Jump to content

Fuel pump failure, Cruise control failure, Transmission failure


Recommended Posts

bateria si alternatorul nu au nimic, la fel e si la mine, senzorul de prezenta de la scaunul pasager. am luat masina azi, merge chiar mai bine ca inainte, se accelereaza liniar si trage altfel. oricum, la banii la care i-am dat, cel mai probabil piesa respectiva (control module pt pompele de motorina) a fost schimbata, fiind vorba de un modul electronic mai greu sa-l repari sa fie si fiabil.
Link to comment
Share on other sites

Ai fĂŁcut reparaĂžia la Alex?

 

 

da. super profi si sunt f multumit. Nu stiu exact ce resoftare i-a facut, o sa-i dau un tel, ca acum imi consuma ceva mai mult (10.4 la drum lung, inainte lua maxim 8, in aceleasi conditii de mers)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Salut.. Am postat un nou topic pentru ca am dat search si niciuna din probleme nu a semanat exact cu ce am eu

 

Venit cu masina acasa seara, totul ok. Dimineata, dau la cheie, incearca sa porneasca, nu porneste.

 

Apar pe display:

 

Fuel pump!

Transmission failure

Cruise control failure

 

Odata cu astea s-a aprins si DTC/DSC in bord. Adevaru e ca am incercat sa dau la cheie de 2-3 ori si cred ca a scazut curentul din baterie, e posibil ca unele sisteme sa le fi scos el daca a detectat voltaj mic

 

Mentionez ca am cutie automata, acum pot sa misc maneta din P in ce vreau fara frana apasata sau contact pus.

 

Masina nu a dat semne ca ar avea pompa dusa... tragea foarte bine. Am pus un tester, ce-i drept nu ala de la BMW, am sters erorile, dar cea cu fuel pump apare imediat chiar fara sa incerci sa pornesti. Acum bateria e la incarcat , o voi pune incarcata full pe masina sa vad daca mai scuipa ceva erori.

 

Din cate am gasit aici pe forum, cei care au avut problema la cutie, totusi le pornea motorul si cutia se punea singura in limp mode, dar iti permitea sa mergi cu viteza 3 sau asa ceva. Problema e ca a venit un mecanic, a desfacut admisia a dat cu spray de pornire pt diesel, si cat dai cu sprayul acolo motorul incearca sa porneasca

 

Am verificat sigurantele de 50A din bord si sunt ok. Exista vreun releu ceva care comanda pompa de motorina , si daca da unde il gasesc ?

 

 

Va multumesc anticipat

 

PS: restraint systems si parking light erau dinainte, s-a ars un angel eye, iar partea cu restraint systems din cate am citit pe un comunicat BMW, la seria 5 din 2004-2006 exista problema asta au chemat 200000 de masini inapoi sa schimbe nush ce modul, voi verifica si eu VIN-ul la ei daca ma incadrez in lotul asta de probleme, a aparut asa dintr-o data.

 

 

 

auzi ai scapat de eruarea (restraint systems) ca o am si eu si am incercat so scot si cu testeru.... si nimic... bine nu cu cel de la bmw

Link to comment
Share on other sites

nu, buba lor e de la cantarul din scaun. (senzorul de prezenta persoana) . e o foitza ca un PCB dar flexibila ( circuite imprimate pe un plastic ) cu o mufa in capat si alea se strica destul de des la BMW. costa 450 ron cu tot cu montaj la acelasi service unde am reparat-o eu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Va salut,am si eu o problema aseamanatoare la un E90 320d 2005, masina a stationat pe timpui iernii,o mai porneam din cand in cand,pana intr-o zi cand nu mai vrut sa porneasca,invarte dar degeaba,am dat vina pe baterie la inceput,(fiind cea originala,deci destul de veche)am incarcat-o pe redresor dar degeaba,cred ca alta e problema,cand bag cheia in contact imi apare imaginea asta: (fuel pump fault .engine may stall.possible reduction in engine power.drive moderately!have the problem checked by the nearest bmw services),sa fie pompa de combustibil(se poate strica asa dintr-o data)?,tin sa precizez ca in rezervor mai e combustibile pentru 70km.Ma poate ajuta cineva?

 

scuzati pentru dimensiunea de mai de vreme si calitatea pozei

post-51099-0-75625400-1334335302_thumb.jpg

Edited by Cristian Grigore
Link to comment
Share on other sites

Scrie in partea de jos a ecranului: "battery charge very low". In concluzie ai tensiune mica la baterie. Nu stiu pe ce redresor si cat ai tinut-o, dar ai bateria descarcata.

Eu am avut o problema asemanatoare dar a fost ceva mai grav: aveam Fuel pump failure, DSC failure si Run flat indicator failure (daca imi aduc bine aminte de ultima, primele 2 erau sigur). Tot asa invartea dar nu pornea. Aveam bateria foarte buna, dar a fost DDE-ul (ECU) de vina, am fost nevoit sa-l schimb. Incarca bine bateria, eventual ia curent de la cineva si vezi daca porneste. Daca tot nu porneste cu tensiune undeva peste 12,4V atunci pune testerul pe masina si vezi care e problema.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.