Jump to content

oare am luat teapa urata?


trafficante

Recommended Posts

Nu ai luat tzeapa deloc,eu am dat 2200E pe ea in decembrie in Germania,inainte sa te apuci sa bagi bani in ea,sa stii ca masina in Romania,nu o sa fie niciodata euro 2 sa o poti inscrie,eu am inscris-o la Bulgari unde e Euro 2,si nu a trebuit sa platesc 5000E pe inmatriculare.La 700E cat ai dat tu pe ea e f bun pretu' chiar si pentru dezmembrari.Am avut si eu o problema cu bateria ,am schimbat-o de 2 ori,nu pot sa-mi explic,dar masina mea avea un consumator cand era pe parking,am fost la un baiat,a desfacut-o si i-a smuls cablu' de atunci nu mai am probleme!
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vezi ca nu trebuie sa cumperi injectorul cu totul, se schimba doar duza din cap si o-ring-ul.

Se gaseste modulul de comanda al pompei de injectie separat? Nou, ca SH stiu ca se poate lua descompletand o alta pompa.

Link to comment
Share on other sites

Nustiu ce poate avea..... tot se descarca bateria la ea...dupa o ora..... mi-a zis cineva ca e releu...si cura motorina.... dar s-ar putea sa fie pompa de injectie sau injectorul mi-a zis..sau poate cine stie trebuie acolo vreo garnitura habar nu am nu ma prea pricep. Oricum la sf lunii o duc in service!
Link to comment
Share on other sites

nu e mult deloc 700...eu am tot un E 34 525TD touring din 94 full option...am cumparat o anul trecut cu 1800 din belgia...intradevar e o placere sa o conduci...eu cred ca daca o sa scapi de problemele astea nu o sa regreti ca ai cumparat o...sunt masini foarte dure si foarte stabile dar trebuie ingrijite ca atare...in 25 000 km aproape parcursi de la achizitionare am schimbat consumabile doar adik filtre shi ulei....si am 273 000 km la bord...oricum bafta in continuare...sper doar sa ai cascaval bun pentru inmatriculat...te asteapta grosul k si pe mine...hhhh <_< Edited by needfspeed
Link to comment
Share on other sites

Ulei, curele, curatat injectoare, bujii noi, fisele daca sunt in regula, o diagnoza.Eu unul i-as face si distributia. Cam astea sunt ce imi vine in minte pe moment.

Sa o stapanesti sanatos si tine-ne la curent cu ce ai facut! :)

off topic:colegu...e diesel masina...fisele se folosesc pentru benzinare...no ofense <_<

on : daca vrei suna la nr asta 0740002652 radu il cheama si se pricepe bine la motorizari diesel.te poate ajuta .

nu ai ;uat teapa . chestie ca bmw sunt masini bune si in anii aia nu prea aveau moparte motoarele cat timp iii este schimbate ulei .... etc la timp

eu am 3 seria 5 dintre care si una din 92 si crede ma ca am mers cu ea si cu 200 km/h nu nu avea nimic

poate este ceva minor la ea fii increzator :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

ĂŽn tds-uri, o sĂŁ tot bagi... <_<

nu e in totalitate adevarat

 

@trafficante sincer la e34 nu ma prea pricep dar la descarcat bateria s-ar putea sa fie de alarma masini...la mine tot asa face dar cauza cred ca este o piesa de la clima (nici nu stiu cum se cheama)..

Link to comment
Share on other sites

ĂŽn tds-uri, o sĂŁ tot bagi... <_<

nu e in totalitate adevarat

 

@trafficante sincer la e34 nu ma prea pricep dar la descarcat bateria s-ar putea sa fie de alarma masini...la mine tot asa face dar cauza cred ca este o piesa de la clima (nici nu stiu cum se cheama)..

 

 

alarma nu are cum sa fie ca nu are alarma;) dar de la ce se poate descarca bateria in ultimul hal oare ca nu-mi dau seama... sincer!

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Am si eu o intrebare....de ce-l tot amarati pe bietul om ?...atat a puput el din punct de vedere financiar si cred ca aceeasi logica a lui ,in ceea ce priveste fiabilitatea marcii bmw (asa cum zice el: "motoare bune, cutii " etc.. ), ne insufleteste (dau un feeling) pe toti proprietarii de BMW (de la modelele din anii '70 pana la ultimele inovatii in materie) din lumea asta ...as mai putea afirma, deasemenea, despre unii dintre noi ca ori nu iubim masinuta asta minunata ori suntem niste snobi penibili manati de arhimodernismul asta bolnav ... spun asta bazandu-ma pe afirmatiile altor din care poate reiesi foarte simplu faptul ca daca nu cheltui (din diverse motive) zeci sau chiar sute de mii de euro pe un model nou ,esti " nimeni in drum "....baieti istoria BMW a fost cu adevarat scrisa in anii aia din apropierea lui E 34 nu din apropierea lui F10 si cred ca stiti si observati si voi asta pe pielea voastra....so ,sa speram ca F10-le si succesorii lui vor fi in stare sa duca mai departe numele asta fara sa-l pateze....concluzia mea (no offense): daca vreti sa fiti utili ajutati omul cu un sfat bun si nu mai radeti atat (cei care vad ca o fac) ca-l bagati pe saracu om si mai rau in disper...

 

Cu respecte...

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare....de ce-l tot amarati pe bietul om ?...atat a puput el din punct de vedere financiar si cred ca aceeasi logica a lui ,in ceea ce priveste fiabilitatea marcii bmw (asa cum zice el: "motoare bune, cutii " etc.. ), ne insufleteste (dau un feeling) pe toti proprietarii de BMW (de la modelele din anii '70 pana la ultimele inovatii in materie) din lumea asta ...as mai putea afirma, deasemenea, despre unii dintre noi ca ori nu iubim masinuta asta minunata ori suntem niste snobi penibili manati de arhimodernismul asta bolnav ... spun asta bazandu-ma pe afirmatiile altor din care poate reiesi foarte simplu faptul ca daca nu cheltui (din diverse motive) zeci sau chiar sute de mii de euro pe un model nou ,esti " nimeni in drum "....baieti istoria BMW a fost cu adevarat scrisa in anii aia din apropierea lui E 34 nu din apropierea lui F10 si cred ca stiti si observati si voi asta pe pielea voastra....so ,sa speram ca F10-le si succesorii lui vor fi in stare sa duca mai departe numele asta fara sa-l pateze....concluzia mea (no offense): daca vreti sa fiti utili ajutati omul cu un sfat bun si nu mai radeti atat (cei care vad ca o fac) ca-l bagati pe saracu om si mai rau in disper...

 

Cu respecte...

 

Din cate vad, userul nu a mai postat de fix 7 luni pe acest topic, crezi ca il mai deranjaza asa mult ce au afirmat ceilalti? :)

Link to comment
Share on other sites

Poate, sau poate s-a plictisit si nu a inteles nimic decat ca a luat o "taratura" de masina, ca de sugerari de gen nu a dus lipsa. Problema este ca sunt pe aici multi care nu au nici o legatura cu "cultura BMW" si apreciaza doar modelele mai noi si mai avansate, sau mai rau, doar "pretul" O spun fara sa ma jenez, intorc capul pe strada si dupa un E30 sau E28 care arata bine la fel cum il intorc dupa un X6 preparat de Hamann. Este de ajuns sa vad emblema chiar si pe "amaratul" de E34 (ma refer la starea tehnica) pe care il avea pustiu`ca sa-mi inspire respect. Multi au BMW dar parca din ce in ce mai multi au "BEMVEU" :)

 

Ma inclin

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare....de ce-l tot amarati pe bietul om ?...atat a puput el din punct de vedere financiar si cred ca aceeasi logica a lui ,in ceea ce priveste fiabilitatea marcii bmw (asa cum zice el: "motoare bune, cutii " etc.. ), ne insufleteste (dau un feeling) pe toti proprietarii de BMW (de la modelele din anii '70 pana la ultimele inovatii in materie) din lumea asta ...as mai putea afirma, deasemenea, despre unii dintre noi ca ori nu iubim masinuta asta minunata ori suntem niste snobi penibili manati de arhimodernismul asta bolnav ... spun asta bazandu-ma pe afirmatiile altor din care poate reiesi foarte simplu faptul ca daca nu cheltui (din diverse motive) zeci sau chiar sute de mii de euro pe un model nou ,esti " nimeni in drum "....baieti istoria BMW a fost cu adevarat scrisa in anii aia din apropierea lui E 34 nu din apropierea lui F10 si cred ca stiti si observati si voi asta pe pielea voastra....so ,sa speram ca F10-le si succesorii lui vor fi in stare sa duca mai departe numele asta fara sa-l pateze....concluzia mea (no offense): daca vreti sa fiti utili ajutati omul cu un sfat bun si nu mai radeti atat (cei care vad ca o fac) ca-l bagati pe saracu om si mai rau in disper...

 

Cu respecte...

 

Din cate vad, userul nu a mai postat de fix 7 luni pe acest topic, crezi ca il mai deranjaza asa mult ce au afirmat ceilalti? :)

 

 

Sper sa nu fi suparat pe cineva dar m-a deranjat oarecum atitudinea unora...da' poate ca omul ala saracu atat si-a permis si el si a vrut "BEMVEU" tot din cauza prestigiului marcii...Ca e vechi asta e una, dar voiam sa spun prin postul anterior ca nou sau vechi ,"BEMVEU",ne-a atras pe toti cei care il avem in proprietate atat pentru capabilitatile lui cat si prin istoria tumultuoasa pe care o are in spate si care este exprimata tocmai printrun "amarat" de E12,E28,E34,E39 pe care-l vezi pe strada....E simplu : Va invitam sa apreciati mai mult aceste valori perene pentru ca asta sunt. Sa nu-mi spuneti ca nu v-ar placea sa aveti in garaj un 502 V8 Classic ,doar pentru ca e vechi....

Va salut...

post-26332-1258038696_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sper sa nu fi suparat pe cineva dar m-a deranjat oarecum atitudinea unora...da' poate ca omul ala saracu atat si-a permis si el si a vrut "BEMVEU" tot din cauza prestigiului marcii...Ca e vechi asta e una, dar voiam sa spun prin postul anterior ca nou sau vechi ,"BEMVEU",ne-a atras pe toti cei care il avem in proprietate atat pentru capabilitatile lui cat si prin istoria tumultuoasa pe care o are in spate si care este exprimata tocmai printrun "amarat" de E12,E28,E34,E39 pe care-l vezi pe strada....E simplu : Va invitam sa apreciati mai mult aceste valori perene pentru ca asta sunt. Sa nu-mi spuneti ca nu v-ar placea sa aveti in garaj un 502 V8 Classic ,doar pentru ca e vechi....

Va salut...

 

Sa am un BMW de cel putin 30-40 de ani este un vis de-al meu. Chiar daca e nevoie de o carca de bani pt restaurare si de extrem de mult timp pt a lucra la ea + multe calatorii dupa piese + multe relatii ca sa aflii unde sunt piesele etc.

 

Insa in viata de zi cu zi, o masina de 12-15 ani e veche si atat. Nici sa o restaurezi nu stiu daca se prea merita. E vechi, nu si clasic. Adica, atunci cand te uiti in spate mi se pare o zona de umbra anii 10-20 in urma. Abia peste acest timp apar din nou modele de care sa te indragostesti pt ca sunt vechi.

 

Un E39 mi se pare vechi si atat. Poate peste 30-40 de ani, da! Sa ai un E39 va fi ceva dar acum nu mi separe nimic prea deosebit.

 

Este doar o parere... :)

 

P.S. Imi place E39. Nu vreau sa supar pe nimeni. Mi se pare o masina foarte reusita. Insa nu e o masina pe care daca o vezi sa cazi imediat in extaz. Iar despre cum sta pe sosea, tehnologie, comfort... prefer E60-ul.

Link to comment
Share on other sites

E39 e o maÂşinĂŁ la fel de bunĂŁ ca E60.

 

Din punct de vedere al designului, nu pare deloc o maÂşinĂŁ veche.

 

Nici E60 nu este o maÂşinĂŁ pe care dacĂŁ o vezi cazi imediat in extaz, este o maÂşinĂŁ la fel de banalĂŁ ca E39.

In opinia mea gusturile nu se discuta. Poti "sa cazi imediat in extaz" si daca vezi o bicicleta ori un Veyron. Fiecare are ochiul si gandirea formata pentru un anumit tip de frumos. Ceea ce-mi place mie, tie poate sa iti displaca sau invers. Fiecare masina a fost buna pe timpul ei, unele din ele reusind sa faca fata cu succes la noile aparitii.

Link to comment
Share on other sites

Aici nu era vorba de frumuseĂže, ci de faptul cĂŁ mulĂži spun cĂŁ E39 e o maÂşinĂŁ frumoasĂŁ, ĂŽnsĂŁ uzatĂŁ moral sau mai veche Âşi din acest motiv preferĂŁ E60.

 

ĂnĂželeg sĂŁ preferi E60 pentru cĂŁ-Ăži place mai mult cum aratĂŁ, ĂŽnsĂŁ sĂŁ iei E60 doar pentru cĂŁ este mai nou Âşi pare mai scump decât E39 mi se pare un gest de snobism maxim.

Link to comment
Share on other sites

Imi este dat in ultimul timp sa conduc aproape zilnic un Nissan Murano 3.5 V6 automatic CVT. Cutie si motor nota 10 dar.....confort....mai putin. Geamurile de exemplu se opresc se opresc din coborare sau urcare daca iau contactul .... geamul din dreapta nu se actioneaza automat, trebuie sa adorm cu mana pe buton. Si mult mai multe, nu continui. Am un E39 "uzat moral" si din `97 saracu`si il prefer la capitolul confort, la orice ora. Nu mai vorbesc de alte marci care au ajuns abia la ABS inclus si 2 amarate de airbag-uri frontale. Este vechi pentru ca are niste anisori in spate dar nu uzat moral. Asta inseamna prin definitie altceva...

 

Ma inclin

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Imi este dat in ultimul timp sa conduc aproape zilnic un Nissan Murano 3.5 V6 automatic CVT. Cutie si motor nota 10 dar.....confort....mai putin. Geamurile de exemplu se opresc se opresc din coborare sau urcare daca iau contactul .... geamul din dreapta nu se actioneaza automat, trebuie sa adorm cu mana pe buton. Si mult mai multe, nu continui. Am un E39 "uzat moral" si din `97 saracu`si il prefer la capitolul confort, la orice ora. Nu mai vorbesc de alte marci care au ajuns abia la ABS inclus si 2 amarate de airbag-uri frontale. Este vechi pentru ca are niste anisori in spate dar nu uzat moral. Asta inseamna prin definitie altceva...

 

Ma inclin

Nu as vrea sa fiu off topic dar E39-le la timpul lui a fost cea mai reusita masina din lume ,din clasa sa,scrie peste tot asta...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salut la toti deci iubim bmw-ul cu totii??sau sunt si unii care iubesc doar ce este nou ,daca e39 este vechi???pai atunci cei care inca mai conduc ursulete sau rechini modele mai vechi aia ce ar trebui sa spuna ca au masini de epoca??

dupa cum au spus si alti membrii e 39 la vremea sa a fost cea mai reusita masina pentru clasa ei peste mercedes ,audi ,etc,si ar trebui facuta o comparatie doar cu mercedes restul neridicandu-se la nivelul unui bmw.audi acum 20 de ani erau vai de capul lor cu acel audi 100cc masina cu foarte multe probleme iar bmw daca nu ma insel rupea gura lumii cu e 34 ,deci ar trebui in primul rand respectata firma bmw .si pe acesta cale fac un apel la cei care administreaza acest site sa incercam sa creeam o retea a iubitorilor de bmw in sensul unei ajutorari reciproce de exemplu daca un membru de la timisoara de exemplu a ramas cu masina in pana in bucuresti membrii din bucuresti sa ii acorde ajutor in vederea tractarii si a altor probleme ce pot avea rezovare in urma colaborarii noastre .salut la toti sper ca nu am plictisit pe nimeni .

Link to comment
Share on other sites

Sant fan bmw si am inceput cu ursulet prin 2000 sau 2001! AM facut ceva kilometrii cu diferite modele si motorizari dar in ceea ce priveste respectul sa o lasam mai incet! Masina am platit-o nu mi-a facut-o firma bmw cadou, am cumparat-o second hand deci eu ca si proprietar de bmw nu reprezint mare lucru pt firma asta. Singura legatura intre mine si constructorul BmW ca sa zic asa ar putea fii service-ul dar ala e over-priced si calitate indoielnica! .......nu sunt la primul bmw si sper ca nici la ultimul dar cu respectele mai greu!
Link to comment
Share on other sites

Aici nu era vorba de frumuseĂže, ci de faptul cĂŁ mulĂži spun cĂŁ E39 e o maÂşinĂŁ frumoasĂŁ, ĂŽnsĂŁ uzatĂŁ moral sau mai veche Âşi din acest motiv preferĂŁ E60.

 

ĂnĂželeg sĂŁ preferi E60 pentru cĂŁ-Ăži place mai mult cum aratĂŁ, ĂŽnsĂŁ sĂŁ iei E60 doar pentru cĂŁ este mai nou Âşi pare mai scump decât E39 mi se pare un gest de snobism maxim.

 

Cineva isi apara masina :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.