Jump to content

si s-a stricat


Recommended Posts

<_< :) salut , margand azi spre servici m-am dat un pic la masina ,plecat un pic mai tare ,demaraj lung , spre suta ,cam un km,pana la primul semafor unde am oprit ,stand pe loc am observat ca motorul tremura foarte tare ,nu raspunde exact la acceleratie si e destul de zgomotos, are lipsa de putere ca si cum ar merge in 3 cilindri nu in 6,nici o eroare in bord ,cutia schimba foarte bine in toate modurile ,fum nu ,nici negru nici de alta culoare , si turbo vad ca compenseaza bine de pe la 3000 , ma baga in scaun ,dar pana la a2500-3000 e varza nu are deloc putere si face ca ikarusul ala vechi si galben cand pleci de pe loc, ce poate sa fie ? evcuare infundata ,galerie de admisie ,ceva senzori pe admisie ,nu imi dau seama?
Link to comment
Share on other sites

injectoare, pompe alimentare, etc.

pai daca era u injectoare scotea fum negru ,iar daca te referi la pompele de alimentare cu motorina ,ele functioneaza ,motorul porneste si cand intra si turbo se simte,trebuie sa fie altceva dar nu stiu ce ,maine bag testeru' pe ea sa vad

Link to comment
Share on other sites

daca era vreun furtun fisurat sau colier destrans de la tubulatura turbo/inetrculer dadea cu mult fum negru si n-are treaba cu relanti-ul. La el e alta buba, nu sta la relantiu si trepideaza. Raman la parerea mea, ceva la alimentare/injectie

De curiozitate poti de ex. sa scoti un furtun de la interculer, motorul sta perfect la relanti da' cand accelerezi apar minunile.

Poate fi si filtrul de motorina

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

daca era vreun furtun fisurat sau colier destrans de la tubulatura turbo/inetrculer dadea cu mult fum negru si n-are treaba cu relanti-ul. La el e alta buba, nu sta la relantiu si trepideaza. Raman la parerea mea, ceva la alimentare/injectie

De curiozitate poti de ex. sa scoti un furtun de la interculer, motorul sta perfect la relanti da' cand accelerezi apar minunile.

Poate fi si filtrul de motorina

sta la relanti dar trepideaza,filtru motorina schimbat ,epurator schimbat ulei filtru ulei,am facut revizia acu 1000 km

Link to comment
Share on other sites

Da si nu, eu am patit-o de 2 ori la E46. Odata da, era crapat bine si dadea fum negru. A doua oara, acelasi furtun, era foarte putin intepat si acea crapatura se ... "dilata" in acceleratie, de unde si lipsa de putere intre ... 2200 si 2800 rpm, sa zic. Acum am recitit si partea cu tremuratul la relanti.

 

Si mie imi da ceva fum negru in accelerare mai puternica, sa fie un injector bulit ?

 

Oare cu metoda asta ii dau de cap ?

 

http://static.schmiedmann.dk/v3/ProductPictures/image_26667_big.jpg

 

nu prea imi dau seama ce a facut ala cu borcanele alea, probabil ca a scos returul de la fiecare injector in parte. Parametrii de functionare a injectorului numai un tester le poate afla.

Link to comment
Share on other sites

Perfect :-) Doi clienti multumiti, si eu si tck

pai eu nu sant multumit deloc ,si tot nu am inteles ce poate avea motorul meu, repet nu am fum pe esapament ,simptom de injectoare mai mult miroase a esapament pe la motor dar nu vad de unde

Link to comment
Share on other sites

La fel zic si eu, eu am patit-o (cu simptome asemanatoare) pentru ca un fir care duce spre un injector (nu ma intreba care si ce rost are) se dezlipise din mufa respectiva, si masina facea ca toti dracii, tremura la relanti de-mi clantaneau dintii, apoi, in acceleratie, avea exact simptomele de care ai zis tu. Am mers asa vreo 500 de km, apoi, bifand inca o liniuta pe lista lui "ii dau foc" m-am dus la service, unde aia au lipit firul ala cu ceva si, de atunci, au disparut problemele.

La mine se observa usor care=-i firul cu problema, am scos capacul ala de plastic si am trtas de fiecare din firele alea, pana cand l-am gasit pe ala dezlipit, daca-l tineam intr-o...pozitie nu mai facea. Verifica si tu.

Link to comment
Share on other sites

la 13.30 ma prezint la tester, trebuie sa stie ce are ,ca baietii astia fac si motoare de M, va tin la curent cand ma intorc, ar fi bine sa fie ce ziceti voi ca scap ieftin, sa nu fie catalizator infundat ca ma ruineaza sau cine stie ce valva de nu stiu cate milioane ,asta dupa ce sambata a intrat o vita de femeie in mine ,dar nu e grav ,doar spoiler stanga spate zgariat, <_< Edited by b-99-tck
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...
Ori de la chip ori de la calitatea motorinei care exista in romania. Am avut tangete cu multi oameni care aveau pb cu masini relativ noi cu acelasi simtome....vere, nu trage calumea intre 2000-3000. O luam eu prin curtea incintei, o forjam in 3-4000 in a 2-3a 5 minute, se curatau injectoarele de molozul din motorina si mergeau ceas. Am patit-o la masinile mele personale. Passat-ul alor mei era sa raman in drum intre urziceni si bucuresti ca maica-mea mergea cu 80 in a cincea. M-am dus la VW si mi-au zis ca 2 injectoare sunt infundate de la motorina noastra superba (mentionez ca masina aia in 8 ani de zile nu a vazut decat OMV). Mi-au recomandat sa o forjez un pic. Eh ce zici, dupa 3-4 forje mergea ceas. Deci eu zic ca de l amotorina ti s-a tras.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.