Jump to content

ulei pe langa motor


Recommended Posts

Zilele astea am observat ca sunt niste pete care par ca de ulei pe langa motor, in partea drepta lateral (cum te uiti din fata masinii) in zona dintre radiator, far si motor (e un spatiu mai liber pe-acolo). Sunt niste furtunase prin zona, printre care unul mai subtire care pare si el plin de ulei... Masina merge normal, motorul trage normal, nu mi-a aparut nici un martor luminos pe bord, nivelul uleiului este fix la jumatate intre max si min... nu sunt probleme cu servodirectia, si cutia merge si ea ca unsa (mai putin in prima treapta cateodata, dar am inteles ca asta e boala lor).

 

Maine o sa incerc sa fac niste poze cu zona incriminatoare. Daca intradevar este ulei acolo, poate fi ceva grav? Ce e prin zona aia si care ar putea curge? Nu se fac pete de ulei sub masina...

Link to comment
Share on other sites

pai tocmai asta e ideea, ca nu curge nimic... doar peretele motorului din zona aia si locul dimprejur sunt acoperite cu o pelicula fina de... ceva. Nush ce-as putea observa la rampa, ca masina e cam captusita pe dedesubt...

 

In orice caz, o sa fac maine (adica azi) niste poze si o sa si curat putin zona, sa vad daca a fost ceva izolat sau se face din nou la fel. Deci, o sa revin cu poze.

Link to comment
Share on other sites

eah... n-o sa ma chinui eu acuma cu rampa, sa dau jos scutul... mai am garantie pana in august, deci probabil o sa trec pe la un bavaria cand o sa am niste timp de pierdut...

 

Ca idee... cum se poate deosebi daca este ulei sau motorina? Sau altceva?

Link to comment
Share on other sites

am fost azi dimineata pana la facultate si inapoi, si cand m-am intors, am deschis capota sa fac niste poze si pelicula aia era proaspata, deci curge ceva de undeva. Si s-ar putea sa fie destul de serios. Miercuri sau cel tarziu vineri o sa ma duc la bavaria pt o verificare. Cat de grav ar putea fi?

post-13078-1238395954_thumb.jpg

post-13078-1238395966_thumb.jpg

post-13078-1238395977_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pe forum este greu sa gasesti raspunsul. Eu suspectez in continuare instalatia de servo (la ce vad in poze). In principiu, orice curge, ar trebui sa scada nivelul. Verifica si tu nivelele. Daca ajungi la Bavaria Baneasa, incearca sa iei legatura cu Silviu Stroe. Il consider singurul consilier de service serios. Poti sa soliciti programare si pe net. Masina este in garantie, nu?
Link to comment
Share on other sites

Nu prea am ce sa fac, si vreau sa profit de garantie cat mai dureaza ea, 4-5 luni... Deocamdata am luat legatura cu bavaria din Constanta, de unde am luat masina, ca sa fiu sigur cu garantia, sa vad ce propunere imi fac, si apoi o sa il contactez si pe domnul de la baneasa (mersi CC23298). Decamdata astept al doilea raspuns, ca am uitat sa includ VIN-ul si un nr de tel in primul mail, l-am scris in graba ca trebuia sa plec...

 

am mai tras un ochi... cred ca acum exista 3 variante: servodirectia, racirea si, dupa ce am aflat de pe realoem ce reprezinta tubul vertical si gros care intra direct in motor, pe sus pe undeva, sub plastic, mi-e teama sa nu fie ceva legat de turbina...

 

Lichidul de la servodirectie (un borcanel in stanga) este 1/3 intre min si max, deci putin sub normal, lichidul (de racire?) din recipientul din dreapta aproape ca lipseste cu desavarsire... adica mai e ceva albicios (parca) pe fundul vasului... uleiul e fix la jumatate intre min si max.

Edited by MSlv
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca nu m-am prins eu cum e cu lichidul de racire... Chestia aia rosie, tija aia, cu 2 guguloaie, una in cap si alta putin mai jos... care e faza cu ea? Ca am vazut ca daca apas pe ea se lasa in jos... si cred ca m-am inselat cu nivelul. Nici nu prea pot sa zic ca e prea logica schema aia dupa vas...

 

am asteptat toata ziua un mail dupa ce le-am trimis vin-ul si nr meu de tel, si nimic. maine la 8 il sun pe tip, ca am vazut ca la semnatura are si un nr de mobil... la cat incepe programul la bavaria?

Link to comment
Share on other sites

Deoarece am depistat cu succes cateva mici scurgeri de ulei pot sa-ti dau un sfat. Ia un spray de curatat discuri de frane. Curata motorul cu el in zona aia pana nu mai e pic de ulei. Indeparteaza aparatori sau ornamente de pe motor si in urmatoarele zile dupa ce ai curatat trebuie sa inspectezi zi de zi motorul. Pata de ulei o sa apara imediat in locul din care curge.

 

E f simplu. Bafta

Link to comment
Share on other sites

dupa niste clisee mioritice, urmeaza urmatoarele: vineri ma intorc in Constanta si o bag in service. Nu exista contract de garantie, mi-a fost recomandat sa ma duc de unde am luat-o daca am probleme, adica doar la service-ul din Cta am garantie... ca e oferita doar de ei, ca garantia bmw s-a dus, si ca restul service-urilor sunt srl-uri diferite si blablabla...

 

Pana la urma problema s-ar putea sa fie de la servodirectie, curge vreo conducta...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.