Jump to content

E46 masinile cu cele mai proaste articulatii?


Recommended Posts

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Niste cretini, nu inteleg strategia, la ora actuala de unde mama dracului cumperi casete.... sunt rare ca butelia galbena pe vremuri <_<)

 

Eu mi-amintesc de cand eram mic, ca tata aducea numai butelii galbene acasa... Deci nu erau asa rare.

Eh, asta era acum cam 15 ani, cand erau 99% din alea albastre, alea galbele erau noi si tineau mai mult :-J :)

Link to comment
Share on other sites

sa va spun si eu intr-un an ce a picat la mine:

 

Bascule+bucsi - elemente de suspensie, daca drumurile sunt proaste si soferul merge tare prin gropi se schimba foarte des la orice masina

Bielete anti ruliu - elemente de suspensie, daca drumurile sunt proaste si soferul merge tare prin gropi se schimba foarte des la orice masina

Discuri de frana fata spate + placute - sunt piese de uzura (consumabile)care tin de siguranta masinii, se schimba la orice marca de la Dacie pana la Rolls

Pompa de apa - pompa de apa e suspect ... dar si aici planeaza unele intrebari legate de trecutul masinii

Buscsile de la bara stabilizatoare - elemente de suspensie, daca drumurile sunt proaste si soferul merge tare prin gropi se schimba foarte des la orice masina

Senzor nivel ulei - e o problema....

Electroventilator - ciudat...

Ambreiaj - e o piesa de uzura tine de cum exploateaza soferum masina, sunt unii care merg cu piciorul pe ambreiaj, nu tu poate fostul proprietar.

Tampoane motor - la 65.000km ciudat...

Amortizoare - elemente de suspensie, daca drumurile sunt proaste si soferul merge tare prin gropi se schimba foarte des la orice masina

Piesa cu tepi de la aeroterma - ciudat

 

 

Poate masina a fost neingrijita nu stiu,dar nu e normal sa pice atat de multe intr-un an.Precizez ca masina a fost luata pe un pret real la acea vreme si a fost dusa si la autotest,unde mi s-a spus ca este OK.In afara de acest lucru am prieteni cu e46 si chiar cu e60 si au o gramada de probleme cu ele.

 

Masina ta nu a fost lovita? Spun asta pt ca deseori o masina reparata in urma unui impact frontal are probleme cu: pompa de apa, electroventilator, tampoane motor, asta pt ca in urma socului primit unele piese pot suferi mici deteriorari care sa se amplifice dupa iesirea din service, asa am inlocuit o cutie de viteze la un Passat care fusese lovit asta dupa ce a fost masina reparata si s-a mai rulat vre-o 50.000 de km, au fost de vina pinioanele care erau corespunzatoare treptei in care a avut loc acidentul.

 

Masinile SH trebuie verificate atent, daca masina a fost lovita ceva mai mult decat o tamponare in parcare nu e recoomandata oricat de bine ar fi reparata si profesional, in timpul socului o serie de piese sunt deteriorate si pe parcurs cedeaza.

Link to comment
Share on other sites

sa va spun si eu intr-un an ce a picat la mine:

 

Bascule+bucsi - elemente de suspensie, daca drumurile sunt proaste si soferul merge tare prin gropi se schimba foarte des la orice masina

Bielete anti ruliu - elemente de suspensie, daca drumurile sunt proaste si soferul merge tare prin gropi se schimba foarte des la orice masina

Discuri de frana fata spate + placute - sunt piese de uzura (consumabile)care tin de siguranta masinii, se schimba la orice marca de la Dacie pana la Rolls

Pompa de apa - pompa de apa e suspect ... dar si aici planeaza unele intrebari legate de trecutul masinii

Buscsile de la bara stabilizatoare - elemente de suspensie, daca drumurile sunt proaste si soferul merge tare prin gropi se schimba foarte des la orice masina

Senzor nivel ulei - e o problema....

Electroventilator - ciudat...

Ambreiaj - e o piesa de uzura tine de cum exploateaza soferum masina, sunt unii care merg cu piciorul pe ambreiaj, nu tu poate fostul proprietar.

Tampoane motor - la 65.000km ciudat...

Amortizoare - elemente de suspensie, daca drumurile sunt proaste si soferul merge tare prin gropi se schimba foarte des la orice masina

Piesa cu tepi de la aeroterma - ciudat

 

 

Poate masina a fost neingrijita nu stiu,dar nu e normal sa pice atat de multe intr-un an.Precizez ca masina a fost luata pe un pret real la acea vreme si a fost dusa si la autotest,unde mi s-a spus ca este OK.In afara de acest lucru am prieteni cu e46 si chiar cu e60 si au o gramada de probleme cu ele.

 

Masina ta nu a fost lovita? Spun asta pt ca deseori o masina reparata in urma unui impact frontal are probleme cu: pompa de apa, electroventilator, tampoane motor, asta pt ca in urma socului primit unele piese pot suferi mici deteriorari care sa se amplifice dupa iesirea din service, asa am inlocuit o cutie de viteze la un Passat care fusese lovit asta dupa ce a fost masina reparata si s-a mai rulat vre-o 50.000 de km, au fost de vina pinioanele care erau corespunzatoare treptei in care a avut loc acidentul.

 

Masinile SH trebuie verificate atent, daca masina a fost lovita ceva mai mult decat o tamponare in parcare nu e recoomandata oricat de bine ar fi reparata si profesional, in timpul socului o serie de piese sunt deteriorate si pe parcurs cedeaza.

 

 

 

Masina a fost lovita usor pe usi,frontal nu-Asa mi s-a spus la autotest.Cand am dat un search pe forum si am scris modul electroventilator mi-au aparut o gramada de post-uri cu problema asta,si daca modulul este stricat nu vine separat,vine cu tot cu ventilator ca asa e la bmw.Asa ca nu e ciudat deloc.Si masina nu are 65.000 km are 140.000 km.

Link to comment
Share on other sites

O singura remarca am de facut si anume la partea audio.Masina din anul 2003, echipata "aproape full" si sa ai in loc de cd-player, radiocasetofon.

E jenant. In rest e46-le merge bine deocamdata la cei 158000 km.Bafta

Pentru asta nu trebuie sa faci nici cea mai mica referire la marca BMW.Arunca vina asupra primului proprietar care a comandat-o si in loc de CD player a preferat radiocasetofon.Firma nu are nici o vina ca un om are o preferinta sau alta.

Vis a vis de suspensii si alte piese un lucru este sigur.Incercati sa puneti piese originale si nu vor mai fi probleme.(am observat asta pe pielea mea)In loc sa pun busa originala sau minim lemforder am pus un stift (febi) care m-a tinut fix 1 an.Eu unul nu o sa mai pun pe masina decat piese originale pentru ca doar asa scapi de probleme definitiv.

Edited by FANATIC
Link to comment
Share on other sites

sincer nemtii cand au conceput masina asta cred ca nu s-au gandit ca o sa circule pe drumuri gen Romanica. cand am cumparat prima masina din Germania, am iesit cu masina la un test mic prin orasel si am cautat cateva minute bune o straduta cu niste gropi, denivelari ceva...sa vad si eu cum se aude, daca bate ceva. neamtu statea in dreapta si la un moment dat m-a intrebat la ce tot sunt atent si ma uit in stanga si'n dreapta...cand i-am zis a inceput sa rada <_<

 

intr-adevar de cand a intrat in tara, dupa 2 ani si ceva pe drumurile patriei, am schimbat si eu amortizoare, bascule, bucsi, bielete antiruliu...acum sa vedem cat or tine astea.

 

comparativ cu audi A4 pe care-l mai am in familie, e mult mai dur in suspensie, dar pentru mine asta e o placere :) prefer sa iau liniile de tramvai cu 1-a

Link to comment
Share on other sites

sincer........ ma ingrijoreaza mult ceea ce scrieti voi pe aici, nu stiu la ce sa ma astept

eu am E46 de 3 ani si am schimbat, cum am mai scris, dupa 2,8 ani basculele si bucsile

si in rest nimic doare consumabile, filtre si lichide, in rest nimic...

Link to comment
Share on other sites

O singura remarca am de facut si anume la partea audio.Masina din anul 2003, echipata "aproape full" si sa ai in loc de cd-player, radiocasetofon.

E jenant. In rest e46-le merge bine deocamdata la cei 158000 km.Bafta

 

Masina mea avea boxe cu membrana de carton,se auzea ca la pick up cu ele.....E nesimtire....

Link to comment
Share on other sites

O singura remarca am de facut si anume la partea audio.Masina din anul 2003, echipata "aproape full" si sa ai in loc de cd-player, radiocasetofon.

E jenant. In rest e46-le merge bine deocamdata la cei 158000 km.Bafta

 

Masina mea avea boxe cu membrana de carton,se auzea ca la pick up cu ele.....E nesimtire....

 

Faptul ca avea membrana de carton nu inseamna nimic. Exista difuzoare foarte bune (si scumpe) cu astfel de membrana.

Link to comment
Share on other sites

O singura remarca am de facut si anume la partea audio.Masina din anul 2003, echipata "aproape full" si sa ai in loc de cd-player, radiocasetofon.

E jenant. In rest e46-le merge bine deocamdata la cei 158000 km.Bafta

 

Masina mea avea boxe cu membrana de carton,se auzea ca la pick up cu ele.....E nesimtire....

 

Faptul ca avea membrana de carton nu inseamna nimic. Exista difuzoare foarte bune (si scumpe) cu astfel de membrana.

 

 

Este parerea ta,dar daca te urcai cu mine in masina si faceai un filmuletz puteai sa-l postezi lejer la topicul "taranisme".

Link to comment
Share on other sites

O singura remarca am de facut si anume la partea audio.Masina din anul 2003, echipata "aproape full" si sa ai in loc de cd-player, radiocasetofon.

E jenant. In rest e46-le merge bine deocamdata la cei 158000 km.Bafta

 

Masina mea avea boxe cu membrana de carton,se auzea ca la pick up cu ele.....E nesimtire....

 

Faptul ca avea membrana de carton nu inseamna nimic. Exista difuzoare foarte bune (si scumpe) cu astfel de membrana.

 

ai dreptate. puteau sa aiba membrana si din tabla, dar sa se fi auzit bine.

Link to comment
Share on other sites

Inca vorbim de articulatii? :)

 

Eu cred ca dracul nu e chiar asa negru cum pare. E adevarat cad bucsele de bascula si pivotii, dar ganditi-va si la km pe care le au masinile astea care noi le luam din Germania. Ele deja au la activ poate cateva zeci bune de mii de km, adevarat pe strazi bune, iar cand ajung in tara si iau cateva sute de gropi si linii de tramvai, piatra cubica si borduri...cedeaza. Si noi ne plangem ca pica la greu...nu cred ca e chiar asa.

 

Dupa parerea mea E46 e o masina extrem de fiabila si personal nu ma deranjeaza ca o data pe an sa schimb bucsele (200 RON), in schimb sa am o tinuta de drum mult mai buna decat pe alte masini.

 

Am avut Renault Clio inainte...credeti-ma BMW sta bine si la fiabilitatea suspensiei si la preturi <_<

Link to comment
Share on other sites

caseta de directie pare ok pana la urma la mine <_< ramane ce am scris ,schimbate in 65 mii km in Romania:)

later edit:intradevar putem da vina si pe drumuri ,parerea mea de rau e ca proiectantii de la BMW nu au tinut cont de conditiie proaste din anumite tari.PS-sunt curios E90 cum sta la capitolul asta

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

sa va spun si eu intr-un an ce a picat la mine:

 

Bascule+bucsi - elemente de suspensie, daca drumurile sunt proaste si soferul merge tare prin gropi se schimba foarte des la orice masina

Bielete anti ruliu - elemente de suspensie, daca drumurile sunt proaste si soferul merge tare prin gropi se schimba foarte des la orice masina

Discuri de frana fata spate + placute - sunt piese de uzura (consumabile)care tin de siguranta masinii, se schimba la orice marca de la Dacie pana la Rolls

Pompa de apa - pompa de apa e suspect ... dar si aici planeaza unele intrebari legate de trecutul masinii

Buscsile de la bara stabilizatoare - elemente de suspensie, daca drumurile sunt proaste si soferul merge tare prin gropi se schimba foarte des la orice masina

Senzor nivel ulei - e o problema....

Electroventilator - ciudat...

Ambreiaj - e o piesa de uzura tine de cum exploateaza soferum masina, sunt unii care merg cu piciorul pe ambreiaj, nu tu poate fostul proprietar.

Tampoane motor - la 65.000km ciudat...

Amortizoare - elemente de suspensie, daca drumurile sunt proaste si soferul merge tare prin gropi se schimba foarte des la orice masina

Piesa cu tepi de la aeroterma - ciudat

 

 

Poate masina a fost neingrijita nu stiu,dar nu e normal sa pice atat de multe intr-un an.Precizez ca masina a fost luata pe un pret real la acea vreme si a fost dusa si la autotest,unde mi s-a spus ca este OK.In afara de acest lucru am prieteni cu e46 si chiar cu e60 si au o gramada de probleme cu ele.

 

Masina ta nu a fost lovita? Spun asta pt ca deseori o masina reparata in urma unui impact frontal are probleme cu: pompa de apa, electroventilator, tampoane motor, asta pt ca in urma socului primit unele piese pot suferi mici deteriorari care sa se amplifice dupa iesirea din service, asa am inlocuit o cutie de viteze la un Passat care fusese lovit asta dupa ce a fost masina reparata si s-a mai rulat vre-o 50.000 de km, au fost de vina pinioanele care erau corespunzatoare treptei in care a avut loc acidentul.

 

Masinile SH trebuie verificate atent, daca masina a fost lovita ceva mai mult decat o tamponare in parcare nu e recoomandata oricat de bine ar fi reparata si profesional, in timpul socului o serie de piese sunt deteriorate si pe parcurs cedeaza.

 

 

 

Masina a fost lovita usor pe usi,frontal nu-Asa mi s-a spus la autotest.Cand am dat un search pe forum si am scris modul electroventilator mi-au aparut o gramada de post-uri cu problema asta,si daca modulul este stricat nu vine separat,vine cu tot cu ventilator ca asa e la bmw.Asa ca nu e ciudat deloc.Si masina nu are 65.000 km are 140.000 km.

pana la urma cum ai rezolvat cu modulul de ventilator?si eu am aceeasi problema.

Link to comment
Share on other sites

cred ca cea mai mare vina o poarta soferii care cer absolut tot de la masina,si sa fim seriosi cu chestia cu caseta la 65k si alte defecte premature.poate mai sunt unii care cred ca nemti vand masini la 40k ca s-au saturat de ele.asemenea masini merg in sist buy-back isr bisnitarii de masini nu prea le aduc de prin reprezentante.
Link to comment
Share on other sites

Noroc ca mai citesc si eu pe forum, altfel muream cu impresia ca am o masina fiabila... <_<

 

Schimbat amortizoare, brate fata, bucsaraie completa fata la 170ooo km. Reschimbat bucsaraia fata, bieletele antiruliu si toata bucsaraia spate la 311ooo km. In prezent (333oookm) nu "bate" nimic. Caseta de directie este cea originala, cu care a iesit din maternitate.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.