Jump to content

Filtre


Mircea Pop

Recommended Posts

  • Replies 213
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Crezi tu? Eu zic ca rezista la apa mai mult decat iti imaginezi tu. Ai vazut de unde trage aer motorul la 320D? Cand mergi pe autostrada in spatele unor masini pe timp de ploaie la viteze de 140 km/h crezi ca nu ajunge apa sa-l ude?

Si tu te tii de meseria asta?

Link to comment
Share on other sites

mai eu nu cred, eu v-am spus ceea ce se intampla, daca nu credeti este problema voastra si in nici un caz a mea. puteti sa scoateti filtrul de tot si o sa veniti sa spuneti ca filtrul ala e pus sa va ia bani ca motorul merge si fara el.... dar majoritatea in max 15k km o sa scrieti topicuri cum sa refaceti turbine, segmenti s.a.m.d. . eu nu am nici un interes sa tin la ideea mea, scriu pe forum destul de rar doar cand pot sa contribui cu ceva real fara sa dezinformez, asa ca nu am de ce sa mai continui sa dau explicatii la acelasi lucru. sursa informatiilor la mine despre problema asta este profesia (sunt medic ATI si am studiat despre filtre printre altele) si mai am o cunostinta care lucreaza la Dacia ca inginer(unul bun) cu care am mai discutat pe aceasta tema. cred ca pe acest forum trebuie sa fi openmind ca sa inveti ceva bun si sa lasi logica sa decida cine are dreptate
Link to comment
Share on other sites

mc_crbl: daca cineva nu are posibilitati financiare, de ce isi cumpara BMW ? sa-si bata joc de el ? de ce nu si-a luat un opel kadet, era mai ieftin de intretinut.

 

Prietene unii mai au familii, poate si credite la banci sau alte datorii... Viata nu e in roz tot timpul...

Ma refeream la posibilitati financiare in sensul in care tinand cont de situatia din tara noastra cand dupa ce iti platesti toate datoriile lunare mai ramai cu o suma infima nu cred ca ai prefera sa-i investesti in masina cand ai alte prioritati... Masina mai poate astepta, asta nu inseamna ca nu iti permiti sa o intretii...

Nu toti posesorii de BMW sunt patroni... multi cauta si cumpara piese SH... asta ce mai inseamna?

 

 

 

 

Prietene, tu crezi cĂŁ nu Âştiu ? In tara noastra poti sa fii si muritor de foame dar tot in BMW o arzi, si tot LCD in rate de la Domo iti iei, samd. Asta e problema romanilor

 

Trebuie sa stii cat sa te intinzi

 

Ma bucur daca stii cum sta treaba... Multi isi iau masini numai ca sa dea peste nas vecinului...

 

Sa schimbi consumabilele nu e asa costisitor...daca nu previi la timp risti sa platesti mult cand tratezi...

Numai ca pe langa consumabile mai trebuie schimbate si alte piese care adunate golesc buzunarul... Si daca nu sunt bani pentru toate unele mai pot astepta putin pana vor fi schimbate

Link to comment
Share on other sites

Cineva spunea ca nu ajunge apa in filtrul de aer. Teoretic nu intra. Dar ajunge in filtru vapori de ulei si gaze nearse de pe esapament. Alea sunt cele mai periculoase. Praf amestecat cu ulei pe hartia filtrului duce la obturarea porilor prin care intra aerul. Nisipul si praful se elimina...petele de ulei cu praf amestecat sunt cele care fac sa infunde filtrul.
Link to comment
Share on other sites

mai eu nu cred, eu v-am spus ceea ce se intampla, daca nu credeti este problema voastra si in nici un caz a mea. puteti sa scoateti filtrul de tot si o sa veniti sa spuneti ca filtrul ala e pus sa va ia bani ca motorul merge si fara el.... dar majoritatea in max 15k km o sa scrieti topicuri cum sa refaceti turbine, segmenti s.a.m.d. . eu nu am nici un interes sa tin la ideea mea, scriu pe forum destul de rar doar cand pot sa contribui cu ceva real fara sa dezinformez, asa ca nu am de ce sa mai continui sa dau explicatii la acelasi lucru. sursa informatiilor la mine despre problema asta este profesia (sunt medic ATI si am studiat despre filtre printre altele) si mai am o cunostinta care lucreaza la Dacia ca inginer(unul bun) cu care am mai discutat pe aceasta tema. cred ca pe acest forum trebuie sa fi openmind ca sa inveti ceva bun si sa lasi logica sa decida cine are dreptate

cand ai spus din ce si cum este facut un filtru imediat m-am gandit ca prea duci problema spre medicina. <_<

acel filtru nu este facut din ce spuneai tu dar nu am mai dezvoltat subiectul...!

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

si acest fenomen exista, oricum cand se imbacseste destul trebuie schimbat daca vrei sa mai ai filtrare, personal il schimb la 14-15k km fara sa am vreo problema odata cu uleiul si celelalte filtre. nu cred ca pretul lui ar trebui sa fie problema pt nimeni, sunt lucruri mult mai scumpe la un bmw decat filtrul de aer..

 

mai eu nu cred, eu v-am spus ceea ce se intampla, daca nu credeti este problema voastra si in nici un caz a mea. puteti sa scoateti filtrul de tot si o sa veniti sa spuneti ca filtrul ala e pus sa va ia bani ca motorul merge si fara el.... dar majoritatea in max 15k km o sa scrieti topicuri cum sa refaceti turbine, segmenti s.a.m.d. . eu nu am nici un interes sa tin la ideea mea, scriu pe forum destul de rar doar cand pot sa contribui cu ceva real fara sa dezinformez, asa ca nu am de ce sa mai continui sa dau explicatii la acelasi lucru. sursa informatiilor la mine despre problema asta este profesia (sunt medic ATI si am studiat despre filtre printre altele) si mai am o cunostinta care lucreaza la Dacia ca inginer(unul bun) cu care am mai discutat pe aceasta tema. cred ca pe acest forum trebuie sa fi openmind ca sa inveti ceva bun si sa lasi logica sa decida cine are dreptate

cand ai spus din ce si cum este facut un filtru imediat m-am gandit ca prea duci problema spre medicina. <_<

acel filtru nu este facut din ce spuneai tu dar nu am mai dezvoltat subiectul...!

sa sti ca in mare este exact acelasi lucru, numai ca performantele celor medicale sunt mai crescute, oricum la spalare, suflare, se comporta la fel orice filtru de unica folosinta

Link to comment
Share on other sites

mai multe conditii influenteaza viata elementului filtrant, in general la noi in tara cred ca este intelept sa il schimbi odata cu uleiul si alte consumabile de gen. pasionatii il schimba mai des si nu cred ca fac rau, dar in nici un caz din 3000 in 3000 km, atunci cred ca ai alte probleme de care trebuie sa te ingrijesti.
Link to comment
Share on other sites

daca el nu are un senzor care sa precizeze cat de bine filtreaza, de fapt ce volum de aer mai permite sa intre...atunci trebuie verificat. intradevar dureaza cam 10' - 15' sa il desfaci. in jurul lui este plin de nisip si praf !!! <_< am voie sa aspir praful din carcasa unde sta filtrul ?

ai vazut pana acum acel filtru ? ai acelasi sistem de filtrare pe masina ta ????? acelasi filtru cu pasla la exterior ? ai vazut cum arata dupa 3000 km de mers pe autostrada ?

Link to comment
Share on other sites

ultimul post. normal ca am acelasi filtru, il schimb cu unul nou cum am spus odata cu uleiul si nu ma intereseaza cat de mult praf strange in el atata timp cat isi face treaba . tu poate ai alte probleme daca la 3000 km nu se mai poate, poate ti s-au dus electrovalvele, sau poate mergi prea des pe drumuri de tara. acum doua zile am facut schimbul de ulei si filtre, am masina asta de aproape 7 ani si am avut ocazia sa cunosc destule despre ea
Link to comment
Share on other sites

garantat 100% ca nu ajunge apa la filtru de aer

 

 

Nu cred ca exista nici o garantie in acest sens.Exista exemple si pe forum daca nu ma insel, oameni care au intrat cu masina in apa(inundatii) si s-a stricat motorul.

 

 

Reveninf la filtrele de aer, cele mai bune sunt K&N.Se spala si pe langa asta maresc puterea motorului.

Link to comment
Share on other sites

Nu ma injurati, dar cautand pe google am descoperit ca exista kituri de curatare a filtrului de aer. Personal n-am de gand sa curat filtru, ci am sa-l schimb ca pana acum, la fiecare revizie.

 

http://www.car-stuff.com/bmwairfilterrechargekit.htm

 

http://www.knfilters.com/clningacc.htm

 

 

PS. Nu vreau sa nasc din nou flame-uri pe aici. Am postat doar o informatie, utila sau inutila pentru unii.

Link to comment
Share on other sites

Nu ma injurati, dar cautand pe google am descoperit ca exista kituri de curatare a filtrului de aer. Personal n-am de gand sa curat filtru, ci am sa-l schimb ca pana acum, la fiecare revizie.

 

http://www.car-stuff.com/bmwairfilterrechargekit.htm

 

http://www.knfilters.com/clningacc.htm

 

 

PS. Nu vreau sa nasc din nou flame-uri pe aici. Am postat doar o informatie, utila sau inutila pentru unii.

 

Pai este vorba despre faimoasele filtre K&N, nu despre filtrele "normale".

Link to comment
Share on other sites

garantat 100% ca nu ajunge apa la filtru de aer

 

 

Nu cred ca exista nici o garantie in acest sens.Exista exemple si pe forum daca nu ma insel, oameni care au intrat cu masina in apa(inundatii) si s-a stricat motorul.

 

 

Reveninf la filtrele de aer, cele mai bune sunt K&N.Se spala si pe langa asta maresc puterea motorului.

 

 

Tu ai filtru K&N? Cum se comporta dupa spalare? Debitmetrul crezi ca are de suferit? Vreau sa pun si eu pe filtru K&N

Multumesc!

Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

... multi cauta si cumpara piese SH... asta ce mai inseamna?

 

Inseamna ca unii au puncte de vedere optuze .... <_<

 

Prietene, schrott-ul a fost "inventat" in Germania, si cu asta cred ca ti-am mai largit putin orizontul ideilor. :)

Link to comment
Share on other sites

Tu ai filtru K&N? Cum se comporta dupa spalare? Debitmetrul crezi ca are de suferit? Vreau sa pun si eu pe filtru K&N

Multumesc!

Nu se intampla nimic RAU daca ai un filtru in permanenta curat. Ca e un K&N, sau altul dar sa fie curat. Unul schimbat mai tarziu decat trebuie creaza probleme. Se strica debitmetrul si/sau alte complicatii la masina.

Ca si idee...filtrele de tipul celor facute de K&N permit trecerea unui volum de aer mult mai mare decat cele standard.

Nu creste puterea masinii...doar ia aerul mai bine la orice turatie. Un filtru standard aproape infundat nu face fata la turatii mari si se gatuie.

 

Eu iti spun din propria experienta...nu din auzite. Poti testa...<_<

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.