Jump to content

Esapament si relantiu.


Recommended Posts

Buna. Am combinat doua nedumeriri intr-un singur topic. In primul rand am o banuiala ca sunt ceva probleme cu esapamentul, in sensul ca asta iarna fiind frig tare, cand porneam auzeam vreo 2 trosneli dupe ce pornea motorul, iar la rece aveam senzatia ca suna motorul mai tare in partea din fata...inca mi se pare...si astazi in sfarsit am reusit sa o urc pe rampa. Am lasat motorul pornit si m-am bagat sub ea sa vad de spre ce e vorba. Nu am gasit nici o fisura...imbinarile sunt foarte bune..dar mi s-a parut ca ar fi problema la imbinarea tevii cu catalizatorul..era fierbinte teava si nu am prea atins-o dar din cat am atins-o am vazut ca joaca putin..si mi s-a parut ca e cam afumata zona..era putin innegrita. Am facut si 2 poze cu telefonul cu imbinarea respectiva...ce credeti, s-ar putea sa fie rupt pe acolo? Fum nu mi s-a parut sa iasa pe acolo cat am stat.

post-23313-1238525219_thumb.jpg post-23313-1238525244_thumb.jpg

 

P.S. Am uitat sa mentionez ca fiind mai joasa am mai dat-o cate putin cu burta de pamant...si se vad ceva zgarieturi pe catalizator.

 

A doua nedumerire ar fi relantiul..Stiu faza cu ICV-ul...stiu rolul ei..dar nu stiu daca e vb despre aceeasi chestie si la mine...Deci: cand pornesc motorul sta putin pe la 1000 rpm..apoi se stabilizeaza la 850 unde trebuie si sta la relanti fara probleme.. DAR, masina mea are transmisie automata..si cand o pun pe DRIVE, scad turatiile pana pe la vreo 300 si mai apoi isi revine...bineinteles ca prima mea actiune e sa scot iarasi pe N. Daca scot pe Neutru si incerc iarasi merge. Sa fie intr-adevar ICV-ul?..Daca da..am vazut cum se ajunge la el dar tot nu sunt convins cu ce trebuie curatat.. Va multumesc si va rog sa ma scuzati daca v-am provocat niscaiva durere de ochi de la atata citit.. <_<

Edited by marius_ivan
Link to comment
Share on other sites

Problema 1 : este normal sa auzi toba cum pocneste dupa ce pornesti motorul iarna ... se incalzeste si trece de la o temperatura de minus la plus intr-un timp foarte scurt ... acelasi lucru este si invers, cand opresti motorul si incepe sa se raceasca ...

 

 

Problema 2 : cand o pui pe Drive masina intra in sarcina si este ok daca scade putin ...

Edited by alex77xax
Link to comment
Share on other sites

Problema 2 : cand o pui pe Drive masina intra in sarcina si este ok daca scade putin ...

 

da, doar ca inainte nu facea asa..si uneori ..mai rar ce-i drept...o pornesc si nici nu sta la relanti...decat daca o turez pana pe la 3000...am sa ma uit si pe la bujii sa vad cum sunt..

Link to comment
Share on other sites

Problema 2 : cand o pui pe Drive masina intra in sarcina si este ok daca scade putin ...

 

da, doar ca inainte nu facea asa..si uneori ..mai rar ce-i drept...o pornesc si nici nu sta la relanti...decat daca o turez pana pe la 3000...am sa ma uit si pe la bujii sa vad cum sunt..

Link to comment
Share on other sites

catalizatorul are o protectie de tabla (se vede in poza 2) si aia sa desprins de pe catalizator incearca sa ii dai cateva puncte de sudura, si io am patit treaba asta ba chiar mai rau la mine se auzea ca naiba iti dadea impresia ca ii sparta toba, sunt sudate prost din fabrica in 2 sau 3 puncte de sudura si normal ca nu tin mult
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.