Jump to content

Despre usita de la capacul rezervor


Recommended Posts

Daca nu ai comandat deja arcul de la usita, da-l jos si modeleaza-l cu doi clesti. Am avvut si eu problema ta dar l-am indreptat cu patentul pentru ca se strambase putin, iar acum lucreaza perfect! Timp de lucru: 2 minute! Fara bataie de cap!

Referitor la jantele pe 16, cred ca ai talonul prea mare de 55... Incearca ceva mai mic, spre exemplu 40, si o sa poti baga si tu doua degete intre roata si aripa!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

QUOTE (bogdyy @ 6/Apr/2009, 12:37)

Bear man pai si cum al scot de acolo?

Se scoate cu patentul foarte usor... vezi ca are niste urechi de prindere sus si jos!

bine punctat... poate si imaginea aste te va ajuta <_<

ca orice arc acesta se comprima pt a fi eliberat din supor... cu un patent tragi dintr-o parte si scoti arcul dintr-o urechiusa si e gata treaba... la montaj urmezi pasii in sensul invers demontarii

... daca stateai si te uitai putin atent nu-ti mai faceai atatia nervi pt o chestie minora

ce te faci cand iti va cadea o piesa pe la motor sau la alte ansamble mai complexe???

Edited by mc_crbl
Link to comment
Share on other sites

la aceasta masina e36....ma deranjeaza multe,problema ca motorul deabia se screme nu ma deranjeaza,pe langa altele ce ma deranjeaza cel mai mult si mai mult ma deranjeaza suspensia,ma deranjeaza la stilul de mers,scaunul sport l-am reglat sa stea sus(aici au facut ceva bun constructorii)

Eu nu inteleg cum poti sa te plangi cu un 320i ca nu trage. Are 150 de cai. Are o problema? S-au inventat service-uri, testere.

Altii au doar 100 cai si nu se plang.

Link to comment
Share on other sites

la aceasta masina e36....ma deranjeaza multe,problema ca motorul deabia se screme nu ma deranjeaza,pe langa altele ce ma deranjeaza cel mai mult si mai mult ma deranjeaza suspensia,ma deranjeaza la stilul de mers,scaunul sport l-am reglat sa stea sus(aici au facut ceva bun constructorii)

Eu nu inteleg cum poti sa te plangi cu un 320i ca nu trage. Are 150 de cai. Are o problema? S-au inventat service-uri, testere.

Altii au doar 100 cai si nu se plang.

 

 

sau doar 90 si din aia o parte morti :) si tot nu se plang <_<

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca Bogdan nu e de condamnat doar pentru ca a gasit niste vicii de proiectare ascunse la masina lui si ca le da pe fata, cel putin omul e sincer, zice doar ca nu prea e multumit de cum trage masina, dar de fapt nici asta nu l-ar deranja prea tare daca macar suspensia ar fi fost altfel la ea si daca masina ar fi fost mai carnoasa, nu Bogdane?

Acuma sincer, cred ca aproape toti care au E36 au un motiv sau altul sa nu fie multumiti de masina, dar prea putini si recunosc chestia asta. Pe mine de exemplu ma deranjeaza la a mea ca nu am luat 325i si ca masina nu are 100 kg in plus sa fi fost grea ca Omega, ca mi se parea ceva mai stabil vaporul ala la viteze peste 190 km/h. Si la fel ma mai deranjeaza si cum e cutia etajata fata de Opel, ca la ala nu mi s-a dus acul de la turometru in zona rosie la viteza maxima, si parca nici nu se tura asa mult la 215 km/h, comparativ cu BMW-ul. La BMW mi-ar fi placut sa fi intrat treapta a 5-a ceva mai tirziu si sa nu se tureze asa tare la viteza maxima, cred eu ca o cutie in 6 trepte ar fi fost perfecta pe 320i, dar ce sa faci daca prostii aia de nemti nu s-au gindit si la treaba asta sau pentru ca au vrut sa economiseasca au pus doar cutii in 5 trepte?Salut

Link to comment
Share on other sites

cred eu ca o cutie in 6 trepte ar fi fost perfecta pe 320i

Pentru asta exista "M".

 

Eu unul totusi nu cred ca un motor bine intretinut ca ala nu trage bine. Decat daca are probleme de "sanatate".

Link to comment
Share on other sites

Eu vorbeam strict de 320i, din 2 motive:

1. din experienta

2. ca Bogdan are acelasi motor.

Voiam sa arat ca nu exista masina perfecta, cu atit mai putin o masina care a aparut pe piata la inceputul anilor '90. La absolut orice masina se gaseste cite ceva de macanit si repet, tot respectul pentru Bogdan ca are curaj sa spuna lucrurilor pe nume.

Sau altfel formulat, la fel cum multa lume are o parere proasta despre Opel, eu am o parere buna despre marca asta, si vorbesc la fel din experienta data de cele 2 Opel-uri pe care le-am avut. Eh, Bogdan, din experienta lui, are o parere proasta despre E36-ul care il are.

Link to comment
Share on other sites

Salut,mai nu am mai vrut de motor sa spun si parerea asta ca e...''constipat'' asta am vazut de cand am luat masina dar,dar...si asa sunt destule care ma enerveaza la e36 nu mai vroiam sa deschid acest subiect de puterea motorului,cand am luat masina i-am bagat ulei bun ,i-am bagat si un aditiv bun in el,i-am schimbat filtre si cel de aer,in fine schimburile astea de consumabile dar la domeniul forta e slabut motorul pe langa alte motoare ale altor masini de generatia lui e36 si am mers si cu alte 2.0 tot la fel sunt...asa ''constipate'' cel putin in viteza a-1-a.....te duci in 6 mii ture si stai sa te intrebi de ce ala cu dacia berlina e tot paralel cu tine,abia in viteza a-2-a incepe sa mai miste ceva,in schimb le am pe tobe....si astea salveaza totul:),am mers acum vreo 2 ani si ceva cu un cineva cu un fiat brava din 98 parca,ma bagat in scaun masina aia,adica pe a-1-a si a-2-a foarte sprintena,bun,nu conteaza,din punctul meu de vedere acest 2.0 sa traga cum o vrea el nu o consider treaba asta un ''necaz'',pe mine suspensia ma deranjeaza rau de tot,pt. ca aia e principalul inamic al meu,eu stiu,canalia aia de neamt ia pus suspensie semi sport,daca ia-si schimba suspensia sa fie mai inalta.....a-si mai tine pacostea asta de masina cu pacatele ei cu tot,macar sa ma pot deplasa cu ea,macar de atat sa fie buna,maine ma duc pe la un amic a adus un coupe, al dezmembreaza sa vad ce mai iau de pe masina ''donator'' ,apropo de arculet Dane nu am ajuns pe la magazin am avut alte treburi,ma gandesc sa ai pun o bucatica de magnet,sa incerc poate merge,daca nu iau arculetul.
Link to comment
Share on other sites

Salut,mai nu am mai vrut de motor sa spun si parerea asta ca e...''constipat'' asta am vazut de cand am luat masina dar,dar...si asa sunt destule care ma enerveaza la e36 nu mai vroiam sa deschid acest subiect de puterea motorului,cand am luat masina i-am bagat ulei bun ,i-am bagat si un aditiv bun in el,i-am schimbat filtre si cel de aer,in fine schimburile astea de consumabile dar la domeniul forta e slabut motorul pe langa alte motoare ale altor masini de generatia lui e36 si am mers si cu alte 2.0 tot la fel sunt...asa ''constipate'' cel putin in viteza a-1-a.....te duci in 6 mii ture si stai sa te intrebi de ce ala cu dacia berlina e tot paralel cu tine,abia in viteza a-2-a incepe sa mai miste ceva,in schimb le am pe tobe....si astea salveaza totul:),am mers acum vreo 2 ani si ceva cu un cineva cu un fiat brava din 98 parca,ma bagat in scaun masina aia,adica pe a-1-a si a-2-a foarte sprintena,bun,nu conteaza,din punctul meu de vedere acest 2.0 sa traga cum o vrea el nu o consider treaba asta un ''necaz'',pe mine suspensia ma deranjeaza rau de tot,pt. ca aia e principalul inamic al meu,eu stiu,canalia aia de neamt ia pus suspensie semi sport,daca ia-si schimba suspensia sa fie mai inalta.....a-si mai tine pacostea asta de masina cu pacatele ei cu tot,macar sa ma pot deplasa cu ea,macar de atat sa fie buna,maine ma duc pe la un amic a adus un coupe, al dezmembreaza sa vad ce mai iau de pe masina ''donator'' ,apropo de arculet Dane nu am ajuns pe la magazin am avut alte treburi,ma gandesc sa ai pun o bucatica de magnet,sa incerc poate merge,daca nu iau arculetul.

 

omule desfa arculala cu un patent si mai strange-l putin pana iti iei altul nou... decat sa umbli cu improvizatii cu magnet... esti chiar culmea!!!

 

pei tu nu ai vazut ce suspensie avea masina cand ai luat-o???

daca vroiai mai inalta de ce ai luat o masina cu suspensie sport sau semisport???

si ca sa nu mai fie motorul "constipat" cand pleci de la semafor ca sa nu te mai faca astia cu daciile (o sa ajungi de rasul lumii acolo in oras la tine... glumeam) nu o mao du si tu pana in 6000 de ture ca pierzi timp cu acelerarea...schimba undeva la 3000-3500 (nu prea le am cu benzinarele ca eu am diesel si scoala am facut-o pe logan si nu ma lasa ala sa schimb mai sus de 2000, maxim 2500 ture...) si cu a 2-a cand o sa calci pana la 6000 o sa-i faci pe toti si nu o sa mai fie "constipat"

...si apropos... nu mai baga mizerii de aditivi in motor ca nu te ajuta... dar faci ce vrei pe banii tai!

numai bine!!!

Link to comment
Share on other sites

maine ma duc pe la un amic a adus un coupe, al dezmembreaza sa vad ce mai iau de pe masina ''donator'' ,apropo de arculet Dane nu am ajuns pe la magazin am avut alte treburi,ma gandesc sa ai pun o bucatica de magnet,sa incerc poate merge,daca nu iau arculetul.

Bogdane, salut man, buna ideea cu magnetul daca nu reusesti sa dai jos arculetul ala, sau daca nu merge nici cu magnet incearca sa lipesti scai din ala ca cel de la adidasi, iti trebuie doar o bucatica mica de tot, important e sa-ti tina usita aia inchisa, ca daca e inchisa oricum nu se vede ce e sub ea si ce metoda ai gasit tu, totul e sa dea rezultate, si vezi cu amicul tau poate ai noroc sa iei niste 4 arcuri mai de doamne-ajuta sa-ti montezi pe masina, vezi si tu incearca poate le poti da pe ale tale la schimb si sa mai primesti si o diferenta ca sint destui care se omoara dupa suspensie sport la masina chiar daca masina nu mai e asa carnoasa cu suspensia aia sport dar deh, nu stie toata lumea si asa te poti scoate, iar daca nu sta usita inchisa nici cu scai din ala atunci vezi roaga-l pe amicul tau sa-ti dea jos arculetul ala si sa ti-l monteze pe cel de pe masina lui si asa ai impuscat doi iepuri deodata te-ai scapat de juma' din problemele pe care le ai cu masina si precis o sa inceapa sa-ti fie drag de ea, asta bineinteles pina reusesti s-o dai sa iti un Opel Calibra sa stai si tu dupa aia in sfirsit linistit in ceea ce priveste masina si sa nu-ti mai faci atitia nervi din cauza ei ca nu se merita.

Ce aditiv ai bagat in ulei?, ca mai sint pe aici baieti care se pricep la aditive, si as fi si eu curios cum se comporta la tine masina dupa ce ai bagat aditiv, trage mai bine, consuma mai putin, etc, chestii din astea ca si a mea are aproape 220.000 chilometri si ma gindesc sa bag si eu un aditiv ceva sa-i lungesc durata de viata la motorul asta.Salut

Link to comment
Share on other sites

Salut,apropo de usita am gasit o bucatica mica de magnet,cilindrica si mica atat de puternic incat daca al fixezi pe caroserie deabia poti sa-l mai mai iei,l-am pus la usita perfect se inchide,auzi si cu scaiul apropo, treaba asta a facut geniul ala de neamt a pus scai,dar nu sa gandit ca la ploi,la spalatorie....(in cazul in care o spala..) acela se uzeaza,nu stiu mie imi plac lucrurile durabile,care rezista,m-am uitat si la opel calibra cum e capacul de la rezervor si sistemul,e facut sa dureze,mai practic,de aceia la amicul acela nu e stricat,dar am rezolvat problema asta cu magnetul,ca tot veni vb. astazi am fost pe la amicul asta care are si un coupe pt piese e36,el are o calibra,printre altele m-am uitat la interior atent cum sunt fixate plsticurile si erau atat de bine fixate si facute incat indiferent cat de grijuliu esti sau nepasator nu se putea rupe nimik,adica ca sa fiu mai explicit,cei de la bmw o bucata de plastic,o fac din 2 bucati iar cei de la opel o fac dintr-o bucata,scrumiera mult mai practica si mai solida,sunt multe ex. de dat dar nu vreau sa fac o compunere acum pe subiectul asta,daca iei un e36 oricare si te uiti atent la interior vei gasi cate un plastic lipsa din cauza,cauza mai sus amintita,eu am luat de pe alt coupe tot ce mai aveam lipsa ca nu suport sa fie descompletat ceva,in fine e o masina foarte problematica,e pt. cine vrea asa spectacol din asta de cartier,fata de pustani,chesti....,nu stiu Smudo sincer eu nu am fost natural cand am ales masina asta,m-am luat dupa un amic ca hai ca luam bmw ca nu stiu ce....si el acum vrea skoda,ca m-am ofticat rau de tot cand un tip de aici a avut o calibra ecotec din '95,alba,cu jante pe 16 suspensie normala era ca o felina si la pret buna,adica la banii aia suma in care ma incadram poate luam ceva mai bun......,a,cu aditivii am bagat valvoline nu e scump,rau nu are ce sa faca la astea vechi,nu are nici pe draq,daca ar avea gura ar multumi,asta cu bmw ca nu recomanda,asta era valabil in 1993,poti sa bagi metabond dar ala e scump,cei care au folosit au simtit diferenta dupa 100-200 de km parcursi,nu mai vreau sa deschid subiectul asta ca mai sar pe aici unii cu pareri,bmw nu recomanda,ca nu sunt buni,pana la urma tu decizi,a era sa uit iar am injurat astazi pe constructorii.....se stie care,am vrut sa iau de pe coupeul amicului meu sa schimb protectia aia de la capota motor,am luat inbusuri cand colo...inbusuri instelate au pus astia...pt ca trebuiai desfacute chestile alea care tin capota inchisa,care o blocheaza cand ai dai drumu,adica ar fi putut sa gasesca o alta metoda mai practica si de ce i-am injurat pentru ca am fost curios sa ma uit la un mercedes cum e prinsa si aia a mercedesului putea fi data jos in cazul in care vroiai in cateva minute,simplu si practic,asta e,cu usita am rezolvat,asta e o problema minora pot sa spun...ca sunt altele mai...''valoroase''<_<.
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg.

Daca tot te plangi asa, de ce nu-ti iei calibra? Care e foarte proasta la tabla.

Si am vazut calibra, de le plangi de mila. O fi motorul bun, dar nu numai asta conteaza la o masina.

 

Si daca motorul e ok, de ce sa bagi metabond?

Link to comment
Share on other sites

-geniul ala de neamt a pus scai,dar nu sa gandit ca la ploi,la spalatorie....(in cazul in care o spala..)

-sincer eu nu am fost natural cand am ales masina asta,m-am luat dupa un amic ca hai ca luam bmw ca nu stiu ce....si el acum vrea skoda,

-ca m-am ofticat rau de tot cand un tip de aici a avut o calibra ecotec din '95,alba,cu jante pe 16 suspensie normala era ca o felina si la pret buna,

-cu aditivii am bagat valvoline

-poti sa bagi metabond dar ala e scump,cei care au folosit au simtit diferenta dupa 100-200 de km parcursi,

-am vrut sa iau de pe coupeul amicului meu sa schimb protectia aia de la capota motor,am luat inbusuri cand colo...inbusuri instelate au pus astia...,adica ar fi putut sa gasesca o alta metoda mai practica si de ce i-am injurat pentru ca am fost curios sa ma uit la un mercedes cum e prinsa si aia a mercedesului putea fi data jos in cazul in care vroiai in cateva minute,simplu si practic,

 

-in germania masinile sunt de unica folosinta cu exceptia BMW care pe langa faptul ca e masina, se spala gratis oriunde si se schimba scaiul ala tot gratis de catre spalator.

-da, nu ai fost tu si nici ea ca a acceptat sa fie vanduta/ cumparata...tu vrei solenza sau calibra acum nu ca amicul tau, ceea ce se pare ca naste un conflict aici...deci viziunile voastre sunt diferite..

-cauta-l ca poate o mai are si o cumperi tu cand el va dori sa-si ia bmw

-mare prostie, valvoline e intr-un mare scandal fiindca odata pus aditiv, uleiul devine paraplegic si nu mai cristalizeaza amorf pe cilindru. Opel a sesizat asta la protectia consumatorului in Trinidad (de acolo a inceput...e cald si s-a cunoscut)

-asta da, innobileaza si reduce consumul deci si noxele..patrunde in metal..(ca in reclama colgate cu creta...eu sunt si acum impresionat de ceea ce e in stare...stai sa vezi cand mai primim feed-back si de la altii care de'abia asteapta sa ne ajute)

-scoate-o de tot fiindca din cauza aia vanos-ul e puturos si nu variaza distributia parametric...se supraincalzeste...poti elimina si capota si sa pui una de carbon sau una mai nou cum se poarta la coupe, de lemn de fier stratificat...

Nu e simplu si practic ci inutil..

Te credeam om serios Bogdane...Deja aia de la Munchen sunt ofticati ca ne-am dat seama cate artificii s-au facut la masini si mai si comentam...Eu as duce-o in fata sediului lor in germania si i-as da cu motorina sau ceva inflamabil pe ea, as scrie cu spray pe usi si as lasa-o acolo ca protest.

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Salut,apropo de usita am gasit o bucatica mica de magnet,cilindrica si mica atat de puternic incat daca al fixezi pe caroserie deabia poti sa-l mai mai iei,l-am pus la usita perfect se inchide,auzi si cu scaiul apropo, treaba asta a facut geniul ala de neamt a pus scai,dar nu sa gandit ca la ploi,la spalatorie....(in cazul in care o spala..) acela se uzeaza,nu stiu mie imi plac lucrurile durabile,care rezista,m-am uitat si la opel calibra cum e capacul de la rezervor si sistemul,e facut sa dureze,mai practic,de aceia la amicul acela nu e stricat,dar am rezolvat problema asta cu magnetul,ca tot veni vb. astazi am fost pe la amicul asta care are si un coupe pt piese e36,el are o calibra,printre altele m-am uitat la interior atent cum sunt fixate plsticurile si erau atat de bine fixate si facute incat indiferent cat de grijuliu esti sau nepasator nu se putea rupe nimik,adica ca sa fiu mai explicit,cei de la bmw o bucata de plastic,o fac din 2 bucati iar cei de la opel o fac dintr-o bucata,scrumiera mult mai practica si mai solida,sunt multe ex. de dat dar nu vreau sa fac o compunere acum pe subiectul asta,daca iei un e36 oricare si te uiti atent la interior vei gasi cate un plastic lipsa din cauza,cauza mai sus amintita,eu am luat de pe alt coupe tot ce mai aveam lipsa ca nu suport sa fie descompletat ceva,in fine e o masina foarte problematica,e pt. cine vrea asa spectacol din asta de cartier,fata de pustani,chesti....,nu stiu Smudo sincer eu nu am fost natural cand am ales masina asta,m-am luat dupa un amic ca hai ca luam bmw ca nu stiu ce....si el acum vrea skoda,ca m-am ofticat rau de tot cand un tip de aici a avut o calibra ecotec din '95,alba,cu jante pe 16 suspensie normala era ca o felina si la pret buna,adica la banii aia suma in care ma incadram poate luam ceva mai bun......,a,cu aditivii am bagat valvoline nu e scump,rau nu are ce sa faca la astea vechi,nu are nici pe draq,daca ar avea gura ar multumi,asta cu bmw ca nu recomanda,asta era valabil in 1993,poti sa bagi metabond dar ala e scump,cei care au folosit au simtit diferenta dupa 100-200 de km parcursi,nu mai vreau sa deschid subiectul asta ca mai sar pe aici unii cu pareri,bmw nu recomanda,ca nu sunt buni,pana la urma tu decizi,a era sa uit iar am injurat astazi pe constructorii.....se stie care,am vrut sa iau de pe coupeul amicului meu sa schimb protectia aia de la capota motor,am luat inbusuri cand colo...inbusuri instelate au pus astia...pt ca trebuiai desfacute chestile alea care tin capota inchisa,care o blocheaza cand ai dai drumu,adica ar fi putut sa gasesca o alta metoda mai practica si de ce i-am injurat pentru ca am fost curios sa ma uit la un mercedes cum e prinsa si aia a mercedesului putea fi data jos in cazul in care vroiai in cateva minute,simplu si practic,asta e,cu usita am rezolvat,asta e o problema minora pot sa spun...ca sunt altele mai...''valoroase''<_<.

Salut!

Frate nu pot sa iti spun decat "bine ai venit in club"!Pna acum cateva luni asa eram si eu,negru de suparere.Cu timpul insa m-am calmat...asta e acum...ce sa ii fac asta e!Eu am avut,si am inca,o mare problema la suspensii,si nimeni nu stie ce e,dar roman fiind am rezolvat-o romaneste!o bucata de cauciuc de2.5cm sub arc si acum sta dreapta!(statea 1.5 cm mai jos de dreapta spate,poate stii topicul meu,ai scris si tu acolo).In fine,acum e cat de cat ok,dar problema ramane ,nu?

Acum fruntea sus frate!decat o dacie,fie ea si logan si solenta si berlina celebra...mai bine un e36!cat despre calibra,crede-ma nu ai vrea!E groaznica frate,in afara de forme,nu are nimica!Sunt si masini mai groaznice vezi ford mondeo '95-'04,fiesta,renault megane,clio....si mai sunt cateva!Dra de ford sa fugi cat poti!

Gata...multa bafta si sper sa iti rezolvi problemele cat mai curand...fruntea sus frate de suferinta!

Link to comment
Share on other sites

Pyule,man....of doamne......deci,ai zis de tabla,am mai auzit de tabla la opel ca nu e asa dar macar asta sa fi fost problema,macar imi placea mai mult si apropo de tabla...ah treaba asta cu tabla la bmw...imi pare rau dar trebuie sa spun ce i-au spus amicului meu cei de la rar cand sa dus cu pisica sa o inmatriculeze,dupa ce ia gasito rau cazuta tehnic ia spus''de unele doar tabla a mai ramas, in rest sunt cazute rau tehnic'' si acum le dau dreptate....,deci Pyu man eu si acum regret ca am ales masina asta crezi ca voi mai face greseala asta vreodata?sti tu ce simt eu?iti pasa tie de discomfortul meu?sti tu ce stare am cand merg cu ea?normal ca nu sti......dar o ti una si buna.......,Vali tu parca ai un e46,sincer sa ati spun la e46 cum au prograsat astia,ce a facut mai bun la modelul asta decat la e36 nici nu ma intereseaza pt. ca eu niciodata nu o sa fiu posesorul unui asfel de model,in primul rand mie nu imi place si in schimb ca pret intra in concurenta cu alte marci......,apropo de suspensie pai cum Vali sa ai pun cauciuc?deci mie nu imi place nici ca estetic asa ca sta mai ridicata de spate,ea sta egal in parti la linie dar eu vroiam sa stea cum am mai vazut unele exact paralele cu solul,asta asa ca design dar problema este ca vroiam sa fie mai inalta,nu pot.... ma doare gatul,sa stau mereu cu capul in fata sa ma uit dupa unele gropi,denivelari,adica nu pot sa merg relaxat si sa fac un pic de sport cu ea,astazi am mers cu solenza,deci nu se simt gropile,atat de bine lucreaza suspensia incat sincer sa fiu merg foarte relaxat si parca ma unge pe suflet,asa a-si fi vrut sa fie si panarama asta de masina la suspensie care platesc asigurari,impozit si o folosesc foarte putin,dar ce masina...ca e mult spus,masina inseamna altceva....,te duci tu undeva,poate la cineva care sta la casa si poate are o portiune de drum,se taseaza,se mai fac denivelari,sau vrei sa intorci masina intr-o zona ca aia daca dai cu spatele si bara fata o agati ai smuls-o,tu sti ca odata intr-o parcare un santulet ca sa pot sa trec a trebuit sa-l trec cu spate cu masina si dupa aceia cu rotile din afata inclinate,bai pai asta e masina..?pe mine nu ma intereseaza de raceri sau de alte dracovenii,pe mine ma intereseaza sa merg cu ea relaxat si fara stres,eu continui sa mai fac una alta la ea,adica anumite investitii dar tare imi e ca....le fac degeaba ca pana la urma va trebuie sa o expediez,nu stiu cat mai imi rezista rabdarile si apropo sunt in club din vara lui 2005 Vali:),Dane deci cu usita sa rezolvat,din pacate pt. cei de la bmw nu chiar pe placul lor,dar daca nu mergea treaba cu magnetul aplicam metoda lor...ce sa fac altfel,oricum merci mult mai ales cu acel cod,poate cat mai am masina asta mai ma ajuti cu unele sfaturi,salut.
Link to comment
Share on other sites

Pyule,man....of doamne......deci,ai zis de tabla,am mai auzit de tabla la opel ca nu e asa dar macar asta sa fi fost problema,macar imi placea mai mult si apropo de tabla...ah treaba asta cu tabla la bmw...imi pare rau dar trebuie sa spun ce i-au spus amicului meu cei de la rar cand sa dus cu pisica sa o inmatriculeze,dupa ce ia gasito rau cazuta tehnic ia spus''de unele doar tabla a mai ramas, in rest sunt cazute rau tehnic'' si acum le dau dreptate....,deci Pyu man eu si acum regret ca am ales masina asta crezi ca voi mai face greseala asta vreodata?sti tu ce simt eu?iti pasa tie de discomfortul meu?sti tu ce stare am cand merg cu ea?normal ca nu sti......dar o ti una si buna.......,Vali tu parca ai un e46,sincer sa ati spun la e46 cum au prograsat astia,ce a facut mai bun la modelul asta decat la e36 nici nu ma intereseaza pt. ca eu niciodata nu o sa fiu posesorul unui asfel de model,in primul rand mie nu imi place si in schimb ca pret intra in concurenta cu alte marci......,apropo de suspensie pai cum Vali sa ai pun cauciuc?deci mie nu imi place nici ca estetic asa ca sta mai ridicata de spate,ea sta egal in parti la linie dar eu vroiam sa stea cum am mai vazut unele exact paralele cu solul,asta asa ca design dar problema este ca vroiam sa fie mai inalta,nu pot.... ma doare gatul,sa stau mereu cu capul in fata sa ma uit dupa unele gropi,denivelari,adica nu pot sa merg relaxat si sa fac un pic de sport cu ea,astazi am mers cu solenza,deci nu se simt gropile,atat de bine lucreaza suspensia incat sincer sa fiu merg foarte relaxat si parca ma unge pe suflet,asa a-si fi vrut sa fie si panarama asta de masina la suspensie care platesc asigurari,impozit si o folosesc foarte putin,dar ce masina...ca e mult spus,masina inseamna altceva....,te duci tu undeva,poate la cineva care sta la casa si poate are o portiune de drum,se taseaza,se mai fac denivelari,sau vrei sa intorci masina intr-o zona ca aia daca dai cu spatele si bara fata o agati ai smuls-o,tu sti ca odata intr-o parcare un santulet ca sa pot sa trec a trebuit sa-l trec cu spate cu masina si dupa aceia cu rotile din afata inclinate,bai pai asta e masina..?pe mine nu ma intereseaza de raceri sau de alte dracovenii,pe mine ma intereseaza sa merg cu ea relaxat si fara stres,eu continui sa mai fac una alta la ea,adica anumite investitii dar tare imi e ca....le fac degeaba ca pana la urma va trebuie sa o expediez,nu stiu cat mai imi rezista rabdarile si apropo sunt in club din vara lui 2005 Vali:),Dane deci cu usita sa rezolvat,din pacate pt. cei de la bmw nu chiar pe placul lor,dar daca nu mergea treaba cu magnetul aplicam metoda lor...ce sa fac altfel,oricum merci mult mai ales cu acel cod,poate cat mai am masina asta mai ma ajuti cu unele sfaturi,salut.

 

Da....dacia vrei, dacia meriti...Asta scrie pe tine man...Dacia 1100, inalta, simpla, carnoasa, cu roti mari, usor de reparat, o singura toba de esapament, ulei de care vrei tu, vanos nexam, si de vopsit...in parcare la o bere cu un aspirator bun....

Link to comment
Share on other sites

Sal,scuza-ma da tu chiar te comporti ca un copil.Adica tu iti iei cu buna stiinta masina cu suspensie sport sau semi,si dupa aia te plangi ca te zdruncina si da in gropi,te plangi ca te face o dacie,da tu schimbi treapta 1 la 6000 ture!!!!!!! pai te face si trabantul,tre sa vezi unde are cuplu maxim,si oricum nu mergi cu a 1 a,dai cu a 2 a ,etc.Si crezi ca oricare alta alta masina de 93-94 nu are defecte?Tu te plangi de un arculet,de 2 suruburi,ca scrumiera nu stiu ce,da ia-ti alte marci si o sa-ti curga tabla pe strada,sau probleme pe la motoare,etc...Pai defectele expuse de tine si le-ar dori si cei cu masini de dupa 2000.Eu am mers cu un e34 care e mai grea ca un e36 tot cu motor de 2000 si zboara pe langa alte masini modele mult mai noi,nu mai vb de stabilitate,si tu zici ca motorul de 2000 nu are vlaga.Mai am un prieten cu un e36 2000 fara vanos din 91 ,la fel in a 2 a e racheta are o acceleratie super.Tu fa cum vrei da nu da vina pe masina,fiindca ori nu stii ce masina ai luat,ori tu habar nu ai ce sunt defectele la masini,cum se tureaza.etc.
Link to comment
Share on other sites

pai nu cred c-a stiut ce e aia suspensie la achizitie....De la arcuri pe foi sa treci la arcuri spirale...sau de la "roate" la jante pe 15"..16"...de la no roof la coupe...totusi trebuie sa intelegem ca "bang-ul" a fost cam dur..sau de la 1-2 cai la mult mai multi....

Totusi..in loc sa fie mandru de motor ca are vanos (a se citi vinos...cu referire la vene...alea cu sangele...care este), el vrea sa-l elimine si sa inlocuiasca distributia cu transmisia ca sa mareasca garda la sol....si fara innobilare...folosind aditivi ordinari care fac ca uleiul sa nu mai penetreze pistonul (asa cum cerneala...tot asa si colgate....reclama aia cu creta sau oul...)

Pacat de masina..

Link to comment
Share on other sites

Pyule,man....of doamne......deci,ai zis de tabla,am mai auzit de tabla la opel ca nu e asa dar macar asta sa fi fost problema,macar imi placea mai mult si apropo de tabla...ah treaba asta cu tabla la bmw...imi pare rau dar trebuie sa spun ce i-au spus amicului meu cei de la rar cand sa dus cu pisica sa o inmatriculeze,dupa ce ia gasito rau cazuta tehnic ia spus''de unele doar tabla a mai ramas, in rest sunt cazute rau tehnic'' si acum le dau dreptate....,deci Pyu man eu si acum regret ca am ales masina asta crezi ca voi mai face greseala asta vreodata?sti tu ce simt eu?iti pasa tie de discomfortul meu?sti tu ce stare am cand merg cu ea?normal ca nu sti......dar o ti una si buna.......,Vali tu parca ai un e46,sincer sa ati spun la e46 cum au prograsat astia,ce a facut mai bun la modelul asta decat la e36 nici nu ma intereseaza pt. ca eu niciodata nu o sa fiu posesorul unui asfel de model,in primul rand mie nu imi place si in schimb ca pret intra in concurenta cu alte marci......,apropo de suspensie pai cum Vali sa ai pun cauciuc?deci mie nu imi place nici ca estetic asa ca sta mai ridicata de spate,ea sta egal in parti la linie dar eu vroiam sa stea cum am mai vazut unele exact paralele cu solul,asta asa ca design dar problema este ca vroiam sa fie mai inalta,nu pot.... ma doare gatul,sa stau mereu cu capul in fata sa ma uit dupa unele gropi,denivelari,adica nu pot sa merg relaxat si sa fac un pic de sport cu ea,astazi am mers cu solenza,deci nu se simt gropile,atat de bine lucreaza suspensia incat sincer sa fiu merg foarte relaxat si parca ma unge pe suflet,asa a-si fi vrut sa fie si panarama asta de masina la suspensie care platesc asigurari,impozit si o folosesc foarte putin,dar ce masina...ca e mult spus,masina inseamna altceva....,te duci tu undeva,poate la cineva care sta la casa si poate are o portiune de drum,se taseaza,se mai fac denivelari,sau vrei sa intorci masina intr-o zona ca aia daca dai cu spatele si bara fata o agati ai smuls-o,tu sti ca odata intr-o parcare un santulet ca sa pot sa trec a trebuit sa-l trec cu spate cu masina si dupa aceia cu rotile din afata inclinate,bai pai asta e masina..?pe mine nu ma intereseaza de raceri sau de alte dracovenii,pe mine ma intereseaza sa merg cu ea relaxat si fara stres,eu continui sa mai fac una alta la ea,adica anumite investitii dar tare imi e ca....le fac degeaba ca pana la urma va trebuie sa o expediez,nu stiu cat mai imi rezista rabdarile si apropo sunt in club din vara lui 2005 Vali:),Dane deci cu usita sa rezolvat,din pacate pt. cei de la bmw nu chiar pe placul lor,dar daca nu mergea treaba cu magnetul aplicam metoda lor...ce sa fac altfel,oricum merci mult mai ales cu acel cod,poate cat mai am masina asta mai ma ajuti cu unele sfaturi,salut.

Stii de ce mi-am luat 316?

Pentru ca a fost cea mai buna masina pe care am gasit-o, arata foarte bine la interior, si foarte bine la exterior.

Tabla nu este tare, ci foarte tare.

Vad zilnic prin oras un 320 e36, ruginit si vai de mama lui.

Si pot sa spun ca am nimerit-o foarte bine. In afara de consumabile, suspensii si ceva bucse nu am facut nimic la ea.

 

Iti dau eu suspensiile mele la schimb, cele vechi, sunt foarte moi, nu dai la schimb ale tale sport? <_<

 

In viittor urmeaza niste suspensii sport, si o voi cobora cat mai mult posibil. Pentru mers prin cratere, inca mai am dacia.

 

Cand iti cumperi o masina, nu o iei de capul tau. Mergi cu cineva care cunoaste cat de cat, apoi te duci si la service.

Gasesti masini care arata bine in exterior, si sub ea are gauri.

 

E pur si simplu o chestie de gandire, in ce bagi banii. Nu iti iei ceva doar de dragul de a avea. Iti iei ce gasesti mai bun de banii aia.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.