Jump to content

Filtre


Mircea Pop

Recommended Posts

da...dar pe internet gasesc si crime filmate..ma iau dupa ce scrie pe internet? bai voi ati citit topicul? sunt consternat nu ai postez

 

 

cred ca ai gresit forumul nu doar topicul !!!

<_< :)

 

cred ca pe acel forum ai scris despre filtre de aer :bashwall:)

alt+tab alt+tab alt+tab alt+tab

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 213
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

garantat 100% ca nu ajunge apa la filtru de aer

 

 

Nu cred ca exista nici o garantie in acest sens.Exista exemple si pe forum daca nu ma insel, oameni care au intrat cu masina in apa(inundatii) si s-a stricat motorul.

 

 

Reveninf la filtrele de aer, cele mai bune sunt K&N.Se spala si pe langa asta maresc puterea motorului.

 

 

Tu ai filtru K&N? Cum se comporta dupa spalare? Debitmetrul crezi ca are de suferit? Vreau sa pun si eu pe filtru K&N

Multumesc!

 

Nu am filtru K@N.

Link to comment
Share on other sites

Tu ai filtru K&N? Cum se comporta dupa spalare? Debitmetrul crezi ca are de suferit? Vreau sa pun si eu pe filtru K&N

Multumesc!

De ce vrei sa pui un filtru de la K&N ?

Parerea mea este ca iti permite sa intre aer mult mai bine. Te ajuta dupa o anumita turatie. Dar cam trebuie sa ai grija cu el. Daca citesti pe internet sau ai prieteni cu acest tip de filtru o sa vezi ca nu e chiar asa de usor. Cel mai bine este sa te consulti cu 3-4 persoane care au asa ceva.

Trebuie avut grija de debitmetru...care acum o sa adune mai multe particule de praf.

Plus ca trebuie sa faci cam des niste operatiuni. Nu le scriu aici pentru ca iar imi sar 3-4 in cap chiar daca mii de oameni fac acele lucruri si iese OK.

 

Eu unul nu as pune !

Link to comment
Share on other sites

Dar vaai, ce se-ntampla? INCREDIBIL....... very funny topic <_<

 

pai nu vezi ca asa s-a auzit ca daca porii sunt mai grosi...trec bordurile prin filtru si distrug xenoanele !!!

 

eu nu as pune deoarece...fiind cu pori mai grosi si spalandu-se cu apa o sa se strice chederele !!!

Link to comment
Share on other sites

Pyu, incearca sa sufli si tu filtrul de aer, uite ce consum mic (comparativ cu al tau) are colegul cu care polemizezi...

 

Sa incerc sa-l spal? <_<

M-am uitat azi la filtrul de aer. Cam asa arata, la 11.000 km.

 

http://img256.imageshack.us/img256/5850/03042009002.th.jpg

http://img141.imageshack.us/img141/5655/03042009003.th.jpg

 

De ce vrei sa pui un filtru de la K&N ?

Parerea mea este ca iti permite sa intre aer mult mai bine. Te ajuta dupa o anumita turatie.

Cat mai mult aer, si cat mai mult praf. Ideal pentru motor, nu?

Link to comment
Share on other sites

ce viata pe cei care aveti benzinare, numaidecat ajungeti la filtrul de aer. la diesel trebuie sa "sapi" prin gramada de plastice care nu-ti permit sa ajungi la filtrul de aer. ma refer la E90 320d la care trebuiesc demontate cele 2 capace de plastic ale motorului, microfiltrul, stergatorul dreapta, barile stabilizatoare, tot compartimentul suport pentru carcasa microfiltrului. astea ce imi vin acum in minte.
Link to comment
Share on other sites

Folosesti filtrul care are burete pe interior sau pe cel normal?

 

Nu, cred ca e normal. Adica nu am vazut nici un fel de burete... <_<

 

Iti recomand sa il folosesti pe cel cu burete :)

Arata cam asa.

 

 

Pozele sunt de pe google, insa filtrul OEM are un burete negru, ceva similar cu cel din prima poza.

 

Interesant, presupun ca buretele e pus pentru a oferi extra-protectie la filtrare.

Link to comment
Share on other sites

Folosesti filtrul care are burete pe interior sau pe cel normal?

 

Nu, cred ca e normal. Adica nu am vazut nici un fel de burete... <_<

 

Iti recomand sa il folosesti pe cel cu burete :)

Arata cam asa.

 

 

Pozele sunt de pe google, insa filtrul OEM are un burete negru, ceva similar cu cel din prima poza.

 

Interesant, presupun ca buretele e pus pentru a oferi extra-protectie la filtrare.

 

Da, este folosit in tari cu mult praf.Se foloseste in destul de multe tari, probabil in Romania nu este asa de mult praf si nu a fost necesara introducerea lui.Eu numai filtru de genul asta as folosi.

Link to comment
Share on other sites

ce viata pe cei care aveti benzinare, numaidecat ajungeti la filtrul de aer. la diesel trebuie sa "sapi" prin gramada de plastice care nu-ti permit sa ajungi la filtrul de aer. ma refer la E90 320d la care trebuiesc demontate cele 2 capace de plastic ale motorului, microfiltrul, stergatorul dreapta, barile stabilizatoare, tot compartimentul suport pentru carcasa microfiltrului. astea ce imi vin acum in minte.

5-6 cleme <_<

Treaba de 5 minute sa schimbi un filtru de aer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.