Jump to content

BMW Submotorizate


MMarkus

BMW Submotorizate?  

151 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Maicuta dar multe pareri si variante! Hai sa vedem per ansamblu; BMW nu isi permite sa faca masini care sa nu faca fata unor minime cerinte in trafic. Oricat e de mic motorul e mult peste multe alte motorizari de aceeasi marime. Chiar si un e36 1.6 (pe care il am si eu) daca masina e bine intretinuta nu te lasa la greu. In nici un caz. Eu cel putin sunt multumit de ce am. La un moment dat cineva spunea ca un logan de 1.6 ii face probleme pe drum. Ei cum se face ca mie nu? Poate ca a mea e coupe si e mai "sprintena". Daca o apas se duce si ma uita loganul si nu numai. Chiar si la deal. Vreau doar sa fac o comparatie cu alte marci. Si ma repet: oricat de "submotorizat" ar fi BMW-ul face fata cu fruntea sus la multe alte motorizari mai puternice cu mult decat ea. Doar de aceea e BMW. Si hai sa nu ne mai contram pentru ca nu are rost. Eventual sa ne "certam" cu altii care au alte marci si sa facem comparatie. Dar nici asta nu merita ca nu se ajunge nicaieri. Asa ca fiecare conduce ceea ce ii place si asta conteaza cel mai mult.

PS: "m-am turat putin" si adaug una: un Renault Megane 1.6 la 106CP parca, nu imi poate face nimic. Ok e Renault si nu are rost sa ma intind pe tema asta dar e motor de generatie noua si nu poate mai mult...asa ca mai ganditi-va cand vorbiti de submotorizari.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dar nu a zis nimeni de concurenta ca asa si a mea desi e din 2002 ia fata la a4 chiar si modele din 2004 aceasi cmc ca un exemplu , dar raman la aceeasi parere desi multi interpreteaza gresit
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare, fara sa credeti ca jicnesc sau fac flame, cei care au 150-170 cai si au probleme in depasirile din afara orasului, ce masini nu puteti depasi, ca eu unul daca vad ca insista cel pe care vreau sa il depasesc ii dau o treapta inferioara sau doua si s-a rezolvat problema sau daca nu pot sa il fac nu ma bag si asta e.

Nu cred ca in tarisoara noastra unde majoritatea masinilor au intre 60-90 cp e greu sa faci depasiri cu o masina de peste 150 cai, ca sa nu zic peste 100 cp ca pe urma ziceti ca sunt partinitor si tin cu mine sau altii.

 

Nu cred ca a zis nimeni ca are probleme cu depasitul, dar e mult mai usor de facut o depasire cu o masina mai puternica. Te poti baga in anumite depasiri care nu le-ai face cu o masina mai slaba.

Link to comment
Share on other sites

Eu unul folosesc masina si in oras si afara, o mai folosesc si la concedii prin Europa, unde chiar simt nevoia unui motor mare. La 90% in oras, este suficient un smart cu motor de 600cmc <_<

 

Problema e ca nu sunt atacati in topicul asta cei care au motoare sub 2000cm, dar totusi se simt lezati. Nu cred ca asta a fost intentia initiatorului.

Link to comment
Share on other sites

submotorizate? poate pentru cei care vor sa mearga pe pista , sau acestora dintre noi care se cred schumi' si nu le-ar ajunge nici 500 de cai!! conduc frecvent un 7er de 220 hp/480 nm si consider ca e foarte motorizata pentru drumurile publice din romanica si nu numai,dar as face fata foarte bine si cu pocnitoarea aia de Matizl la nevoile mele si traficul actual. Edited by b-99-tck
Link to comment
Share on other sites

fratilor ... pentru mine un autovehicul submotorizat inseamna cand motorul cu capacitatea si puterea sa nu fac fata greutatii autovehicului. Voi vorbiti de motoare de 180,190 cai la greutati de 1400kg. Din ce am citit am vazut ca pentru multi inseamna submotorizat daca are motor mai mic de 2000 cmc. Inainte de BMW am avut un FIAT UNO TURBO ABARTH, motor de 1.4 T pe 1000kg. Masina aia scartaia treapta 1,2,3. Nu imi statea in fata nici un BMW motor de 2000cmc benzina sau diesel. Vi se pare ca era submotorizata??? Este eronat ce intelegeti prin submotorizare.
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am votat si daca as vota as vrea sa votez si DA si NU <_< .De ce?

 

Da. Pentru ca majoritatea motoarele sub 2k mai ales cele cu peste 200k ,300k km nu bag mana in foc ca mai au cai putere care ii aveau din fabrica .Eu cred ca majoritatea modelelor ( e30,e36 ,e46 ) in prezent au cu cel putin 10% mai putini cp. Si atunci ii clar ca o masina care a avut de la 100la 150cp cand a iesit din fabrica, dupa ani si ani de exploatare nu te mai multumeste.

 

 

NU. 150cp nu mi se par putin la 1300kg, repet sa fie aia 150cp la locul lor. cat despre 316i ,si 318i ,le este putin mai greu sa care 1300kg dar se descurca bine cel putin in oras nu iti trebuie mai mult daca nu esti ''racer''.Deocamdata la noi nu ai nevoie de foarte multi cai putere sa circuli pe sosele ,iti trebuie frane bune sa poti incetini la timp, sa ocolesti gropile , ovinele si bovinele de pe drumuri. :)

 

Problema asta cu masinile submotorizate, este doar un subiect ,cu care sa-ti omori timpul cand iesi cu prieteni la o bere, ca si cum ai vb de fotbal sau mai stiu eu ce .Pun pariu ca cei de la BMW cand au facut motoare mai mici de 2k nu sau gandit nici o clipa ca sunt ''submotorizate'', fiind lideri in domeniu, stiu cel mai bine cerintele clientilor. Daca vrei sa vezi masini submotorizate eu zic sa va uitati la alte marci de automobile , nu la BMW.

Link to comment
Share on other sites

320 D, 520 D SUNT masini submotorizate si sunt create pentru segmentul de clienti care vor BMW-uri "cheap" (adica, sa poate sigla de masina sport dar sa consume putin)

Acum pentru ca 90% din cei de pe forum au motorizarea respectiva, se vor isca si flame-uri. NU asta as fost intentia mea.

Degeaba povestiti voi de 170 de CP din 2000 cmc Diesel pentru ca aia nu sunt cai reali. Sunt electronici.

O valoare reala a puterii unui motor diesel de 2000 cmc este de maxim 110 CP.

Cei electronici dispar proportional cu uzura motorului. Adica, daca un motor de 110 CP este uzat si puterea masurata este de 100 CP atunci cel care are un motor de 170 CP si uzura tot cat cel de 110 va avea cam 130 CP.

Asta nu e un adevar absolut. este doar o parere personala!

Link to comment
Share on other sites

320 D, 520 D SUNT masini submotorizate si sunt create pentru segmentul de clienti care vor BMW-uri "cheap" (adica, sa poate sigla de masina sport dar sa consume putin)

Atunci baga o parere si despre E34 518i, 316i, 318i, 318d <_<

Link to comment
Share on other sites

320 D, 520 D SUNT masini submotorizate si sunt create pentru segmentul de clienti care vor BMW-uri "cheap" (adica, sa poate sigla de masina sport dar sa consume putin)

Atunci baga o parere si despre E34 518i, 316i, 318i, 318d <_<

518??? Exista? Nu stiam.

316i ... hmm.. o masina cu care, daca e un logan in dreapta ta la semafor .... si vrei sa te "dai" cu el ... mai intai trebuie sa te dai jos din masina si sa te uiti ce scrie pe spatele lui .. ca daca e 1.4 .... atunci mai ai o sansa ... daca e 1.6 atunci mai bine e sa faci stanga (chiar daca nu ai treaba) iar daca e 1.5 DCI ... atunci mai bine e sa il ignori. :)

318i - sincer mi se par niste masini destul de fortzoase pentru clasa lor ... iar 318 IS e chiar placut :bashwall:

318d .... NO Comment! e o masina pentru fete

Link to comment
Share on other sites

Mai colegu' te invit la un duel cu ce bostan vrei tu fie el 1.6i sau 1.5dci si mai vorbim pe urma.

Din pacate <_< nu am asha ceva ... dar am vazut pe viu cateva faze prin Bucuresti de genul :bashwall:

Pe mine ma amuza astia cu pisici 20i, 25i ... sau tractoare ... care le mai tureaza cand vin in dreapta mea la semafor ...

Poate pentru faptul ca pe nici una din masinile mele nu scrie nimic pe spate? :)

Link to comment
Share on other sites

Hai ca aici nu-i vorba de liniute.

 

Cand zic submotorizate ma refer la raportul hp/kg, nu neaparat la faptul ca motorul 'duce' caroseria + incarcatura, ci sa o duca la fel de bine indiferent ca e la incarcatura maxima sau nu.

 

Daca vei constata ca masina iti ofera surprize cand ai ocupate toate scaunele, atunci inseamna ca esti submotorizat. Poti sa ai si motor din ala american de 5000 cmc si 200 cp pe un djip de 3tone, mi-e egal.

Link to comment
Share on other sites

Hai ca aici nu-i vorba de liniute.

 

Cand zic submotorizate ma refer la raportul hp/kg, nu neaparat la faptul ca motorul 'duce' caroseria + incarcatura, ci sa o duca la fel de bine indiferent ca e la incarcatura maxima sau nu.

 

Daca vei constata ca masina iti ofera surprize cand ai ocupate toate scaunele, atunci inseamna ca esti submotorizat. Poti sa ai si motor din ala american de 5000 cmc si 200 cp pe un djip de 3tone, mi-e egal.

Pai si vrei sa spui ca tractorasele cu toate scaunele ocupate nu sunt capabile de surprize de genul?

Adica .. pana mea .. sincer .. suna cam naspa sa spui ca te-a facut unul cu o masina mai slaba decat a ta ... pentru ca tu aveai inca 4 insi in masina .. <_<

E o scuza penibila ... :)

Link to comment
Share on other sites

Stiu, 113 CP pina prin august '93, pe urma au avut 115 CP, am avut 136 CP pe o masina tot cam la fel de grea si mi s-au parut putini, la 113-115 CP cred ca abia pleca de pe loc :)

 

P.S: nu vad niciun 518i cu GPL pe mobile.de, dar asta nu inseamna ca nu au fost, nu contrazic. Vad in schimb ca a fost si 518i Touring... un vis <_<

Edited by Smudo
Link to comment
Share on other sites

316i, 318d .....sunt masini NON BMW ..........

 

Spiritul BMW incepe dupa 3000 cmc <_< :)

Uite ca de data asta sunt si eu de acord cu tine :bashwall:)

 

nu e bine sa fi de acord cu asta. te trezesti dup-aia ca faci ca el si scoti masina din garaj doar 2 metri , sa o admire lumea si o bagi la loc sa nu se prafuiasca

Edited by mihai20
Link to comment
Share on other sites

2000 cmc Diesel pentru ca aia nu sunt cai reali. Sunt electronici.

O valoare reala a puterii unui motor diesel de 2000 cmc este de maxim 110 CP.

Cei electronici dispar proportional cu uzura motorului. Adica, daca un motor de 110 CP este uzat si puterea masurata este de 100 CP atunci cel care are un motor de 170 CP si uzura tot cat cel de 110 va avea cam 130 CP.

 

du-te la mercedes si lasa-ne...unde ai studiat tu asta..?! la Oxford...vorbesti de parca ai fi inginer in motoare si electronica lor,ce sunt daca nu sunt cai putere masurati la volanta.?! albine putere?!.... <_< ....da sunt cai electronici cu motor diesel  si sunt 150 de cai la volanta si de noua si la 100 de ani...iti spun eu sigur ...dar penibilitate poate fi crezuta ,asa e...normal ca nici o masina pe benzina daca nu a fost intretinuta numai are 100 de cai, aia din fabrica...insa daca este revizuita si pusa la punct ii are catogoric...orice masinarie se uzeaza,o intreti o ai la parametri ei de fabrica ,nu o intretii si o exploatezi la maxim ,asta e... ai  ce merti... 

 

nu e bine sa fi de acord cu asta. te trezesti dup-aia ca faci ca el si scoti masina din garaj doar 2 metri , sa o admire lumea si o bagi la loc sa nu se prafuiasca

 

ahahahahaa :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

P.S: nu vad niciun 518i cu GPL pe mobile.de, dar asta nu inseamna ca nu au fost, nu contrazic. Vad in schimb ca a fost si 518i Touring... un vis <_<

 

AM exagerat eu cu 'multe', ca au fost facute doar vre-o 300 de 518g (touring toate :) ), ca nu le cumpara nimeni, erau si mai scumpe si mai puturoase decat un 518i...

Da' de celebru, a fost celebru... In neputinta si prostia lui, ca model.

Link to comment
Share on other sites

O idee ar fi sa nu vorbim de posesori, ci doar de masini.

Oricum, intrebarea ta nu are mare relevanta, mai bine era sa ii intrebi daca au condus si un BMW cu motor mare, ca sa poata face o comparatie corecta.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.