Jump to content

Fuel pump failure, Cruise control failure, Transmission failure


Recommended Posts

Salut.. Am postat un nou topic pentru ca am dat search si niciuna din probleme nu a semanat exact cu ce am eu

 

Venit cu masina acasa seara, totul ok. Dimineata, dau la cheie, incearca sa porneasca, nu porneste.

 

Apar pe display:

 

Fuel pump!

Transmission failure

Cruise control failure

 

Odata cu astea s-a aprins si DTC/DSC in bord. Adevaru e ca am incercat sa dau la cheie de 2-3 ori si cred ca a scazut curentul din baterie, e posibil ca unele sisteme sa le fi scos el daca a detectat voltaj mic

 

Mentionez ca am cutie automata, acum pot sa misc maneta din P in ce vreau fara frana apasata sau contact pus.

 

Masina nu a dat semne ca ar avea pompa dusa... tragea foarte bine. Am pus un tester, ce-i drept nu ala de la BMW, am sters erorile, dar cea cu fuel pump apare imediat chiar fara sa incerci sa pornesti. Acum bateria e la incarcat , o voi pune incarcata full pe masina sa vad daca mai scuipa ceva erori.

 

Din cate am gasit aici pe forum, cei care au avut problema la cutie, totusi le pornea motorul si cutia se punea singura in limp mode, dar iti permitea sa mergi cu viteza 3 sau asa ceva. Problema e ca a venit un mecanic, a desfacut admisia a dat cu spray de pornire pt diesel, si cat dai cu sprayul acolo motorul incearca sa porneasca

 

Am verificat sigurantele de 50A din bord si sunt ok. Exista vreun releu ceva care comanda pompa de motorina , si daca da unde il gasesc ?

 

 

Va multumesc anticipat

 

PS: restraint systems si parking light erau dinainte, s-a ars un angel eye, iar partea cu restraint systems din cate am citit pe un comunicat BMW, la seria 5 din 2004-2006 exista problema asta au chemat 200000 de masini inapoi sa schimbe nush ce modul, voi verifica si eu VIN-ul la ei daca ma incadrez in lotul asta de probleme, a aparut asa dintr-o data.

post-24990-1238238928_thumb.jpg

Edited by tox
Link to comment
Share on other sites

nu porneste. aia cu sprayul de pornire am facut-o sa vad daca nu e alta problema la motor. my guess e ca nu-i vine motorina, dar nici nu stiu cum sa testez. m-a prins si pe weekend si pana luni n-am cum s-o duc la AB sau in alta parte
Link to comment
Share on other sites

Cand ai schimbat filtru de motorina ultima oara?E cea mai ieftina solutie,daca e sa le iei prin eliminare...

 

acum 2 sapt i-am facut revizia. schimbat 3 bujii ca erau pilaf, filtru motorina filtru aer , ulei motor, filtre polen tot. masina a mers exemplar pana aseara si mentionez ca am 25000 km cu ea de cand am adus-o din DE, acum are 187000 km

Link to comment
Share on other sites

Daca masina ta e fabricata pana in 09.2004 atunci piesa care iti provoaca toate aceste erori in bord e releul de incarcare din alternator. Piesa nu o va indica ca si eroare pe tester. Poti sa o verifici prin masurare ... Costa 115 euro si ajunge din Germania in 4 zile. 99% ca aceasta e problema care o ai.

 

Stiu din experienta proprie. A fost defect de fabricatie pana in 09.2004 la e60 525d si 530d. Piesa noua va veni modificata si nu vei mai avea probleme.

 

Incearca sa pui o baterie noua. Ar trebui sa iti porneasca masina dar in scurt timp nu va mai avea nici acea baterie curent si vei avea aceleasi erori. Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Daca masina ta e fabricata pana in 09.2004 atunci piesa care iti provoaca toate aceste erori in bord e releul de incarcare din alternator. Piesa nu o va indica ca si eroare pe tester. Poti sa o verifici prin masurare ... Costa 115 euro si ajunge din Germania in 4 zile. 99% ca aceasta e problema care o ai.

 

Stiu din experienta proprie. A fost defect de fabricatie pana in 09.2004 la e60 525d si 530d. Piesa noua va veni modificata si nu vei mai avea probleme.

 

Incearca sa pui o baterie noua. Ar trebui sa iti porneasca masina dar in scurt timp nu va mai avea nici acea baterie curent si vei avea aceleasi erori. Bafta.

 

masina e fabricata in 11.2004

Link to comment
Share on other sites

Daca e o problema cu incarcarea ar trebui sa iti zica , eu am avut o problmema la altenator si ma trezeam ca imi zicea masina cand o porneam "charging error " , o lasam oprita cateva ore si apoi isi revenea dar intr-o buna zi fara sa zica nimic in bord m-am trezit in trafic ca se intrerupe display-ul la navi atunci cand deschid geamul , am verificat cu ajutorul meniului ascuns din bord voltajul bateriei si acesta era 11,8 v si scadea usor. Am dus masina direct la service si acolo s-au apucat baietii sa desfaca alternatorul iar cand au scos releul mi-au zis direct ca sunt carbunii dusi si din cauza asta nu mai incarca . Am mers la un magazin de piese sa caut releu am gasit Valeo la fel ca si cel original cu 320 ron parca doar ca la magazinul respectiv aveau si carbuni separati de vanzare . Am luat un set de carbuni i-am pus pe releul meu si de atunci nu mai am nici un fel de problema . Vezi sa nu ai aceeasi problema !
Link to comment
Share on other sites

Hmm....ceva asemanator am patit si eu.

Intr-o zi de joi seara, ma intorceam de la film. Toate bune si frumoase, masina tragea si se comporta normal. La semafor, dintr-o data mi s-a oprit motorul, ciudat. Am dat sa pornesc masina, nu vroia, imi arata pe iDrive "sistem fuel faul." si inca o lista intreaga(nu am mai apucat sa fac si poza la cati nervi aveam), iar in bord nu mi s-a aprins nimic, decat senzorul de centura, de frana de mana si cel galben care seama cu o turbina, nu stiu exact ce indicator e ala. Am ridicat masina pe platforma si am lasat-o in parcare vreo 3 zile ca nu am avut timp de ea. Mai aveam pentru 54 km motorina inainte sa mi se opreasca, m-am gandit ca poate mergand mai pe fund cu rezervorul, poate a luat ceva impuritati, poate a tras apa sau poate chiar aer. Am fost la OMV, am luat 15 L de motorina si i-am turnat in rezervor(mentionez ca cele 3 bidoane de 5L erau uscate inainte sa pun motorina in ele, iar dupa ce am turnat aproape toata motorina in masina, pe fundul fiecarui bidon se putea observa destul de multa apa <_< ) am incercat sa-i dau din nou o cheie, nu a vrut nici atunci. Am mai lasat-o 15-20 de minute, am pus contactul, am ciulit urechile sa aud daca se amorseaza pompa de motorina si am dat cheie, a pornit putin mai greu, dar a pornit si de atunci nu mi-a mai facut probleme. De cand cu faza asta, cum trece indicatorul de motorina de jumate, ii fac plinul.

 

Urmeaza sa-i fac revizia, dar nu o mai duc la reprezentanta sau alte service-uri de tot *******. Ultima oara am fost la MHS si cand m-am uitat, aveam filtrele de aer puse invers.

Link to comment
Share on other sites

problema asta o am şi eu. doar că la mine la E90 320d in loc de Cruise Control failure si Transmission failure apar DSC Failure! si Run Flat indicator Failure!, rămânând comună doar eroare Fuel Pump! . eu o "păcălesc" lăsând contactul 30-40 sec cu pompă bâgând motorină, după care iau contactul şi ĂŽl pun iar: ĂŽmi mai rămâne doar eroare de Fuel Pump!, apăs pe ambreiaj şi pe Start/Stop şi porneşte imediat.

când am timp las contactul până simt că pompa de motorină ĂŽşi schimbă sunetul (la ĂŽnceput parcă bagă ĂŽn gol, iar când se schimbă sunetul se simte că dă ĂŽn greu şi bagă motorină).

o să mă duc cu ea la tester să vedem care e problema.

dacă rezolvi problema ĂŽntre timp anunţă-mă şi pe mine.

 

P.S. poţi ĂŽncerca şi tu metoda mea mai neortodoxă dar funcţională. eu o folosesc de o lună jumate şi n-a dat greş niciodată <_<

la ĂŽnceput puneam şi luam de multe ori contactul până ĂŽmi dispăreau erorile, acum doar las contactul 30-40 sec să bage pompa motorină şi ori ĂŽi mai pun contactul o data ori ĂŽl las până simt că bagă pompa şi ĂŽi dau cheie.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

problema asta o am ºi eu. doar cã la mine la E90 320d in loc de Cruise Control failure si Transmission failure apar DSC Failure! si Run Flat indicator Failure!, rãmânând comunã doar eroare Fuel Pump! . eu o "pãcãlesc" lãsând contactul 30-40 sec cu pompã bâgând motorinã, dupã care iau contactul ºi Îl pun iar: Îmi mai rãmâne doar eroare de Fuel Pump!, apãs pe ambreiaj ºi pe Start/Stop ºi porneºte imediat.

când am timp las contactul pânã simt cã pompa de motorinã κi schimbã sunetul (la Început parcã bagã În gol, iar când se schimbã sunetul se simte cã dã În greu ºi bagã motorinã).

o sĂŁ mĂŁ duc cu ea la tester sĂŁ vedem care e problema.

dacã rezolvi problema Între timp anunÞã-mã ºi pe mine.

 

P.S. poĂži ĂŽncerca Âşi tu metoda mea mai neortodoxĂŁ dar funcĂžionalĂŁ. eu o folosesc de o lunĂŁ jumate Âşi n-a dat greÂş niciodatĂŁ <_<

la Început puneam ºi luam de multe ori contactul pânã Îmi dispãreau erorile, acum doar las contactul 30-40 sec sã bage pompa motorinã ºi ori Îi mai pun contactul o data ori Îl las pânã simt cã bagã pompa ºi Îi dau cheie.

 

la mine are mai mult de juma de rezervor de motorina... si pot sa dau de contact de 200 de ori ca erorile apar imediat, cert e ca atunci cand pun contactul se aude un zgomot pe sub masina un fel de zumzait asa , si ceva pe la motor.. sa fie pompele ?

Link to comment
Share on other sites

problema asta o am ºi eu. doar cã la mine la E90 320d in loc de Cruise Control failure si Transmission failure apar DSC Failure! si Run Flat indicator Failure!, rãmânând comunã doar eroare Fuel Pump! . eu o "pãcãlesc" lãsând contactul 30-40 sec cu pompã bâgând motorinã, dupã care iau contactul ºi Îl pun iar: Îmi mai rãmâne doar eroare de Fuel Pump!, apãs pe ambreiaj ºi pe Start/Stop ºi porneºte imediat.

când am timp las contactul pânã simt cã pompa de motorinã κi schimbã sunetul (la Început parcã bagã În gol, iar când se schimbã sunetul se simte cã dã În greu ºi bagã motorinã).

o sĂŁ mĂŁ duc cu ea la tester sĂŁ vedem care e problema.

dacã rezolvi problema Între timp anunÞã-mã ºi pe mine.

 

P.S. poĂži ĂŽncerca Âşi tu metoda mea mai neortodoxĂŁ dar funcĂžionalĂŁ. eu o folosesc de o lunĂŁ jumate Âşi n-a dat greÂş niciodatĂŁ <_<

la Început puneam ºi luam de multe ori contactul pânã Îmi dispãreau erorile, acum doar las contactul 30-40 sec sã bage pompa motorinã ºi ori Îi mai pun contactul o data ori Îl las pânã simt cã bagã pompa ºi Îi dau cheie.

 

la mine are mai mult de juma de rezervor de motorina... si pot sa dau de contact de 200 de ori ca erorile apar imediat, cert e ca atunci cand pun contactul se aude un zgomot pe sub masina un fel de zumzait asa , si ceva pe la motor.. sa fie pompele ?

 

Well, masina e in drum spre un service recomandat de Ciupanezu, pe aceasta cale ii multumesc pentru ajutor, si o sa va tin la curent cu evolutia problemei

Link to comment
Share on other sites

eu unul sunt curios care e problema la tine, ca aceeasi cred ca e si la mine. eu am de gand vineri sa ma duc cu ea la un mecanic.

 

sincer, si eu... unii ziceau ca n-ar fi ulei in cutie, dar asta nu explica de ce nu porneste... pompa de inalta se aude cand pui contactu... habar n-am, sa se uite oamenii care se pricep, daca eram mecanic o reparam eu asa...

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca trebuie sa va dezamagesc, problema este de la computerul de injectie, berbecii care mi-au instalat alimentarea de la subwoofer au legat NU pe plusul bateriei, ci... pe placa de sigurante , exact pe acelasi plus care alimenteaza acest computer.... In urma consumului de curent probabil, si a anumitor spike-uri de tensiune/amperaj, computerul a cedat nervos <_<

 

 

maine masina va fi gata, cu tot cu resoftare, la un pret decent.

 

Multumesc Ciupanezu !

Link to comment
Share on other sites

si ce piesa/piese trebuie sa schimbi? sau e necesara doar o resoftare?

la mine nu s-a umblat pe la componentele electronice, doar a fost umblat la capacul calculatorului de la motor cand s-a schimbat filtrul de aer. ma gandesc sa nu se fi miscat ceva fire pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca trebuie sa va dezamagesc, problema este de la computerul de injectie, berbecii care mi-au instalat alimentarea de la subwoofer au legat NU pe plusul bateriei, ci... pe placa de sigurante , exact pe acelasi plus care alimenteaza acest computer.... In urma consumului de curent probabil, si a anumitor spike-uri de tensiune/amperaj, computerul a cedat nervos <_<

 

 

maine masina va fi gata, cu tot cu resoftare, la un pret decent.

 

S-a stricat computerul adica, ai comandat altul deja?La ce service ai reparat masina?

 

Cum adica resoftare, resoftezi computerul vechi?

Poate dai mai multe explicatii, ar fi interesant de aflat.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

si ce piesa/piese trebuie sa schimbi? sau e necesara doar o resoftare?

la mine nu s-a umblat pe la componentele electronice, doar a fost umblat la capacul calculatorului de la motor cand s-a schimbat filtrul de aer. ma gandesc sa nu se fi miscat ceva fire pe acolo.

 

nu, update

 

idiotii care mi-au pus statia nu au prins-o bine, si carcasa statiei s-a lovit de plusul de la condensator, asta rezultand intr-un scurt circuit de scurta durata, indeajuns incat sa prajeasca computerul pompei de motorina (pompelor) care e undeva in spate, cel putin asa mi-a explicat mecanicul.

 

resoftarea consta in update-ul softului modulelor de comfort , nu resoftarea/remaparea ECU-ului de injectie . Adica ce au facut unii useri cand nu li se aprindeau genele portocalii pe far.

 

toata treaba costa 1500 ron incluzand acest modul de comanda al pompelor + resoftare, nu stiu inca daca l-au reparat sau schimbat aflu cand ma duc sa iau masina

Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut aceasta problema. Acum 2 luni mi se aprindeau toate becurile prin bord:transmisie,restrain systems,abs,dsc etc....dar masina pornea iar becurile se stingeau daca dupa 10-15 min ,dupa ce se incalzea motorul ,luam contactul si o porneam din nou.O data ,la munte,mi s-a intamplat sa nu porneasca,si dupa ce am dat la automat de 20 de ori ,am luat curent de la un prieten si a pornit.Deci cred ca era bateria descarcata.Apropo de restrain systems,becul nu s-a stins pana nu am fost la tester si au descoperit ca e mufa de la senzorul de prezenta de sub scaun de vina.Eu am mai observat ca erorile imi apareau in bord mai mult cand era frig afara.Intre timp eu am schimbat si releul de incarcare de la alternator (din alte motive, fara sa banuiesc ca ar avea legatura) si nu s-a mai aprins niciun bec.Incearca sa pui alta baterie BUNA si vezi care-i treaba. Vezi sa nu pui bornele invers (prietenii stiu de ce <_<)).Bafta!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.