Jump to content

ULEIURI - totul despre uleiuri: teste, recomandari, etc.


Recommended Posts

Am inteles. Nu bag asa ceva. Mai bine il dau unui amic ce are vreo 3 motoare si-l fericesc, decat sa-mi nenorocesc eu motorul.

 

parerea mea este ca poti sa bagi linistit uleiul, Motocicletele performante au nevoie de ulei foarte bun ma gandesc acuma la cele de sport care ajung si la 21000 rotati pe minut, no acolo trebuie ulei ca lumea nui de joaca

Link to comment
Share on other sites

Nu ma risc, ca nu vreau sa fac motorul. Limitarea la E34 este pe la 6500-6700. La turatia asta o motocicleta abia pleaca de pe loc. Mai bine bag Castrol si stau linistit. De curiozitate, am desfacut un bidon de 1 litru si mi se pare f. subtire in comparatie cu, Castrol.

 

A cred ca il voi folosi in momentul cand schimb uleiul, adica il dau afara pe ala vechi, pun asta Motul, las pana se incalzeste bine motorul, eventual rulez cu el max. 5km, dupa care un Castrol nou. Cu ocazia asta spal si motorul! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu este indicat folosirea lor,peste tot unde am mai citit erau impotriva,si tin sa cred ca si marile firme producatoare de ulei folosesc aditivi necesari dupa teste indelungate.

Eu am si un AUDI 80 din89 foarte multumit de el la care la insistentele unor prieteni care au magazin piese auto si dezmembrari auto am folosit PROLONG cu ulei semisintetic Mobil 10w-40 rezultatul o sa-l vedem inainte nu trebuia sa complectez ulei intre schimburi.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu mai am incredere in acesti aditivi. Sunt buni doar pt. Daciile vechi de 20 ani. Am bagat Dura-Lube intr-o Supernova si singura reactie a fost cresterea consumului de benzina de la 5,6 la 5,9-6 %. Nu mai bine, cu banii aia petreceam?
Link to comment
Share on other sites

nici un producator de ulei nu recomanda folosirea aditivilor aditionali pentru ca uleiurile bune contin toti acesti aditivi si tu nu faci decat sa rupi echilibrul dintre aditivii pe care ii contine deja uleiul, asa ca nu te juca cu motorul tau
Link to comment
Share on other sites

eu ti-am zis ce stiu de la mobil ... pacat ca nu mai am mail-ul pe care l-am trimis si raspunsul de la exxonmobil vis-a-vis de folosirea aditivilor sau niste analize la ulei folosit la camioane peste care se pusese nu stiu ce aditiv adus din america si care dupa 15.000km era uzat aproape 100% , ulei care normal era garantat 60.000km
Link to comment
Share on other sites

Nu prea indica nimeni dar totusi cine foloseste este multumit. Eu folosesc Metabond si sunt foarte multumit de ea. pornire mai usoare si in minus 27 cat era acum la noi si consumul e mai mic, mentionez aicia ca si in benzina pun adaos.

Metabond si Dura Lube sunt niste mari tepe, cazurile fericite sunt acelea cand acesti aditivi sunt doar frectii la picior de lemn, cazurile nefericite fiind segmentarile premature...

Link to comment
Share on other sites

Nu prea indica nimeni dar totusi cine foloseste este multumit. Eu folosesc Metabond si sunt foarte multumit de ea. pornire mai usoare si in minus 27 cat era acum la noi si consumul e mai mic, mentionez aicia ca si in benzina pun adaos.

Metabond si Dura Lube sunt niste mari tepe, cazurile fericite sunt acelea cand acesti aditivi sunt doar frectii la picior de lemn, cazurile nefericite fiind segmentarile premature...

daca nu ar fii de folos pentru motor nu ar costa atat.

Link to comment
Share on other sites

:blink: exact ce ziceam printr-un alt thread cu mentalitatea romanilor ... "e scump deci tre sa fie bun"

nu cred ca poti sa spui despre un produs ca e bun doar pentru ca are un pret exagerat de mare adica e pur si simplu absurd :)

Link to comment
Share on other sites

castrol 5w40

 

La ce masina il folosesti? Mi s-a recomandat si mie pentru urmatorul schimb de ulei. Momentan am 5w30, dar mi s-a spus ca ar trebui sa aleg unul cu o vascozitate mai mare...Motor: 520i 2004

 

Bogdane, de ce sa schimbi vascozitatea, consuma? cred ca avem acelasi motor M54B22 si la mine consuma deranjant Castrol 5w-30 si am trecut la original BMW fabricat in Ge 5w-30 LL04 si nu mai consuma. de unde am inceput sa ma indoiesc de Castrol comercializat in Romania

mai este si CC23298 care a experimentat aceeasi situatie.

 

evident merg pe cel original LL04

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.