Jump to content

ULEIURI - totul despre uleiuri: teste, recomandari, etc.


Recommended Posts

EGR, răcitor egr și admisie au fost schimbate pe rechemare in iulie. Înainte de asta, am schimbat senzorul de presiune diferențială (credeam că e defect dar nu a fost...). O îmbunătățire semnificativă a fost după ce am pus aditiv liqui moly dpf protect. Abia după un rezervor cu aditiv din asta și 2 drumuri de Grecia au apărut îmbunătățiri. Momentan, trendul e ok, dar o țin sub monitorizare.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare,

Posesor proaspat de N57 640d Xdrive 313cp, stock, 220k km, distributie noua, pompa ulei noua, termoflot/carcasa filtru noua, mearsa pe ulei BMW twinpower turbo 5w30, nu mananca gram. Pana acum am avut 2.0 TDI si am folosit ulei Pakelo Lubricants, adus de la dealer oficial din mama Italia (86 lei/l), ulei de clasa 5, un ulei caruia nu i se face reclama si care este un produs profesional si exclusivist si merita luat in calcul, avand in vedere ca are si aprobare BMW LL 04.

Ce parere aveti? Merita incercat? 

Mie unul, la o prima vedere a celor doua, uleiul de bmw mi se pare mai subtire decat cel pakelo, iar la ungere la fel, tot pakelo ar avea avantaj.

Krypton XT LA-V - SAE 5W-30 - Pakelo

brochure-auto.pdf

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Th3R4g3 said:

Ce parere aveti? Merita incercat? 

Iti recomand sa nu faci experimente, mai ales cu motorul N57 intr-una dintre versiunile sale cele mai sensibile (313 CP). Cand o sa existe suficiente informatii din surse sigure, ca firma Pakelo a inventat ceva revolutionar in domeniul ungerii motoarelor auto si/sau ca investeste mai mult si are rezultate mai bune in cercetare decat producatori cu traditie precum Shell, Castrol, Mobil, Motul, etc., atunci poate merita sa ii incerci. 

  • Like 1
  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, FiveThreeFive said:

Iti recomand sa nu faci experimente, mai ales cu motorul N57 intr-una dintre versiunile sale cele mai sensibile (313 CP). Cand o sa existe suficiente informatii din surse sigure, ca firma Pakelo a inventat ceva revolutionar in domeniul ungerii motoarelor auto si/sau ca investeste mai mult si are rezultate mai bune in cercetare decat producatori cu traditie precum Shell, Castrol, Mobil, Motul, etc., atunci poate merita sa ii incerci. 

De aceea l-am adus in discutie, ca as vrea ceva top top top pentru acest motor, fiind foarte pretentios precum specificat, si l-am folosit timp de 2 ani pe fostul motor si s-a comportat super. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Th3R4g3 said:

Ce parere aveti? Merita incercat? 

Mie unul, la o prima vedere a celor doua, uleiul de bmw mi se pare mai subtire decat cel pakelo, iar la ungere la fel, tot pakelo ar avea avantaj.

Da, merita incercat. Este in lista uleiurilor aprobate (nu recomandate, poate fi o mare diferenta). ...Norma LL04 NU este criteriu de selectie. Este doar un ulei cu specificitatea ca regenerarile nu il degradeaza in motoarele diesel. Nu inseamna ca ofera si protectia maxima in lista uleuirilor din TIS pe care BMW o are.

JMC Extra OPSAE 5W-30 JM Products, Hamburg

KLOBOlub Longlife III SAE 5W-30KLOBOmotive GmbH

Kendall GT-1® Euro+SAE 5W-30Kendall Motor Oil

Krypton XT LA  SAE 5W-30   Pakelo Motor Oil S.r.l.

LIQUI MOLY Longlife IIISAE 5W-30LIQUI MOLY GmbH

LIQUI MOLY Longtime High TechSAE 5W-30LIQUI MOLY GmbH

Edited by bimmer90f30
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Th3R4g3 said:

De aceea l-am adus in discutie, ca as vrea ceva top top top pentru acest motor, fiind foarte pretentios precum specificat, si l-am folosit timp de 2 ani pe fostul motor si s-a comportat super. 

Pune un ulei bun, care respecta normal LL04 indicata de BMW, adica un ulei RECOMANDAT de BMW, luat din sursa sigura, iar aspectul cel mai important decat un ulei de TOP TOP TOP e sa-l schimbi cat mai des, adica in jur de 10k km, si sa nu lasi dupa contoruld e bord cu revizii la 25-30k km.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, sskkaa said:

adica un ulei RECOMANDAT de BMW,

Nu te supara iubitor de BMW.. daca vrei sa fii specific si pe placul BMW si sa explici si altora, termenul este APPROVED nu RECOMMENDED.

Acesti doi termeni au inteles si sens diferit.

Daca nu ma crezi cauta pe net despre bmw uleiuri, approved vs recommended. Daca nu gasesti pun eu aici discutiile altora intelese perfect de mine.

Link to comment
Share on other sites

Nu am de ce sa ma supar, dar din moment ce un ulei indeplineste norma LL04 impusa de BMW, consider ca uleiul ala isi face treaba fara probleme.

Mania asta cu cel mai bun ulei, cel mai de top, cel mai scump, cel mai recomandat/aprobat/etc... e doar apa de ploaie daca reviziile se fac cand ne pica ceva de pe masina.

Orice ulei LL04, fie el aprobat, recomandat, etc, isi face treaba fara probleme in aia 10k km.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

In orice caz, doresc sa trec la Pakelo ca l-am folosit, si stiu ca este un ulei care isi face treaba, folosit pe 2.0, schimburile la mine nu trec de 6-7k km maaxim,da, orice ulei isi pastreaza mai mult sau mai putin proprietatile in intervalul acesta de schimb, dar vreau o siguranta extra sa stiu ca primeste ce trebuie, fie el un N57 mai sensibil, sa pot folosi motorul in orice conditii, evident in limita bunului simt; intreb pt ca nimeni nu l-a adus in discutie in acest forum (Pakelo).

Edited by Th3R4g3
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Th3R4g3 said:

fie el un N57 mai sensibil, sa pot folosi motorul in orice conditii, evident in limita bunului simt; intreb pt ca nimeni nu l-a adus in discutie in acest forum (Pakelo).

Ti-am confirmat. Ti-am pus un paragraf din lista uleiurilor aprobate dupa cum alege bmw sa dea licente.

Eu nu as pune un ulei despre care nu m-am informat in prealabil daca si in ce masura se potriveste cu posibila uzura interna..      Asta si schimburile frecvente, 10-12k km, au facut ca un motor, stiut fiabil, sa ajunga la peste 500k fara nici o interventie de proportii - practic nu i-am schimbat decat bujii incandescente si termostate - sa porneasca ca in prima zi, sa nu consume ulei din ce in ce mai mult..

Cat despre motorul tau e stiut ca pot aparea probleme neprevazute; cuzineti rotiti.. parca si distributie.., daca imi aduc aminte bine, il fac sa intre in lista motoarelor pretentioase; pe buna dreptate, ca e fortos.. Deci cu atat mai mult trebuie avut grija ce ulei pui.. poate, poate scapi fara chelutieli mai mari.

Edited by bimmer90f30
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.