Jump to content

e sanatos flash pe E39 525tds automatic?


Recommended Posts

am avut eu pe e34 525TDS, practic e acelasi motor, numai ca nua re debitmetru si consuma ceva mai mult. Nu era chip tuning propriu zis ci era un powerbox care l-am primit odata cu masina. Ala teoretic doar modifica presiunea in pompa de injectie si ecu si turbina compenseaza.. ducea la 163 de cai.Mergea bine, diferenta clara. Cu pedala la fund scoteam un fumalau negru strategic cu care invaluiam amatorii de linii ..:) L-am folosit doar de cateva ori de curiozitate ca nu aveam tupeu sa il tin mult.. aveam pompa varza, pierdeam motorina pe la pompa la greu.

Riscuri sunt intodeauna, depinde cine iti face harta, si starea tehnica a masinii..

Am inteles, si multumesc mult pentru raspuns. Stare technica la masina mea este foarte buna. Si pompa de injectie e aproape noua, are vro 5000 kilometrii dupa ce a fost schimbata. Si poweboxul ala puteai sa iei jos si sa pus inapoi cand vroiai? unde il conectai?

Link to comment
Share on other sites

in cutia unde e ECU era o mufa. Il conectam si il scoteam cand vroiam. Personal cred ca intre un powerbox de 30 de euro de pe e-bay si tuning in spatele blocului cu un laptop si "fisiere de la tuneri cunoscuti din Ungaria inclusiv la Buhusi" nu e nici o deosebire, mai ales la niste motoare simple cum sunt cele TDS. Asta e o opinie personala . Bineinteles ca o sa imi pun in cap toti tunerii de pe forum care fac si ei un ban cinstit putin muncit..

Garantia e identica(nula si inexistenta) si macar asa nu strici ECU, il dai jos imediat daca ti se pare ca iti strica ceva, il pui doar cand ai nevoie (de exemplu drum lung cu 5 persoane in masina) ..ca in trafic in Bucuresti nu iti trebuie 160 de cai..

Cred ca la o automata e mai safe din punctul de vedere al transmisiei daca nu exagerezi cu uractul CP si cuplu. in general la automate nu o sa auzi de probleme cu cardan, diferential si alte chestii care tin de transmisie datorita modului de functionare a unei automate si a tolerantei mai mari din constructie.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

in cutia unde e ECU era o mufa. Il conectam si il scoteam cand vroiam. Personal cred ca intre un powerbox de 30 de euro de pe e-bay si tuning in spatele blocului cu un laptop si "fisiere de la tuneri cunoscuti din Ungaria inclusiv la Buhusi" nu e nici o deosebire, mai ales la niste motoare simple cum sunt cele TDS. Asta e o opinie personala . Bineinteles ca o sa imi pun in cap toti tunerii de pe forum care fac si ei un ban cinstit putin muncit..

Garantia e identica(nula si inexistenta) si macar asa nu strici ECU, il dai jos imediat daca ti se pare ca iti strica ceva, il pui doar cand ai nevoie (de exemplu drum lung cu 5 persoane in masina) ..ca in trafic in Bucuresti nu iti trebuie 160 de cai..

Cred ca la o automata e mai safe din punctul de vedere al transmisiei daca nu exagerezi cu uractul CP si cuplu. in general la automate nu o sa auzi de probleme cu cardan, diferential si alte chestii care tin de transmisie datorita modului de functionare a unei automate si a tolerantei mai mari din constructie.

Daa... ai dreptate. Iti multumesc pentru raspuns. Trebuie sa caut si eu un powe box din ala. Tu nu-l mai ai cumva? nu vrei sal vinzi? sau oare pe unde gasesc aicea in tara la un pret acceptabil?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.