Jump to content

E 39 consuma bateria


gyusepe

Recommended Posts

Am desfacut tablia de sub torpedo si am gasit o mufa cu niste fire mai groase pe care am tras-o si s-a oprit ventilatorul. Mentionez ca nu face tot timpul, are perioade cand il apuca. Cand ma urc in maisna o bag la locul ei iar cand cobor o scot. Cam asa o sa fac pana o sa comand piesa.

 

Sau scoate siguranta cu nr. 9, obtii acelasi rezultat si e parca mai accesibila.

 

 

Nu merge ,am facut eu si a murit bateria,scoate mufa si nu se mai descarca!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu mai aveam nici un consumator dar am scos siguranta si dupa 2 zile bateria goala,am scos mufa si dupa 4 zile masina a pornit,intre timp am cumparat piesa cu tepi si nu mai am probleme!
Link to comment
Share on other sites

Am desfacut tablia de sub torpedo si am gasit o mufa cu niste fire mai groase pe care am tras-o si s-a oprit ventilatorul. Mentionez ca nu face tot timpul, are perioade cand il apuca. Cand ma urc in maisna o bag la locul ei iar cand cobor o scot. Cam asa o sa fac pana o sa comand piesa.

 

Sau scoate siguranta cu nr. 9, obtii acelasi rezultat si e parca mai accesibila.

 

Salut ciupanezu

Intradevar e mai accesibila siguranta.

Am scos-o in prima seara cand am constatat ca nu se mai opreste ventilatorul si s-a oprit. Cand am vrut sa o mai scot odata, in alta zi, am constatat ca nu mai are nici un efect la modul ca o scoteam si ventilatorul mergea in continuare.

Nu stiu care e problema cu siguranta, insa prefer sa scot mufa. Pentru siguranta mea.

Multumesc pentru raspuns

 

Inca o intrebare

De unde iau si eu piesa asta, final stage unit, si cam cat costa daca aveti idee?

Multam

Link to comment
Share on other sites

Nu te uita la bani si ia neaparat OEM. Pe aftermarket m a tinut jumatate de an, din primavara pina acum. Poti comanda si aici pe forum, sint ceva topicuri deschise la Mica Publicitate - Vanzari piese si accesorii BMW. Apeleaza cu incredere, sint de treaba oamenii.

 

 

Multumesc pentru raspuns.

o sa merg pe OEM.

o sa iau legatura cu baietii de pe forum sa vedem daca au.

Multumesc inca o data.

salutare

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

salutare tuturor

 

 

am si eu se pare aceeasi problema

 

 

imi consuma peste noapte bateria

 

am urcat in masina si cu cheia scoasa din contact merge un ventilator mic de la gurile de aerisire de la clima parca pe cea din dreapta

 

nu pe la cele mari de sus, ventilatorul se aude jos la panoul de comanda de la clima

 

 

ma ajutati si pe mine va rog

 

nustiu ce sa mai fac

 

o fi si la mine piesa c tepi??????

 

 

multumesc anticipat tuturor

Link to comment
Share on other sites

am fost la masina si am scos siguranta nr 9 si ventilatorul de la panoul de la clima se opreste

 

 

dati-mi un verdict, este piesa cu tepi????

 

Am schimbat eu piesa cu tepi tot din cauza ventilatorului din panoul de control al climei, se pare ca nu e de la piesa cu tepi, la mine bazaia si dupa ce am schimbat piesa, iti recomand sa arunci un ochi aici .

 

Ca idee sa stii ca acel mic ventilator din panoul de control al climei nu iti termina bateria, bateria se termina doar cand e dusa piesa cu tepi si iti porneste ventilatorul de la clima atunci cand nu esti in masina.

Link to comment
Share on other sites

Daca auzi doar un "bazait" sau sunet de ventilator din dreptul panoului de control al climei nu este problema de la FSU(final stage unit) piesa cu tepi, este problema cu mizeria adunata in jurul ventilatorului.E normal sa se opreasca in momentul in care scoti siguranta 9 pentru ca panoul de control al climei este legat printr-o mufa direct la FSU si siguranta intrerupe atat panoul de clima cat si piesa cu tepi.Incearca sa stai in masina vreo 20-25 de minute cu motorul orpit si cu cheia scoasa, daca scoate aer in reprize pe la clima atunci e de la piesa cu tepi.
Link to comment
Share on other sites

pai atunci sa imi explice cineva, daca nu este de la acel mic ventilator de la panoul de clima, de ce cand scot siguranta ce opreste acel ventilator nu mai moare bateria deloc

 

pai atunci sa imi explice cineva, daca nu este de la acel mic ventilator de la panoul de clima, de ce cand scot siguranta ce opreste acel ventilator nu mai moare bateria deloc

Link to comment
Share on other sites

Siguranta aceea de la clima nu alimenteaza doar acel ventilator. Saracul ventilator a picat la mijloc pentru ca e cel mai vizibil :). Chiar daca ar merge nono stop, el n-ar fi in stare sa termine bateria nici intr-o luna.
Link to comment
Share on other sites

pai atunci sa imi explice cineva, daca nu este de la acel mic ventilator de la panoul de clima, de ce cand scot siguranta ce opreste acel ventilator nu mai moare bateria deloc

 

Iti explic eu.Ventilatorul este legat intr-un circuit care este alimentat separat de catre GM(modulul general).Acest circuit are mai multe componente incluse, faptul ca ventilatorul nu se mai opreste inseamna ca circuitul respectiv nu a trecut in modul "sleep" dintr-un motiv sau altul.Ventilatorul NU poate impiedica acel circuit sa nu se duca la "sleep" deoarece este doar un "sclav".

Cand scoti siguranta ventilatorul se opreste deoarece circuitul respectiv nu mai este alimentat.Asta nu este o solutie de a rezolva problema.

Link to comment
Share on other sites

am schimbat panoul de la clima cu altul tot de pe un e39 si acel ventilator mic tot se invarte

 

 

daca nu e de la el care ar putea sa fie problema de imi descarca bateria????

 

daca scot siguranta nr. 9 sau mufa de la FSR nu mai moare, inseamna ca e ceva legat de ventilatie

 

FSR-ul este schimbat cu unul model nou valeo acum vreo 3 ani

 

ventilatia nu porneste aiurea dar totusi imi descarca bateria

 

stie cineva de la ce poate fi?

 

sunt disperat numai stiu ce sa fac.

 

poate a mai patit cineva asemantor

 

 

daca o pun pe tester fara contact pot vedea de unde este consumul???????????

 

va multumesc anticipat

Edited by ahiile
Link to comment
Share on other sites

am rezolvat problema cu ajutorul unui coleg de pe forum

 

 

problema consumului a fost de la alarma

alarma are nustiu ce senzor de tensiune, daca creste consumul porneste alarma

 

la mine problema a fost de la portbagaj, nustiu de ce dupa 15 min de la inchidere in momentul cand trebuia sa intre in sleep mode masina facea o verificare la portbagaj si in acel moment crestea tensiunea automat pornea si alarma si cand ajungeam la masina era cu bateria moarta

 

la service mi-au spus ca exista unele masini la care are loc acea verificare ( la portbagaj sau usi ) inainte de a intra in sleep mode, nustiu daca e normal sau nu

 

problema sa rezolvat montand un releu undeva la portbagaj, alarma acum merge perfect si nu mai am consum de baterie care sa o scoata la pensie

 

 

sper sa fie de ajutor colegilor care au probleme cu bateria

Edited by ahiile
Link to comment
Share on other sites

Nu este vorba de nici o verificare, circuitul care trece la sleep mode avea o tensiune remanenta datorita alarmei.

Daca poti sa dezactivezi functia aia a alarmei, de a se activa in functie de tensiunea bateriei ar fi bine sa o faci.

Oricum, bine ca ai rezolvat.

 

 

ps

 

Cine a gasit problema, daca nu este secret?

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.