Jump to content

problema aceleratie 320d e46


Recommended Posts

daca ai incercat cu mai multe debitmetre la DDE s-au transmis informatii false si acuma l-ai "zapacit",daca schimbai din prima debitmetru cu unul pe original si nu erau si alte erori la masina ,erau sanse sa scapi si fara resoftare DDE il recunostea,asa...

 

Debitmetrul este un senzor si atat.Poti sa pui 100 de debitmetre originale sau nu, nu se zapaceste nimic.Informatia nu este pastrata in DDE.

Resoftarea pentru modelul nou este facuta deoarece tipul nou de debitmetru are un alt design, deci aerul circula diferit prin el.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Debitmetrul este un senzor si atat.Poti sa pui 100 de debitmetre originale sau nu, nu se zapaceste nimic.Informatia nu este pastrata in DDE.

Resoftarea pentru modelul nou este facuta deoarece tipul nou de debitmetru are un alt design, deci aerul circula diferit prin el.

Cred ca ai dreptate, asa stiam si eu, daca ar fi sa nu recunoasca debitmetru atunci dece acum merge cu debitmetru de vw pt motor de 2500 si vreu sa zic ca merge cu mult mai bine ca si cu alte debitmetre de bmw care leam incercat (noi si second cel putn 4 debitmetre) problema este doar ca nu trage intre relanti si 1800 (bine inteles ca nu tragea nici cu debitmetrele de bmw)

Link to comment
Share on other sites

schimba controlerul de la egr,schimba debitmetru,resofteaza DDE si vezi ca o sa mearga "racheta", sau cauta debitmetru pe original si poate nu trebuie resoftat,dar nu cred

Resoftarea o sa imi schimbe tot softul sau doar o parte dein el? Deorece eu am soft modificat la 170 cp (Poate acum zici ca asta e cauza ca nu merge masina, nu asta e cauza deorece mergea exact lafel si ininte de modificarea softului, adica tot lipsa de putere pana in 1800) Si inca o chestie cand mi sa pus softul, sa mai pus la o masina exact lafel ca amea, dupa resoftare sa pus tester pe amndoua si debitmetrul meu era mai bun ca cel de pe masina cealalta si culmea ca cealalta masina mergea racheta (deci nustiu ce sa zic si despre debitmetru) Dar o sa incerc si asta cu resoftarea cu un debitmetru original si nou la reprezentanta e ultima sansa sper sa nu imi fac softul origina dinou ca mergea jalnic cu cel original.

Link to comment
Share on other sites

nu cred sa aiba vreo legatura una cu alta,dar nu sant asa avansat sa ma pronunt eu,stiu ca iti trebuie controlerul de la egr,si cred ca si debitmetru si poate si resoftare,momentan nu ai nici cei 136care ar trebui sa fie,restul...intreaba la reprezentanta,daca nu te ajuta careva de pe aici
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
si eu am avut aceasta problema 320dA 2000 si avea aceleasi simtome. In plus nu trecea de 160km/h. la reprezentanta mi-a reprogramat DDE si acum merge perfect. In schimb nu aveam modif softul pt 170 cai frumosi. Daca ai posibilitatea recomand sa revii la 136cp sa mergi la reprezentanta e vreo 2 mil resoftarea si pe urma sa ii pui ala de 170cp la loc.
Link to comment
Share on other sites

si eu am avut aceasta problema 320dA 2000 si avea aceleasi simtome. In plus nu trecea de 160km/h. la reprezentanta mi-a reprogramat DDE si acum merge perfect. In schimb nu aveam modif softul pt 170 cai frumosi. Daca ai posibilitatea recomand sa revii la 136cp sa mergi la reprezentanta e vreo 2 mil resoftarea si pe urma sa ii pui ala de 170cp la loc.

ai schimbat si debitmetru ?

Link to comment
Share on other sites

si eu am avut aceasta problema 320dA 2000 si avea aceleasi simtome. In plus nu trecea de 160km/h. la reprezentanta mi-a reprogramat DDE si acum merge perfect. In schimb nu aveam modif softul pt 170 cai frumosi. Daca ai posibilitatea recomand sa revii la 136cp sa mergi la reprezentanta e vreo 2 mil resoftarea si pe urma sa ii pui ala de 170cp la loc.

ai schimbat si debitmetru ?

nu ...nu l-am schimbat

Link to comment
Share on other sites

Problem sta in felul urmator: nu se accelereaza liniar, adica pana ce nu ajunge la 1800-2000 r/m cand intra si turbina, nu se acelereaza, nu are putere parca merge inecata ( daca e si putin panta trebe sa schimb intro viteza inferioara astfel incat turometrul sa fie peste 2000), pe langa asta se simte prea brusc intrarea turbinei in functiune ( aproape ca o smancitura) Mentionez ca am schimbat contoler turbo furtune vacum, debitmetru nou, senzor presiune, turbo curatat. am fost si la peste 10 testere+reprezentanta si tot deageaba toti au zis ca totul e in regula si ca nu vad nici o problema ( reprezentanta ma facut sa schimb debitmetru deageaba deoarece merge la fel masina) Daca sa mai intlnit cineva cu asa ceva il roga sa ini spuna si mie rezolvarea

aceeasi problema am avut si eu la masina si am fost aproape peste tot cu ea nu imi zicea nimeni nimic ce ar putea sa aiba pana can am ajuns cu ajutorul unor prieteni la un service aici in jud hr si mia spus meseriasul ca e de la pompa de injectie eu am un 320d la pompa de injectie sunt niste garnituri care sau uzat si pierdea presiune in concluzie can masina era sub 1800 de ture parca era dacie dupa ce trecea de 2000 se smuncea de 2 ori si pleca (initial am crezut ca e filtru de motorina da era prea simplu:D) am schimbat garniturile alea si acum merge struna

Acum eu nu zic ca si la tine ar fi aceeasi chestie dar pentru linistea ta ar trebui sa mergi la un service sa se uite special la aia poate e de acolo nu poti sti mai intreaba pe la astia de la boch ca ei sunt in tema cu pompele si nici nu sunt asa de scumpi

pe mine re[aratia m-a costat 450 lei

Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema am avut si eu la masina si am fost aproape peste tot cu ea nu imi zicea nimeni nimic ce ar putea sa aiba pana can am ajuns cu ajutorul unor prieteni la un service aici in jud hr si mia spus meseriasul ca e de la pompa de injectie eu am un 320d la pompa de injectie sunt niste garnituri care sau uzat si pierdea presiune in concluzie can masina era sub 1800 de ture parca era dacie dupa ce trecea de 2000 se smuncea de 2 ori si pleca (initial am crezut ca e filtru de motorina da era prea simplu:D) am schimbat garniturile alea si acum merge struna

Acum eu nu zic ca si la tine ar fi aceeasi chestie dar pentru linistea ta ar trebui sa mergi la un service sa se uite special la aia poate e de acolo nu poti sti mai intreaba pe la astia de la boch ca ei sunt in tema cu pompele si nici nu sunt asa de scumpi

pe mine re[aratia m-a costat 450 lei

Sa sti ca sar putea sa ai dreptate deoarece mai spus un mecanic in cj ca sar p[utea sa fie pompa de injectie problema doar ca el vroia sa mio schimbe cu una de la el (500 eur) si nam fost deacord Nu ai putea si imi dai mai multe detali referitor la garniturile care leai schimbat? trebuie sa ma duc la srevice care se ocupa cu reconditionat pompe de injectie sau unde? MERSI

Link to comment
Share on other sites

eu am vb cu niste cunostinte din bucuresti prima data la un service bosch si le-am spus care e problema si ei mi-au spus din start asa prin telefon fara sa vada masina si pompa ca sunt garniturile de la pompa de injectie si mi-au spus ca ma costa 400 de ron eu nu am avut nici un drum la buc si nici nu sunt de acolo sunt di harghita asa ca aam mers aici la un service la noi si le-am spus ce sa faca exact asa cum mi-a spus cei de la bucuresti si asa a si fost nu am fost acolo cad au reparat masina dar i-am intrebat si mi-au spus ca sunt niste garnituri care sunt puse pe un fond de bronz cand acele garnituri se strica (uzeaza) sub filtrul de motorina se vede niste pilitura de bronz (ma rog ceva sclipitor) si la mine mai si curgea moptorimna pe sub pompa dar a zis ca nu totdeauna curge

parerea mea este ca nu ar strica macas sa suni la service la bucuresti sa ii intrebi macar sa sti sa mergi la un alt service de pompe sa le spui care e treaba uite aici un nr de tel unde poti suna (021) 330 68 96 suni si ceri unh mecanic care se ocupa cu pompe <_< sa ma ti si pe mine la curent pls cu reparatia :)

Link to comment
Share on other sites

eu am vb cu niste cunostinte din bucuresti prima data la un service bosch si le-am spus care e problema si ei mi-au spus din start asa prin telefon fara sa vada masina si pompa ca sunt garniturile de la pompa de injectie si mi-au spus ca ma costa 400 de ron eu nu am avut nici un drum la buc si nici nu sunt de acolo sunt di harghita asa ca aam mers aici la un service la noi si le-am spus ce sa faca exact asa cum mi-a spus cei de la bucuresti si asa a si fost nu am fost acolo cad au reparat masina dar i-am intrebat si mi-au spus ca sunt niste garnituri care sunt puse pe un fond de bronz cand acele garnituri se strica (uzeaza) sub filtrul de motorina se vede niste pilitura de bronz (ma rog ceva sclipitor) si la mine mai si curgea moptorimna pe sub pompa dar a zis ca nu totdeauna curge

parerea mea este ca nu ar strica macas sa suni la service la bucuresti sa ii intrebi macar sa sti sa mergi la un alt service de pompe sa le spui care e treaba uite aici un nr de tel unde poti suna (021) 330 68 96 suni si ceri unh mecanic care se ocupa cu pompe <_< sa ma ti si pe mine la curent pls cu reparatia :)

mersi pt sfat acum o sa si sun sa vad ce zic cei deacolo

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
As vrea sa subliniez totusi ca Laxy pana sa rezolve problema era asa detaliat in topicuri si dupa a venit cu niste explicatii la rezolvare asa de seci, ca mai bine nu le mai posta. Cum sunt unii!! :)

la ce te referi seci? daca asta a fost rezolvarea asa am si scris( RESOFTARE SAU SCHIMBUL CALCULATORULUI)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.