Jump to content

brate e46 (bascule cu totu')


Recommended Posts

De reconditionat pivotzi ce parere avetzi ?

Eu chiar astazi am luat de la reconditionat cele 2 bascule de la bmw-ul meu. Tipul zicea ca a bagat in ele ceva teflon, zicea ca vor tzine mai mult decat au tzinut cele originale. Sunt curios de parerile voastre, ce atzi auzit de reconditonari de genu asta, experiente proasta, bune.

77482[/snapback]

unde ai reconditionat pivotii? la ciclop magheru? i-ai reconditionat pe toti 4? cat te-a costat?

Edited by sarpe74
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

unde ai reconditionat pivotii? la ciclop magheru? i-ai reconditionat pe toti 4? cat te-a costat?

77502[/snapback]

 

Sunt din Oradea. La mine 2 erau varza, 2 mai mergeau da i-am facut pe totzi 4. M-au costat 800 mii totzi :blink: Sunt curios cat tine... Un prieten si-a reconditzionat 2 pivoti (un trapez ) de vreo luna jumate si pana acuma nu a avut probleme ... dar sa vedem peste jumat de an un an .. daca incep sa bata. Daca se tzin bine parerea mea ca merita.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

salut am un 320d -2001 si sunt din oradea. imi bate ceva pe fata partea soferului, am fost la un mecanic si mi-a zis ca ar trebui sa schimb ambii trapezi pe fata, voi ce parere aveti se pot recodintiona sau mai bine sa imi iau alti noi, zicea ca ar fi in jur de 10.000.000 - 14.000.000, in functie de marca

daca stiti in oradea un mecanic bun pt bmw si/sau unde se pot reconditiona pls mail pe alintrambitas@yahoo.com

mersi mult......

P.S. de fapt din cate am inteles nu trapezul in sine ar fi de vina ci bucsiile cu care se prinde sau asa ceva........

oricum mc mult si astept ceva sfaturi

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

eu stiu ca prima echipare la bascule este Lemforder,asa ca nu are sens sa platiti in plus doar pt un ambalaj pe care scrie bmw.

o bascula fara bucsa spate este in jur de 6,5 mil daca nu ma insel.

bmw recomanda inlocuirea pereche.

pt bucsile acelea mari exista deja kit de reparatie,adika se indeparteaza bucsa din suportul de aluminiu,si se inlocuieste cu alta.la fel,si acele bucsi vin in set,adik stg /dr

Link to comment
Share on other sites

nu am auzit pana acuma sa vina separat de suportul de aluniniu,vine cu tot cu suportul de aluniniu pt ca bucsa are ulei in ia si daca o scoti de acolo curge uleiul, poate vine breo bucsa plina,cu am vazut pe o pagina in germania ,bucsi pline pt mai multa stabilitate,erau si colorate,am mai vazut bucsi asa la toiota de teren,unde lucrez eu se fac multe toiota si avem multi clienti care au masini de concurs pt ofroad,si a adus bucsi colorate care erau din-trun plastic cu cauciuc ,si ma gandeam ca si astea care leam vazut pe net sunt la fel ,ca sa faca masina mai rigida ,ca astea originate sun f moi
Link to comment
Share on other sites

@enescu:crede-ma ca vine separat,dar numai set,adica pt ambele parti.pot pune si pariu.

si sint tot hidroelastice.

cred ca e vorba de pozitia 8,nu?

daca nu m,a insel,au aparut acele bucsi pe aftermarket si pt modelul e46 facelift,unde cica bucsa difera..

Edited by galileo
Link to comment
Share on other sites

Cred ca @enescu a vrut sa zica, cu cuvintele lui, ca o bascula noua are si bucsa montata pe ea. Aici cred ca are dreptate.

Insa daca nu trebuie schimbata bascula cu totul, se poate schimba doar bucsa. Aceasta se poate comanda si separat de bascula.

La bucsile hidraulice etansarea se face in interior, nu intre bucsa si bascula, asa ca nu are ce curge daca scoti bucsa . Curge doar daca tai cumva partea de cauciuc a bucsei. Sau daca incalzesti bascula cu autogenul sa iasa bucsa mai usor.

E recomandabil ca elementele de directie si suspensie sa fie intotdeauna schimbate pereche, atat pe stanga cat si pe dreapta.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

nu am auzit pana acuma sa vina separat de suportul de aluniniu,vine cu tot cu suportul de aluniniu pt ca bucsa are ulei in ia si daca o scoti de acolo curge uleiul,

86234[/snapback]

 

 

Este adevarat,nu poti sa reutilizezi o bucsa.Basculele vin fara bucsi montate. Daca trebuie sa schimbi doar pe o parte bascula,ce faci?

 

Mai cumperi un set de bucsi?

Link to comment
Share on other sites

nu am auzit pana acuma sa vina separat de suportul de aluniniu,vine cu tot cu suportul de aluniniu pt ca bucsa are ulei in ia si daca o scoti de acolo curge uleiul, poate vine breo bucsa plina,cu am vazut pe o pagina in germania ,bucsi pline pt mai multa stabilitate,erau si colorate,am mai vazut bucsi asa la toiota de teren,unde lucrez eu se fac multe toiota si avem multi clienti care au masini de concurs pt ofroad,si a adus bucsi colorate care erau din-trun plastic cu cauciuc ,si ma gandeam ca si astea care leam vazut pe net sunt la fel ,ca sa faca masina mai rigida ,ca astea originate sun f moi

86234[/snapback]

 

NU MA MAI POT OPRI DIN RAS !!!!! :blink:

 

Poate daca radem mai multi, incepe si el sa scrie mai corect.

Link to comment
Share on other sites

Hai ca sa va detaliez un pic cum e cu basculele fata pentru E46.

 

1. Compatibilitati:

- se potrivesc pe toate caroseriile de E46, inclusiv pe Compact si Touring, dar nu pe M3!

- se potrivesc pe Alpina B3 (E46), in toate variantele de caroserie

- se potrivesc pe Z4, motorizarile de 2.2, 2.5, 3.0

 

2. Detaliere si cross-reference:

- basculele sunt de tip FISHBONE si sunt fabricate din Aluminiu

- bascula din stinga are codul (P/N) de OEM: 17875

- bascula ce poarta acest cod (P/N) poate inlocui urmatoarele coduri (P/N) BMW:

# 31 12 6 774 819

# 31 12 6 770 247

# 31 12 1 094 465

# 31 12 6 751 317

# 31 12 6 752 717

# 31 12 6 758 519

- bascula din dreapta are codul (P/N) de OEM: 17919

- bascula ce poarta acest cod (P/N) poate inlocui urmatoarele coduri (P/N) BMW:

# 31 12 6 774 820

# 31 12 6 770 248

# 31 12 1 094 466

# 31 12 6 751 318

# 31 12 6 752 718

# 31 12 6 758 520

- OEM pentru basculele acestea este LEMFÄ‚RDER;

 

3. Accesorii:

- odata cu basculele, trebuiesc schimbate NEAPARAT si bucsile, cele vechi neputind fi recuperate (se distrug la demontarea de pe vechea bascula, curge uleiul din ele si....AMIN!)

- bucsile se livreaza in perechi (stinga-dreapta)

- bucsile sunt de tip "hydro bearing" si producatorul recomanda ca acestea sa se schimbe in pereche

- pentru perechea de bucse, codul (P/N) OEM: 17978 Lemforder sau 87-849-A BOGE

- aceste coduri (17978/87-849-A) pot inlocui urmatoarele coduri (P/N) BMW:

# 31 12 1 095 278

# 31 12 1 096 983

# 31 12 1 096 984

# 31 12 4 004 359

# 31 12 4 004 360

# 31 12 6 750 221

# 31 12 6 750 222

# 31 12 6 751 435

# 31 12 6 751 436

# 31 12 6 753 059

# 31 12 6 753 060

# 31 12 6 754 899

# 31 12 6 754 900

# 31 12 6 757 622

# 31 12 6 757 623

# 31 12 1 095 277

 

Firmele Lemforder, SACHS si BOGE fac parte din acelasi grup, ZF Trading si sunt OEM pentru BMW.

Edited by Marty
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

2. Detaliere si cross-reference:

- basculele sunt de tip FISHBONE si sunt fabricate din Aluminiu

- bascula din stinga are codul (P/N) de OEM: 17875

- bascula ce poarta acest cod (P/N) poate inlocui urmatoarele coduri (P/N) BMW:

# 31 12 6 774 819- bascula din dreapta are codul (P/N) de OEM: 17919

- bascula ce poarta acest cod (P/N) poate inlocui urmatoarele coduri (P/N) BMW:

# 31 12 6 774 820

- OEM pentru basculele acestea este LEMFÄ‚RDER;

 

Postez pt ca am vazut niste preturi in prima parte a topicului. Eu am fost azi la AB pt o constatare, si tb schimbate "bratele inferioare fata s+d" plu set bucsi...

Factura proforma este de 617 roni tva inclus...

Link to comment
Share on other sites

2. Detaliere si cross-reference:

- basculele sunt de tip FISHBONE si sunt fabricate din Aluminiu

- bascula din stinga are codul (P/N) de OEM: 17875

- bascula ce poarta acest cod (P/N) poate inlocui urmatoarele coduri (P/N) BMW:

# 31 12 6 774 819- bascula din dreapta are codul (P/N) de OEM: 17919

- bascula ce poarta acest cod (P/N) poate inlocui urmatoarele coduri (P/N) BMW:

# 31 12 6 774 820

- OEM pentru basculele acestea este LEMFÄ‚RDER;

 

Postez pt ca am vazut niste preturi in prima parte a topicului. Eu am fost azi la AB pt o constatare, si tb schimbate "bratele inferioare fata s+d" plu set bucsi...

Factura proforma este de 617 roni tva inclus...

134731[/snapback]

 

super ieftin... eu am dat numai pe bucse 4.6 milioane LEMFÄ‚RDER... imi convenea sa schimb totul ptr 6 milioane si ceva pentru ca in pretul asta intra si pivotii care oricum mai devreme sau mai tarziu vor ceda acu ca am schimbat bucsele...

Link to comment
Share on other sites

2. Detaliere si cross-reference:

- basculele sunt de tip FISHBONE si sunt fabricate din Aluminiu

- bascula din stinga are codul (P/N) de OEM: 17875

- bascula ce poarta acest cod (P/N) poate inlocui urmatoarele coduri (P/N) BMW:

# 31 12 6 774 819- bascula din dreapta are codul (P/N) de OEM: 17919

- bascula ce poarta acest cod (P/N) poate inlocui urmatoarele coduri (P/N) BMW:

# 31 12 6 774 820

- OEM pentru basculele acestea este LEMFÄ‚RDER;

 

Postez pt ca am vazut niste preturi in prima parte a topicului. Eu am fost azi la AB pt o constatare, si tb schimbate "bratele inferioare fata s+d" plu set bucsi...

Factura proforma este de 617 roni tva inclus...

134731[/snapback]

Tare mi-e ca e vorba de euro, nu de RON. E mult prea mic pretul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.