Jump to content

E46 masinile cu cele mai proaste articulatii?


Recommended Posts

incep sa cred ca nu exista masini mai proaste la articulatii decat e46. Peste tot si pe aici pe forum si vorbind cu alti posesori de asemenea masini observ ca nu exista masina care sa nu bata la gropi, careia sa nu-i trepideze volanul, la care sa nu fie nevoie sa i se schimbe bucse, bielete, pivoti, amortizoare etc. chiar asa slabe sunt aceste masini pe drumuri mai dificile? sau oare nici un neamt posesor de bmw nu se uita la gropi? <_< voi ce parere aveti?

 

In plus observ multe alte probleme generale la acest model cum ar fi:

 

debitmetru

geamuri electrice care scartaie

usi care se inchid foarte greu

zgomot in diferential la schimbarea vitezelor (acel bubuit deja specific la orice bmw manual)

flansa cardan

probleme la pornire

oscilatie la relantii

 

voi ce parere aveti? incep sa cred ca a fost un model nereusit. adica nu mi se pare normal sa existe atatea probleme la o masina care s-a fabricat pana in 2005 si al carei pret de achizitie era in jur de 30.000 euro.

 

si inca ceva...desi unele masini bmw chiar si mai vechi sunt foarte dotate, nu pot sa le inteleg politica in vederea echiparii masinilor. adica nu inteleg cum mai poti produce masini coupe, pe deasupra si Bmw si anul 2004 si la le echipezi cu radio-casetofon? de-a dreptul penibil cand te gandesti ca nici nu se mai gasesc de cumparat casete + ca se presupune ca intr-un coupe te simti bine, masina sport si tu asculti muzica la caseta (ma mir ca nu are vreun pick-up in portbagaj) la fel si cu clima manuala, si cu bandouri si manere care nu sunt in culoarea masini. pur si simplu nu inteleg cat de mult ar mai costa aceste mici detalii, dar care te fac sa te simti mai bine?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

posibil sa existe multe e46 neintretinute aduse in tara, luate pe ideea "nu conteaza ... vreau bmw".

 

e46-le meu a rezistat exemplar si am avut probleme doar pentru ca am fost eu bou. ma gandesc ca daca as supune e60-ul la ce am supus e46-le nu ar face fata ...

 

si ar mai fi un aspect: zi-mi o masina la care nu se schimba bucse. eu la al meu nu am schimbat bielete, pivoti si amortizoare in ciuda faptului ca-l conduceam ca nebunu'. de doua ori am indoit jantele ... toate 4 ... plus suport motor rupt ... de la socuri. de doua ori m-am desprins de sol cu el si cu toate astea a rezistat eroic. burti de pamant la viteza mare ... etc. debitmetrul mi s-a dus si mie, dar datorita faptului ca nu am schimbat filtrele la timp. habar nu aveam ca trebuiesc schimbate asa des ... trecusem de la benzina. e46-le sunt supuse la multe, dar sunt putini care o recunosc si apoi vin si se plang cu nimicuri. mie astea chiar nu mi se par o probleme ... ar trebui sa vezi cu un e60 cat de grijului trebuie sa fii. crede-ma o sa iti placa e46-le...

Link to comment
Share on other sites

incep sa cred ca nu exista masini mai proaste la articulatii decat e46. Peste tot si pe aici pe forum si vorbind cu alti posesori de asemenea masini observ ca nu exista masina care sa nu bata la gropi, careia sa nu-i trepideze volanul, la care sa nu fie nevoie sa i se schimbe bucse, bielete, pivoti, amortizoare etc. chiar asa slabe sunt aceste masini pe drumuri mai dificile? sau oare nici un neamt posesor de bmw nu se uita la gropi? <_< voi ce parere aveti?

 

In plus observ multe alte probleme generale la acest model cum ar fi:

 

debitmetru

geamuri electrice care scartaie

usi care se inchid foarte greu

zgomot in diferential la schimbarea vitezelor (acel bubuit deja specific la orice bmw manual)

flansa cardan

probleme la pornire

oscilatie la relantii

 

voi ce parere aveti? incep sa cred ca a fost un model nereusit. adica nu mi se pare normal sa existe atatea probleme la o masina care s-a fabricat pana in 2005 si al carei pret de achizitie era in jur de 30.000 euro.

 

Depinde cum privesti problema.Daca cumperi un E46 cu multi km si neintretinut, in mod normal ca vei avea cam toate probleme descrise de tine.Personal nu am auzit de acel zgomot in diferential, problema specifica.Probabil apare tot la masini care nu au treaba cu intetinerea, masini tip cazan, dar BMW.

Problemele la pornire si oscilatiile la ralanti apar tot datorita intretinerii, bujii aftermarket sau neschimbate, filtru de benzina neschimbat, sonda lambda,...

Articulatiile nu au fost foarte reusite cred, cam la 50.000-60.000km este posibil sa pice, depinde mult insa si de starea drumurilor.

Eu cred ca E46-le este o masina relativ fiabila.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca E46-le este o masina relativ fiabila.

 

asa zic si eu, am e 46 de aproape un an si nici o problema doar acu de la benzina mai face figuri cateodata. Cand l-am cumparat i-am schimbat cam tot pe fata, telescoape, arcuri, etc. Is destul de fiabile masinile. Insa la partea audio is perfect de acord, foarte slab.

Link to comment
Share on other sites

orice masina are probleme pe drumurile patriei...

 

cat despre e46, la cat am circulat cu el pana acum, nu am avut nicio surpriza naspa...

 

am schimbat articulatiile fata pentru ca am acea manie sa nu aud ca imi bate ceva la masina...

 

cat despre celelalte defecte amintite, cred ca sunt normale la o uzura a masinilor majoritatea sarite de 150tkm...

 

personal, mai conduc inca o masina zilnic Skoda Octavia, care are doar 25tkm... nu se compara starea actuala a E46-lui meu (la 230tkm) fata de Octavia.

 

asa ca E46 mi se pare chiar fiabil, in conditii corecte de intretinere...

Link to comment
Share on other sites

eu am E46 de 3 ani, circul cu el zilnic si tot zilnic trebuie sa merg pe un frum de 500m piertuit, dupa 2 ani si 8 luni am schimbat buscile de la bascula si basculele (basculele nu trebuiau schimbate neaparat, dar tot am umblat acolo si tot trebuiau demontate).

in rest nu am avut nicio problema, nu imi bate, porneste f usor, merge f bine.

e adevarat ca schib filtrele, uleiul etc la 20000km si fac reviziile ca la carte.

cred ca daca faci toate astea nu ai probleme.

si apropo de articulatii am jante pe 17, 9 luni pe an...

intradevar parte audio lasa de dorit...

Link to comment
Share on other sites

Am avut in exploatere un Passat care a facut 100.000km in romania masina a avut in total 200.000km, un singur brat am inlocuit si masina nu batea de loc.

Un alt Passat cu 50.000km in tara inca nu bate deloc, are jante pe 17.

De precizat ca suspenzia la passat e mult mai "moale"

BMW - 10.000 km in tara inceput de bataie la buscele de la bratul bascula masina are 180.000km total.

 

Cred ca suspensia rigida a BMW-ului este "vinovata" pentru cedarile repetate ale suspensiei, chiar si suspensia stok e mult mai rigida decat ale celorlalte marci, practic fortele care se induc in suspensie sunt mai mari la utilizarea pe drumurile proaste. Un BMW din constructie nu e adaptat transeelor din romanica noastra. Noi ne incapatanam sa avem BMW-uri intr-o tara unde numai cu tancu se poate cicula normal.

 

Cati dintre noi nu au observat ca BMW-ul pe drumuri neasfaltate parca e nedaptat trec toti pe langa tine de parca ai merge pe pana.. Am mers cu Audi si am fost uimit de capacitatea acestuia de parcurge la viteze mairi trasee neasfaltate. In iesirile la iarba verde pana sa am BMW-ul ii lasam pe amici cu BMW intr-un nor de praf, VW, Mercedes-ul, Audi sunt mult peste. Cei drept pe sosea (fara gauri) BMW-ul era suveran.

 

Acum ca mi-am luat BMW, am dobandit o rabdare iesita din comun pe drumurile proaste. Pe drumurile asfaltate si cu o calitate buna nu poti merge tare ca e nenea ala cu radaru.

 

In concluzie Dacia Slogan,Golan, e masina romanului de aia a trebuit "cladita" (mi-a placut expresia ta alex) pentru ca in nici o tara scolile de facut masini nu au avut vre-odata un caiet de sarcini care sa corespunda cu conditiile total neprietenoase din tara noastra.

Link to comment
Share on other sites

incep sa cred ca nu exista masini mai proaste la articulatii decat e46. Peste tot si pe aici pe forum si vorbind cu alti posesori de asemenea masini observ ca nu exista masina care sa nu bata la gropi, careia sa nu-i trepideze volanul, la care sa nu fie nevoie sa i se schimbe bucse, bielete, pivoti, amortizoare etc. chiar asa slabe sunt aceste masini pe drumuri mai dificile? sau oare nici un neamt posesor de bmw nu se uita la gropi? <_< voi ce parere aveti?

 

In plus observ multe alte probleme generale la acest model cum ar fi:

 

debitmetru

geamuri electrice care scartaie

usi care se inchid foarte greu

zgomot in diferential la schimbarea vitezelor (acel bubuit deja specific la orice bmw manual)

flansa cardan

probleme la pornire

oscilatie la relantii

 

voi ce parere aveti? incep sa cred ca a fost un model nereusit. adica nu mi se pare normal sa existe atatea probleme la o masina care s-a fabricat pana in 2005 si al carei pret de achizitie era in jur de 30.000 euro.

 

si inca ceva...desi unele masini bmw chiar si mai vechi sunt foarte dotate, nu pot sa le inteleg politica in vederea echiparii masinilor. adica nu inteleg cum mai poti produce masini coupe, pe deasupra si Bmw si anul 2004 si la le echipezi cu radio-casetofon? de-a dreptul penibil cand te gandesti ca nici nu se mai gasesc de cumparat casete + ca se presupune ca intr-un coupe te simti bine, masina sport si tu asculti muzica la caseta (ma mir ca nu are vreun pick-up in portbagaj) la fel si cu clima manuala, si cu bandouri si manere care nu sunt in culoarea masini. pur si simplu nu inteleg cat de mult ar mai costa aceste mici detalii, dar care te fac sa te simti mai bine?

 

 

 

 

 

Sunt de acord 100% cu tine.....articulatia este foarte proasta si nu numai....Mie imi place mult bmw ca si altor persoane de pe forum dar este inadmisibil sa ai atatea probleme....Din tot ce ai enumerat acolo am probleme cu geamurile care se inchid foarte greu(in special cel din dreapta),usile se inchid inadmisibil de greu,si acel bubuit la diferential.....

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca se poate spune ca E46 a fost un esec dpdv al fiabilitati...in schimba mult mai fiabil a fost Opelul Astra Caravan, ce-i drept cumparat nou cu care am circulat inainte de a avea E46...cate a indurat masina aia fara sa scoata un sunet.... <_<
Link to comment
Share on other sites

cred ca imi sare tot forumul in cap dar da sunt niste cazane infecte acum cine stie poate am avut eu ghinion dar masina cu 65 mii km-caseta directie picata;bucse bascula picate,flanse amortizor spate+fata picate,amortizor stanga fata terminat complet(amortiz spate sunt ok iar dreapta fata mai traieste) in rest o senzor de oxigen cu sistemul de incalzire in pioneze.asta e <_< mda suspensie sport oem pe masina oare asta sa fie problema??

a rulment spate cedat si el.

Link to comment
Share on other sites

sa va spun si eu intr-un an ce a picat la mine:

 

Bascule+bucsi

Bielete anti ruliu

Discuri de frana fata spate + placute

Pompa de apa

Buscsile de la bara stabilizatoare

Senzor nivel ulei

Electroventilator

Ambreiaj

Tampoane motor

Amortizoare

Piesa cu tepi de la aeroterma

 

 

Poate masina a fost neingrijita nu stiu,dar nu e normal sa pice atat de multe intr-un an.Precizez ca masina a fost luata pe un pret real la acea vreme si a fost dusa si la autotest,unde mi s-a spus ca este OK.In afara de acest lucru am prieteni cu e46 si chiar cu e60 si au o gramada de probleme cu ele.

Edited by supras_clan
Link to comment
Share on other sites

hai mai e compact da-l in masa fabricat in Germania :) ce e drept a trait din 2001 in romania si asta e posibil sa fie problema <_<

 

una peste alta merge macar pentru 2,5-ul de sub capota si tot il iert pentru toti dracii care mi face.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.