Jump to content

Filtre


Mircea Pop

Recommended Posts

  • Replies 213
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Datorita faptului ca poate majoritatea de pe forum nu stiu sa-si schimbe filtrele, uleiul sau placutele de frana sau discurile sau sa schimbe cine stie ce rola sau curea de la compresor sau de la servo, nu au schimbat niciodata, nu s-au bagat niciodata sa faca lucrurile astea si din aceasta cauza "nu au timp 3-4 secunde sa gandeasca" ca daca speli pasla aia nu este o tragedie, nu stiu ce se gaseste acolo .....stiu sa se contrazica si mai stiu ca tot ce le spune vanzatorul din reprezentanta bmw e cel mai bine .Nu te mai contrazice cu ei , nu vei ajunge la niciun rezultat

 

 

P.S. Am bani de filtre, am bani de bmw , am bani de service ....dar PREFER SA MI LE SCHIMB EU

 

Chiar nu cred ca cineva nu stie sa schimbe niste filtre sau niste placute.

 

Argumentul tau nu sta in picioare.

 

Un filtru (consumabil) nu se curata/spala ci se schimba.

Un filtru spalat / curatat nu poate fi la fel de bun ca unul nou.

unul curatat SIGUR este mai bun decat unul la 2000 sau 4000 sau 7000km !!! <_< :) :bashwall:

 

Oricine poate cauta un DIY pe net pentru a schimba placutele si fitrele.

 

In orice caz, teoria conform careia cei care nu spala filtrele nici nu stiu sa le schimbe nu are nici un sens.

 

Ciupanezu ia alege o varianta :unsure:

- filtru schimbat la 15.000km cand este negru si imbacsit [probabil de la 7000-8000km sau poate de la 3000km]

- filtru schimbat la Inspection I sau II [aproximativ 60.000km]

- filtru schimbat cand constat ca nu mai intra aer suficient prin el

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Datorita faptului ca poate majoritatea de pe forum nu stiu sa-si schimbe filtrele, uleiul sau placutele de frana sau discurile sau sa schimbe cine stie ce rola sau curea de la compresor sau de la servo, nu au schimbat niciodata, nu s-au bagat niciodata sa faca lucrurile astea si din aceasta cauza "nu au timp 3-4 secunde sa gandeasca" ca daca speli pasla aia nu este o tragedie, nu stiu ce se gaseste acolo .....stiu sa se contrazica si mai stiu ca tot ce le spune vanzatorul din reprezentanta bmw e cel mai bine .Nu te mai contrazice cu ei , nu vei ajunge la niciun rezultat

 

 

P.S. Am bani de filtre, am bani de bmw , am bani de service ....dar PREFER SA MI LE SCHIMB EU

 

Chiar nu cred ca cineva nu stie sa schimbe niste filtre sau niste placute.

 

Argumentul tau nu sta in picioare.

 

Un filtru (consumabil) nu se curata/spala ci se schimba.

Un filtru spalat / curatat nu poate fi la fel de bun ca unul nou.

unul curatat SIGUR este mai bun decat unul la 2000 km !!! <_< :) :bashwall:

 

 

 

chiar daca multi sar cu gura ca nu e bine eu iti dau dreptate!!! un filtru curatat sigur e mai bun decat unul imbacsit...

nu se intampla nimic daca cureti/sufli cu aer filtru de aer...

eu am mers in bulgaria sa inscriu masina si dupa un drum de 1.160 km cand am desfacut filtrul de aer era plin de praf, nisip si chiar pietricele... astea sunt drumurile patriei...

urmeaza sa schimb filtrul de aer peste 2-3saptamani... decat sa merg cu el imbacsit de toate alea mai bine il curat putin...

 

...prin definitie din DEX "FĂLTRU, filtre, s.n. 1. (Tehn.) Dispozitiv, aparat sau instalaţie care separă, cu ajutorul unui material filtrant, un fluid de particulele solide aflate ĂŽn suspensie ĂŽn masa lui. ♢ Hârtie (de) filtru = hârtie poroasă, specială, fabricată din bumbac pur, care serveşte ca material filtrant."

 

acel material din filtru are niste pori care permit tyrecerea aerului dar retin impuritatile si corpurile straine...

dupa un timp acei pori se astupa din cauza prafului si a altor impuritati si nu mai permit patrunderea unei cantitati suficiente de aer in motor...

daca filtrul este curatat (o data pe luna sau la 2000-3000km) o parte din acei pori vor fi desfundati astfel ca va intra mai mult aer in motor...

ce vedeti voi rau daca se curata filtrul??? e mai bine sa mergeti cu el imbacsit???

eu cred ca mai mult rau ii face motorului un filtru imbacsit decar unul curata/suflat...

 

iar in legatura cu spalatul filtrului poate e putin exagerat pt ca hartia aia de filtru nu va mai avea aceleasi calitati in urma contactului cu apa...

 

poate daca am trai intr-o tara civilizata cu multe spatii verzi si putin praf atunci nu s-ar pune problema curatarii filtrului ci doar il schimbi la 7-8-9-10000 km odata cu schimbul de ulei, dar in conditiile in care dupa 1000-2000km un filtru de aer arata ca si cum nu ar fi fost schimbat de 1 an nu vad de ce sa nu il cureti...

 

PS: iar cei care va permiteti e treba voastra... nu toata lumea are aceleasi posibilitati financiare... si nici vechime pe forum (oricum nu conteaza vechimea pe forum)...

si nu va da nimeni dreptul sa judecati omul dupa bunul vostru plac...

asa au facut unii si pe alt topic unde si-a prezentat un baiat M6 si un M3 E30 si multi au starmbat din nas ca a pus pe M3 E30 motor de M3 E36, dar are si motorul original de pe M3 E30... de ce a trebuit sa ii polueze topicul baiatului???

poate din invidie... dar despre cei care isi pun elemente/inscriptii de M pe masinile lor care nu sunt M ce parere aveti??? astia sunt apreciati si laudati ca "uite ce treaba buna a facut ala"... cand de fapt e mai mult un taranism...

toata lumea aspira la un M... dar daca nu isi permit incearca sa isi puna elemente de M pe masina...

ce fel de M e ala care are doar embleme si elemente de M la exterior iar sub capota zace un 316, 318, 320 sau 325...

Edited by mc_crbl
Link to comment
Share on other sites

faza e ca pe privat lumea intreaba fiindca nu doresc sa polemizeze cu nimeni. le respect dorinta. NU DAU SFATURI. ci le-am raspuns fiecaruia in parte la precizarile si informatiile cerute de ei.

 

este chiar culmea sa spui ca un filtru imbacsit este mai bun decat unul curat <_<))))))) sunt cativa care cred. e problema lor :)

 

Daca initial sufli aer din interior [la o benzinarie cu compresor aer roti] ca sa iese praful si impuritatile si apoi cu jet de apa [suficient si jetul de la dus] incepi tot din interior ... iese aproape ca si cel nou. Daca mai ai chef poti sa folosesti diversi degresanti pentru petele de ulei de pe el. IESE PERFECT !!!

Puteti monta filtrul fara capac si cineva sa apese pe acceleratie pana la 4000-4500rpm. Comparati cu starea initiala si starea lui dupa curatare. O sa vedeti ca nu se deformeaza, adica nu tinde sa se gatuie.

Link to comment
Share on other sites

faza e ca pe privat lumea intreaba fiindca nu doresc sa polemizeze cu nimeni. le respect dorinta. NU DAU SFATURI. ci le-am raspuns fiecaruia in parte la precizarile si informatiile cerute de ei.

 

este chiar culmea sa spui ca un filtru imbacsit este mai bun decat unul curat <_<))))))) sunt cativa care cred. e problema lor :)

 

Daca initial sufli aer din interior [la o benzinarie cu compresor aer roti] ca sa iese praful si impuritatile si apoi cu jet de apa [suficient si jetul de la dus] incepi tot din interior ... iese aproape ca si cel nou. Daca mai ai chef poti sa folosesti diversi degresanti pentru petele de ulei de pe el. IESE PERFECT !!!

Puteti monta filtrul fara capac si cineva sa apese pe acceleratie pana la 4000-4500rpm. Comparati cu starea initiala si starea lui dupa curatare. O sa vedeti ca nu se deformeaza, adica nu tinde sa se gatuie.

 

totusi frate suntem pe un forum de BMW da o dracu de treaba m apuc acum sa curatz filtrele....sper sa nu ne auda bavarezii ca pariez ca n au auzit asa ceva! cine face asta inseamna ca nu si permite sa intretina un bmw si doars e foloseste de imaginea care ti o ofera acesta...crede ma sunt multi care au bmw si se caca pe ei....schimbati frate consumabilele nu incercati sa ''eshapati si placutele de frana'' SUNTEM RASU LUMII !!!!

Link to comment
Share on other sites

totusi frate suntem pe un forum de BMW da o dracu de treaba m apuc acum sa curatz filtrele....sper sa nu ne auda bavarezii ca pariez ca n au auzit asa ceva! cine face asta inseamna ca nu si permite sa intretina un bmw si doars e foloseste de imaginea care ti o ofera acesta...crede ma sunt multi care au bmw si se caca pe ei....schimbati frate consumabilele nu incercati sa ''eshapati si placutele de frana'' SUNTEM RASU LUMII !!!!

altii curata admisia, sau modifica motoarele !!! care e gresala lor ? ca nu au bani de admisie noua ? sau de un BMW mai puternic ??? Nu spun de cei de pe acest forum...cu toate ca si aici se cumpara brate SH si muuuulte alte piese gen telescoape SH, arcuri SH, etc. !!!

 

Daca afla BMW : <_<)))))))))

 

In filtrul meu se aduna mult praf si nisip deoarece in zona in care stau [malul marii] mai tot timpul bate vantul si ridica praful, etc. Si daca eu am chef sa curat la 2000-3000km filtrul...unde este gresala ? Sau sa il schimb doar la 15.000km ??? Nu inteleg !

Daca m-as lua dupa tine si alti 2-3 de pe forum ar trebui sa dau lunar 30 euro pe filtru de aer !!! Nu merita 360 euro sa ii bag in 4 anvelope ??? :))) sau in orice altceva ?

Link to comment
Share on other sites

vizual sigur vi se pare nou, dar filtreaza mai prost decat inainte, as putea sa va si explic de ce, dar e prea mult de scris ca sa intelegeti ceva din ce v-as spune. ficare face ce crede cu masina lui, poate sa isi spele si cdplayerul sau debitmetrul. acum mai mult ca inainte suntem plini de second si vrem sa parem altfel decat suntem, dar cu sarme si filtre reciclate suntem mult sub standarde. nu am vrut sa jignesc pe nimeni
Link to comment
Share on other sites

Ati auzit de EGR ? stiti ce se strange acolo ? ati schimbat vreodata EGR in reprezentanta BMW ? ati mers vreodata SUBTURAT cu un diesel BMW ? ati auzit de LIMP MODE ? stiti ce se intampla daca mergeti subturat cu un motor TURBO diesel ?

 

Cine va curata voua la reprezentanta BMW toate astea ?

 

Este o mare diferenta intre reprezentanta BMW (cei imbracati in costume ) si gigel de la reprezentanta care se baga cu mana in motor si face si el o spaga cu o turbina sau 5 litri de ulei de la masina voastra BMW ....care nu-i schimba niciodata ca oricum voi nu aveti de unde sa stiti ...(stiti ce usor va poate inlocuii o turbina ? nici nu observati <_<))))

 

P.S. am un prieten care s-a dus sa-si schimbe placutele de frana si dupa 5 km ia cazut turbina ....DE CE ? ca a fost dedicat baiatul ...s-a dus in reprezentanta

P.S 2 Prefer sa-mi schimb eu consumabilele decat sa mor ca prostul de pe urma reprezentantei BMW si a lui GIGEL

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

vizual sigur vi se pare nou, dar filtreaza mai prost decat inainte, as putea sa va si explic de ce, dar e prea mult de scris ca sa intelegeti ceva din ce v-as spune. ficare face ce crede cu masina lui, poate sa isi spele si cdplayerul sau debitmetrul. acum mai mult ca inainte suntem plini de second si vrem sa parem altfel decat suntem, dar cu sarme si filtre reciclate suntem mult sub standarde. nu am vrut sa jignesc pe nimeni

 

poti sa editezi cand ai timp <_< si sa pui apoi aici descoperirea !

deci astept demonstratia teoretica sau ... practica la ''por pentru aer infundat'' vs ''por pentru aer liber''. sa vad cum castiga prima varianta !!!

Link to comment
Share on other sites

Also, there are additional services that are required annually, which consist of: (These are excluded from the main service groups.)

Brake fluid flush

Coolant fluid flush

Oxygen sensor replacement

 

La senzorul de oxigen nu ma bag; Dar e clar exagerat sa schimbi lichidul de frana si lichidul de racire anual.

Eu la o fosta masina nu am schimbat lichidul de racire 5 ani; si la fiecare revizie (stiindu-ma cu musca pe caciula) am verificat punctul de congelare (parca asa ii spune). Eu ma asteptam sa iasa prost la un moment dat - dar nu a fost cazul.

Lichidul de frana il schimbam la 2 ani. (in nici un caz anual).

Cat de des schimbati senzorul de oxigen?

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

senzorul de oxigen se verifica pe tester. daca este defect [nu mai functioneaza in parametrii] se schimba ! Daca este OK...de ce sa il schimbi ? <_<

lichidul de frana se schimba la 2 ani. nu la inspection I sau II

 

lichidul de racire se schimba la 2-3 ani din cauza faptului ca antigelul isi pierde din proprietati. chiar daca cu testerul iti arata ca suporta - 30 grade sau -35

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

vizual sigur vi se pare nou, dar filtreaza mai prost decat inainte, as putea sa va si explic de ce, dar e prea mult de scris ca sa intelegeti ceva din ce v-as spune. ficare face ce crede cu masina lui, poate sa isi spele si cdplayerul sau debitmetrul. acum mai mult ca inainte suntem plini de second si vrem sa parem altfel decat suntem, dar cu sarme si filtre reciclate suntem mult sub standarde. nu am vrut sa jignesc pe nimeni

 

poti sa editezi cand ai timp <_< si sa pui apoi aici descoperirea !

deci astept demonstratia teoretica sau ... practica la ''por pentru aer infundat'' vs ''por pentru aer liber''. sa vad cum castiga prima varianta !!!

in primul rand materialul din care este alcatuit elementul filtrant nu este spalabil .elementul filtrant este alcatuit din poliesteri, celuloza, fibre de sticla si multi lianti chimici care nu sunt rezistenti la apa. procesul de fabricare este destul de complex dupa care produsul trebuie sa indeplineasca anumite standarde cum ar fi densitatea porilor si variatia diametrului lor. in uz, numarul porilor se diminueaza blocati fiind de particule(praf), primi pori blocati fiind cei cu diametru cel mai mic, in acelasi timp cei mari isi micsoreaza diametrul prin depuneri, pana la epuizarea tuturor(majoritatii). prin spalare textura porilor se modifica, ei nu vor mai avea diametrele si densitatea necesara unei filtrari pe tot spectrul de particule. explicatia este ca materialul la nivel microscopic tinde sa conglomereze, mare parte din fibre si lianti se vor dizolva (incearca sa speli o mana de vata si apoi sa o usuci, rezultatul te va surprinde) rezultatul fiind o densitate mult mai mica a porilor si diametrul lor mult mai mare. in concluzie o putere de filtrare mai scazuta ca inainte. multi fac confuzie intre putere de filtrare si cantitatea de aer care trece prin filtru, gresit inca odata, un filtru nespalat dar imbacsit filtreaza mult mai bine decat unul spalat cu un flux de aer mare. degeaba trece aerul usor prin el si arata ca nou daca permite trecerea cristalelor(silicati in principiu, invizibili cu ochiul liber) cu efect abraziv. daca tu crezi ca sti ce vorbesti eu zic sa mai cauti pe google, poate reusesti sa intelegi ca filtrele sunt nonwashable. poate exista un material filtrant care sa poata fi spalat, dar in nici un caz cu apa simpla care ea insasi contine particule. as putea sa fac o teza de doctorat pe tema asta. e valabil si pentru suflarea filtrului dar cu argumente oarecum diferite

Link to comment
Share on other sites

in primul rand materialul din care este alcatuit elementul filtrant nu este spalabil .elementul filtrant este alcatuit din poliesteri, celuloza, fibre de sticla si multi lianti chimici care nu sunt rezistenti la apa. procesul de fabricare este destul de complex dupa care produsul trebuie sa indeplineasca anumite standarde cum ar fi densitatea porilor si variatia diametrului lor. in uz, numarul porilor se diminueaza blocati fiind de particule(praf), primi pori blocati fiind cei cu diametru cel mai mic, in acelasi timp cei mari isi micsoreaza diametrul prin depuneri, pana la epuizarea tuturor(majoritatii). prin spalare textura porilor se modifica, ei nu vor mai avea diametrele si densitatea necesara unei filtrari pe tot spectrul de particule. explicatia este ca materialul la nivel microscopic tinde sa conglomereze, mare parte din fibre si lianti se vor dizolva (incearca sa speli o mana de vata si apoi sa o usuci, rezultatul te va surprinde) rezultatul fiind o densitate mult mai mica a porilor si diametrul lor mult mai mare. in concluzie o putere de filtrare mai scazuta ca inainte. multi fac confuzie intre putere de filtrare si cantitatea de aer care trece prin filtru, gresit inca odata, un filtru nespalat dar imbacsit filtreaza mult mai bine decat unul spalat cu un flux de aer mare. degeaba trece aerul usor prin el si arata ca nou daca permite trecerea cristalelor(silicati in principiu, invizibili cu ochiul liber) cu efect abraziv. daca tu crezi ca sti ce vorbesti eu zic sa mai cauti pe google, poate reusesti sa intelegi ca filtrele sunt nonwashable. poate exista un material filtrant care sa poata fi spalat, dar in nici un caz cu apa simpla care ea insasi contine particule. as putea sa fac o teza de doctorat pe tema asta. e valabil si pentru suflarea filtrului dar cu argumente oarecum diferite

Good point <_<

Oricum zgarcitii nu o sa te creada.

Si stii de ce?

Link to comment
Share on other sites

nu va mai obositi sa dati explicatii ca nu ajungeti nicaieri....omu vrea dupa ce se duc anvelopele sa puna banda adeziva pe ele sa mai traga 10.000km si uleiul sa l completeze cu 2 litrii si sa fie ca unul nou...inca nu vine sa cred ce vrea sa ne convinga! mai ascultati ce va zik..suntem un neam de RASII ! inca nu mi revin...
Link to comment
Share on other sites

freeone, vad ca esti mai civilizat ca altii si poti sa porti o discutie ! :)

altceva spuneam, dar nu ai facut decat sa aduci argumente impotriva !!!

Dupa ce se infunda porii...pe unde mai intra aerul ????????? <_<

Ai incercat sa sufli cu aer comprimat filtrul acela despre care discutam ? [deci nu e de e36 sau alte BMW antice] ?

 

 

nu va mai obositi sa dati explicatii ca nu ajungeti nicaieri....omu vrea dupa ce se duc anvelopele sa puna banda adeziva pe ele sa mai traga 10.000km si uleiul sa l completeze cu 2 litrii si sa fie ca unul nou...inca nu vine sa cred ce vrea sa ne convinga! mai ascultati ce va zik..suntem un neam de RASII ! inca nu mi revin...

sa mori tu ca asta vreau ?

 

vorbeam de filtre de aer...spre surprinderea ta !!!

iti trimit un fisier audio ?

am filtrele curate tot timpul STOP le suflu cu aer STOP masina merge perfect STOP negi ceva ce este evident ? STOP

 

p.s. nu ma deranjeaza apartenenta ta la neamul tau de RASII, daca poti sa duci o discutie :bashwall:

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

frate ia ti daewoo ... daca asa gandesti nu meriti bmw si mai ales n ai ''stofa'' de el! sufla tu toate filtrele sa vezi ce curate le faci ,sufla si n toba de esapament poate nu mai trebesa schimbi niciun filtru ! hai ca exagerezi ,nu te supara!
Link to comment
Share on other sites

freeone, vad ca esti mai civilizat ca altii si poti sa porti o discutie ! :)

altceva spuneam, dar nu ai facut decat sa aduci argumente impotriva !!!

Dupa ce se infunda porii...pe unde mai intra aerul ????????? <_<

Ai incercat sa sufli cu aer comprimat filtrul acela despre care discutam ? [deci nu e de e36 sau alte BMW antice] ?

 

 

nu va mai obositi sa dati explicatii ca nu ajungeti nicaieri....omu vrea dupa ce se duc anvelopele sa puna banda adeziva pe ele sa mai traga 10.000km si uleiul sa l completeze cu 2 litrii si sa fie ca unul nou...inca nu vine sa cred ce vrea sa ne convinga! mai ascultati ce va zik..suntem un neam de RASII ! inca nu mi revin...

sa mori tu ca asta vreau ?

 

vorbeam de filtre de aer...spre surprinderea ta !!!

iti trimit un fisier audio ?

am filtrele curate tot timpul STOP le suflu cu aer STOP masina merge perfect STOP negi ceva ce este evident ? STOP

 

p.s. nu ma deranjeaza apartenenta ta la neamul tau de RASII, daca poti sa duci o discutie :bashwall:

Esti capsunar?

Nu de alta, dar scrii ca unul.

Link to comment
Share on other sites

poate am exagerat si daca te am jignit imi cer scuze! problema mea tine in general de principiile proaste ale neamului nostru pe care le am gasit pe aici ...adica sa curatam un filtru de aer ,etc...nu stiu mi se par de ........ rau fazele astea! daca nu mi permit sa tin un bmw crede ma nu l iau! ma repet prin a mi cere scuze daca te am jignit ! poate ca am mers prea departe!
Link to comment
Share on other sites

freeone a explicat foarte bine de ce nu e bine sa speli un filtru. Cei care nu au inteles sa mai citeasca odata, si inca odata, si inca odata...

 

Am sa incerc si eu sa explic intr-un mod mai simplist. Un filtru de aer are 2 parametrii importanti stransi legati intre ei. Primul este capacitatea de filtrare - adica dimensiunea minima a particulelor pe care le poate retine (informativ in jur de 50mirconi). Al doilea este "airflow"-ul adica cat de mult se opune trecerii aerului prin el.

 

Prin spalare poti sa refaci doar airflow-ul dar porii se vor largi si filtrul nu va mai filtra asa de bine. In loc sa retina particulele mai mari de 50 microni va reusi sa filtreze doar pe cele mai mari de 200 microni.

 

PS. Cifrele folosite luati-le doar exemplificativ, ca ordin de marime - nu am studiat problema amanuntit ca sa pot da cifre reale.

Link to comment
Share on other sites

Esti capsunar?

 

 

Nu are cum sa fie capsunar, sta prea mult pe net/forum si nu ar avea timp sa isi realizeze norma. Aparentele inseala, dar avem si capsunari adevarati printre noi.

Link to comment
Share on other sites

poate am exagerat si daca te am jignit imi cer scuze! problema mea tine in general de principiile proaste ale neamului nostru pe care le am gasit pe aici ...adica sa curatam un filtru de aer ,etc...nu stiu mi se par de ........ rau fazele astea! daca nu mi permit sa tin un bmw crede ma nu l iau! ma repet prin a mi cere scuze daca te am jignit ! poate ca am mers prea departe!

 

Am scris de 5 ori pana acum ca DOAR de 2 ori am spalat filtrul. Prima data in Germania cand am cumparat masina, am vrut sa il schimb si mi-au cumparat ceva filtru dreptunghiular, iar filtrul vechi era afara. Am mers la sfatul celor de acolo si l-am suflat cu aer apoi l-am spalat. A iesit ca nou !!!

Dupa 2500-3000km l-am schimbat cu unul nou. Asta nou avea acea pasla pe el ! Nu am mai avut genul ala de filtru si l-am desfacut dupa cateva mii de km. Era neagra acea pasla ! Am spalat pasla si am lasat acelasi filtru. A venit vara si dupa ce m-am intors din Romania, am spalat iar filtrul si l-am lasat fara pasla. Dupa maxim 3000km [o luna] am cumparat altul nou !!! Le scot la 4-5 saptamani afara le suflu din interior cu presiune de aer si le pun inapoi. !!!

Masina merge perfect. La testere iese ok. Este din 2002, are multi kilometri si vorba lui Ciupanezu, arata ca una de 3-4 ani <_<

 

Esti capsunar?

 

 

Nu are cum sa fie capsunar, sta prea mult pe net/forum si nu ar avea timp sa isi realizeze norma. Aparentele inseala, dar avem si capsunari adevarati printre noi.

am modem USB pe un eee 901 si pot sa scriu de pe plantatie :) e mic si nu il vede nimeni. i-am spalat si coolerul...merge perfect !!!

Link to comment
Share on other sites

am modem USB pe un eee 901 si pot sa scriu de pe plantatie <_< e mic si nu il vede nimeni. i-am spalat si coolerul...merge perfect !!!

 

E rezistent la apa? Ce tehnologii mai noi are incorporate?

 

Masina merge perfect. La testere iese ok. Este din 2002, are multi kilometri si vorba lui Ciupanezu, arata ca una de 3-4 ani :)

Vrem si noi poze.

Din interiorul motorului. Sa ne convingem ca nu a patruns praful.

Link to comment
Share on other sites

mc_crbl: daca cineva nu are posibilitati financiare, de ce isi cumpara BMW ? sa-si bata joc de el ? de ce nu si-a luat un opel kadet, era mai ieftin de intretinut.

 

Prietene unii mai au familii, poate si credite la banci sau alte datorii... Viata nu e in roz tot timpul...

Ma refeream la posibilitati financiare in sensul in care tinand cont de situatia din tara noastra cand dupa ce iti platesti toate datoriile lunare mai ramai cu o suma infima nu cred ca ai prefera sa-i investesti in masina cand ai alte prioritati... Masina mai poate astepta, asta nu inseamna ca nu iti permiti sa o intretii...

Nu toti posesorii de BMW sunt patroni... multi cauta si cumpara piese SH... asta ce mai inseamna?

Link to comment
Share on other sites

vizual sigur vi se pare nou, in primul rand materialul din care este alcatuit elementul filtrant nu este spalabil .elementul filtrant este alcatuit din poliesteri, celuloza, fibre de sticla si multi lianti chimici care nu sunt rezistenti la apa.

 

Crezi tu? Eu zic ca rezista la apa mai mult decat iti imaginezi tu. Ai vazut de unde trage aer motorul la 320D? Cand mergi pe autostrada in spatele unor masini pe timp de ploaie la viteze de 140 km/h crezi ca nu ajunge apa sa-l ude?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.