Jump to content

E46 masinile cu cele mai proaste articulatii?


Recommended Posts

  • 1 year later...
  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

posibil sa existe multe e46 neintretinute aduse in tara, luate pe ideea "nu conteaza ... vreau bmw".

 

e46-le meu a rezistat exemplar si am avut probleme doar pentru ca am fost eu bou. ma gandesc ca daca as supune e60-ul la ce am supus e46-le nu ar face fata ...

 

si ar mai fi un aspect: zi-mi o masina la care nu se schimba bucse. eu la al meu nu am schimbat bielete, pivoti si amortizoare in ciuda faptului ca-l conduceam ca nebunu'. de doua ori am indoit jantele ... toate 4 ... plus suport motor rupt ... de la socuri. de doua ori m-am desprins de sol cu el si cu toate astea a rezistat eroic. burti de pamant la viteza mare ... etc. debitmetrul mi s-a dus si mie, dar datorita faptului ca nu am schimbat filtrele la timp. habar nu aveam ca trebuiesc schimbate asa des ... trecusem de la benzina. e46-le sunt supuse la multe, dar sunt putini care o recunosc si apoi vin si se plang cu nimicuri. mie astea chiar nu mi se par o probleme ... ar trebui sa vezi cu un e60 cat de grijului trebuie sa fii. crede-ma o sa iti placa e46-le...

 

Ai dreptate:

Eu inca il am pe al meu si, totodata inca ma mir "sa fie oare un Cobra al Mercedesului produs de BMW? :) " Oricum, este cea mai durabila si fiabila masina (intre timp am mai avut 3 Skode Octavia, Tour, pachet de drumuri grele - ciclu de viata=3 ani :twoup: , masini cu care faceam "treaba murdara platita de seful plantatiei" ) si vreau sa spun ca am 200k km cu E46, servisurile la zi la BMW si masina merge "ca o zana" ... totul e sa nu te zgarcesti la bani, sa urmezi planul de servis BMW si, dupa 9 ani, daca ai o problema de 5000 Euro (cum am eu acum, cand am constatat ca am o ruptura la sub-puntea spate) ei te vor onora cu reparatia gratis :twoup:

Concluzie: daca vrei doar sa conduci BMW, atunci nu baga niciun ban in ea .... daca, in schimb, vrei sa te simti ca intr-un BMW, atunci trebuie sa urmezi sfaturile si planul de servis al producatorului :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Georgelu @ daca se poate poti sa faci o estimare a valorii de achizitie a masinii tale si a tuturor sumelor investite in intretinere si manopera ? de curiozitate...

 

Se poate, si chiar asta intentionez dar, avand in vedere ca acum BMW lucra (gratis :twoup: ) la sub-puntea spate iar toate subansamblele (arcuri (unul a fost, deja, gasit rupt), bucse, etc ... ) sunt demontate pentru a "instala" noua piesa reproiectata, orice schimb al subansamblelor va fi scutit de manopera pentru ca ei, oricum, vor trebui sa re-echipeze puntea spate (cost free) :twoup:

Deci, dupa ce masina va fii gata, voi avea un E46 NOU NOUT :twoup: si voi putea trage linia de cost dupa ce voi pregati masina pentru iarna (ulei, filtru ulei, filtre aer, lichid frana, 2xD2S Xenon bulbs, si ... sa nu uit: anvelope-iarna noi (nu ca a-s putea uita) :twoup: ) iarna care, zic meteorologii, va fii cea mai grea din ultimii 1000 ani.

Intre timp (maine, mai exact) o sa revin cu niste poze cu masina "taiata" si pregatita pentru "implantul" pisei noi, precum si piesa :twoup:

 

ps: ca sa-ti faci o impresie ... masina o tin de 9 ani, nevasta doar de 6 :twoup:

pps: BMW mi-o repara gratis (masina) ... nevasta mi-o repar pe bani, si tot nu e ca noua :)

Edited by Georgelu
Link to comment
Share on other sites

ps: ca sa-ti faci o impresie ... masina o tin de 9 ani, nevasta doar de 6 :twoup:

pps: BMW mi-o repara gratis (masina) ... nevasta mi-o repar pe bani, si tot nu e ca noua :)

 

Cred ca doamna nu ar fi incantata daca ar citi precizarile tale.

 

:twoup: :twoup:

Link to comment
Share on other sites

ps: ca sa-ti faci o impresie ... masina o tin de 9 ani, nevasta doar de 6 :twoup:

pps: BMW mi-o repara gratis (masina) ... nevasta mi-o repar pe bani, si tot nu e ca noua :)

 

Cred ca doamna nu ar fi incantata daca ar citi precizarile tale.

 

:twoup: :twoup:

 

... tu crezi ca eu sunt ? :twoup: egal, site-ul este pentru cei pasionati de masinile lor, ceilalti la "matrimoniale" cu ei !! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Vreau sa ii raspund initiatorului topicului ca :

- BMW nu s-a gandit la drumurile din Romania cand a facut seria 3...orice model fiind in discutie

- In Spania bucsele, pivotii, capetele de bara, bieletele antiruliu nu se gasesc pe stoc in magazinele de piese auto !!!!!!! Vin doar pe comanda !!! La ce drumuri sunt pe aici...schimbi articulatiile la 4-5 ani !

- Deja sunt in al 3'lea an cu bucsele poliuretanice si sunt ca si noi. Vineri le-a testat mecanicul de am zis ca vrea sa rupa masina. Zici ca's noi :twoup:

 

Eu sunt convins ca drumurile fac diferenta !!! BMW nu are nicio vina.

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Problema ce mai mare, (care nu am citit intre comentarile voastre) este diferenta de calitate, care se produce pentru o animita piata auto.MAI EXACT UN BMW PE CARE O CUMPERI DIN ROMANIA, BULGARIA ,UNGARIA, ETC. DIN REPREZENTANTA NOUA ,NU ARE ACEIASI CALITATI CU UNA DIN GERMANIA. VORBIND DE ACEIAS CATEGORIE DE BMW. DIN CAUZA ASTA SE EXPLICA PRETUL MULT MAI REDUS,PENTRU ACEIASI MASINA,LA NOI IN TARA. Din cauza asta ,la uni masina merge bine, fara probleme , la altul nou, in garantie si pe langa faptul ca se strica foarte des, se mai fura mult stand in reprezentante.
Link to comment
Share on other sites

sunt cam sensibile la articulatii, are dreptate initiatorul topicului, in ultimi 5 ani am avut focusuri 1 si 2, nici o bucsa macar nu s-a dus desi unu avea chiar suspensie sport.....crek suspensia la e 46 e gandita sa fie cat mai usoara, cel putin dupa cum arata bratele fata, nu sa tina cat mai mult..
Link to comment
Share on other sites

incep sa cred ca nu exista masini mai proaste la articulatii decat e46. Peste tot si pe aici pe forum si vorbind cu alti posesori de asemenea masini observ ca nu exista masina care sa nu bata la gropi, careia sa nu-i trepideze volanul, la care sa nu fie nevoie sa i se schimbe bucse, bielete, pivoti, amortizoare etc. chiar asa slabe sunt aceste masini pe drumuri mai dificile? sau oare nici un neamt posesor de bmw nu se uita la gropi? :twoup: voi ce parere aveti?

 

In plus observ multe alte probleme generale la acest model cum ar fi:

 

debitmetru

geamuri electrice care scartaie

usi care se inchid foarte greu

zgomot in diferential la schimbarea vitezelor (acel bubuit deja specific la orice bmw manual)

flansa cardan

probleme la pornire

oscilatie la relantii

 

voi ce parere aveti? incep sa cred ca a fost un model nereusit. adica nu mi se pare normal sa existe atatea probleme la o masina care s-a fabricat pana in 2005 si al carei pret de achizitie era in jur de 30.000 euro.

 

si inca ceva...desi unele masini bmw chiar si mai vechi sunt foarte dotate, nu pot sa le inteleg politica in vederea echiparii masinilor. adica nu inteleg cum mai poti produce masini coupe, pe deasupra si Bmw si anul 2004 si la le echipezi cu radio-casetofon? de-a dreptul penibil cand te gandesti ca nici nu se mai gasesc de cumparat casete + ca se presupune ca intr-un coupe te simti bine, masina sport si tu asculti muzica la caseta (ma mir ca nu are vreun pick-up in portbagaj) la fel si cu clima manuala, si cu bandouri si manere care nu sunt in culoarea masini. pur si simplu nu inteleg cat de mult ar mai costa aceste mici detalii, dar care te fac sa te simti mai bine?

Cred ca tu nu ai studiat alte masini.Din contra eu cred ca e46 este cea mai reusita masina.Probabil ca tu nu stii nimic de istoricul service pentru masina ta.E normal ca o masina sa arate/merga ca dracu daca nu te ocupi de reparatia ei.Vis a vis de casetofonul din coupe cred ca BMW nu are nici o vina ca cel care a comandat masina a ales casetofon in loc de cd(este optiunea fiecaruia)la fel si pentru celelalte optiuni.Intra pe un configurator de masini si o sa observi ca totul este la alegerea ta.Daca vrei clima manuala iei clima manuala,daca vrei climatronic iei climatronic nu te opreste nimeni.

P.S.

Daca vrei ca un BMW care este pus la pamant /tehnic sa functioneze foarte bine atunci cel putin schimba tot trenul de rulare cu piese de origine si o sa vezi diverenta.

Degeaba pui bucsi de brate Febi sau alte prostii de 100 lei bucata o sa fie la fel de praf si tu dai vina pe BMW.Pune niste bucsi lamforder sau originale BMW si scapi de problema(spun sta din propria experienta cand eram si eu mai novice)

Edited by FANATIC
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
incep sa cred ca nu exista masini mai proaste la articulatii decat e46. Peste tot si pe aici pe forum si vorbind cu alti posesori de asemenea masini observ ca nu exista masina care sa nu bata la gropi, careia sa nu-i trepideze volanul, la care sa nu fie nevoie sa i se schimbe bucse, bielete, pivoti, amortizoare etc. chiar asa slabe sunt aceste masini pe drumuri mai dificile? sau oare nici un neamt posesor de bmw nu se uita la gropi? :twoup: voi ce parere aveti?

 

In plus observ multe alte probleme generale la acest model cum ar fi:

 

debitmetru

geamuri electrice care scartaie

usi care se inchid foarte greu

zgomot in diferential la schimbarea vitezelor (acel bubuit deja specific la orice bmw manual)

flansa cardan

probleme la pornire

oscilatie la relantii

 

voi ce parere aveti? incep sa cred ca a fost un model nereusit. adica nu mi se pare normal sa existe atatea probleme la o masina care s-a fabricat pana in 2005 si al carei pret de achizitie era in jur de 30.000 euro.

 

Depinde cum privesti problema.Daca cumperi un E46 cu multi km si neintretinut, in mod normal ca vei avea cam toate probleme descrise de tine.Personal nu am auzit de acel zgomot in diferential, problema specifica.Probabil apare tot la masini care nu au treaba cu intetinerea, masini tip cazan, dar BMW.

Problemele la pornire si oscilatiile la ralanti apar tot datorita intretinerii, bujii aftermarket sau neschimbate, filtru de benzina neschimbat, sonda lambda,...

Articulatiile nu au fost foarte reusite cred, cam la 50.000-60.000km este posibil sa pice, depinde mult insa si de starea drumurilor.

Eu cred ca E46-le este o masina relativ fiabila.

 

 

eu am zgomot in diferential, atunci cand bag in viteza 1. mi-a spus un samsar care a remarcat acel zgomot ca este o boala a lor. eu nu am de unde sa stiu care este adevarul, chiar sunt curios ce parere au si altii...

 

Salutare, am si eu un BMW 320d E46 din 1999. Este al meu personal de 2 ani de zile. Rulaj la mine, 64000 km. Rulaj total 261000. :)

Inafara de consumabile, bucsi schimbate dupa 2 ani de zile si lichide, am schimbat suportii motor (vibrati reduse aproape complet), in rest este o masina foarte fiabila. :twoup:

Legat de bataia din spate cand schimbi in viteza 1, sau marsalier... solutia o gasesti aici:

http://forums.bimmerforums.com/forum/showt...d.php?t=1328871

Am avut si eu bataia respectiva pe spate, pana am schimbat 4 din cele 6 bucsi :twoup:

Respect :twoup:

PS: Sarbatori frumoase :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.