Jump to content

A reusit sa ma scoata din sarite rau de tot


Recommended Posts

salut eu am e46 si are electroventilator si nu mai merge, maine ma duc la un mecanic sa-mi faca pe vascocuplaj, eu am si aer pe masina ,cauzeaza la ceva daca fac ventilatorul pe vascocuplaj????

 

 

hahahhahahahahahahahahahhaha :) :bashwall: :unsure: :blink:

de ce razi???????? <_<

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

acceasi problema o am si eu cu vascocuplajul. stie cineva din ce aliaj sunt acele piese, as vrea sa sudez elicea, sa o pun pe direct.

 

am desfacut eu vascocuplajul la mine sa vad cum functioneaza si lucreaza pe ulei siliconat prin presiune dupa cate am inteles eu (mie nu mi-a mai functionat depoarece am pierdut uleiul din interior)....deci pur si simplu dai gaura la vascocuplaj deoarece pe interior este o placa rotunda cu gaurele care se invarte odata cu piulita....si daca dai gaura si la placa din interior si la exterior.....adica dintr-o parte in cealalta se blocheaza piulita...asa am vrut si eu sa fac la mine insa daca faceam asta devenea motorul destul de galagios.....am dat 283 lei pe un vascocuplaj sachs nou de la autokarma si am rezolvat problema.....alegerea iti apartine.

 

P.S.- iti va lua si putin din putere dupa cate am inteles eu...

Edited by zeky
Link to comment
Share on other sites

am fost cu masina ieri la Iasi... afara erau 22grade... am condus putin mai sportiv prin oras si cand m-am intors acasa cand urcam pe Bucium a inceput sa creasca temperatura la apa (dar nu a trecut de liniuta aia inainte sa ajunga pe rosu) si in rampa nu mai vroia sa traga masina in treapta a 3-a... nu se mai accelera si nici nu mai crestea turatia motorului (parca i-ar fi taiat alimentarea) si am urcat numai cu a 2-a... cand acul revenea la jumate motorul incepea sa traga...

si pe drum drept in viteza a 5-a pe la 3000ture crestea temperatura si tot la fel nu se mai accelera si nu puteam sa trec de 85-90km/h (asta se intampla pe la ora 18)... dupa ce am trecut de Vaslui tempertura de afara scazuze pe la 15-16grade si chiar si cand o acceleram nu mai crestea temperatura la apa... am mers si cu 140km/h si abia s-a miscat acul de la jumate...

Link to comment
Share on other sites

daca pun pe direct da, scade. se poate suda direct, dar din cate am inteles e un aliaj destul de greu de sudat, trebuie alamit. acum o sa vad si eu dupa pasti cum rezolv.

 

 

NU !!!! E cea mai proasta idee. Ia-ti vascocuplaj nou ( pe 280 sau cat o fi , e pacat ).

 

Iar daca o pui pe direct nu rezolvi nimic. Acul tot o sa treaca de jumate, poate chiar sa ajunga pe rosu. in plus o sa ai impresia ca ai motor de 4.2l din cauza aerului ( curentului creat, zgomotului )care raceste motorul.

Am trecut prin asa ceva si nu e placut.

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

daca tu ai patit la fel si ai facut cum vreau eu sa procedez si nu a iesit bine.....stii cum e vorba "invata din greselile altora". nu era vorba ca ma zgarcesc sau nu vreau sa dau bani pe piesa, dar asa am auzit ca se face daca se defecteaza vascocuplajul. multumesc pt sfat
Link to comment
Share on other sites

asa mi s-a spus si mie ca masina va face un zgomot destul de mare insa colegul de mai sus a spus ca el a facut asa si ca acul tot ii trecea de jumate....eu stiam ca daca o pui pe direct nici nu mai ajungi cu ea la jumate...poate m-am inselat eu, ca el a incercat si vorbeste din experienta lui nu ca mine din spusele mecanicului....multa bafta <_<

 

 

de vreo 2 saptamani o tin numai in 4000 sau 4500 ca sa curat bine injectoarele ca imi tacane si vreau sa zic ca acul de la apa nu a sarit de jumate deloc....acolo moare dupa schimbarea vascocuplajului....

Edited by zeky
Link to comment
Share on other sites

daca tu ai patit la fel si ai facut cum vreau eu sa procedez si nu a iesit bine.....stii cum e vorba "invata din greselile altora". nu era vorba ca ma zgarcesc sau nu vreau sa dau bani pe piesa, dar asa am auzit ca se face daca se defecteaza vascocuplajul. multumesc pt sfat

 

nu zic sa faci ce ti-am spus eu, eu doar mi-am exprimat o parere.

"punerea pe direct" ( parerea mea ) e o solutie de moment.

Link to comment
Share on other sites

nu, eu m-am referit ca daca tu ai fost in situatia mea si asa ai procedat si apoi tot nu a fost bun si tot a trebuit sa schimbi vasco, nu are rost sa o iau si eu de la capat. cum spunea si zeky, tu vorbesti din experienta si nu din auzite
Link to comment
Share on other sites

am fost azi sa sudez vascocuplajul. si tot azi s-a si desprins la loc. mi-a zis si sudorul ca nici el nu stie cat o sa tina. pana sambata sper sa-l montez pe cel nou.

 

 

ti-am spus ca nu trebuie sudat.....il gauresti, ca el are un disc pe interior care se invarte odata cu surubul...si daca dai gaura prin el si si bagi in gaura ceva sa il blochezi o sa vezi ca nu se mai invarte decat odata cu surubul.......ramane fix....insa cel mai bine e sa iti iei nou ca nu e foarte scump....

 

la fel: alegerea iti apartine....

Link to comment
Share on other sites

Insa cel mai bine e sa iti iei nou ca nu e foarte scump....

spune-mi te rog de unde ai luat vascocuplajul cu 283lei? sau lasa-mi PM te rog... la magazinul de unde am luat rulmentii si filtrele si cureaua pt alternator mi-au zis ca e 400lei un vascocuplaj...

Link to comment
Share on other sites

Insa cel mai bine e sa iti iei nou ca nu e foarte scump....

spune-mi te rog de unde ai luat vascocuplajul cu 283lei? sau lasa-mi PM te rog... la magazinul de unde am luat rulmentii si filtrele si cureaua pt alternator mi-au zis ca e 400lei un vascocuplaj...

 

 

 

ai PM......de la autokarma.....asigurate ca e din vascocuplaj inainte sa dai banii pe el......vezi daca termostatul deschide.....si verifica si pompa de apa....parerea mea.....daca termostatul nu deschide daia nu porneste vascocuplajul.....

Edited by zeky
Link to comment
Share on other sites

eu am inteles ce ai spus tu cu surubul si asa a spus si domnul care mi-a sudat, dar problema a fost ca el nu are timp sa faca acest lucru, adica trebuia sa merg eu cu piesele desfacute sau sa le desfac eu acolo si nu prea am cum. deja am vorbit de vasco nou cu 280 lei, zilele astea trebuie sa mi-l aduca
Link to comment
Share on other sites

eu am inteles ce ai spus tu cu surubul si asa a spus si domnul care mi-a sudat, dar problema a fost ca el nu are timp sa faca acest lucru, adica trebuia sa merg eu cu piesele desfacute sau sa le desfac eu acolo si nu prea am cum. deja am vorbit de vasco nou cu 280 lei, zilele astea trebuie sa mi-l aduca

 

 

ok, sper sa iti rezolvi problema cat de curand......sincer nu sunt un priceput in bmw-uri insa prin ce treci tu acum am trecut si eu si dasta incerc sa iti fiu de ajutor.....

Link to comment
Share on other sites

acceasi problema o am si eu cu vascocuplajul. stie cineva din ce aliaj sunt acele piese, as vrea sa sudez elicea, sa o pun pe direct.

Daca o pui pe direct poate sa se rupe elice in bucati la turatie mare. asta va avea ca rezultat un dezastru sub capota.

Link to comment
Share on other sites

Daca o pui pe direct poate sa se rupe elice in bucati la turatie mare. asta va avea ca rezultat un dezastru sub capota.

 

crede-ma , la mine nu s-a rupt ( 3 saptamani cat a fost pe direct ).

de unde ai scos tu ca exista riscul de a se rupe elicea?

ai patit tu asa ceva ?

Link to comment
Share on other sites

Daca o pui pe direct poate sa se rupe elice in bucati la turatie mare. asta va avea ca rezultat un dezastru sub capota.

 

crede-ma , la mine nu s-a rupt ( 3 saptamani cat a fost pe direct ).

de unde ai scos tu ca exista riscul de a se rupe elicea?

ai patit tu asa ceva ?

Cunosc pe cineva care a patit asa. Bucati de elice au taiat chiar prin tabla de capota. Daca elice cuplat cu vasc, nu sa invirte la fel de repede ca pe direct ( daca accelerezi pana la 6500rpm), si nu o sa rezista infinit. Tin minte ca am vazut si pe net la cineva unde s-a rupt elice, si i-a taiat furunele de la radiator, si radiator.

Link to comment
Share on other sites

gata, problema rezolvata <_<, am schimbat vasco cu unul nou, singur, adica aproximativ, la desfacut piulita au trebuit 3 persoane si mult spray degresant; dupa ce am incercat de 2 ori sa-l sudez si nu a rezistat. de acum sa vedem cum se comporta in trafic :) multumesc de sfaturi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.