Jump to content

care sunt pivotii de directie?


Recommended Posts

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=32&fg=25

 

cred ca este vorba de piesa 4 si 5 care au in capat acei pivoti. la directie nu mai ai altceva...

da cred ca aia sunt...scrie pe cutie :pivoti directie...si nu stiam unde vin..

 

4 si 5 nu sunt bielete de directie cu ale lor articulatii sferice sau mai popular "capete de bara" ? Parca pivotii sunt altii si sunt cele doua componente ce fac parte din piesa 4 (tot articulatii sferice)...in fine..

Link to comment
Share on other sites

Georgica,cand ai schimbi vezi ca da bratul cu totul jos ia si bucsele ca daca tot umbla acolo sa le schimbe ca nu sunt scumpe,te duci la cineva si intrebi de presa ca sa termine treaba repede dar presa pt modelul tau de pivoti are sigur,e simplu la tine.....
Link to comment
Share on other sites

care sunt pivotii de directie?, 324d

Presupui tu ca sunt stricati ''pivotii directie'' sau ti-a spus cineva ?

''Pivotii directie'' se afla pe capetele de bara.

Nu are treaba bratul si pivotii de la brat cu directia !!! Ai grija <_<

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

aceia sunt pivotii de la directie ? cum ajuta bratul sa iei directia ca nu inteleg ?! sau pivotii !!!

 

bratul este de la suportul axei fata !

 

Hai sa le spunem astora pivoti si celor de la bieletele de directie "capete de bara" Asa poate vom explica mai corect si nu vom da replici care vor crea confuzii...Poate m-am exprimat aiurea si daca da scuze...

Un pivot cu joc iti afecteaza directia? unul din aia de pe bascula sau bratul axei cum l-ai denumit tu? Cand spun directie ma refer la tot ce tine de asta...unghiuri, factori de influenta, articulatii ...etc

Bratul nu ajuta "sa iei directia" ci numai o afecteaza in cazul in care componentele au uzura. Nu mai vorbim de zgomote..Bratul tine de suspensie, numai ca influenteaza si directia

Sa-ti dau un exemplu: Daca mergi sa-ti reglezi unghiurile directiei si ai joc in pivotii de la brat, esti convins ca iese treaba buna si capeti 100% ceea ce-ai platit?...Sau: un mecanic constiincios, verifica cumva inainte de a face aceasta operatiune daca exista ceva jocuri pe acolo? (inclusiv la bratele axei fata). Directia colegu' e influentata de mai multe puncte decat alea care misca roata cand rotesti tu volanul "sa iei directia" ca sa te inscrii pe traiectorie..

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Daca mergea ''georgian'' la magazin si cerea ''pivotii de la directie'' trebuia sa ii vanda doua capete de bara...de acord ?

 

Sigur ca nu, iar vanzatorul ar fi fost surprins si derutat...

Eu zic totusi ca ne-am lamurit, ca dealtfel si Georgian si cu siguranta o sa stie ce sa ceara.

Oricum el va sti ce sa ceara dupa ce i se va verifica masina...tu n-ai de unde sa sti, ca dealtfel nici eu, si mai mult de atat, nimeni in afara de el sau mecanicul lui...si asta cred ca este foarte clar si pentru tine si pentru noi ceilalti. Dezbaterea asupra denumirii componentelor nu-l ajuta cu nimic..Sfaturile constructive insa, da.

N-am avut replica ta cu care deja ma obisnuisem....afecteaza pivotii bratului directia sau nu?

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

cand a intrebat ''care sunt pivotii de directie ?'' era clar ca asta i-au spus dupa diagnosticare de catre un mecanic sau stie de la cineva care si-a dat cu parerea !!!

 

Bratul este de la suspensie. Nu este un element de directie.

Cand apare un joc la un pivot...o sa bata !!! Nu o sa ai joc la volan si nici nu influenteaza directia !!!

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Tie degeaba iti explica omul...esti genul care se contrazice peste tot.Chiar daca pivotul face parte din elementele de suspensie,o uzura f. mare a pivotului afecteaza directia ,ingreunand efectuarea virajelor,etc.Uite aici de ce exista pivoti explicatie de pe WIkipedia:

"Ball joints are the pivot between the wheels and the suspension of an automobile. Ball joints play a critical role in the safe operation of an automobile's steering and suspension.

Link to comment
Share on other sites

google e prieten cu toti...daca ajungi sa il cunosti bine. daca nici nu te pricepi ... degeaba exista google.

 

Era vorba despre PIVOT DIRECTIE.

Nu induce lumea in eroare !!!

 

Era vorba de pivotii de la directie nu despre cei de la suspensie !!!

L-ai si platit pe cel care ti-a spus ca merge directia aiurea...daca ai joc la pivotii de la brat ? <_<))))))

 

P.S. pe google 1+1=3 !!! cauta...sa vezi !

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Am zis ca esti genul care orice demontratie s-ar face tu tot te contrazici.Stii foarte bine daca te pricepi cat de cat la auto ca suspensia e legata de directie,si ca

pivotii foarte uzati afecteaza aliniamentul rotilor,si un aliniament defectuos afecteaza directia..Oricum tu ai sa te contrazici si acum,ca si pe alte topicuri.. Uite si un link cu cauzele problemelor de directie,si cel putin 3-4 cauze ale problemelor directiei au legatura si cu suspensia:http://www.thepartsbin.com/suspension-steering.html.Exemplu:

Defect:

 

1.Car Pulls To One Side -

-o posibila cauza:Worn ball joints or suspension bushings. Replace ball joints or bushings

2.Car Wanders Side-To-Side

-o posibila cauza:Worn suspension bushings. Replace bushings.

3.Abnormal Tire Wear

-o posibila cauza:Worn ball joints or suspension bushings. Replace ball joints or bushings

Oricum ce e corect e ca in acest topic e vorba de asa zisele "capete de bara" care in capat au tot pivoti deci nu e nimic gresit pivoti de directie,pentru ca roata pivoteaza pe axa lor

Edited by em_28
Link to comment
Share on other sites

Am zis ca esti genul care orice demontratie s-ar face tu tot te contrazici.Stii foarte bine daca te pricepi cat de cat la auto ca suspensia e legata de directie,si ca

pivotii foarte uzati afecteaza aliniamentul rotilor,si un aliniament defectuos afecteaza directia..Oricum tu ai sa te contrazici si acum,ca si pe alte topicuri.. Uite si un link cu cauzele problemelor de directie,si cel putin 3-4 cauze ale problemelor directiei au legatura si cu suspensia:http://www.thepartsbin.com/suspension-steering.html.Exemplu:

Defect:

 

1.Car Pulls To One Side -

-o posibila cauza:Worn ball joints or suspension bushings. Replace ball joints or bushings

2.Car Wanders Side-To-Side

-o posibila cauza:Worn suspension bushings. Replace bushings.

3.Abnormal Tire Wear

-o posibila cauza:Worn ball joints or suspension bushings. Replace ball joints or bushings

Oricum ce e corect e ca in acest topic e vorba de asa zisele "capete de bara" care in capat au tot pivoti deci nu e nimic gresit pivoti de directie,pentru ca roata pivoteaza pe axa lor

 

Am citit intrebarea omului >>>> am raspuns on-topic si l-am contrazis cu argumente pe DanS. nu inteleg cu ce am gresit !!!??? <_<

Unde nu am dreptate ?

Nu intram in discutii offtopic ca nu are rost.

Link to comment
Share on other sites

Da am inteles,te-ai contrazis cu el pe faptul ca el se referea la pivotii bratului,si ca de fapt si "capetele de bara" au pivoti ,si despre aia era vorba ,si ai incercat sa explici ca pivotii bratului nu au rol in virare,etc. nu?Da nu poti sa afirmi ca uzura elementelor de suspenise nu afecteaza directia,asta spuneam.Nu are rost sa ne contrazicem,trebuie sa te "pastrezi" pentru "lupta" de pe alte topicuri cu filtre...
Link to comment
Share on other sites

Cunosc cum se manifesta un BMW E36 si E46 cand nu mai sunt bune bucsile, bratele indoite, pivotii, bieletele, etc.

Ma repet. Eu sunt convins ca lui ''georgian'' cineva i-a spus ''trebuie sa inlocuiesti pivotii de directie''. Daca cere la magazin pivotii de la brat...ia tzapa !!! Oricum cred ca se schimba cu brat cu tot nu ???

 

Sper sa nu ne spuna ca era vorba despre bileleta antiruliu <_<

 

Si vorba ta...o sa ma pastrez pentru alt topic mai incins...!

Imi huruie rulmentul spate dreapta...! Cred ca e de la filtrul epurator.

Luni il schimb...sau il spal. O sa vad :)

Link to comment
Share on other sites

de aici ti se tragea zgomotul?

zgomotul vine de la pivotii inferiori in care am joc...cred eu

 

astia sant.

gabi...amandoi sunt de directie? cel din capat nu e cel care vine la roata (inferior)?

 

Georgica,cand ai schimbi vezi ca da bratul cu totul jos ia si bucsele ca daca tot umbla acolo sa le schimbe ca nu sunt scumpe,te duci la cineva si intrebi de presa ca sa termine treaba repede dar presa pt modelul tau de pivoti are sigur,e simplu la tine.....

fii sigur ca schimb si bucsele de la bascula....ca vorba ta..daca tot da bratul jos...

 

care sunt pivotii de directie?, 324d

Presupui tu ca sunt stricati ''pivotii directie'' sau ti-a spus cineva ?

''Pivotii directie'' se afla pe capetele de bara.

Nu are treaba bratul si pivotii de la brat cu directia !!! Ai grija <_<

am doi pivoti noi si scrie pe cutie pivoti directie...si nu stiu unde vin de aceea am intrebat..deci sunt altii in afara de pivotii situati pe brat? aha..acum am inteles care ar fi..

 

Daca mergea ''georgian'' la magazin si cerea ''pivotii de la directie'' trebuia sa ii vanda doua capete de bara...de acord ?

te contrazic ...eu am pivotii directie noi separat in cutie..nu cu tot cu capatele de bara

 

cand a intrebat ''care sunt pivotii de directie ?'' era clar ca asta i-au spus dupa diagnosticare de catre un mecanic sau stie de la cineva care si-a dat cu parerea !!!

 

Bratul este de la suspensie. Nu este un element de directie.

Cand apare un joc la un pivot...o sa bata !!! Nu o sa ai joc la volan si nici nu influenteaza directia !!!

aici ai mare dreptate...nu am joc in volan dar imi bate...

Link to comment
Share on other sites

Tie degeaba iti explica omul...esti genul care se contrazice peste tot.Chiar daca pivotul face parte din elementele de suspensie,o uzura f. mare a pivotului afecteaza directia ,ingreunand efectuarea virajelor,etc.Uite aici de ce exista pivoti explicatie de pe WIkipedia:

"Ball joints are the pivot between the wheels and the suspension of an automobile. Ball joints play a critical role in the safe operation of an automobile's steering and suspension.

 

Probabil a inteles acum ca "directia" de care se tot vorbeste aici nu e unul si acelasi lucru cu orientarea masinii ca urmare a miscarii volanului si a transmiterii miscarii la caseta.

Ma miram ca nu era de inteles cum se poate sa nu stie/ accepte ca directia sa nu-i fie afectata si de uzura prematura in elementele suspensiei (pivoti, bucse...)

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

e bine ca nu ai becuri in cutie !!! <_<

daca scriai part ID de pe piesa...era mai simplu.

poti sa ne dai acel numar....de curiozitate :)

 

tehnic vorbind elementele de directie nu trebuiesc confundate cu elementele de suspensie, chiar daca la ambele gasim pivoti.

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.