Jump to content

Recommended Posts

Este gresit ce scrie in articol. Cred ca se refera la DSC.

 

La asta nu ma asteptam. :)

 

Pai te rog sa traduci si ce scrie in partea a 2-a a exemplului tau :bashwall:)

 

Pai scrie cum se activeaza ADB-ul apasand mai putin de 3 secunde pe butonul ASC.Dupa care se dezactiveaza ASC-ul de tot, daca se apasa mai mult de 3 secunde.Ceva neclaritati? <_<

Link to comment
Share on other sites

Este gresit ce scrie in articol. Cred ca se refera la DSC.

 

La asta nu ma asteptam. :)

 

Pai te rog sa traduci si ce scrie in partea a 2-a a exemplului tau :bashwall:)

 

Pai scrie cum se activeaza ADB-ul apasand mai putin de 3 secunde pe butonul ASC.Dupa care se dezactiveaza ASC-ul de tot, daca se apasa mai mult de 3 secunde.Ceva neclaritati? <_<

 

 

buuuun !!! si acum arata-mi un E46 din 2002 si cu facelift [asa scrie acolo] cu buton de ASC !!!

Link to comment
Share on other sites

Este gresit ce scrie in articol. Cred ca se refera la DSC.

 

La asta nu ma asteptam. :)

 

Pai te rog sa traduci si ce scrie in partea a 2-a a exemplului tau :bashwall:)

 

Pai scrie cum se activeaza ADB-ul apasand mai putin de 3 secunde pe butonul ASC.Dupa care se dezactiveaza ASC-ul de tot, daca se apasa mai mult de 3 secunde.Ceva neclaritati? <_<

 

 

buuuun !!! si acum arata-mi un E46 din 2002 si cu facelift [asa scrie acolo] cu buton de ASC !!!

 

M-am plictisit.Sorry.

Link to comment
Share on other sites

buuuun !!! si acum arata-mi un E46 din 2002 si cu facelift [asa scrie acolo] cu buton de ASC !!!

 

 

A mea ! de aceea sunt atat de nelamurit VIN KM65645

 

vezi ca am link in semnatura (logo AC Schnitzer)

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

DSC is operational every time you start the engine. DSC incorporates the functionality of the Automatic Differential

Brake (ADB) and the Cornering Brake Control (CBC). ADB relies on selective braking applications at the drive wheels to furnish the functionality of a conventional limitedslip differential for enhanced traction in critical driving conditions such as those encountered on snow-covered road surfaces, etc.

The ADB is operational when DSC is switched off.

 

Switch the DSC and ADB off

 

Hold the DSC button down for at least 3 seconds. The indicator and the yellow brake warning lamps will remain on continuously. The systems for enhancing stability and traction are deactivated, and there is no active braking intervention or torque control.

 

io's

Daca tii apasat mai mult de 3 secunde se aprinde SI semnul de la frana de mana in galben ?

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Gata cu ASC-ul.Ne mutam la DSC?

Intr-o saptamana de discutii il rezolvam si pe asta.post-66-1239396155.gif

 

cum ziceam mai sus, am aflat pe forum ca numai fraierii mai merg cu DSC ON, eu am scos si butonul DSC de tot si am pus in loc suport pentru scobitori. De atunci masina merge mult mai bine, iar consumul de carburant si ulei a scazut sesizabil <_<

 

Ce dracu va mai stresati aiurea ?

Link to comment
Share on other sites

Atunci nu mai ai nici un sistem activ !!!

 

Sunt E46 care au doar ASC+T ? Am intrat azi intr-un 320D din 1999 si nu se aprindea acel martor [frana de mana] in galben. Si din cate am observat nu este singurul !!!

Nu gasesc nicaieri diferentele intre ASC de-a lungul timpului. Doar ca pe E36, ASC inseamna ... antipatinaj / antiderapaj. Mai gasesc despre DSC III ca sunt doua variante pe E46. io's cred ca ai prima varianta de DSC III.

Mai vad ca difera si in functie de softul folosit, si ca in timp a tot fost imbunatatit...<_<

Link to comment
Share on other sites

Atunci nu mai ai nici un sistem activ !!!

lasa ca stiu ca daca sunt aprinse toate galbene nu mai e nici un sistem activ

 

 

pe mine mă interesa CE FEL DE SISTEM am, acolo era nedumerire mea, pt ca si eu am mers cu multe modele de BMW(chiar si e46, nFL desigur) care aveau ASC si la niciuna nu se aprindea si becul de la frana de mana in galben cand tineam apasat butonul cateva secunde

 

la inceput am crezut ca masina mea are DSC dar imi imaginam ca printr-o greseala pe buton scrie ASC.. asta pana duminica cand @florin83 s-a urcat intr-un e46 tot facelift dar din 2001 care surpriza.. avea ASC si chiar functiona la fel ca la mine, adica la o apasare lunga se aprindea si becul de la fr de mana in galben deci in cazul asta cam greu de crezut ca ambele masini au aceeiasi greseala cu buton ASC la sistem DSC

 

 

io's cred ca ai prima varianta de DSC III.

 

pai si atunci de ce draq scrie pe buton ASC?

 

 

sunt curios daca mai are cineva pe forum E46 facelift cu ASC

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

Io's, te roade rau problema. <_<

Nu ai DSC, daca mai ai inca dubii demonteaza capacul de sub volan si verifica daca ai senzor de rotatie.

nu, nu mai am dubii, m-am lamurit inca de dimineata cand am citit o explicatie :)

Link to comment
Share on other sites

1. MK20 EI ASC

2. DSC III MK20

3. TEVES DSC III MK60

 

Acestea sunt versiunile de pe E46, cu facelift si fara facelift.

 

Eu cred ca tu ai varianta a 2'a !!! Vad ca e prezenta pe E46 cu motoare puternice.

 

Cele mai slab motorizate au ''MK20 EI ASC''...din cate inteleg !!! Adica buton de ASC, si la care nu se aprinde martorul de la frana de mana in galben.

 

Cele cu facelift si buton DSC 100 .... % au ''TEVES DSC III MK60''

Link to comment
Share on other sites

Inca o informatie pentru tine cel putin...!!! Si cred ca e singura explicatie pana acum la ''de ce eu am DSC la E46 din 2002 si tu ai ASC la E46 din 2002''

Exista E46 330i din 2002 cu buton DSC !!! Cred ca DSC era optional precum la ceilalti producatori auto !!!

Link to comment
Share on other sites

Cele mai slab motorizate au ''MK20 EI ASC''...din cate inteleg !!! Adica buton de ASC, si la care nu se aprinde martorul de la frana de mana in galben.

 

Masina de care ziceam (320d din 2001) nu e chiar slab motorizata, dar nici 330i nu e si se aprinde galben martorul de la frana de mana.

Eu m-am convins ca exista CBC pe masini cu ASC.. tu vad ca esti cam greu de convins ca exista si ABD <_<

Edited by florin83
Link to comment
Share on other sites

Cele mai slab motorizate au ''MK20 EI ASC''...din cate inteleg !!! Adica buton de ASC, si la care nu se aprinde martorul de la frana de mana in galben.

 

Masina de care ziceam (320d din 2001) nu e chiar slab motorizata, dar nici 330i nu e si se aprinde galben martorul de la frana de mana.

Eu m-am convins ca exista CBC pe masini cu ASC.. tu vad ca esti cam greu de convins ca exista si ABD :)

 

<_< Nu am gasit pana acum ADB pe masina fara DSC III !!!

CBC am gasit doar pe masini fara DSC III.

CBC si ADB impreuna nu exista...!!! CBC este subfunctie ABS.

 

Si pe site la BMW si oriunde iti explica, ca ADB este ''part of DSC''. :bashwall:

 

Si daca cumva CBC si ADB exista pe nu stiu ce BMW...nu e problema mea :unsure:

Discutia a pornit de la altceva. Pana la urma poate lamurim diferenta dintre cei care au buton ASC si ... daca il tin apasat mai mult de 3 secunde ... apare in galben acel martor de la frana de mana, si cei care au buton cu ASC si prin apasarea lui mai mult de 3 secunde...nu se face galben acel martor al franei de mana.

 

P.S. aseara la un 320D cu 136CP...nu se aprindea in galben acel martor !!! actualul proprietarul a cumparat masina de 3 zile. a fost la 2 testere de la serviceurile profesionale. nu avea erori. si la testul instrumentarului...se aprindea in rosu martorul de la frana de mana...

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Cele mai slab motorizate au ''MK20 EI ASC''...din cate inteleg !!! Adica buton de ASC, si la care nu se aprinde martorul de la frana de mana in galben.

 

Masina de care ziceam (320d din 2001) nu e chiar slab motorizata, dar nici 330i nu e si se aprinde galben martorul de la frana de mana.

Eu m-am convins ca exista CBC pe masini cu ASC.. tu vad ca esti cam greu de convins ca exista si ABD :)

 

<_< Nu am gasit pana acum ADB pe masina fara DSC III !!!

CBC am gasit doar pe masini fara DSC III.

CBC si ADB impreuna nu exista...!!! CBC este subfunctie ABS.

 

Si pe site la BMW si oriunde iti explica, ca ADB este ''part of DSC''. :bashwall:

 

Si daca cumva CBC si ADB exista pe nu stiu ce BMW...nu e problema mea :unsure:

Discutia a pornit de la altceva. Pana la urma poate lamurim diferenta dintre cei care au buton ASC si ... daca il tin apasat mai mult de 3 secunde ... apare in galben acel martor de la frana de mana, si cei care au buton cu ASC si prin apasarea lui mai mult de 3 secunde...nu se face galben acel martor al franei de mana.

 

P.S. aseara la un 320D cu 136CP...nu se aprindea in galben acel martor !!! actualul proprietarul a cumparat masina de 3 zile. a fost la 2 testere de la serviceurile profesionale. nu avea erori. si la testul instrumentarului...se aprindea in rosu martorul de la frana de mana...

 

Tu nu obosesti niciodata?post-66-1239490517.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Cu cuvintele mele:

pornesti masina si ai urmatoarele sisteme activate-

1.daca vrei sa pleci cu ``scartz`` nu poti pt ca sistemul taie alimentarea in momentul in care simte rotatia in gol a rotii

2. daca masina simte ca puntea spate derapeaza stanga dreapta din nou taie `gazul`

 

Boooooon !! Daca apesi odata butonul DTC sistemul te va lasa sa scoti fum din roti pana termini gumele dar va intervenii prin aceeasi taiere de gaz daca simte ca puntea spate derapeaza stanga-dreapta!

Daca apesi lung acelasi buton DTC iti faci frumos cruce pt ca totul depinde de talentul tau si poti sa scoti fum din roti,sa faci donuts exact ca la un E30 !

P.S. poti de la inceput sa tii butonul apasat pana apare semnul exclamarii si ai sarit direct la donuts!(roata campionului,cerculetze etc)

Link to comment
Share on other sites

E mai simplu de inteles daca privim DSC-ul ca sistem principal (care porneste odata cu motorul si care se ocupa de tot ce inseamna stabilitate activa), si DTC-ul ca o "ponderare" a actiunilor DSC-ului, necesara in anumite conditii.

 

Sau altfel:

- Pornesti masina, ai 100% DSC.

- Apesi scurt butonul, ai ... 50% DSC :) (aka DTC activ)

- Apesi lung butonul, ai 0% DSC

e valabil si pt e46?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
pana acum imi era clar cum merge DTC, dar dupa ce am citit topicul asta ma declar confuz, imi e si frica sa mai apas vreun buton...... se activeaza, se dezactiveaza, e bine, e rau, dracu stie

 

:)))) amuzant

 

P.S. aseara la un 320D cu 136CP...nu se aprindea in galben acel martor !!! actualul proprietarul a cumparat masina de 3 zile. a fost la 2 testere de la serviceurile profesionale. nu avea erori. si la testul instrumentarului...se aprindea in rosu martorul de la frana de mana...

 

Ala este E46 nFL.

 

Eu am E46 320d FL din 11/2001 (da scriu ca-i din 2002 sa nu mai fie confuzii daca e cu sau fara facelift) si am buton de ASC.

Adica acelasi sistem ca io's (ASC+T). La o apasare scurta sa aprinde in bord beculetul galben, la o apasare mai lunga se aprinde si cel de frana de mana (rosu parca).

Din cate stiu eu, NU are si CBC.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.