Jump to content

sa facem cunostinta: m3 replika


motorizatu

Recommended Posts

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest poleposition
Deci cu atat se vinde Calu' Putere:

 

10 Euro ? :) eftin dom'le, la kil oare nu au ?

 

Dar ce e asa replica la masina aia, ca are doar bara fata, spate de gen M, si niste evacuari naspa. :bashwall: Plus ca asta e fix reclama mascata.

 

@Bobo, da si noi ne intrebam ce dreq treaba are E60 cu E46 <_< P-asta o salvez si o pun pe desktop :unsure:

 

Daca ai cunoaste ceva bmw ai vedea ca bara spate este m3 csl si aripile pe spate sunt latite. Dar si pe bmwclub nu putem fi toti experti, nu? Mai invatam unii de la altii sau ne dam cunoscatori cu chestii "gen m". Si

cu motorul, s-a putut in Germania, de ce nu s-ar putea si la noi? Numai ca trebuie sa si cunosti, nu?

 

nu cred ca 2 spoilere si niste finale de un estetic discutabil plus o emblema M3 aplicata pe un sedan te pot ridica la nivel de expert sau cunoscator.

 

In afara de asta eu mi-am dat doar cu parerea ca si un umil si hulit profan, sunt doar consumator de BMW pe aici.

 

Nu am inceput eu sa dau lectii in ale taraniei, tuning de bun sau prost gust, asa ca nu te jigni accepta si critici ca nu ti se intampla nimic.

 

Si aia, nu e nici o replica, sau poate nu cunosti insemnatatea cuvantului replica. Nu am chef sa te lamuresc eu in privinta asta.

 

Si ce te face sa crezi ca E60 si E46 au ceva in comun ?

 

... dpdv al pozitionarii/constructiei antenelor GPS.

 

 

(Completare pentru cunoscatori)

 

atunci nu mi-e adresata mie completarea ca eu sunt departe de a fi cunoscator :blink:

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Oglinzile sunt m3 replika?

 

Nici n-ar sta bine pe limuzina(parerea mea).

 

pacat cu emblema aia de M3 pe spate

 

"un buget de 10000 de euro poti face un 325 la 1000 cp? " :) <_<

 

Eu zic ca se pupa cu bara. Si macar e originala, nu de la rusi din piata.

Link to comment
Share on other sites

iar eu repet cu 10 mii euro hai sa fiu mai optimist 400 cai sa zicem+ceva frane si suspensie de doamne ajuta,daca zici ca manopera nu costa,dar pana la urma nu inteleg masina e la vanzare din ce vad ajunge la 1000 cai sau ...

edit:si ce metoda folositi pt 1000 cai?turbo?compresor?ce presiune?interne forjate banuiesc nu?garnitura de cupru?alt sistem de racire suspectez nu?intercooler clar...

ia o lista scrie tot ce trebuie ca sa ajungi acolo cauta pe google pretul minim apoi aduna <_<

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Deci cu atat se vinde Calu' Putere:

 

10 Euro ? :) eftin dom'le, la kil oare nu au ?

 

Dar ce e asa replica la masina aia, ca are doar bara fata, spate de gen M, si niste evacuari naspa. :bashwall: Plus ca asta e fix reclama mascata.

 

@Bobo, da si noi ne intrebam ce dreq treaba are E60 cu E46 <_< P-asta o salvez si o pun pe desktop :unsure:

 

Daca ai cunoaste ceva bmw ai vedea ca bara spate este m3 csl si aripile pe spate sunt latite. Dar si pe bmwclub nu putem fi toti experti, nu? Mai invatam unii de la altii sau ne dam cunoscatori cu chestii "gen m". Si

cu motorul, s-a putut in Germania, de ce nu s-ar putea si la noi? Numai ca trebuie sa si cunosti, nu?

 

nu cred ca 2 spoilere si niste finale de un estetic discutabil plus o emblema M3 aplicata pe un sedan te pot ridica la nivel de expert sau cunoscator.

 

In afara de asta eu mi-am dat doar cu parerea ca si un umil si hulit profan, sunt doar consumator de BMW pe aici.

 

Nu am inceput eu sa dau lectii in ale taraniei, tuning de bun sau prost gust, asa ca nu te jigni accepta si critici ca nu ti se intampla nimic.

 

Si aia, nu e nici o replica, sau poate nu cunosti insemnatatea cuvantului replica. Nu am chef sa te lamuresc eu in privinta asta.

 

Si ce te face sa crezi ca E60 si E46 au ceva in comun ?

 

... dpdv al pozitionarii/constructiei antenelor GPS.

 

 

(Completare pentru cunoscatori)

 

atunci nu mi-e adresata mie completarea ca eu sunt departe de a fi cunoscator :blink:

 

Antena e chiar originala a masinii. Cunoscator sau nu, oricand doresti putem sa desfacem un motor de 2.5 si sa-l montam la loc sau chiar un Bmw intreg si vedem care e mai cunoscator. Diferenta intre mine si tine e ca tu cunosti bmw de pe net si eu din garaj si de pe circuit, iar eu imi modific singur masinile, nu ma duc la tot felul de service-uri.

Link to comment
Share on other sites

nu arata rau, dar evacuarile alea sunt cel putin taranesti ...

 

paraca ziceai sa se termine odata cu taranismele de taraba ...

 

Evacuarile alea sunt o caruta de bani si arata cu totul altfel fata de ce vezi pe strada. Nu te lasa rece, ori iti plac la nebunie, ori ti se par aiurea, dar nu vad unde e partea cu taranismul, ca nu-s nici cu leduri si nici nu ruginesc ca alea de piata. Si sunetul, poate o sa ai ocazia s-o auzi...

Link to comment
Share on other sites

Pai emblema cu M e tuning de cacao(am avut si eu niste spike-uri dar mi-am revenit) esapamentul cred ca era mai frumos daca veneau terminatii duble rotunde,interior impecabil,iar antena gps nu-si are rostul,la chestia cu motorul nu cred in nici-un caz si cam suna a publicitate prezentarea masini,o vinzi?

 

Emblema se pupa cu bara si cu stopurile si macar e originala, nu de la piata, esapamentul e chiar de calitate si aspectul depinde de gusturi, ideea e ca suna super. Interiorul e chiar impecabil si fara antena aia nu merge gps, ca e chiar originala a masinii. Chestia cu motorul a fost reusita in Germania, deci se poate. Si masina e posibil sa se vanda, o am momentan pe autovit, dar e cedare leasing si depinde de vanzarea altei masini.

Link to comment
Share on other sites

hai mã, ce dracu' aveÞi, bine cã urâÞenia aia lu' brandex, o ridicaÞi toÞi În slãvi, asta În afarã de faptul cã are emblemã M, ºi zice proprietaru' cã e replicã M, e chiar drãguÞã maºina. <_<
Link to comment
Share on other sites

Pe departe M3 replica....e46 m3 e in 2 usi...deci restul nu mai are rost a fi discutat

 

Daca ai citi cu atentie ai vedea ca am scris ca bmw nu a facut pe e46 m in 4 usi, doar pe e36 si e90 si am incercat sa-mi fac eu unul, sunt doar la inceput. Macar e facuta de mine, am incercat ceva.

 

,iar antena gps nu-si are rostul

 

pĂŁi vĂŁd cĂŁ maÂşina are navi professional. sau la e46 nu este antenĂŁ d'asta la navi, e alt model?

 

E antena originala, te poti convinge daca vi pe la bv. Uite asa mai invatam cate ceva despre bmw.

 

10.000 euro scoti cam 300 hai 350 cai in conditii de siguranta(adica schimbat si frane suspensie ) <_<

 

Investitia de care vorbeam se refera doar la motor, nu la frane si suspensii, care mai sunt cel putin 2000. Pe langa astea mai trebuie si ambreiaj, cutie, cardan...

Link to comment
Share on other sites

nu arata rau, dar evacuarile alea sunt cel putin taranesti ...

 

paraca ziceai sa se termine odata cu taranismele de taraba ...

 

Evacuarile alea sunt o caruta de bani si arata cu totul altfel fata de ce vezi pe strada. Nu te lasa rece, ori iti plac la nebunie, ori ti se par aiurea, dar nu vad unde e partea cu taranismul, ca nu-s nici cu leduri si nici nu ruginesc ca alea de piata. Si sunetul, poate o sa ai ocazia s-o auzi...

 

pot sa valoreze si 1000 e ... nu inseamna ca daca sunt scumpe sunt si frumoase ...

 

mie imi par luate de pe o dacie bibilita de cineva de pe la tara ...

 

important este sa-ti placa tie <_<

Link to comment
Share on other sites

arata bine masina nu zic nu dar ideea de replica m o strica e un e46 ingrijit in care sau bagat banii destui fara emblema aia acolo arata bine . Nu inteleg de ce sa investeasca 10mii mai bine cu ceva diferenta cumpara un m3 e46 si gata scapa si de replica
Link to comment
Share on other sites

Si eu am navi ,antena este sub tapiteria plafonului nu se vede scrie si in cartea masini sa nu se monteze suport de schi magnetic pt a nu strica antena

 

 

RealOEM.com Home => Select another car => Audio, Navigation, Electronic Systems => Navigation system No. Description Supplement Qty From Up To Part Number Price Notes

For vehicles with

NATIONAL VERSION JAPAN

L807A=YES

01 GPS-receiver module 1 65906905921

02 Clamp 1 11/2006 64118390352 $0.17

02 Clamp 1 07147654321

03 Hex bolt with washer M5X14 1 07119902007 $0.28

04 Body nut M5 1 61131372033 $1.12

05 Gps antenna 1 65908374297 $138.38

Antena chiar e a ei. Am avut masina demontata si nu e in plus, crede-ma. Oricum te poti convinge daca vii prin bv.

 

axact ce spunea cinava mai sus... si daca ai ajunge prin absurd la 1000cp cu 10000euro, ce faci cu franele??? ar trebui o investitie de 4000 doar in frane...

 

Eu ma refeream strict la motor si franele si suspensiile crede-ma ca nu-s asa problema, mai greu si mai scump e sa gasesti solutia optima pentru ambreiaj, cutie, cardan...

Link to comment
Share on other sites

hai mã, ce dracu' aveÞi, bine cã urâÞenia aia lu' brandex, o ridicaÞi toÞi În slãvi, asta În afarã de faptul cã are emblemã M, ºi zice proprietaru' cã e replicã M, e chiar drãguÞã maºina. <_<

 

ai si tu dreptate o data :)

Link to comment
Share on other sites

hai mã, ce dracu' aveÞi, bine cã urâÞenia aia lu' brandex, o ridicaÞi toÞi În slãvi, asta În afarã de faptul cã are emblemã M, ºi zice proprietaru' cã e replicã M, e chiar drãguÞã maºina. <_<

 

ai si tu dreptate o data :)

 

Multam frate, poate facem si noi ceva constructiv p-aici nu numa sa-mi criticati munca. Chiar am muncit mult la ea si am o satisfactie, dar e bine si ca naste controverse, nu?

 

Senzorii de parcare din bara spate functioneaza? Imi place pielea din interior, e f deosebita, si culoarea merge dar mai e muuult pana la o replica M3 chiar si cu 4 usi. Lipseste si eleronul de pe portbagaj.

 

Da, senzorii merg, sunt ai masinii, am pus doar niste cleme pentru prinderea pe bara asta. Pielea e originala, e contrast intre culoarea ei si a masinii si tapiseria de pe plafon e neagra. Si chiar mai e de lucru, dar o luam incetisor dupa timp si buget. Aripioara o vanez originala, nu vreau china de 40 de euro, pana si brelocul la cheie e luat de la muzeul bmw din munchen (apropo, daca poti treci pe acolo, o sa iesi curentat si excitat de la ce o sa vezi).

Link to comment
Share on other sites

Am gasit o poza din acelasi unghi cu un E46 stock si mi se par la fel.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...ar_20080328.jpg

 

Te astept pe la bv sa te convingi. Nu-mi place sa pariez ca-ti luam si banii. Oricum daca vii pe aici o sa vezi ce facem noi prin garaj (ex: mr2 din 85, fiat m1/9, probabil masini de care multi nu au auzit)

 

iar eu repet cu 10 mii euro hai sa fiu mai optimist 400 cai sa zicem+ceva frane si suspensie de doamne ajuta,daca zici ca manopera nu costa,dar pana la urma nu inteleg masina e la vanzare din ce vad ajunge la 1000 cai sau ...

edit:si ce metoda folositi pt 1000 cai?turbo?compresor?ce presiune?interne forjate banuiesc nu?garnitura de cupru?alt sistem de racire suspectez nu?intercooler clar...

ia o lista scrie tot ce trebuie ca sa ajungi acolo cauta pe google pretul minim apoi aduna <_<

 

Ti-am mai zis, depinde la ce bani le cumperi, ce cumperi si ce poti face tu. REpet, ma refer strict la motor. Apropo, intereseaza-te ce blocuri motor au scos de prin suri de la tarani prin Germania astia de la Bmw divizia de curse, blocuri vechi de vreo 40 de ani si au facut motor de vreo 800 de cai. POate gasesti ceva pe net despre asta, merita sa vezi.

Link to comment
Share on other sites

Masina e chiar frumoasa si nu inteleg ce sariti asa pe om si va luati de el, dar pardon, ce e asta?, un oboicei mai nou? sau mai vechi? sa faceti mistocareala de unul sau altul ca vezi doamne e nou pe forum si nu are experienta, "noi" suntem vechi cu mii de posturi si suntem dumnezei, poate omul o fi nou pe forum, dar poate are experienta de viata in ale bmw-urilor.

Asa daca vorbeste prosti sau nu timpul o va arata, nu trebuie sa il judecam noi care nici nu il cunoastem.

Bafta cu modificarile.

Link to comment
Share on other sites

Aripile nu par deloc latite.. bara poate e copie, nu cred ca intra cea originala pe sedan.

Bara de coupe merge pe sedan, doar ca va fi mai lata decat masina, asta daca nu evazezi aripile sa vina pe aceeasi linie.

 

Se vede si in poza ca este putin mai lata bara ca aripa.

 

Si pe m3 cum vine bara? Ti-am mai spus cred, ca te astept pe la bv sa te convingi. Cred ca o sa incep sa pariez ca voua va iau banii frate. Poti spune ce vrei, masina e facuta bine, faptul ca tu nu vezi aripi latite inseamna ca le-am facut frumos...te astept la bv sa-ti spui parerea live.

 

nu arata rau, dar evacuarile alea sunt cel putin taranesti ...

 

paraca ziceai sa se termine odata cu taranismele de taraba ...

 

Evacuarile alea sunt o caruta de bani si arata cu totul altfel fata de ce vezi pe strada. Nu te lasa rece, ori iti plac la nebunie, ori ti se par aiurea, dar nu vad unde e partea cu taranismul, ca nu-s nici cu leduri si nici nu ruginesc ca alea de piata. Si sunetul, poate o sa ai ocazia s-o auzi...

 

pot sa valoreze si 1000 e ... nu inseamna ca daca sunt scumpe sunt si frumoase ...

 

mie imi par luate de pe o dacie bibilita de cineva de pe la tara ...

 

important este sa-ti placa tie <_<

 

N-am vrut sa sune a snob, ci sa iti zic ca-s de calitate. Am luat intr-adevar de multe ori lucruri ieftine si bune, dar si scumpe si proaste. Masina asta e proiectul garajului meu, pot spune chiar al meu personal, doar la realizare a mai contribuit colegu de garaj. Eu zic ca sunt ok, ma gandeam sa mai schimb un pic peisajul, dar nu ma indur sa le dau jos ca suna mai bine ca oricare altele probate pe masina.

Link to comment
Share on other sites

Si pe m3 cum vine bara? Ti-am mai spus cred, ca te astept pe la bv sa te convingi. Cred ca o sa incep sa pariez ca voua va iau banii frate. Poti spune ce vrei, masina e facuta bine, faptul ca tu nu vezi aripi latite inseamna ca le-am facut frumos...te astept la bv sa-ti spui parerea live.

Citeste mai bine ce am scris.Nu am zis ca nu ai evazat aripile, ci doar ca nu le-ai evazat suficient din moment ce se vede o mica diferenta.Bafta cu motorul <_<

Link to comment
Share on other sites

Am gasit o poza din acelasi unghi cu un E46 stock si mi se par la fel.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...ar_20080328.jpg

 

Te astept pe la bv sa te convingi. Nu-mi place sa pariez ca-ti luam si banii. Oricum daca vii pe aici o sa vezi ce facem noi prin garaj (ex: mr2 din 85, fiat m1/9, probabil masini de care multi nu au auzit)

 

iar eu repet cu 10 mii euro hai sa fiu mai optimist 400 cai sa zicem+ceva frane si suspensie de doamne ajuta,daca zici ca manopera nu costa,dar pana la urma nu inteleg masina e la vanzare din ce vad ajunge la 1000 cai sau ...

edit:si ce metoda folositi pt 1000 cai?turbo?compresor?ce presiune?interne forjate banuiesc nu?garnitura de cupru?alt sistem de racire suspectez nu?intercooler clar...

ia o lista scrie tot ce trebuie ca sa ajungi acolo cauta pe google pretul minim apoi aduna <_<

 

Ti-am mai zis, depinde la ce bani le cumperi, ce cumperi si ce poti face tu. REpet, ma refer strict la motor. Apropo, intereseaza-te ce blocuri motor au scos de prin suri de la tarani prin Germania astia de la Bmw divizia de curse, blocuri vechi de vreo 40 de ani si au facut motor de vreo 800 de cai. POate gasesti ceva pe net despre asta, merita sa vezi.

ok,10 mii in motor e mai bine acum dar tot nu treci de 500 cai :)

te referi la blocul motor M10 folosit in F1 prin anii 80 banuiesc

NU o sa atingi in veci 1000 cai cu 2,5 fara sa intaresti bloc posibil alta chiulasa si alte minunatii un 400 cai e ideal de scos,pe de alta parte la 1000 cai tractiunea va fi o problema enorma

 

http://www.horsepowerfreaks.com/performanc...rbos/Turbo_Kits

 

uite ce e prin US, in Germania nu stiu ce si cum

 

later edit:daca ma gandesc bine nu cred ca exista vreun 2,5 M54 cu peste 500 cai

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.