Jump to content

Filtre


Mircea Pop

Recommended Posts

se poate spala/curata si filtrul de ulei si cel de combustibil?

ce tampiti sunt aia la BMW ca au pus filtre la masini... si debitmetre de aer care cica sa citeasca fluxul de aer... poi ce daca se umple de praf el citeste in continuare si nu da erori :) :bashwall: :unsure:

ps da-mi si mie vin e la masina ta sa nu fac cumva greseala sa o achizitionez vreodata

 

- unde ai citit despre filtrul de combustibil ? <_<

- cum ai dedus ca se umple de praf debitmetrul ??? pe unde intra praful ?

- daca nu da erori...este perfect functional !!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 213
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

se poate spala/curata si filtrul de ulei si cel de combustibil?

ce tampiti sunt aia la BMW ca au pus filtre la masini... si debitmetre de aer care cica sa citeasca fluxul de aer... poi ce daca se umple de praf el citeste in continuare si nu da erori :) :bashwall: :unsure:

ps da-mi si mie vin e la masina ta sa nu fac cumva greseala sa o achizitionez vreodata

 

- unde ai citit despre filtrul de combustibil ? <_<

- cum ai dedus ca se umple de praf debitmetrul ??? pe unde intra praful ?

- daca nu da erori...este perfect functional !!!

de obicei praful intra prin filtrul de aer neschimbat neinlocuit sau cosmetizat/ apropos de ce crezi tu ca se strica un debitmetru?

ai fos la un test sa vezi ca nu ai erori?

ma gandeam si eu ca daca merge curat ala de aer ar fi valabil si pentru cele de ulei si motorina/benzina

Edited by 4ucom
Link to comment
Share on other sites

iar e totul pe invers mai Ciupanezu' <_<

-fac peste 30.000 km / an

-cutia nu o cumpari de la BMW. o cuperi de la altii. TZAPA !

 

30 000 km pe an? Cred cã speli filtrele pânã te plictiseºti.

 

Cutia o cumperi de la BMW Âşi este recondiĂžionatĂŁ.

 

Ăntr-adevĂŁr a fost produsĂŁ de o altĂŁ firmĂŁ ĂŽnsĂŁ acest lucru nu conteazĂŁ pentru cĂŁ e clar cĂŁ BMW ĂŽÂşi adaugĂŁ un adaos.

Si tu si mai inca 3 cel putin nu cititi tot topicul [nu ma intereseaza motivele] ! Faceti o afirmatie, si sariti la urmatorul topic.

Cand va intreaba cineva ceva...nu raspundeti sau scrieti offtopic...

 

am scris ca il schimb NOU doar la 30.000 km ??? de ce nu citesti tot ? si nu doar pe acest topic !

Link to comment
Share on other sites

Stimate Jacobs, dar nu ai venit cu niciun argument dragule. Mai mult, cu nicio dovada. Sa mor io (tu) daca nu faci un video cand speli un filtru, un fel de DIY <_< Ai revolutiona internetul si tot ce tine de BMW.

 

Vreau sa te conving ca nu procedezi corect. Atata tot.

 

nu eu trebuie sa vin cu argumente ! eu nu iti cer nimic !

daca tu vrei sa combati faptul ca un filtru curat este mai daunator decat un filtru negru si imbacsit....este problema ta !!!

Link to comment
Share on other sites

Uite, iti recomand cei mai apropiati dealeri BMW de tine.

 

Instalaciones encontradas: 11

 

 

Maberauto

Avda. Valencia, 99

 

12005 CastellĂłn

TelĂŠfono: +34 964238411

 

CĂłmo llegar

 

PĂĄgina web: http://www.bmw.es/maberauto

 

Actividad: Venta de vehĂ­culos, Servicio oficial BMW

 

Busquets

Cambrils, 12-14

 

43204 Reus

TelĂŠfono: +34 977771954

 

CĂłmo llegar

 

PĂĄgina web: http://www.bmw.es/asbusquets

 

Actividad: Venta de vehĂ­culos, Servicio oficial BMW

 

si ce vrei cu cei de la maber ???

sunt unii dintre cei mai mari din spania.

am fost la ei de 3 ori pana acum. am mai scris pe forum !!!

mi-au spus ca nu se schimba uleiul la cutia automata [le-am precizat ca am peste 200.000km]. m-au programat in toamna la un Inspection, fiindca tocmai ce am facut acum 3-4 saptamani schimbul de ulei si nu merita sa arunc 120 euro aiurea.

I-am mai intrebat diverse lucruri si...am plecat ca aveau treaba :bashwall: :)

 

Si am vorbit de fiecare data cu un inginer, nu cu mecanicii care ''asa au auzit ei ca...'' ! Mi-au spus si despre schimbarea filtrului de combustibil...si de ce se schimba.

Stiu ca o sa ma intrebati daca nu mi-au recomandat sa curat filtrul de aer... :unsure: NU <_<

 

Ca si idee, manopera era 76 euro [nu stiu daca fara TVA sau nu]

Link to comment
Share on other sites

Pai mai devreme ai spus ca ai venit cu argumente, dar nu ai venit.

 

Acum imi spui ca nu trebuie sa vii cu argumente.

 

Purtam un dialog, nu ?

 

Asa ca astept postul tau cu argumentele. Mai stau, nu ma culc. Ma uit la NCIS.

 

Un filtru curat, nu este curat. Este un filtru care a fost folosit cat timp a fost garantat, apoi s-a uzat, apoi se duce la reciclare sau la groapa comunala de gunoi.

 

Un filtru nou este gata de utilizare, este garantat ca va functiona corect, si miroase a nou (chiar si cartonul in care este ambalat).

 

Odorizantele auto, le reumpli ?

dane

lasa omul sa-si distruga masina daca el crede ca asa e bine

pentru 70 lei cat il costa un filtru de aer mann ( sunt si variante mai ieftine ) omul vrea sa cheltuie pe detergenti, alte alea

poate ajunge chiar la o segmentare motor daca insista mult

n-ai cu cine...

Link to comment
Share on other sites

Si tu si mai inca 3 cel putin nu cititi tot topicul [nu ma intereseaza motivele] ! Faceti o afirmatie, si sariti la urmatorul topic.

Cand va intreaba cineva ceva...nu raspundeti sau scrieti offtopic...

 

am scris ca il schimb NOU doar la 30.000 km ??? de ce nu citesti tot ? si nu doar pe acest topic !

 

Ăi-am rĂŁspuns pe subiect.

Link to comment
Share on other sites

Pai mai devreme ai spus ca ai venit cu argumente, dar nu ai venit.

 

Acum imi spui ca nu trebuie sa vii cu argumente.

 

Purtam un dialog, nu ?

 

Asa ca astept postul tau cu argumentele. Mai stau, nu ma culc. Ma uit la NCIS.

 

Un filtru curat, nu este curat. Este un filtru care a fost folosit cat timp a fost garantat, apoi s-a uzat, apoi se duce la reciclare sau la groapa comunala de gunoi.

 

Un filtru nou este gata de utilizare, este garantat ca va functiona corect, si miroase a nou (chiar si cartonul in care este ambalat).

 

Odorizantele auto, le reumpli ?

 

nu se da garantie la filtrul de aer, eventual pentru defectele de fabricatie. probabil te refereai sa il schimb la sfarsitul intervalului recomnadat de BMW, adica 30.000km !!! Il schimb cam la 15.000km dupa cum am mai scris, dar evident ca nu ai citit.

 

Filtrul este perfect ... probabil in prima secunda de functionare, apoi tot mai imbacsit.

Nu este un decantor sa poti spune ca daca se umple il arunci ! Sau un senzor sa te atentioneze asupra acestui lucru. Daca aerul trece prin filtru...atunci este OK. Cum verifici...banuiesc ca stit...ca sigur ''ati auzit''

Link to comment
Share on other sites

dane

lasa omul sa-si distruga masina daca el crede ca asa e bine

pentru 70 lei cat il costa un filtru de aer mann ( sunt si variante mai ieftine ) omul vrea sa cheltuie pe detergenti, alte alea

poate ajunge chiar la o segmentare motor daca insista mult

n-ai cu cine...

altul care nu citeste tot sau doar asa...random <_<

- cel mai ieftin filtru BUN [cel putin MANN] de pe net ma costa 33,58 euro [transport inclus]. unul noname il iau cu 25-27 euro...!!!

- praful are sediul general in zona in care stau :)

- EU NU POT SA MERG MAI MULT DE 3000KM CU UN FILTRU FARA SA IL SCHIMB / CURAT

 

 

AM SPALAT DOAR DE 2 ORI FILTRUL DE AER CU REZULTATE EXTREM DE BUNE !!! Am facut cum au facut si altii.

Link to comment
Share on other sites

dane

lasa omul sa-si distruga masina daca el crede ca asa e bine

pentru 70 lei cat il costa un filtru de aer mann ( sunt si variante mai ieftine ) omul vrea sa cheltuie pe detergenti, alte alea

poate ajunge chiar la o segmentare motor daca insista mult

n-ai cu cine...

altul care nu citeste tot sau doar asa...random <_<

- cel mai ieftin filtru BUN [cel putin MANN] de pe net ma costa 33,58 euro [transport inclus]. unul noname il iau cu 25-27 euro...!!!

- praful are sediul general in zona in care stau :)

- EU NU POT SA MERG MAI MULT DE 3000KM CU UN FILTRU FARA SA IL SCHIMB / CURAT

 

 

AM SPALAT DOAR DE 2 ORI FILTRUL DE AER CU REZULTATE EXTREM DE BUNE !!! Am facut cum au facut si altii.

dupa cate mai stiu eu matematica 70 lei= 16.25 euro un filtru mann

no name e cam 12 euro

cand ajungi prin ro da-mi un pm si ai 2 filtre de la mine la 60 lei/buc 13.95 euro ca sa nu mai cheltui in spania ok?

Link to comment
Share on other sites

Mai dar tolomac mai esti <_< Eu cred ca trebuia sa vorbesti cu mecanicii. Inginerul ala ce facea pe acolo ?

 

La Inspection se verifica mai multe, nu numai uleiul, asa ca gandeste-te poate mergi toamna ce vine.

 

Si ce au spus despre schimbarea filtrului de combustibil ? Ca nu se schimba nu ? Ca-s prosti sefii aia mari din Germania care recomanda asemenea bazaconii.

 

- fiindca nu este Romania sa vorbesti cu mecanicu care asa zice :)))

- fiindca acel inginer este scolarizat si instruit de BMW

- fiindca acel inginer raspunde...nu mecanicu'

Stiu foarte bine ce se schimba la Inspection I si II !!! Ce nu ai inteles ? :blink: Doream sa imi faca Inspection II dar mai poate astepta 15.000km

 

Despre filtrul de combustibil mi-a spus ca se schimba la Inspection deoarece carcasa de aluminiu se oxideaza / degradeaza si pentru ca are in interior ceva tub pe care se depunde nu stiu ce oxizi ~~~ NU seminte sau apa :blink:

In principiu poti sa pui azi unul nou si maine se infunda. Nu este decantor...

 

P.S. Ma fac ca nu vad anumite cuvinte folosite de tine...Nu te avantajeaza ~

 

Pai nu il schimbi niciodata de ce te plangi si pui SCHIMB /

 

Poti filma odata operatiunea ?

Daca ai citit tot ce scriu probabil nu ai mai folosi reply :wub: Unde am scris ca NU SCHIMB filtrele ? :bashwall:)))))

 

 

Gabi Jugaru sunt de fapt Jacobs. te-am luat in balon aiurea :unsure: o seara buna, tortu il iei de la receptie

tu de 1 aprilie ai o scuza !!! restul zilelor cum te descurci ?

Link to comment
Share on other sites

Dar filtrele nu se schimba "preventiv". Se schimba cand se uzeaza. Cel de aer, ala mare si negru, il aspiri sau cum faci ? <_<

 

Daca iei o masina noua in garantie, cand esti chemat la revizie refuzi politicos si le spui ca le speli tu ? Ca na, mai costa si benzina dus intors pana la dealer...

 

1

Link to comment
Share on other sites

nu este interesul bmw sa pice piesele, numai ca sunt garantate pt buna functionare numai o perioada definita de timp, daca spaniolu din tine forteaza filtrele la infinit e problema ta

 

2

 

NUUUUUUUUUUUU !!! adun posturile cu care te contrazici. nu mai scrie ca nu pot sa le adun asa de repede !!!!

Link to comment
Share on other sites

am primit un mesaj ''renunta sa te mai contrazici ca nu ajungi cu el la niciun rezultat. nu folosi si tu limbajul lui fiindca ai deja un avertisment si probabil asteapta cineva sa iei BAN. el este printre primii membrii de pe forum si INTOTDEAUNA trebuie sa aiba dreptate''

 

astea fiind spuse...eu ma opresc ca nu am chef sa intru cu alte IP'uri si alt user.

 

Un ultim sfat prietenesc...nu subaprecia pe cineva pe care nu il cunosti si incearca sa citesti tot ce scrie un interlocutor pe forum.

Iti las tie ultimul mesaj...deoarece ''cel mai destept cedeaza'' Iti fac onoarea <_<

Link to comment
Share on other sites

Folosesti filtrul care are burete pe interior sau pe cel normal?

 

Nu, cred ca e normal. Adica nu am vazut nici un fel de burete... <_<

 

Iti recomand sa il folosesti pe cel cu burete :)

Arata cam asa.

 

 

Pozele sunt de pe google, insa filtrul OEM are un burete negru, ceva similar cu cel din prima poza.

post-66-1238632029_thumb.jpg

post-66-1238632035_thumb.jpg

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Uite, BoBo, despre "patratelele" astea <_< spuneam si eu:

 

 

 

 

Folosesti filtrul care are burete pe interior sau pe cel normal?

 

Nu, cred ca e normal. Adica nu am vazut nici un fel de burete... :)

 

Cred ca se refera la cele de format patrat, imi venise mie unul candva, pe comanda, la un dealer de piese. Evident, l-am refuzat.
Edited by CC23298
Link to comment
Share on other sites

Masina noua [cu garantie dealer]

-nu ai revizii la 10.000km

-filtrul de aer se schimba la peste 30.000km !!!

-filtrul de ulei + ulei se schimba la sfarsitul intervalului dat de OILSERVICE

-filtrul de combustibil se schimba la 60.000km

 

deci al meu nu ajunge sa fie negru !!! vrei sa iti trimit filtrul cu pluta peste ocean sa il vezi ? <_<

 

Paradoxal, dar in Romania sunt repre4zentante care schimba filtrul de aer la 30.000 km. Am vazut cu ochii mei la cel putin 3 masini noi factura de la prima revizie. Nu-mi venea sa cred ca nu era trecut si inlocuirea filtrului de aer. Eu schimb filtrul de aer la 7500 km,iar uleiul si filtrul de motorina la 9-10.000 . M-am uitat mai atent la filtrul de aer, am unul nou cumparat care o sa fie pus curand pe masina. Nu vad de ce ar dauna sa speli materialul ala, doar si hainele ni le spalam. Cred ca la filtru se duce hartia, la aia nu cred ca poti sa-i mai faci ceva.

Link to comment
Share on other sites

Eu il schimb cam de doua ori pe an cu unul nou ~~~

Scriam ca il cam scot cam la o luna si il curat. Nu am scris ca il spal la 3000km.

Doar ca il curat. Scuturat si suflat BINE de praf si nisip. De obicei pasla care inconjoara filtrul se spala si apoi zona acea care era neagra [care sta la intrarea aerului] devine curata. Invart 180 grade pasla si il montez inapoi. Inlocuiesc si pasla de pe filtrul epurator si ii dau talpa !!!

Am spalat de 2 ori si filtrul propriuzis, cel din hartie. A iesit ca si nou ! L-am montat, nu am pus capacul, si am turat masina apoi m-am uitat sa vad daca permite o corecta intrare a aerului. Nu se gatuie, nu este cu nimic diferit.

 

Unii nici nu cititi sau macar sa aveti timp 3-4 secunde sa ganditi. Sariti si loviti <_<

Nu am sfatuit pe nimeni sa il curete. Nu apar gauri in el dupa curatare.

Link to comment
Share on other sites

Unii nici nu cititi sau macar sa aveti timp 3-4 secunde sa ganditi. Sariti si loviti <_<

Nu am sfatuit pe nimeni sa il curete. Nu apar gauri in el dupa curatare.

 

Datorita faptului ca poate majoritatea de pe forum nu stiu sa-si schimbe filtrele, uleiul sau placutele de frana sau discurile sau sa schimbe cine stie ce rola sau curea de la compresor sau de la servo, nu au schimbat niciodata, nu s-au bagat niciodata sa faca lucrurile astea si din aceasta cauza "nu au timp 3-4 secunde sa gandeasca" ca daca speli pasla aia nu este o tragedie, nu stiu ce se gaseste acolo .....stiu sa se contrazica si mai stiu ca tot ce le spune vanzatorul din reprezentanta bmw e cel mai bine .Nu te mai contrazice cu ei , nu vei ajunge la niciun rezultat

 

 

P.S. Am bani de filtre, am bani de bmw , am bani de service ....dar PREFER SA MI LE SCHIMB EU

Link to comment
Share on other sites

Unii nici nu cititi sau macar sa aveti timp 3-4 secunde sa ganditi. Sariti si loviti :bashwall:

Nu pot sa parasesc topicul asta, imi place de tine, esti amuzant cateodata <_<

 

Oricum eu la 10-11k schimb uleiul + filtru ulei + filtru benzina.

Iar filtru de aer o sa-l schimb la cel mult 5-7k, pentru ca nu-mi place cum trage dupa atatia km.

Si fac 20.000 km pe an, consum 8.5-9% media. Si imi permit sa le schimb.

Cred ca m-ar costa mai mult solutiile de spalat decat filtrul de aer in sine :)

Deci aleg solutia cea mai economa.

Link to comment
Share on other sites

Chiar daca ai masina noua si te duci la BMW sa-ti faca revizia mai devreme, de ex. la 7000 nu la 30000, va garantez eu ca nu te vor da afara ca sa te cheme la atingerea duratei maxime pentru service, adica 30000 in cazul nostru!
Link to comment
Share on other sites

Ma bucura ca din ce in ce mai multi gandesc !!! <_<

 

Pe mine ma distreaza faptul ca cineva care nu a curatat un filtru poate sa afirme ca e un lucru rau :)))))))))))

Eventual dupa ce cureti si vezi rezultatul te poti pronunta. Dar sa afirmi ceva fara acoperire sau argumente...si sa postezi pe 8 pagini offtopic...e exagerat :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

Datorita faptului ca poate majoritatea de pe forum nu stiu sa-si schimbe filtrele, uleiul sau placutele de frana sau discurile sau sa schimbe cine stie ce rola sau curea de la compresor sau de la servo, nu au schimbat niciodata, nu s-au bagat niciodata sa faca lucrurile astea si din aceasta cauza "nu au timp 3-4 secunde sa gandeasca" ca daca speli pasla aia nu este o tragedie, nu stiu ce se gaseste acolo .....stiu sa se contrazica si mai stiu ca tot ce le spune vanzatorul din reprezentanta bmw e cel mai bine .Nu te mai contrazice cu ei , nu vei ajunge la niciun rezultat

 

 

P.S. Am bani de filtre, am bani de bmw , am bani de service ....dar PREFER SA MI LE SCHIMB EU

 

Chiar nu cred ca cineva nu stie sa schimbe niste filtre sau niste placute.

 

Argumentul tau nu sta in picioare.

 

Un filtru (consumabil) nu se curata/spala ci se schimba.

Un filtru spalat / curatat nu poate fi la fel de bun ca unul nou.

Link to comment
Share on other sites

Chiar nu cred ca cineva nu stie sa schimbe niste filtre sau niste placute.

 

Crezi gresit. Ai citit si tu destule intrebari in acest sens. Unora le-ai si raspuns. Ma rog, nu dezvolt, ai sa zici iar ca am ceva cu ideile tale sau cu persoana ta si ca te hartuiesc/persecut etc...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.