Jump to content

Bucsi bascula E36 !


OlimpuSS

Recommended Posts

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci daca nu se schimba, atunci unde se pune, ce faci cu el?

Asa stiam si eu ca cel lung nu se poate schimba.

e36 a fost ultimul model la care se pot schimba ambii pivoti de pe brat

din cate stiu io meyle este singurul producator care produce acel model de pivoti, sunt foarte smecheri

Link to comment
Share on other sites

http://autokarma.ro/detalii_fisa.php?filtru=061

 

Din cate vad, si LEMFORDER produce asa ceva.

Se refera la faptul ca pivotii Meyle nu mai au siguranta aceea dedesubt, ci doar acel "guler", din cauza aceasta facandu-si joc mult mai greu in brat... Cred ca link-ul tau nu e bun! Pe Autokarma nu am vazut din cei cu guler...

 

Daca vrei sa vezi diferenta dintre ei, uita-te la atasamentul lui Radu Alexandru de mai sus, si observa partea de la baza pivotului Meyle, fata de ceilalti pivoti!

Link to comment
Share on other sites

de vanzare buscsi bascula e36 noi meyle germany

35 euro amandoua cea mica+cea mare bagati linkul sa vedeti despre ce e vb...piesa 3 si piesa 19

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=31&fg=05

 

pt detalii lasati mesaj sau id mess nitu_gabriel85

la e30 se nimeresc pivotii?

nu, la urs sunt mai mici in prinderea pe bascula

Link to comment
Share on other sites

http://autokarma.ro/detalii_fisa.php?filtru=061

 

Din cate vad, si LEMFORDER produce asa ceva.

Se refera la faptul ca pivotii Meyle nu mai au siguranta aceea dedesubt, ci doar acel "guler", din cauza aceasta facandu-si joc mult mai greu in brat... Cred ca link-ul tau nu e bun! Pe Autokarma nu am vazut din cei cu guler...

 

Daca vrei sa vezi diferenta dintre ei, uita-te la atasamentul lui Radu Alexandru de mai sus, si observa partea de la baza pivotului Meyle, fata de ceilalti pivoti!

 

 

http://autokarma.ro/catalog_fisa.php?idfis...&filtru=061

Eram logat cand am postat linkul

 

Eu nu am incredere in produse meyle.

Un prieten si-a luat 2 discuri de frana meyle, le-a schimbat dupa 2000-3000 km.

Eu mi-am pus bucsa aia mare de la brat spate meyle, si dupa 2-3 sapt a inceput sa bata.

M-a innebunit zgomotul ala timp de 3-4 luni, nu stiam de la ce poate sa fie.

In final am pus lenforder, si totul e ok.

Deci nu m-as increde in pivotii meyle.

Link to comment
Share on other sites

http://autokarma.ro/detalii_fisa.php?filtru=061

 

Din cate vad, si LEMFORDER produce asa ceva.

Se refera la faptul ca pivotii Meyle nu mai au siguranta aceea dedesubt, ci doar acel "guler", din cauza aceasta facandu-si joc mult mai greu in brat... Cred ca link-ul tau nu e bun! Pe Autokarma nu am vazut din cei cu guler...

 

Daca vrei sa vezi diferenta dintre ei, uita-te la atasamentul lui Radu Alexandru de mai sus, si observa partea de la baza pivotului Meyle, fata de ceilalti pivoti!

 

 

http://autokarma.ro/catalog_fisa.php?idfis...&filtru=061

Eram logat cand am postat linkul

 

Eu nu am incredere in produse meyle.

Un prieten si-a luat 2 discuri de frana meyle, le-a schimbat dupa 2000-3000 km.

Eu mi-am pus bucsa aia mare de la brat spate meyle, si dupa 2-3 sapt a inceput sa bata.

M-a innebunit zgomotul ala timp de 3-4 luni, nu stiam de la ce poate sa fie.

In final am pus lenforder, si totul e ok.

Deci nu m-as increde in pivotii meyle.

<_< vezii ca ce ai gasit tu la autokarma este cel cu bucsa intermediara intre pivot si bascula, ce vinde baiatul nu are

Link to comment
Share on other sites

<_< vezii ca ce ai gasit tu la autokarma este cel cu bucsa intermediara intre pivot si bascula, ce vinde baiatul nu are

Eu vad dou pivoti acolo, cel mic exterior, si cel lung interior. Nu sunt astia?

Link to comment
Share on other sites

<_< vezii ca ce ai gasit tu la autokarma este cel cu bucsa intermediara intre pivot si bascula, ce vinde baiatul nu are

Eu vad dou pivoti acolo, cel mic exterior, si cel lung interior. Nu sunt astia?

cel mic este de doua feluri

Link to comment
Share on other sites

<_< vezii ca ce ai gasit tu la autokarma este cel cu bucsa intermediara intre pivot si bascula, ce vinde baiatul nu are

Eu vad dou pivoti acolo, cel mic exterior, si cel lung interior. Nu sunt astia?

cel mic este de doua feluri

crede-ma ca nu exista decat un singur fel de pivot mic - cod OEM 31 12 6 758 510

si nu mai luati de bun tot ce e pe site la autokarma ca nu au cum sa fie exacti la toate reperele ca sunt milioane de repere pentru n tipuri de masini

Edited by 4ucom
Link to comment
Share on other sites

pe toate bratele de suspensie se schimba ambii pivoti <_<

@4ucom: Sunt curios cum e la e46...cum ii schimbi p'astia de acolo...Eu am cumparat cu brate cu tot, si in cazul asta, dau la imprimanta postul asta si ma duc la magazin inapoi sa le arat ca au profitat de nestiinta mea in ale mecanicii si m-au pacalit...daca mi-ai fi spus mai inainte luam numai pivotii...la e46 daca bratul e din aluminiu, presupun ca si pivotii sunt tot din acelasi material, se nu se greseasca la montare...nu?...Sau daca nu sunt din Al, atunci cum se schimba astia....

Apropo...poti sa-mi recomanzi un loc de unde pot cumpara pivoti de E46? Si cam ce brand sa iau. Nu ma uit la bani, vreau ce e mai bun

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

pe toate bratele de suspensie se schimba ambii pivoti <_<

@4ucom: Sunt curios cum e la e46...cum ii schimbi p'astia de acolo...Eu am cumparat cu brate cu tot, si in cazul asta, dau la imprimanta postul asta si ma duc la magazin inapoi sa le arat ca au profitat de nestiinta mea in ale mecanicii si m-au pacalit...daca mi-ai fi spus mai inainte luam numai pivotii...la e46 daca bratul e din aluminiu, presupun ca si pivotii sunt tot din acelasi material, se nu se greseasca la montare...nu?...Sau daca nu sunt din Al, atunci cum se schimba astia....

Apropo...poti sa-mi recomanzi un loc de unde pot cumpara pivoti de E46? Si cam ce brand sa iau. Nu ma uit la bani, vreau ce e mai bun

eu vorbeam de e36 nu de e46

scuze pentru confuzie

la e46 nu se schimba pivotii ( exista o varianta pe meyle dar nu credca tin )

Link to comment
Share on other sites

eu vorbeam de e36 nu de e46

scuze pentru confuzie

la e46 nu se schimba pivotii ( exista o varianta pe meyle dar nu credca tin )

 

inseamna ca de astia auzisem si eu...acum m-am linistit

mersi

PS: Ce zici de bucsele de brat poliuretanice...sa am incredere in ele? Vreau sa le inlocuiesc pe ale mele cu tipul asta de bucse

Link to comment
Share on other sites

eu vorbeam de e36 nu de e46

scuze pentru confuzie

la e46 nu se schimba pivotii ( exista o varianta pe meyle dar nu credca tin )

 

inseamna ca de astia auzisem si eu...acum m-am linistit

mersi

PS: Ce zici de bucsele de brat poliuretanice...sa am incredere in ele? Vreau sa le inlocuiesc pe ale mele cu tipul asta de bucse

despre bucsele de brat poliuretanice nu stiu ce sa spun

cica ar fi mai rezistente dar nu cunosc pe nimeni care sa fi incercat cu ele

Link to comment
Share on other sites

Am discutat si eu cu mecanicii despre bucsile poliuretanice... cica sunt intr-adevar ft rezistente, se folosesc pe masini de raliu... sunt mult mai dure. Avantajul e ca ai directie mult mai precisa, dezavantajul e ca se transmit socurile mult mai puternic in restul directiei... deci uzura mai mare pe pivoti, bielete, caseta, si confort egal cu 0 <_<
Link to comment
Share on other sites

Am discutat si eu cu mecanicii despre bucsile poliuretanice... cica sunt intr-adevar ft rezistente, se folosesc pe masini de raliu... sunt mult mai dure. Avantajul e ca ai directie mult mai precisa, dezavantajul e ca se transmit socurile mult mai puternic in restul directiei... deci uzura mai mare pe pivoti, bielete, caseta, si confort egal cu 0 :)

 

Radule, saptamana viitoare iti dau eu un feed back precis <_< . Eu le-am comandat la xtremesuspension (am mai luat in prealabil pentru tata de undeva de langa Sibiu...pentru o alta marca insa) si este foarte multumit.

E putin mai multa atentie la formare (sunt din 2 parti) si montaj...in rest este foarte ok

Link to comment
Share on other sites

<_< vezii ca ce ai gasit tu la autokarma este cel cu bucsa intermediara intre pivot si bascula, ce vinde baiatul nu are

Eu vad dou pivoti acolo, cel mic exterior, si cel lung interior. Nu sunt astia?

cel mic este de doua feluri

crede-ma ca nu exista decat un singur fel de pivot mic - cod OEM 31 12 6 758 510

si nu mai luati de bun tot ce e pe site la autokarma ca nu au cum sa fie exacti la toate reperele ca sunt milioane de repere pentru n tipuri de masini

tu ai schimbat pivotii mici pana acum, daca nu vezii cum arata ai tai la prinderea pe bascula si comparai cu cei din poza

 

eu vorbeam de e36 nu de e46

scuze pentru confuzie

la e46 nu se schimba pivotii ( exista o varianta pe meyle dar nu credca tin )

 

inseamna ca de astia auzisem si eu...acum m-am linistit

mersi

PS: Ce zici de bucsele de brat poliuretanice...sa am incredere in ele? Vreau sa le inlocuiesc pe ale mele cu tipul asta de bucse

iti recomand sa pui de M, sunt mult mai rezistente si nu se rigidizeaza asa rau masina

Link to comment
Share on other sites

merci Radule,

bucsele poliuretanice sunt de doua feluri : 60 si 66 mm (latime). Cele de 60 mm sunt pentru modele mai vechi de e46 (1999-2000). Dupa 2000 Nov. (parca) s-au montat cele cu perna de ulei care au 65 mm, iar echivalentul lor la poliuretanice este cea de bineinteles 66 mm. Pentru M sunt putin mai late, adica 70 mm numai ca sunt mult prea rigide pentru un nonM. Nu se pot monta de e46 la e36 din cauza locasului interior al bucsei ce intra pe prelungirea bratului si care geometric este aproape hexagonal la e46. Pentru e36, interiorul este circular iar latimea este de 58-60 mm. Oricum a montat un amic la e36 si intr-adevar este putin mai rigida numai ca eu unul am apreciat directia ca fiind mai precisa, sau poate mi s-o fi parut...cine stie.

Desi cele de M se pot pune lejer pe un e46 nonM, nu e recomandat fiindca rigidizarea e sesizabil deranjanta.Cele de M (cauciuc) ai dreptate, sunt ok, numai ca la poliuretanice, acei 4 mm conteaza...Oricum materialul este sesizabil mult mai dur in comparatie cu cauciucul...tactil ma refer aici..

Am sa pun imediat ce m-apuc de treaba, ceva poze in detaliu si de aproape ca sa evaluam cu totii...si daca am sa scriu dublu (balbaiala...) inseamna ca e superrigida si imi clantzane dintii inca.. <_<

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

merci Radule,

bucsele poliuretanice sunt de doua feluri : 60 si 66 mm (latime). Cele de 60 mm sunt pentru modele mai vechi de e46 (1999-2000). Dupa 2000 Nov. (parca) s-au montat cele cu perna de ulei care au 65 mm, iar echivalentul lor la poliuretanice este cea de bineinteles 66 mm. Pentru M sunt putin mai late, adica 68 mm numai ca sunt mult prea rigide pentru un nonM. Nu se pot monta de e46 la e36 din cauza locasului interior al bucsei ce intra pe prelungirea bratului si care geometric este aproape hexagonal la e46. Pentru e36, interiorul este circular iar latimea este de 58-60 mm. Oricum a montat un amic la e36 si intr-adevar este putin mai rigida numai ca eu unul am apreciat directia ca fiind mai precisa, sau poate mi s-o fi parut...cine stie.

Desi cele de M se pot pune lejer pe un e46 nonM, nu e recomandat fiindca rigidizarea e sesizabil deranjanta.

toate masinile rigide raspund mult mai bine, dezavantajul este ca poti ajunge sa mergi cu UM650 <_<

Link to comment
Share on other sites

<_< vezii ca ce ai gasit tu la autokarma este cel cu bucsa intermediara intre pivot si bascula, ce vinde baiatul nu are

Eu vad dou pivoti acolo, cel mic exterior, si cel lung interior. Nu sunt astia?

cel mic este de doua feluri

crede-ma ca nu exista decat un singur fel de pivot mic - cod OEM 31 12 6 758 510

si nu mai luati de bun tot ce e pe site la autokarma ca nu au cum sa fie exacti la toate reperele ca sunt milioane de repere pentru n tipuri de masini

Sunt doua feluri de pivoti exteriori (scurti). Uitati-va va rog, si tu 4ucom, si tu Pyu, la atasamentul lui Radu Alexandru, format PDF, pagina trecuta din acest topic! Daca il vedeti n-aveti cum sa mai spuneti ca sunt la fel! Nu seamana si nu au asa ceva pe Autokarma! Mie mi-a aratat un mecanic un asemenea pivot si mi-a spus sa iau din acela ca este mai rezistent, nu cum sunt cei originali, care am si eu acum pe masina! Nu stiu ce fabricant era, dar banuiesc sa fie Meyle, pentru ca nu am vazut acea forma decat la ei!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.