Jump to content

A reusit sa ma scoata din sarite rau de tot


Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

BunĂŁ,

 

Am Âşi eu o problemĂŁ asemĂŁnĂŁtoare.

 

Acum trei zile am pĂŁĂžit-o Âşi eu. Temperatura apei a ajuns la roÂşu.

 

Problema a fost cã nu prea aveam antigel ºi radiatorul era fisurat de ceva timp. L-am schimbat, am schimbat ºi termostatul. Am completat cu antigel, am mers jumãtate de orã În condiÞii foarte bune ºi când sã ajung acasã, acul a trecut de jumãtate ºi era gata sã intre pe roºu.

Dupã ce am repornit motorul, aceeaºi problemã, dar Într-un târziu a Început sã se roteascã ventilatorul ºi a adus temperatura la jumãtate. El am mers În aceea jumãtate de orã, dar pe ultima sutã s-a oprit.

 

E senzorul de la ventilator?

 

MaÂşina e un 318is e36 cu AC

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca daca o pui pe direct,adica sa se invarta nonstop cat motoru e pornit,o sa stea motoru mai rece... <_<

 

tot asa cred si eu.........sunt de acord cu tine...chiar am zis mai sus treaba asta

Am reusit sa fac vascocuplajul sa fie aproape fix... Insa la viteze mari (peste 130km/h) tot trece acul de jumate... Am facut si aerisirea la motor... Tot degeaba...

Ce poate sa aiba?

...are vreo legatura faptul ca nu baga caldura? Cred ca s-a blocat elecrovalva si doar cand trece acul de jumate incepe sa sufle aer cald... In resta sufla doar aer rece...

...Cineva a zis ca poate e ciupita garnitura de chiulasa si din cauza asta se incalzeste motorul... Sa imi explice cineva va rog care este legatura intre garnitura de chiulasa si incalzirea apei...

Link to comment
Share on other sites

Daca se blocheaza vascocuplajul pot sa apara unele probleme deoarece vascocuplajul realizeaza reducerea momentelor de inertie care apare la schimbarile bruste de turatie si solicita intregul ansamblu. In plus miscarea de rotatie pe care o face motorul nu este perfect uniforma ci are o anumita vibratie acea care daca nu se atenueaza prin vascocuplaj va creea probleme chiar daca nu imediat dar in timp sigur va creea probleme. Numai ca romanul nostru e mester si carpeste el imediat ceea ce o gresit neamtu in proiectare.

 

Cum au mai spus si colegii nu o sa asigure fiabilitate in timp aceasta solutie. E bine de schimbat cu unul nou.

Link to comment
Share on other sites

eu dupa 3 incercari de a-l repara, 2 prin sudura si 1 prin lipire am ajuns la aceeasi consluzie. cum spunea si cineva mai sus, treci direct la schimbarea lui cu unul noi. numai sa stii ca e de acolo. eu o puteam opri cu mana, elicea, asa mi-am dat seama ca s-a dus.
Link to comment
Share on other sites

eu dupa 3 incercari de a-l repara, 2 prin sudura si 1 prin lipire am ajuns la aceeasi consluzie. cum spunea si cineva mai sus, treci direct la schimbarea lui cu unul noi. numai sa stii ca e de acolo. eu o puteam opri cu mana, elicea, asa mi-am dat seama ca s-a dus.

 

 

+1

Link to comment
Share on other sites

+1 <_< si la mine il puteam opri cu mana... acum am reusit sa-l faca sa stea aproape fix ca o solutie de moment ca sa vad cum se comporta motorul insa fara niciun rezultat... tot se incalzeste... urmeaza sa schimb vascocuplajul sa vad daca se produce vreo schimbare... si apoi voi schimba si termostatul... si daca nu se rezolva atunci nu ramane decat sa schimb garnitura de chiulasa...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

...deci masina asta e culmea rau... am dat jos termostatul sa vad cum se comporta fara... din pacate nicio schimbare... - cand afara sunt peste 20-25 grade C in viteza a 5a cand trec peste 3000-3500ture (la peste 130km/h) si merg mai mult de 2-3min cu viteza peste 130km/h acul incepe sa se miste de la jumate spre rosu...

- cand afara sunt sub 20grade C (ieri au fost 15grade iar azi in jur de 17grade) acul abia daca ajunge la jumate chiar si dupa o perioada mai lunga de functionare a motorului (ma refer dupa distante de peste 10km parcursi)... am incercat sa o turez si de data asta am vazut ca acul incepe sa treaca de mijloc abia cand merg cu peste 155km/h timp de cateva minute...

- fiind racoare afara am incercat sa vad daca sufla are cald... surpriza!!! cand e frig afara si dau drumu la aeroterma si setez temperatura la maxim incepe sa sufle aer cald... Nu am aer de niciun fel... CONCLUZIA... electovalva de la calorifer nu este blocata... totusi nu inteleg de ce cand afara este cald (peste 25grade) chiar daca dau temperatura la maxim nu sufla deloc aer cald... doar aer rece...

 

se pare ca termostatul a fost bun... cu toate astea o sa-l schimb...

pe furtunul pe care e montat cotul cu termostatul circula doar apa rece... deci si radiatorul e ok

cand era motorul cald am incercat sa opresc vascocuplajul si nu am ami putut... era cuplat de parca ar fi fost fix...

despre pompa de apa ce spuneti???

Edited by mc_crbl
Link to comment
Share on other sites

...deci masina asta e culmea rau... am dat jos termostatul sa vad cum se comporta fara... din pacate nicio schimbare... - cand afara sunt peste 20-25 grade C in viteza a 5a cand trec peste 3000-3500ture (la peste 130km/h) si merg mai mult de 2-3min cu viteza peste 130km/h acul incepe sa se miste de la jumate spre rosu...

- cand afara sunt sub 20grade C (ieri au fost 15grade iar azi in jur de 17grade) acul abia daca ajunge la jumate chiar si dupa o perioada mai lunga de functionare a motorului (ma refer dupa distante de peste 10km parcursi)... am incercat sa o turez si de data asta am vazut ca acul incepe sa treaca de mijloc abia cand merg cu peste 155km/h timp de cateva minute...

- fiind racoare afara am incercat sa vad daca sufla are cald... surpriza!!! cand e frig afara si dau drumu la aeroterma si setez temperatura la maxim incepe sa sufle aer cald... Nu am aer de niciun fel... CONCLUZIA... electovalva de la calorifer nu este blocata... totusi nu inteleg de ce cand afara este cald (peste 25grade) chiar daca dau temperatura la maxim nu sufla deloc aer cald... doar aer rece...

 

se pare ca termostatul a fost bun... cu toate astea o sa-l schimb...

pe furtunul pe care e montat cotul cu termostatul circula doar apa rece... deci si radiatorul e ok

cand era motorul cald am incercat sa opresc vascocuplajul si nu am ami putut... era cuplat de parca ar fi fost fix...

despre pompa de apa ce spuneti???

Verifica nivelul antigelului din vas si aeriseste bine instalatia.

Link to comment
Share on other sites

nivelul lichidului de racire este bun... nu stiu cum sa fac aerisirea corect... eu am vas de expansiune separat de radiator si nu am niciun surub de ala pe care trebuie sa-l desfaci ca sa faci aerisirea... cred ca se face singura...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.