatĂŁ.

 

Este relativ faptul cĂŁ nu ai probleme.

Poate nu circuli foarte mulĂži km pe an.

 

iar e totul pe invers mai Ciupanezu' :bashwall:

-fac peste 30.000 km / an

-cutia nu o cumpari de la BMW. o cuperi de la altii. TZAPA !

 

singura legatura este ca BMW pierde...!!! Toata lumea stie de caseta de directie care pica la BMW [dar altii sunt de vina], la fel si de turbo [pe care altii il fac]

O sa spui ca BMW nu produce nimic ci are contracte cu alti. Pe mine nu ma intereseaza !!!

 

In concluzie ESTE INTERESUL BMW sa nu pice piesele !!! ce spui tu este mentalitatea veche cu piese pentru masina aia ce se producea la Pitesti...

Link to comment
Share on other sites

DOAMNE !!! Nu le fortez. Aproape tot timpul sunt curate !!! Recunosc ca dupa un drum Spania - Romania si retur [aprox 7000km] schimb filtrul de aer ca are mult ulei si fum imbibat !

 

Pe bune sunt destui pe forum care v-au spus ca si ei curata / spala filtrele <_< E spre binele masinii.

Aici trebuie sa ii contrazic pe cei de la BMW care schimba filtrul de aer la 30.000km sau mai mult !

Daca m-ar coosta 5-10 euro l-as arunca si apoi schimba cu unul nou la 2500-3000 km.

Pe bune, daca 3 secunde ati gandi...nu ati mai reactiona asa...

Absolut NIMIC nu este anormal sau daunator pentru masina !!!

 

Eu nu ma pot supara pe ironiile voastre GRATUITE, fiindca stiu pe propria masina daca este OK sau NU !!!

Nu uitati titlul topicului si ce mesaj a pus initiatorul lui !!!

 

Have fun :)

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Hai sa iti mai spun ceva ! Sunt foarte multi care au filtre K&N care se curata sufland cu aer si apoi ... spalare DA ?

 

Nu comparam filtrele ci doar ce se intampla la iesirea din filtre !!! Care Permite intrarea mai multor vapori de ulei, praf, fum etc ????

 

Ai prieteni cu motociclete ??? Ia intreaba-i ce fac cu filtrele !!! <_<

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

pai daca nu mai este imbacsit si este curat => este spre binele masinii [motorului in speta]

 

pana acum ma faceati zgarcit, acum ati trecut peste asta...!

cu flitrul de aer ne-ai lamurit... poate ne spui si cat de des schimbi debitmetrul.. nu de alta dar e primul afectat e praf si de agentii de curatare <_< ... ca de motor saracu'...

intrebare suplimentara

se poate spala/curata si filtrul de ulei si cel de combustibil?

Edited by 4ucom
Link to comment
Share on other sites

pai daca nu mai este imbacsit si este curat => este spre binele masinii [motorului in speta]

 

pana acum ma faceati zgarcit, acum ati trecut peste asta...!

cu flitrul de aer ne-ai lamurit... poate ne spui si cat de des schimbi debitmetrul.. nu de alta dar e primul afectat e praf si de agentii de curatare <_< ... ca de motor saracu'...

promit ca o sa va anunt cand pica debitmetrul !!! JUR !

Pana acum nu a picat !...sau si ala trebuie schimbat preventiv ca...asa am auzit !!!???

 

Deitmetrul nu e senzor de perwol :))))))) Se ocupa cu altceva, dar nu vreau sa te contrazic daca ... asa ai auzit :bashwall:

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Ma nene, nu ma intereseaza filtre K&M, M&M si alte rahaturi. Vorbim de consumabilele masinii. Si sa dea dracu-n ele daca-s multe, 2-3. Atat de greu e sa le iei noi ? Mie nu mi se par chiar atat de scumpe

Pai nici pe mine nu ma intereseaza parerea ta...dar totusi am venit cu argumente si dovezi in sprijinul afirmatiei mele !!!

Parerea ta o luam in seama daca era sa ma consult inainte sa curat un filtru. Uite ca multi de pe forum...imi cer pareri pe privat. La ultimele nici nu am mai raspuns. Chiar daca erau intrebari pertinente si pareau seriosi...nu ma mai bag :)

 

Dar filtrele nu se schimba "preventiv". Se schimba cand se uzeaza. Cel de aer, ala mare si negru, il aspiri sau cum faci ? <_<

 

Daca iei o masina noua in garantie, cand esti chemat la revizie refuzi politicos si le spui ca le speli tu ? Ca na, mai costa si benzina dus intors pana la dealer...

SPER si te rog sa citesti tot. Ca sa intelegi !

 

Masina noua [cu garantie dealer]

-nu ai revizii la 10.000km

-filtrul de aer se schimba la peste 30.000km !!!

-filtrul de ulei + ulei se schimba la sfarsitul intervalului dat de OILSERVICE

-filtrul de combustibil se schimba la 60.000km

 

deci al meu nu ajunge sa fie negru !!! vrei sa iti trimit filtrul cu pluta peste ocean sa il vezi ? :bashwall:

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

pai daca nu mai este imbacsit si este curat => este spre binele masinii [motorului in speta]

 

pana acum ma faceati zgarcit, acum ati trecut peste asta...!

cu flitrul de aer ne-ai lamurit... poate ne spui si cat de des schimbi debitmetrul.. nu de alta dar e primul afectat e praf si de agentii de curatare <_< ... ca de motor saracu'...

promit ca o sa va anunt cand pica debitmetrul !!! JUR !

Pana acum nu a picat !...sau si ala trebuie schimbat preventiv ca...asa am auzit !!!???

 

Deitmetrul nu e senzor de perwol :blink:)))))) Se ocupa cu altceva, dar nu vreau sa te contrazic daca ... asa ai auzit :blink:

se poate spala/curata si filtrul de ulei si cel de combustibil?

ce tampiti sunt aia la BMW ca au pus filtre la masini... si debitmetre de aer care cica sa citeasca fluxul de aer... poi ce daca se umple de praf el citeste in continuare si nu da erori :) :bashwall: :unsure:

ps da-mi si mie vin e la masina ta sa nu fac cumva greseala sa o achizitionez vreodata

Link to comment
Share on other sites

iar e totul pe invers mai Ciupanezu' <_<

-fac peste 30.000 km / an

-cutia nu o cumpari de la BMW. o cuperi de la altii. TZAPA !

 

30 000 km pe an? Cred cã speli filtrele pânã te plictiseºti.

 

Cutia o cumperi de la BMW Âşi este recondiĂžionatĂŁ.

 

Ăntr-adevĂŁr a fost produsĂŁ de o altĂŁ firmĂŁ ĂŽnsĂŁ acest lucru nu conteazĂŁ pentru cĂŁ e clar cĂŁ BMW ĂŽÂşi adaugĂŁ un adaos.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.