Jump to content

ULEIURI - totul despre uleiuri: teste, recomandari, etc.


Recommended Posts

daca te uti la ei pe site, e fabricat numai in DE.

nu au fabrici prin alta parte. Asa au castigat si increderea pietei germane. Parca in 2010 au devenit brand-ul cel mai apreciat in DE, dar a durat multa vreme...

La bani nu faci economie, costa cam cat orice alta marca de ulei cat de cat, depinde si de tip, dar LL04 e chiar scumpisor..

EU in ultimii 3 ani am pus fiel liqui molly fie motul. Daca faceam revizia la service imi puneau motul, acasa eu puneam liqui molly..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Daca vorbesti de brand-uri germane, poate ai dreptate.

 

Nimicuri pentru piata de larg consum rar se mai fabrica in DE. pentru asta e China. Ei fabrica cu totul alte chestii pe teritoriul lor.

Practic au rams foarte putine chestii de larg consum pe care sa vezi made in DE.

 

 

De exemplu uleiul asta e o exceptie, nu mai face nimeni asta ca e prea scump.

Nu mai face nimeni acolo tricouri si saibe..

 

Dar exista o groaza de firme de care nu a auzit nimeni, care produc in DE si fac exclusiv pentru nise si in cel mia inalt segemnt de pret/calitate. De regula sunt conduse de familii, sunt de dimensiuni mici si medii si constituie baza exporturilor germane si miracolului bunastarii lor.

 

Desi Germania nu are decat o mana de companii in fortune 500, si alea care sunt sunt jos de tot, totusi e cel mai mare exportator din lume dupa china, si ce exporta ei sunt aproape exclusiv produse de nisa, de inalta calitate si extrem de scumpe, fabricate acolo. Daca daca iti enumar 100 de comanii dinastea garantat nu ai auzit de ele.

 

daca te intereseaza subiectul citeste aici..

hidden champions.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hidden_Champions

 

 

mai poti cauta pe google daca te intereseaza subiectul.. hidden champions germany...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

faptul ca e facut in DE nu e garantia calitatii,ar trebui deja sa trecem demult peste acest mit.

Pai bine Dane, e logic ce spui tu dar preferi Made in China, Made in Turkey, Romania, etc? Sincer acum...

 

Sunt mai multe companii care produc lubrifianti care de-alungul timpului si-au pastrat traditia si as zice eu, calitatea. Liqui Molly e una dintre ele si as zice ca da, faptul ca e fabricat doar in DE nu e garantia calitatii dar faptul ca au castigat titlul de cea mai buna marca de lubrifianti din DE in 2011 e ceva fff important. Si totusi, dincolo de globalizare, inclinarea catre produse de larg consum, totusi un produs Made in Germany, inca are "greutatea" lui.

Link to comment
Share on other sites

Eu l-am cumparat de la un normal magazin de piese auto din GL care-l ia direct de la distribuitorul zonal al Limorom, importatorul oficial al LM in Romania.

5L Liqoui Molly TopTec 4200 au costat 230ron si am mai luat inca 3bidoane la litru care au costat 150ron, adica 50ron litrul. Cu factura, cu totul in regula.

Link to comment
Share on other sites

Mie imi recomanda -Synthoil Longtime 0W-30

-Top Tec 4200 5W-30

-Top Tec 4600 5W-30

-Leichtlauf High Tech 5W-40

 

Ce sa aleg ? Precizez ca masina e un E46 320i 150 hp

 

Care e diferenta intre Top Tec 4200 5W-30 si Top Tec 4600 5W-30 ?

Edited by SilviuSLV
Link to comment
Share on other sites

motorul din poza a mers numai cu ulei BMW 5w30 schimbat la 15000km, motorul nu are nici un fel de sunet bataie sau altceva, singurele chestii sunt ca avut 2 garnituri obosite - plastifiate de la caldura. are 8100ore de funtionare si vreo ~250000km cred.

Da arata curat insa mi s-a parut putin cam prea galben si ma gandesc ca pana la urma si acel galben este tot o depunere de ulei - ulei incins transformat intr-un lac fff subtire.

sunt posesorul acestei maisini de 2 luni dar ma gandesc ca de la vara sa trec pe bmw 5w40 - cred ca se va comporta fff bine pentru un benzinar pe clima noastra, oricum deocamdata daor ma documentez.

Edited by vicnic
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat astazi uleiul Castrol SLX Professional cu Liquy Molly TopTec 4200. Alta viata. Zgomotul motorului a revenit la normal si dupa ce am mers cu masina vreo 30 de km, ei bine, mare surpriza. Uleiul nu era innegrit asa cum se intampla cu Castrol.

 

Am mai discutat astazi in service cu mai multi mecanici si fosti colegi de-ai mei si se plangeau si ei de acel Castrol.

Atentie, a nu se face confuzia cum ca as spune ca toate uleiurile Castrol sunt proaste. Nici nu cred asa ceva dar am preferat sa trec pe L. Molly si nu-mi pare rau.

 

Ramane sa-l am sub observatie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.