Jump to content

Banalitati..


ada

Recommended Posts

din cate stiu eu, martorul Check Engine se aprinde si se stinge cand e vorba de un combustibil slab calitativ...

 

daca ar fi fost vreo piesa/componenta defecta, ar fi ramas aprins continuu...

 

ai incercat sa schimbi sursa de alimentare cu benzina?

 

 

martorul a ramas aprins, eroarea a fost stearsa (stins) la 2 testere primul bosh, al doilea de la reprezentanta.

-La diagnoza cu bosh a reiesit concentratie benzina proasta; martoru s'a reaprins dupa 2 saptamani la un sprint mai puternic

-la diagnoza de la reprezentanta au zis ca tre sa schimb valva si furtunul ala de la carter, daca reapare eroarea urmeaza debitmetru..au stins si martorul "check engine". Pana acu nu s'a mai reaprins dar nici nu am calcat o..

Desi mie mi se pare totul okay, cand imi mai apare check'ul am sa le schimb.

Benzina folosesc doar omv, 95-100. Ma gandeam sa bag si ceva de curatat injectoarele la urmatorul plin

Link to comment
Share on other sites

asta ca sa ti aprinda iar checkul? <_>

 

despre eroare nu ti-au spus nimic ? cum se cheama, ori ce nume/numar are?

 

adica macar ce scria pe tester?

 

caci din vorbele unor mecanici/electricieni, chiar si de prin reprezentante, nu intelegi decat ca masina ta e "stricata"...

Link to comment
Share on other sites

dupa diagnoza cei de la reprezentanta au spus:

 

- bec xenon 710ron

- valva + furtun carter 180+105ron

- modul caroserie 1229ron + broasca usa sofer 439ron

 

eu ma intreb de ce trebuie schimbata broasca de la usa soferului odata cu modulul?

poate nu am vazut bine dar nu stiu ce masina ai.daca e un e 46 benzinar si nu ai schimbat never epuratorul ar fi cazul.apoi cu o resetare ai sa scapi de becul din bord si o sa itzi mearga mult mai rotund motorul.iar la inchiderea centralizata tre sa mergi la un electrician bun sa scoata modulul din spatele cutiei de manusi sa desfaca cele 2 relee patrate de pe el si sa le curete contactele si inca 5 ani nu mai ai treaba.

itzi spun din proprie experienta.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

redeschid iar tema de discutie pentru ca dupa 1 luna jumatate de normalitate iar mi s'a aprins martorul check engine.

Acum am si ceva simptome:

- masina mi se pare ca merge la fel dar

- nu mai creste mult turatia cand accelerez, creste mai incet si nu mult, in schimb creste mult consumul intantaneu

- si alta curiozitate: cand am plecat imi arata autonomia de 130km (cat mai am de parcurs pana nu mai am benzina) am mers constant si in 2minute a scazut autonomia pana la 80 km. Am oprit apoi am plecat din nou, iar autonomia a inceput sa creasca incet km dupa km pana a ajuns la 135km.

 

Cam astea ar fi simptomele. Acum 2 luni cam am fost la tester la reprezentanta(iasi) au spus ca daca se mai aprinde check'ul trebuie de inlocuit un furtun carter si valva pvc si daca nici asa nu se rezolva trebuie de schimbat debitmetru.

Acum ma gandesc sa le schimb pe astea, sau sa schimb direct debitmetru? Valva pvc am schimbat'o anul trecut tot la reprezentanta (cluj)

 

altceva nu cred ca poate sa aiba din moment ce merge bine, astept parerile voastre, multumesc

Link to comment
Share on other sites

Debitmetrul defect iti apare ca eroare pe tester. Este ceva de genul MAF sensor malfunction. Cu DiS-ul se pot vedea parametrii in regim live ai motorului si se pot vedea parametrii de functionare ai debitmetrului. Daca se afla in intervalul valoric mentionat in TIS, acesta este perfect functional. Testul de debitmetru se face cu acceleratia la 4000 rpm, actionata manual (pedestru, dupa caz <_<) sau automat (se tureaza singur la valoarea respectiva in momentul testarii) in functie de anumite date ale masinii. Daca cei de la reprezentanta vor sa faca acest test, atunci e ok, daca nu, ori nu stiu asta ori sunt pusi pe japca...
Link to comment
Share on other sites

Debitmetrul defect iti apare ca eroare pe tester. Este ceva de genul MAF sensor malfunction. Cu DiS-ul se pot vedea parametrii in regim live ai motorului si se pot vedea parametrii de functionare ai debitmetrului. Daca se afla in intervalul valoric mentionat in TIS, acesta este perfect functional. Testul de debitmetru se face cu acceleratia la 4000 rpm, actionata manual (pedestru, dupa caz <_< ) sau automat (se tureaza singur la valoarea respectiva in momentul testarii) in functie de anumite date ale masinii. Daca cei de la reprezentanta vor sa faca acest test, atunci e ok, daca nu, ori nu stiu asta ori sunt pusi pe japca...

 

Alex, pai DIS nu da si valorile pentru comparatie?...Plus ca in anumite cazuri te pune sa compari valorile citite (adica sa confirmi cu OK, daca sunt intr-un anumit interval furnizat implicit?)

Poate gresesc :) .

Daca ar fi pusi pe japca, chiar ca l-ar face...in ce conditii, asta se poate presupune.

@ada: verifica pierderile de vacuum si ia-o incet (asta fiindca nu ai spus nimic de verificarea componentului astuia..) cu verificarea racordului aluia gros de cauciuc care leaga debitmetrul de corpul de acceleratie..eventual vezi si cum e bagat furtunul ala subtire care intra-n el printr-o reductie de palstic

Link to comment
Share on other sites

Debitmetrul defect iti apare ca eroare pe tester. Este ceva de genul MAF sensor malfunction. Cu DiS-ul se pot vedea parametrii in regim live ai motorului si se pot vedea parametrii de functionare ai debitmetrului. Daca se afla in intervalul valoric mentionat in TIS, acesta este perfect functional. Testul de debitmetru se face cu acceleratia la 4000 rpm, actionata manual (pedestru, dupa caz <_< ) sau automat (se tureaza singur la valoarea respectiva in momentul testarii) in functie de anumite date ale masinii. Daca cei de la reprezentanta vor sa faca acest test, atunci e ok, daca nu, ori nu stiu asta ori sunt pusi pe japca...

 

Alex, pai DIS nu da si valorile pentru comparatie?...Plus ca in anumite cazuri te pune sa compari valorile citite (adica sa confirmi cu OK, daca sunt intr-un anumit interval furnizat implicit?)

Poate gresesc :) .

Daca ar fi pusi pe japca, chiar ca l-ar face...in ce conditii, asta se poate presupune.

@ada: verifica pierderile de vacuum si ia-o incet (asta fiindca nu ai spus nimic de verificarea componentului astuia..) cu verificarea racordului aluia gros de cauciuc care leaga debitmetrul de corpul de acceleratie..eventual vezi si cum e bagat furtunul ala subtire care intra-n el printr-o reductie de palstic

 

Ba da, asa este! Ar fi interesant ca @ada sa ne spuna si despre ce masina este vorba sa ne facem o idee mai completa.

Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

Are 318i E46 din 2000. Totusi parca erau persoane care au schimbat debitmetrul degeaba in urma recomandarii primite de la reprezentanta, sa inteleg ca mecanicii nu cunosc procedura de verificare? <_<

 

Adica M43TU. Procedura de mai sus ar trebui sa se aplice. Insa nu are EML si trebuie tinuta din picior accelerata.

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt in Iasi inca 2 saptamani. <_<

 

Scoate mufa la debitmetru si vezi cum se comporta. Daca merge mai bine ai gasit vinovatul. Valva pcv stiu ca afecteaza stabilitatea relantiului, la tine nu e cazul.

 

Pt poza: my controls sus in dr, alegi apoi in stg avatar sau personal photo(pui la amandoua) si ai un camp "upload a photo...", apesi pe buton, selectezi poza din calc si apesi update photo.

Ai grija la o chestie, ai restrictie la dimensiunea pozei (scrie sus cati pixeli). Ca sa redimensionezi, deschizi poza cu office picture manager, apesi edit picture, in dreapta alegi compress si bifezi din ce optiuni iti da. Daca tot nu intri sub pixelii necesari, dai crop si tai exact cat trebuie.

Edited by Mups@316i
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.