Jump to content

Recommended Posts

E46 cu buton ASC nu are ADB...

 

 

Pai si ce se intampla cand se apasa prima oara pe buton? :bashwall:

 

<_< :) Cand apesi prima data...te panichezi !!! suni la BMW :unsure:

 

Cum ce se intampla ? Ramai fara antipatinaj. Mai ramane activ CBC.

 

Daca tii apasat >5 secunde poti sa faci burnout :blink: sau sa te bagi la un...drift.

 

Sunt mai multe versiuni de ASC si DSC III. Depinde de motorizare si anii de fabricatie !!!

Sunt destule E46 cu buton de ASC...si poti sa apesi cate secunde vrei ca scoti doar antipatinajul...

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

E46 cu buton ASC nu are ADB...

 

 

Pai si ce se intampla cand se apasa prima oara pe buton? :bashwall:

 

<_< :) Cand apesi prima data...te panichezi !!! suni la BMW :unsure:

 

Cum ce se intampla ? Ramai fara antipatinaj. Mai ramane activ CBC.

 

Daca tii apasat >5 secunde poti sa faci burnout :blink: sau sa te bagi la un...drift

 

Pai cum adica?Apesi prima oara ramai fara antipatinaj, apesi a doua oara si ramai iar fara antipatinaj?

Stiu ca sunt multe vesiuni, insa discutam de versiunea ASC+T pe care o are Io's.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

apesi iar...revine antipatinajul pe ON.

tii apasat de la inceput mai multe secunde [peste 5 sau 6] nu mai este ON nici ASC nici CBC nici AST

 

am editat postul de mai sus. scriam acolo de variantele de ASC SI DSC III.

Link to comment
Share on other sites

apesi iar...revine antipatinajul pe ON.

tii apasat de la inceput mai multe secunde [peste 5 sau 6] nu mai este ON nici ASC nici CBC nici AST

 

am editat postul de mai sus. scriam acolo de variantele de ASC SI DSC III.

 

Deci sa ne lamurim.Apesi prima oara pe buton si se dezactiveaza antipatinajul.Rotile scartaie.

Apesi mai lung si se activeaza la loc antipatinajul dar nu mai este on nici ASC, nimic...

Poti sa reformulezi?Adica concret.Apesi o data ce se intampla, ce sistem exista, apesi lung, ce se intampla.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

acolo nu este vorba despre ASC'ul de pe masinile mai vechi. e vorba despre ASC+T care este in DSC !!!

e o mare diferenta. am pus mai sus un link cu explicatii perfecte !!!

ADB apare doar cand nu mai functioneaza ASC+T din DSC !!!

 

daca imi arati un E46 cu buton de ASC [deci fara DSCIII] si sistemul ADB implementat pe ea fac ce vrei tu !!!

 

ASC+T incorporates the following functions:

 

Anti-lock brake system ABS

Cornering Brake Control CBC

Electronic Brake Force Distribution EBV

Automatic Differential Brake ADB or, in the case of cars with all-wheel drive, ADB-X

Engine drag-torque control MSR

 

este vorba de versiunea de ASC+T din DSC III

Link to comment
Share on other sites

MK20 EI ASC

 

The Mark 20 EI system includes the Cornering Brake Control (CBC) utilized in the Bosch

ASC 5 system. This feature reduces pressure build-up on the inside rear brake circuit

while cornering, if the threshold values for activation are exceeded.

 

CBC sunt in acelasi modul dar prin apasarea butonului ASC [2 secunde]...nu ramai doar cu ABS'ul <_<

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Pai CBC nu este o subfunctie din ASC+T. Nu este integrat in ASC

 

Le-ai facut varza. <_<

 

Uite ce am mai gasit in owner book.Google asta face minuni, ar trebui sa il folosesti mai des. :)

 

pai si de ce imi dai link care sa confirme ce am spus ???

ca ADB apare pe modelul cu DSC, pe facelift !!!

Link to comment
Share on other sites

Pai CBC nu este o subfunctie din ASC+T. Nu este integrat in ASC

 

Le-ai facut varza. :)

 

Uite ce am mai gasit in owner book.Google asta face minuni, ar trebui sa il folosesti mai des. :bashwall:

 

pai si de ce imi dai link care sa confirme ce am spus ???

ca ADB apare pe modelul cu DSC, pe facelift !!!

 

Ai probleme cu engleza?Vrei sa iti traduc? <_<

Link to comment
Share on other sites

da

 

Ok.

Deci scrie cam asa, sistemul ASC MK60 a fost imbunatatit.S-a introdus functia ADB, care(atentie), a mai folosita la alte modele care aveau DSC.

Dupa care scrie, cand se apasa butonul ASC(deci se apasa butonul ASC care apartine ASC-ului), se activeaza functia ADB.Ideea este ca nu se poate apasa butonul de ASC care apartine DSC-ului. <_<

Pricepusi acum?

Link to comment
Share on other sites

Masinile cu buton DSC :

Apasare < 2.5 secunde :

[DSC light illuminated]

 

Only the yaw control of the DSC is deactivated.

The ADB and DBC functions remain active.

 

Apasare > 2.5 secunde :

[DSC light and general brake warning light (yellow ABL) illuminated]

 

All ASC, ADB, DSC, GMR (yaw control) and DBC control functions are deactivated

 

la cele cu buton ASC

este aproximativ la fel, in afara de functiile in plus pe care le are DSC

Link to comment
Share on other sites

da

 

Ok.

Deci scrie cam asa, sistemul ASC MK60 a fost imbunatatit.S-a introdus functia ADB, care(atentie), a mai folosita la alte modele care aveau DSC.

Dupa care scrie, cand se apasa butonul ASC(deci se apasa butonul ASC care apartine ASC-ului), se activeaza functia ADB.Ideea este ca nu se poate apasa butonul de ASC care apartine DSC-ului. <_<

Pricepusi acum?

 

Pe cealalta pagina am intrebat daca exista E46 cu facelift fara DSC !!!

 

Este gresit ce scrie in articol. Cred ca se refera la DSC.

 

 

P.S. varianta ta nu o stim...in legatura cu apasarea butonului ASC > 2.5 secunde :)

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Nu inteleg ce va mai agitati, nu ati citit ca mai nou trend-ul este:

 

"cum ma urc in masina, dupa ce pornesc motorul dezactivez DSC" ? <_<

 

ce mai conteaza explicatiile....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.