Jump to content

ULEIURI - totul despre uleiuri: teste, recomandari, etc.


Recommended Posts

deci ar fi recomandat sa identifici cauza consumului de ulei

123789[/snapback]

 

Si cum fac asta? Ca masina a fost pe tester cand am cumparat-o si am schimbat senzorii la axa cu came. Dupa schimbarea senzorilor nu a mai dat erori.

 

bineinteles RS e un ulei de top dar vine iarna si este un ulei cam gros-iarna pt generatia ta de motor.

123789[/snapback]

 

Ce se poate intampla asa de grav? Oricum, mai este pana la frigurile mari si poate il mai schimb o data pana in decembrie...

Link to comment
Share on other sites

Si cum fac asta? Ca masina a fost pe tester cand am cumparat-o si am schimbat senzorii la axa cu came. Dupa schimbarea senzorilor nu a mai dat erori.

Ce se poate intampla asa de grav? Oricum, mai este pana la frigurile mari si poate il mai schimb o data pana in decembrie...

123805[/snapback]

 

nu are legatura cu consumul de ulei senzorii aia-parerea mea.

primul motiv ar fii simeringurile de la supape,care dupa un rulaj mare de km se cam "plasticaresc",al 2-lea motiv nu e cazul tau.(segmentare)

sau al 3lea poate iti scapa pe undeva,dar ai fi observat.

 

se vaitau f multi pe forum ca la prima cheie dim cu RS bat tachetii pt cateva secunde pana se amorseaza,asta ar fii cauza.nu inteleg de ce ar mai trebui sa mai faci inca un schimb pe langa viitorul pt ca daca bagi un ulei bun nu ai nevoie.

eu unu sunt foarte placut impresionat de preturile de la reprezentanta pt uleiuri.

RS=11.5eur,5w/40=9.25eur.

Link to comment
Share on other sites

nu am gasit pe site....vreau ceva sintetic dar mai gros pt V8...si ieftin ca intra 8,3L.

Ce parere aveti despre Aral?tot 10W40

129884[/snapback]

 

magnatecu e semysintetic toata ziua;daca vrei ceva mai gros pt V8 tau mergi pe castrol RS,dar e 500mii/L.

Ulei syntetic si gros nu gasesti ieftin,tine cont de asta.

Ulei Mobil 1 15w-50 full sintetic e iarasi la 530mii/L,deci...fa tu calculele.

Eu zic ca si 10w/40 e bun pt mers normal.eu din asta am bagat si am observat ca merge bine si mai "odihnit" motoru.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Buna tuturor

 

am citit toate paginile dar pe bune tot nu am reusit sa ajung la o comcluzie ce oloi ar trebui sa ii dau la un

 

525d din 2000 M57 cu 200 de mii la bord identificat de TIS dupa cod "GW52206"

 

Culmea ca si mie fostul proprietar mi spus "mia legat se suflet" sa ii dau GTX 7 - 5W40.

Consumul de ulei nu stiu sa vil spun dar de cand am luat-o nu s-a miscat nivelul pe joja si am facut 2000. de fumuri nici nu poate fi vb.

 

Ce priveste varianta "romaneasca" dupa cate am inteles TXT si asta mi-a spus si fostu stapan e un mare caca, :blink: vizibil la pahar, atingere culmea si la miros.

 

La gustat nu am avut tupeu :))

 

De la reprezentantza nu stiu ce sa zic 50/50 si da si ba :) :)

 

Cred ca voi respecta traditia si am sa rog pe cineva sa imi aduca GTX 7 - 5W40

 

Nu sunt talpa grea dar din cand in gand ini vine si mie sa le dau la toti 160 de kai bice dar in orice caz sub rosu.

 

Apropo de Mobil 1 ce scrie pe ambalaj unde e preparat :D

 

Ce parere aveti ?

Link to comment
Share on other sites

eu zic sa incerci direct de la Bavaria avand in vedere ca aduc piese exclusix din germania si nu se manjesc pt un ulei....

dar dc ai incredere in aftermarketuri mai bine ca si in BMW e problema ta.

Sau incearca direct la castrol in romania...dc nu esti convins de BMW.Ideea e sa-l schimbi la timp si daca obisnuesti sa -i dai talpa" atunci fa si tu schimbul mai repede (ex:5,6mii km).

In locul tau sincer as recurge la un 0w/5w de la BMW

Link to comment
Share on other sites

In loc de 5w40 nu ar fi mai bun 0w40?

164418[/snapback]

 

ptr un e39 vechi de aproape 10 ani (banuiesc) 5w40 e super OK... un ulei mai subtire ar putea dauna...

 

si apropos, am vazut un ulei nou de la Castrol, mai scump decat TXT si se pare mult mai bun si mai scump (cu siguranta, vreo 700 k pe litru in comparatie cu vreo 400 si ceva k ptr TXT)... o sa ma interesez si poate trec pe el... e 5w30 insa...

Link to comment
Share on other sites

ptr un e39 vechi de aproape 10 ani (banuiesc) 5w40 e super OK... un ulei mai subtire ar putea dauna...

 

si apropos, am vazut un ulei nou de la Castrol, mai scump decat TXT si se pare mult mai bun si mai scump (cu siguranta, vreo 700 k  pe litru in comparatie cu vreo 400 si ceva k ptr TXT)... o sa ma interesez si poate trec pe el... e 5w30 insa...

164422[/snapback]

 

 

Masina e din 2001.

Ce ar dauna unul mai subtire?

Link to comment
Share on other sites

Eu am fost la Filaret pentru revizie si mi-au zis baietii de acolo ca in functie de numarul caroseriei, le apare intr-o baza de date ce tip de ulei trebuie folosit. In cazul meu (e46 320d) a fost vorba de 5w40, de la BMW. Poate te-ar ajuta si pe tine chestia asta. Edited by MaQ
Link to comment
Share on other sites

Masina e din 2001.

Ce ar dauna unul mai subtire?

164436[/snapback]

 

iarna la temperaturi scazute e mai bun unul subtire insa din ce stiu eu pe masinile din din zona asta 2000-2001 se recomanda 5w40... tolerantele folosite la producerea motorului duc la acesti parametrii ca fiind optimi pentru motoarele noastre...

un ulei mai subtire nu asigura o ungere suficient de buna in conditia traficului urban si eventual o sa observi ca ai un motor ceva mai zgomotos. Avantajul unui ulei subtire este insa la pornire pentru ca lubrifiaza mai repede si cam atat... deci ai putea merge iarna pe un 5w40 (sau 5w30 noul ulei Castrol care am inteles ca e super OK) si vara pe un 10w60 (RS Castrol)... totusi in cartea ta tehnica ce scrie?

 

in general asta se stie despre uleiri:

Fully Synthetic Characteristics

0W-30

0W-40

5W-40

Fuel economy savings

Enhances engine performance and power

Ensures engine is protected from wear and deposit build-up

Ensures good cold starting and quick circulation in freezing temperatures

Gets to moving parts of the engine quickly

Semi-synthetic Characteristics

5W-30

10W-40

15W-40 Better protection

Good protection within the first 10 minutes after starting out

Roughly three times better at reducing engine wear

Increased oil change intervals - don't need to change it quite so often

 

pentru indicatorii de temperatura foloseste asta:

 

post-453-1165913656_thumb.jpg

 

 

Informatiile sunt luate de pe: http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html

 

un alt articol interesant e acesta: http://www.pecuniary.com/newsletters/syntheticsdefined.html

 

si acesta: http://www.intalnirea BMW-urilor.com/forums/showpost....189&postcount=4

 

succes :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.