Jump to content

Despre usita de la capacul rezervor


Recommended Posts

Pai man tu nu sti inseamna cum trage un 2.0 vanos,deci in viteza 1 chiar daca o duci in 2 mii ture ori 6 mii e aceiasi chestie...la motorul,dupa aceia in viteza a-2-a.....mai misca....si in viteza a-2-a si atentie si in viteza a-2-a dupa 2500 de ture incepe sa aibe cuplu mare,mie nu imi place cum trage,ti-o spun sincer,pana se trezeste motorul asta sa traga altul e in fata ta cu multi zeci de metri,asa asa ca,chestie,tu ai in cap o singura marca,sa sti ca asa am fost si eu...dar,dar......adevarul pana la urma tot iese la iveala,nu vreau sa fiu carcotas,deci intelege in viteza 1 e mort,la stop te pui cu o dacie berlina,deci berlina din 97,98 in viteza 1 o duci in 6 mii ala tot paralel cu tine e,la 6 mii ai dai a doua repede si atunci al depasesti pe cel cu berlina,in cazul meu asa sa intamplat,mai era unu cu un alfa,ala nu a vrut sa scoata din masina aia niste turatii ca.......,parerea mea un sfat,nu subestima alte marci,ca poti sa ai surprize mari,sau la 2.0 poate sa pleci cu a doua dupa loc,ca viteza 1 cred ca o fi pt. parcari sau alte chesti,hai ca uite sunt bucuros ca am rezolvat cu usita,nu mai ma fac de ras sau sa ma uit in oglinda in mers si observ cum face, ca un steag,Dane chiar ma bucur ca sa rezolvat chiar si aceasta mica problema,e un pas mare,avand in vedere cu ce ma confrunt:)in domeniul auto.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Eu cred ca tu in loc sa dai treapta 1 pleci cu a 3-a de pe loc sau faci misto de noi.

Pai atunci ti-am mai zis, ia o dacie din colectia colibasi de toamna-iarna (Alpina...sau winter pack cum ii mai spune ) vinde bmw-ul si de rest mai ia-ti un cal sa dai o nota rustica parcului auto recent achizitionat.

Bogdane, tu chiar gandesti cand scrii sau esti pe automat si nu vezi ce iese...ca sincer, iti spun eu ca e penibil...

Link to comment
Share on other sites

Bine ca ai rezolvat-o,da cum a zis Dan vinde-o si ia-ti o Dacie...cu alea nu ai treaba,si o sa fii si mandru ca te tii pe sosea cot la cot cu un E36,tu cu Dacia <_< .Acuma serios tu consideri ca ce tot povestesti acolo,chiar sunt asa mari probleme?..Pai daca ti se strica ceva pe la motor ce faci iti dai foc??Cum a zis toata lumea ,ai nimerit un exemplar neintretinut,si acuma dai vina pe model,si pe marca Bmw.Pai recomanzi Solenza pe forumul Bmw?...P.s. Eu am motor 1.6,da nu cred ca vad vreo Dacia berlina sa stea in linie cu mine la vreo plecare.Bafta.
Link to comment
Share on other sites

Bine Dane,daca tu spui ca fac misto asa sa fie,eu am vrut sa fiu natural si sa imi spun parerea,dar daca majoritatea imi sar in cap ca eu din ce spun, spun numai aberatii atunci tac din gura si adevarul al tin pt. mine si sincer e normal avand in vedere ca aici sunt fani bmw cum am fost si eu dealtfel de la inceputul lui 2005,nu vreau sa va suparati unii dintre voi pe mine,mai ales ca de pe acest forum am rezolvat anumite probleme la bmwurile care le-am ....avut,adica doua,ca sunt dezamagit asta e parerea mea,daca va suparati asa nu mai spun nimik de rau de aceasta masina si adevarul al tin pt. mine.......,vreau sa va am aproape ca am nevoie de anumite sfaturi,Pyule man,te rog eu nu mai imi spune de suspensile tale sport,sunteam 2 genuri diferite,tie ati place o masina culcata,sa te deplasezi cu 2 3 amici in masina cativa km pe un bulevard,sau pe niste stradute din cartier cu muzica tare si dupa aceia in parcare, ca altceva nu ai ce face cu masina aia parerea mea,mie imi place sa merg relaxat,sa ma duc in oras relaxat,sa vb cu persoana de pe scaunul din dreapta,sa glumesc, sa ascult o muzica select,nu sa stau cu scaunul ridicat de tot si cu capul in fata sa ma uit pe asfalt(cum fac...acum),si apropo cum sa imi dai tu suspensile tale normale cand tu ai motor de 1.6 si ale tale sunt raportate la greutatea motorului,schimb suspensia doar la schimb sa gasesc pe cineva tot cu un coupe motor in 6 sa fiu sigur ,ai spun sa o bage un pic pe niste stradute cariate de gropi sa vad cum lanseaza si am facut schimbul,dar sa vad daca gasesc pe cineva........,gata,sper sa incheiem subiectul despre masina,atata timp cat o am, fie ca sunt dezamagit......,pana la urma am...bmw:).
Link to comment
Share on other sites

omule de ce ti-ai luat cu suspensie sport daca tu vrei maina inalta???

eu zic sa-ti pui arcuri si telescoape de touring (cum puneau astia pe berline arcuri de breack ca sa fie mai inalte <_< ) alea sunt mai tari si mai inalte si niste roti pe 17' sau 18' sau pe 16' cu cauciucuri 205/65/16 daca se gasesc si osa aio maina inalta..... si ai scapat de toate grijile cand mergi pe drumuri cu denivelari, cand intorci nu o sa-ti agati bara in bordura...

 

sau mai bine vinde-o decat sa umbli cu improvizatii cu magnet

Link to comment
Share on other sites

Bogdane, man, nu te supara! E foarte bine sa iti spui punctul de vedere! Poate ca suspensia lasa de dorit un pic la BMW, dar despre motor - numai cuvinte de lauda - e punctul lor forte! Eu am motor exact ca al tau si sunt multumit de el, trage foarte bine, si pleaca de pe loc impecabil! Numai putin ii arat talpa si fuge de sub mine! Ca sa fac o paranteza, acum cativa ani am avut o Dacia Supernova, luata de noua, si iti pot spune ca trage mult mai bine decat Solenza pentru ca e mai usoara si are cutia mai bine etajata! Dar daca ajung sa o compar cu un BMW, e prea de tot! Nu se pot compara! Are 75 CP man, si cuplu subtirel! Ce sa mai zic daca ne-am apuca sa comparam BMW-ul cu Dacia berlina de 45 CP sau nu stiu exactcat o avea... Cred ca masina ta are o problema daca nu trage bine motorul! Incearca sa o duci la un tester, sau macar da-o unui prieten care a mai condus BMW, sa-ti spuna si altul parerea lui... Poate asa te convingi daca e sau nu e in regula masina!
Link to comment
Share on other sites

Pai man tu nu sti inseamna cum trage un 2.0 vanos,deci in viteza 1 chiar daca o duci in 2 mii ture ori 6 mii e aceiasi chestie...la motorul,dupa aceia in viteza a-2-a.....mai misca....si in viteza a-2-a si atentie si in viteza a-2-a dupa 2500 de ture incepe sa aibe cuplu mare,mie nu imi place cum trage,ti-o spun sincer,pana se trezeste motorul asta sa traga altul e in fata ta cu multi zeci de metri,asa asa ca,chestie,tu ai in cap o singura marca,sa sti ca asa am fost si eu...dar,dar......adevarul pana la urma tot iese la iveala,nu vreau sa fiu carcotas,deci intelege in viteza 1 e mort,la stop te pui cu o dacie berlina,deci berlina din 97,98 in viteza 1 o duci in 6 mii ala tot paralel cu tine e,la 6 mii ai dai a doua repede si atunci al depasesti pe cel cu berlina,in cazul meu asa sa intamplat,mai era unu cu un alfa,ala nu a vrut sa scoata din masina aia niste turatii ca.......,parerea mea un sfat,nu subestima alte marci,ca poti sa ai surprize mari,sau la 2.0 poate sa pleci cu a doua dupa loc,ca viteza 1 cred ca o fi pt. parcari sau alte chesti,hai ca uite sunt bucuros ca am rezolvat cu usita,nu mai ma fac de ras sau sa ma uit in oglinda in mers si observ cum face, ca un steag,Dane chiar ma bucur ca sa rezolvat chiar si aceasta mica problema,e un pas mare,avand in vedere cu ce ma confrunt:)in domeniul auto.

Omule, motorul ala ar trebui sa rupa asfaltul in treapta 1.

 

De curiozitate, ai bagat vreodata in treapta 1-a, ai turat pana se taie benzina, apoi ai dat drumu la ambreaj?

 

Si e benzina. Nu e diesel sa rupa la 2500 de ture. Distractia incepe de la 3500-4000.

 

Pyule man,te rog eu nu mai imi spune de suspensile tale sport,sunteam 2 genuri diferite,tie ati place o masina culcata,sa te deplasezi cu 2 3 amici in masina cativa km pe un bulevard,sau pe niste stradute din cartier cu muzica tare si dupa aceia in parcare, ca altceva nu ai ce face cu masina aia parerea mea,mie imi place sa merg relaxat,

Nu prea ma plimb atat de mult. Stau la casa, si zilnic, 70km, imi plimb fundul pana la servici, si inapoi acasa.

Si nu tot drumul pe care circul e ok.

Link to comment
Share on other sites

Pyule,man....of doamne......deci,ai zis de tabla,am mai auzit de tabla la opel ca nu e asa dar macar asta sa fi fost problema,macar imi placea mai mult si apropo de tabla...ah treaba asta cu tabla la bmw...imi pare rau dar trebuie sa spun ce i-au spus amicului meu cei de la rar cand sa dus cu pisica sa o inmatriculeze,dupa ce ia gasito rau cazuta tehnic ia spus''de unele doar tabla a mai ramas, in rest sunt cazute rau tehnic'' si acum le dau dreptate....,deci Pyu man eu si acum regret ca am ales masina asta crezi ca voi mai face greseala asta vreodata?sti tu ce simt eu?iti pasa tie de discomfortul meu?sti tu ce stare am cand merg cu ea?normal ca nu sti......dar o ti una si buna.......,Vali tu parca ai un e46,sincer sa ati spun la e46 cum au prograsat astia,ce a facut mai bun la modelul asta decat la e36 nici nu ma intereseaza pt. ca eu niciodata nu o sa fiu posesorul unui asfel de model,in primul rand mie nu imi place si in schimb ca pret intra in concurenta cu alte marci......,apropo de suspensie pai cum Vali sa ai pun cauciuc?deci mie nu imi place nici ca estetic asa ca sta mai ridicata de spate,ea sta egal in parti la linie dar eu vroiam sa stea cum am mai vazut unele exact paralele cu solul,asta asa ca design dar problema este ca vroiam sa fie mai inalta,nu pot.... ma doare gatul,sa stau mereu cu capul in fata sa ma uit dupa unele gropi,denivelari,adica nu pot sa merg relaxat si sa fac un pic de sport cu ea,astazi am mers cu solenza,deci nu se simt gropile,atat de bine lucreaza suspensia incat sincer sa fiu merg foarte relaxat si parca ma unge pe suflet,asa a-si fi vrut sa fie si panarama asta de masina la suspensie care platesc asigurari,impozit si o folosesc foarte putin,dar ce masina...ca e mult spus,masina inseamna altceva....,te duci tu undeva,poate la cineva care sta la casa si poate are o portiune de drum,se taseaza,se mai fac denivelari,sau vrei sa intorci masina intr-o zona ca aia daca dai cu spatele si bara fata o agati ai smuls-o,tu sti ca odata intr-o parcare un santulet ca sa pot sa trec a trebuit sa-l trec cu spate cu masina si dupa aceia cu rotile din afata inclinate,bai pai asta e masina..?pe mine nu ma intereseaza de raceri sau de alte dracovenii,pe mine ma intereseaza sa merg cu ea relaxat si fara stres,eu continui sa mai fac una alta la ea,adica anumite investitii dar tare imi e ca....le fac degeaba ca pana la urma va trebuie sa o expediez,nu stiu cat mai imi rezista rabdarile si apropo sunt in club din vara lui 2005 Vali:),Dane deci cu usita sa rezolvat,din pacate pt. cei de la bmw nu chiar pe placul lor,dar daca nu mergea treaba cu magnetul aplicam metoda lor...ce sa fac altfel,oricum merci mult mai ales cu acel cod,poate cat mai am masina asta mai ma ajuti cu unele sfaturi,salut.

Frate,am zis bine ai venit in clubul celor nemultumitide e36 pentru ca si eu tot asta am.subscriu la tot ce ai spus despre suspensii.Eu am vrut sa o indrept pt ca dupa ce am schimbat toata suspensia statea pe starda parca era avion,ce spui tu de paralel cu pamantul la mine era aiurea rau de tot,avion ce mai.Si atunci ,dupa 3000 de lei bagati in curul ei,numai piese stock,am decis ca cea mai ieftina si de scucces solutie era bucata de cauciuc.Culmea cu asta am rezolvat-o!crezi ca mie imi place?Dar asta e acum!

Link to comment
Share on other sites

Pai s-au creat dispute pentru ca Bogdan a fost sincer si a povestit din experientele lui cu BMW-ul pe care il are, daca era sa fi spus ca da, masina mai "tare" ca BMW-ul nu exista, atunci ar fi fost toata lumea multumita si cu zimbetul pe buze. In schimb adevarat e ca deocamdata masina lui Bogdan nu-i ofera satisfactiile pe care el le-ar fi asteptat de la ea, adica sa poata sa mearga si el relaxat ca tot omul, sa fie masina mai carnoasa, sa traga ceva mai bine, sa poata sa stea si el la o vrajeala mica cu persoana de pe scaunul din dreapta in timp ce asculta o muzica selecta la o viteza normala de croaziera, nu la 200 km/h, ca doar a zis omul ca nu e racer sau prostii din astea, el vrea pur si simplu sa aiba si el o masina normala si nimic mai mult, nu Bogdane? Ai tot respectul meu ca ai curaj sa spui lucrurilor pe nume si ca nu lasi capul jos, e de admirat chestia asta, ca multi cred ca daca au un BMW (si mai ales si cu 150 CP) au o racheta de masina doar din cauza ca are sigla alb-albatra pe capota, da' nu e deloc asa ca mai sint si alte masini care exceleaza acolo unde BMW-ul din pacate in-celeaza sau de-celeaza, nu mai stiu sigur care e termenul corect.

Si inafara de asta, pe-afara se stie ca exista asa numita "masina facuta lunea" si toti se feresc de asa ceva, mai exact numit "montagsauto", cine nu crede poate sa scrie asta in google si sa se documenteze, iata si un link complet si edificator:

http://www.ra-kotz.de/montagsauto.htm

Atit despre BMW si montagsauto, care daca Bogdan s-ar uita in brief-ul masinii lui si ar calcula exact ziua din saptamina in care masina a iesit din fabrica, sint aproape sigur ca e din pacate o masina facuta lunea, care din cauza unui week-end de 2 zile si a multimii de straini care lucreaza in fabricile BMW si care peste week-end obisnuiesc sa petreaca si sa bea atunci ei cind merg lunea la servici sint cåråui de cap si fac de multe numai timpenii din cauza carora un consumator onest are de suferit de pe urma lor.

Sa revin la altceva, Bogdane daca tot esti 99% hotarit ca viitoarea masina sa fie o Calibra, nu te-as prea sfatui sa iti cumperi una cu motorul de 136 CP (C20XEV), ci pentru ca tot nu esti racer te-as sfatui sa iti iei una cu motorul de 115 CP (C20NE), sint mult mai fiabile, Opel de cind a pus un X in descrierea motoarelor a cam si pus cruce pe ele, sint fiabile, nu zic nu, dar nu la fel ca un C20NE care a devenit aproape legendar si imbatabil pe plan fiabilitate. Din cite imi mai amintesc sper sa nu ma insel prea tare usita de la rezervor la Calibra parca era din plastic, cel putin la Omega asa era, dar o mare problema Bogdane la Calibre este anume ca la rezervor, cind deschizi usita buclucasa este ca un manson de cauciuc imediat sub busonul rezervorului, iar din cauza de viciu ascuns de design din fabricatie acolo se aduna mereu apa daca mansonul ala de cauciuc nu mai e etans pe tabla, poti sa te uiti la prietenul tau sa vezi pe viu despre ce e vorba si sa confirmi sau sa ex-firmi ce spun, la a mea stiu sigur ca acolo a prins rugina, nu e grav ca si eu am vazut mai tirziu, dar daca vrei sa cumperi una, acolo sa te uiti neaparat pentru nu a avea surprize neplacute ulterior.Salut

Link to comment
Share on other sites

Smudo, hai sa fim seriosi.

Nu a zis nimeni ca daca ai 150 de cai, atunci ai racheta. Totusi, 150 de cai e cu mult fata de media masinilor din Romania.

Dar nu se poate nici sa afirmi ca o Dacie se tine de un 320 in treapta 1, e chiar penibil asa ceva.

Stai cu mana in buzunar, mai intri pe forum, nu faci nimic sa-ti repari masina, si te plangi ca nu trage. Nu-i rama sa se regenereze singura, tre sa o duci la "medic".

Link to comment
Share on other sites

Mai Pyule pai ce sa-i fac ma,cand am luat masina am schimbat consumabilele,filtre,mai putin cel de benzina...care urmeaza,bujiile sunt bune, sa uitat un amic care e mecanic cand mi-a schimbat intinzatorul la,lantul de distributie,bineneteles si alte retusuri la estetic,ungere pot sa spun ca este buna,ulei bun plus un aditiv bun,bai....deci eu am zis sa inchei discutia dar observ ca...,spui de medic,vrei sa sti ceva?sunt cateva serviceuri pe aici si sunt 2 probleme ,prima ca astia se uita la masina ca la un specimen,adica la motor si a doua problema e dificil sa o duc pe tunel,pt ca locatile unor serviceuri sunt aiurea puse in panta si ating cu tobele,adica imi creaza probleme si acolo,crezi ca patronii serviceurilor au facut service pt.unii care se cred mari vitezomani si s-au gandit ca tot ce le mai trebuie este o suspensie sport si sa le faca lor conditii pt. masinile lor,eu ma duc la un amic care e mecanic, la el la garaj cu tot ce ai trebuie dar lucreaza doar sambata ca in rest e la servici si mai sunt 3 serviceuri unde a-si putea sa ma duc dar aia se ocupa cu opeluri si paralel si cu dezmembrari de opel,ca daca aveam opel ma rezolvau baietii imediat,ma duceam la magazim luam toate consumabilele si mi le schimba,ai zis ca de ce am luat masina cu suspensia asta,pai din cauza ca am vrut un coupe,cautam de 6 saptamani unu la banii care ai aveam atunci,un amic care a-si luase e36 316i tot imi spunea ca o sa tripleze astia taxa si eram in criza de timp,a venit cineva cu aceasta masina din germania si am vazut-o cam joasa dar m-am gandit ca o sa ma descurc cu ea si ma descurc pe draq,ghinionul a fost ca un tip din oras vanduse o calibra din 95 ecotec si cand m-am hotarat deja o vanduse,ca imi placea la nebunie masina aia,ok,esti multumit de raspuns?Smudo,la Calibra aia de 116 cp am auzit ca daca se rupe cureaua motorul nu pateste nimik,dar de placut mi-ar fi placut aia de 136 cp,viteza a-1-a este lunga si te ''racoreste'' cand o ''arzi'' un pic si cu a-2-a,am facut test in 2006 cu una din asta,ma relaxa, de acea nu am putut sa o uit,dar asta este trecutul e trecut,prezentul e prezent,eu nu mai vreau sa mai deschid subiectul de alte amsini si cu replayul asta am terminat,nu vreau sa se supare unii si altii sau sa imi poarte ranchiuna....,asta este,acum in prezent am bmw si......ce pot sa mai spun.......,nu mai spun nimik.
Link to comment
Share on other sites

Smudo,la Calibra aia de 116 cp am auzit ca daca se rupe cureaua motorul nu pateste nimik,

Da Bogdane si eu am auzit la fel de aia iti si recomandai motorul ala, ca e foarte fiabil si nu consuma mult, bine eu chiar daca am stiut ca nu ar pati nimic motorul daca se rupe cureaua, tot am schimbat-o la intervalul de 60.000 km ca sa fiu sigur pe masina mai ales ca mi-a placut mult de tot si am vrut sa o tin dar din pacate am avut si cu aia un accident si nu s-a mai rentat sa o repar cu toate ca m-a cam durut sufletul dupa masina aia da tot o sa-mi mai iau una sa-mi fac fac damblaua mai nasol la ele cu spatiul interior pentru cind mergi cu mai multe persoane in ea ca aia din spate se cam chinuie la drum lung da nu te intereseza ca tu si asa conduci de pe scaunul din fata deci e neinteresant.Salut

 

P.S: de motorul de 136 CP am auzit ca daca se rupe cureaua atunci lovesc pistoanele in supape si e belea mare poate e nevoie in cazul asta sa schimbi chiar _chiulasa_ da si la asta daca schimbi cureaua cind trebuie nu ai treaba cu el eu am avut motorul asta pe Omega si iti spun ca era cam puturoasa rau in treptele 1-2, abia intra treia tragea mai bine iar cind o accelerai de pe la 90 km/h tragea ca nebuna si treapta a 5-a era foarte lunga si bine etajata si intra tirziu, mi-a placut si masina aia da ma cam plictisisem de ea si mai si daduse un camion in mine in aripa din spate si o infundase am primit pe ea dauna totala si dupa aia am vinduto asa cum era da nu a fost rea masina.Salut

Link to comment
Share on other sites

Mai Pyule pai ce sa-i fac ma,cand am luat masina am schimbat consumabilele,filtre,mai putin cel de benzina...care urmeaza,bujiile sunt bune, sa uitat un amic care e mecanic cand mi-a schimbat intinzatorul la,lantul de distributie,bineneteles si alte retusuri la estetic,ungere pot sa spun ca este buna,ulei bun plus un aditiv bun,bai....

Nu mi-ai raspuns la o intrebare:

De curiozitate, ai bagat vreodata in treapta 1-a, ai turat pana se taie benzina, apoi ai dat drumu la ambreaj?
Link to comment
Share on other sites

Da man,se tureaza,fasaie,zgomot specific dar mare lucru ti-am zis nu e,nu stiu poate la altii le plac cum trage,si sincer nu ai mai dau ca imi e ca pica ceva la motor,nu ca ar merge prost sau ar avea vreo problema dar nu al simt eu strong,sa-i bag in cutie niste ulei,adica sa mai adaug,tu ai un 316i man si chiar tu imi spui de forta motoarelor la bmw,pai man anul trecut prin primavara a avut un amic un 316i m43 motor(cel pe lant),imi placea masina cum mergea asa,si intr-o seara sa intalnit cu un vecin,era noapte chiar ,asta avea o nova si mai in gluma mai in serios a zis sa mearga pe un bulevard unde e mai lat si ferit si......imi spune a doua zi ca ala cu nova a triumfat...<_<,nu ai venea sa creada,mi-a zis ca a mai facut odata si tot asa.....si l-am intrebat daca avea un 1.8 bmwul motor m40 l-ar fi intrecut si mi-a zis dupa cum fugea nova nici cu 1.8,poate un 1.8 is si chiar l-am intrebat cum draku nova era atat de periculoasa,nu avea modificat nimik la motor ala cu nova dar era o nova din asta 1.6 dar din aceia mai ''periculoasa'',nu stiu cum sa spun, ca nu stiu exact,ca multi sti cu bmw spun....''ce ma eu cu bmw,ala cu nova'' dar nu este chiar asa,dar gata ca acum nu vb despre intreceri pe aici,adica eu nu am nici o problema la masina,ca si cum totul ar fi perfect numai ca problema majora ar fi asta ca nu fuge,ma tragi asa de ''limba'' sa spun niste chestii si sa se supere unii si altii si se supara pe nimeni altcineva decat pe mine si nu vreau asta si in schimb fata de tine am avantaj ca daca masina nu fuge,le am pe tobe si a doua chestie cand ridic capota si cine vede matahala aia de motor pot sa ai spun ca decolez cu el si ma crede:),hai man ca mai glumesc si eu,tu sa fi multumit de masina,gata Pyule ca de la o usita de rezervor uite unde am ajuns la motoare,cei drept mi-a placut ca sa rezolvat usor si practic,Smudo sti m-am uitat si la calibra la capac,da asa vine cum ai zis si tu,cand l-am impins usita a venit perfect ,am vazut ca avea un cauciuc acolo,gata, problema rezolvata cu succes:),urmeaza altele..............,salut.
Link to comment
Share on other sites

Cred ca nova aia mai "periculoasa" era de fapt SuperNova cu motor pe injectie! Nu pot nici in ruptul capului sa inteleg cum poate unul cu 75CP (Nova) sa-l faca pe altul cu 100CP (si BMW pe deasupra)! Incepe sa-mi para rau ca am dat SuperNova <_<
Link to comment
Share on other sites

anul trecut prin primavara a avut un amic un 316i m43 motor(cel pe lant),imi placea masina cum mergea asa,si intr-o seara sa intalnit cu un vecin,era noapte chiar ,asta avea o nova si mai in gluma mai in serios a zis sa mearga pe un bulevard unde e mai lat si ferit si......imi spune a doua zi ca ala cu nova a triumfat... <_< ,

 

Se-ntampla frecvent. Da de ce in loc ferit, voia sa-l si jefuiasca la urma, dupa ce l-a facut de kkt?

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Da man,se tureaza,fasaie,zgomot specific dar mare lucru ti-am zis nu e,nu stiu poate la altii le plac cum trage,si sincer nu ai mai dau ca imi e ca pica ceva la motor,nu ca ar merge prost sau ar avea vreo problema dar nu al simt eu strong,sa-i bag in cutie niste ulei,adica sa mai adaug

Eu zic asa. Leaga o camera de volan, si da-i 0-100 sau 0-150 km / ora sa vedem si noi cum trage.

 

,tu ai un 316i man si chiar tu imi spui de forta motoarelor la bmw,pai man anul trecut prin primavara a avut un amic un 316i m43 motor(cel pe lant),imi placea masina cum mergea asa,si intr-o seara sa intalnit cu un vecin,era noapte chiar ,asta avea o nova si mai in gluma mai in serios a zis sa mearga pe un bulevard unde e mai lat si ferit si......imi spune a doua zi ca ala cu nova a triumfat...<_<,nu ai venea sa creada,mi-a zis ca a mai facut odata si tot asa.....si l-am intrebat daca avea un 1.8 bmwul motor m40 l-ar fi intrecut si mi-a zis dupa cum fugea nova nici cu 1.8,poate un 1.8 is si chiar l-am intrebat cum draku nova era atat de periculoasa,nu avea modificat nimik la motor ala cu nova dar era o nova din asta 1.6 dar din aceia mai ''periculoasa'',nu stiu cum sa spun, ca nu stiu exact,ca multi sti cu bmw spun....''ce ma eu cu bmw,ala cu nova'' dar nu este chiar asa

Eu sunt multumit deocamdata de cei 102 cai. Poate in viitor va primi un transplant de motor 1.8is.

Nova nu o sa faca in viata ei in 318is in stare buna. A facut poate 316-le pentru ca e mult mai usoara. Dar o masina nu ti-o iei numai pentru 400 metri. Ce faci cu nova in prima curba mai periculoasa?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.