Jump to content

ULEIURI - totul despre uleiuri: teste, recomandari, etc.


Recommended Posts

nu prea mi-au intrat 6.5 litri, aproape 6, iar pe carte sunt 5.75l din cate stiu.

218404[/snapback]

Ai cartea in fata cand scrii asta sau doar crezi? Eu am citit din manualul de la seria 3 E36; motorul M50 a fost si pe E36 si pe E34. 5,75 litri intra atunci cand nu schimbi filtrul, tot cartea spune.

Link to comment
Share on other sites

nu prea mi-au intrat 6.5 litri, aproape 6, iar pe carte sunt 5.75l din cate stiu. Folosesc Mobil1 10w40 si merge bine motorul.

 

Acum, vin si eu cu o intrebare:

 

          ledurile de la oil service se sting in functie de nr. de km sau combinat cu regimul de conducere?

218404[/snapback]

 

din cate au zis baietii de aici se sting in functie de niveleul de combstibil consumat ,asta la modelele mai vechi,inainte de 2000.oricum eu nu ma ghidez dupa niste leduri :blink:

am eu propriul meu senzor in cap :) uneori am cam multi ....

Link to comment
Share on other sites

din cate au zis baietii de aici se sting in functie de niveleul de combstibil consumat ,asta la modelele mai vechi,inainte de 2000.oricum eu nu ma ghidez dupa niste leduri :blink:

am eu propriul meu senzor in cap :) uneori am cam multi ....

218879[/snapback]

mersi pt raspuns, nici eu nu ma ghidez strict dupa ele. Imi place sa ridic mai des capota. :)

Link to comment
Share on other sites

de ce nu ?

220500[/snapback]

 

 

ptr detalii citeste la www.carbibles.com sectiunea de uleiuri... o sa inveti ce e cu acel 10 ce e cu W si cu 60 si de asemenea o sa intelegi de ce nu e bine sa pui in masina ta asa ceva... sfatul meu: 5w30 BMW Longlife (parca asa se cheama) sau 5w40 sau 5w30 Castrol (vezi ce API ai nevoie tu ca la diesel parca e altceva decat la benzina)... apropos, fii atent la faptul ca ai un diesel si nu o benzinara deci intreaba si tu acolo unde te vei duce ce iti recomanda... cel mai bine e sa mergi chiar la o reprezentanta BMW pentru ca ei au si Castrol si ulei in cutii BMW (care cred ca e Castrol) si cu siguranta o sa-ti dea ce trebuie la masina...

Link to comment
Share on other sites

Castrol si ulei in cutii BMW (care cred ca e Castrol) si cu siguranta o sa-ti dea ce trebuie la masina...

220547[/snapback]

 

 

Am auzit o treaba destul de interesanta,se pare ca uleiul celor de la BMW este un ulei special facut de Castrol pentru BMW,adica are un pachet special de aditivi cerut de cei de la BMW.

Uleiul Castrol care se gaseste in comert,desi este aprobat de BMW se pare ca are alt pachet de aditivi.

 

Asa am auzit,nu bag mana in foc,poate face cineva o analiza chimica si aflam sigur :blink:

Link to comment
Share on other sites

Am auzit o treaba destul de interesanta,se pare ca uleiul celor de la BMW este un ulei special facut de Castrol pentru BMW,adica are un pachet special de aditivi cerut de cei de la BMW.

Uleiul Castrol care se gaseste in comert,desi este aprobat de BMW se pare ca are alt pachet de aditivi.

 

Asa am auzit,nu bag mana in foc,poate face cineva o analiza chimica si aflam sigur :blink:

220578[/snapback]

 

Eu nu cred ,,,..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Si cei de la Shell au inceput sa comercializeze ulei 5w 30 pe care-l produc special pentru BMW.Voi face o fotografie maine si am s-o atasez.In Italia se discuta ca cei de la Castrol furnizeaza acum uleiul pentru grupul Audi&Co si cei de la Shell vor prelua BMW&co.A mai auzit cineva asa ceva?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am 318TDS 90CP

150.000 km

Temperatura de aici e cam ridicata vara...Iar vara ,,dureaza'' cam 6-7 luni

Nu ajung la 3000rpm decat foarte rar.

ce ulei sa folosesc ?

 

Castrol 10W40, 15W40, 5W40 ????

Link to comment
Share on other sites

eu prefer sa imi iau uleiul din germania de la reprezentanta bmw, 5w30 longlife bmw ,precizez ca este pt 318 d 2002 ,iar piesele sau orice altceva imi treb tot de acolo le iau ,preturile sunt mult mai mici si am si garantia calitatii,daca va treb ceva de afara va aduc ,nu percep comision :blink: :) Bafta all (la un 530d 2003 7 litri ulei si un filtru de ulei total factura 145 euro parca sau 114 nu mai retin exact! tipul ma pusese sa ii aduc long life 0w40 si a recunoscut cel de la bmw ca e mai bun nitel dar treb sa astept 3 zile sa il aduca ca nu era pe stoc ,dar ei in germania folosesc 5 w 30 pt diesel,deci asta bag si eu.am drum lunar in germania.bafta)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Stie cineva date mai multe despre uleiurile Petro-Canada? Am auzit multe lucruri bune despre produsele lor si ma batea un gand ca tot se apropie service-ul la masina!

234207[/snapback]

 

 

Petro-Canada produce uleiuri de foarte buna calitate.

Nu stiu insa daca are sens sa schimbi uleiul recomandat de BMW.

Link to comment
Share on other sites

La E39-le meu s-a bagat Castrol GTX 7 - 5W40. Cica adus din Germania (asa zicea fostul proprietar!). Aveti idee pe unde pot gasi asa ceva in Bucuresti?, ca se cam apropie revizia ... Eventual pretzuri, sfaturi/etc. Merci mult.

 

Pe foitza legata de joja la ultima revizie scrie ca trebuie schimbat dupa 10.000 km. Se supara motorashul meu daca il mai las vreo 1-2000 km?!  :blink:

62223[/snapback]

 

 

Motorul meu ( E46 318i '99) avea acelas tip de ulei Castrol GTX 7 Dinatec 5W40 . Si astia la service mi-au zis ca schimbul de ulei a fost facut la aprox 20.000km, la service autorizat. Aici in Germania am dat pe 5l de Castrol GTX 7 Dinatec 5W40 , 44 Euro. Tipii de la service de aici mi-au zis sa schimb uleiul cand numarul indicat de ''OILSERVICE'' se apropie de 0. Astia pe aici tin BMW-urile de obicei in jur de 150kmh asa ca daca asa scrie la carte....Asa fac si eu. In Bucuresti nu stiu pe unde gasesti. Eventual la Kaufland. Eu aici in Hamburg de acolo l-am luat.

Link to comment
Share on other sites

Boala lor - si la mine se aprinde galben(=nivel scazut de ulei) , dupa care se stinge(aprox. 10-15 sec. dupa pornirea motorului).

Dupa un anumit numar de ani mai trebuie schimbat cate un senzor, doi.....

218415[/snapback]

 

 

 

Si la mine face la fel. Se aprinde pentru 10-15 sec apoi se stinge. ( tot E46 318i )

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Va salut, de curand am achizitionat un 318is E36 si cam huruie si nu se aude bine deloc in timpul mersului. Am testat masina sa vad de unde se aude huruitul in felul urmator, am ridicato pe "butuci" dupa ce am dat jantele jos si am am am "bagat" in viteza a II a , si pe la 30, 40 Km/h se aude un huruit din dreptul cutiei sau al grupului, intrebarea mea este ce fel de uleiuri ati pus in cutie sau in grup, sa stiu sa ma apuc sa vad si eu preturi. Mentionez ca nu am putut sa vad nivelul uleiului din cutie sau din grup. Si vreu as schimb si uleiul de la servo dupa ce curat pompa. Multumesc anticipat
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dear all, eu am o problemuta la al meu M52 de pe E39 520i.

 

Proprietarul anterior mi-a spus ca el a pus numai ulei BMW Longlife 5W40. Problema e ca in aprox. 10,000 km mie mi-a consumat cam 3 L, ceea ce mi se pare mult. Ulei nu scapa pe niciunde, ci il "papa" motorul.

 

Cei de la Bavaria au zis ca nu au ce face decat sa imi puna un ulei mai vascos, pt temperaturi mai ridicate, ziceau ei de exemplu cel pt Z3. Nu stiu ce indice de vascozitate are.

 

Ca stil de condus, masina vede si turatii de +5000 RPM, dar nu in mod uzual, doar uneori la accelerari si depasiri.

 

Am 2 intrebari:

 

Ce indice de vascozitate mai ridicata mi-ar trebui? si Un indice de vascozitate ridicata nu scade performantele motorului?

 

Thx.

Link to comment
Share on other sites

Pai urmatorul dupa W40 la temperatura de operare a motorului, nu mai e decat W60. Un ulei cu vascozitate mai mare inseamna o "fortare" a pompei care trebuie sa lucreze mai mult pentru a impinge uleiul (mai vascos)... deci presiunea suplimentara va duce la cresterea temperaturii. In final, un ulei vascos mentine de fapt o presiune mai mare, dar cu un debit mai mic venit de la pompa.
Link to comment
Share on other sites

Dear all, eu am o problemuta la al meu M52 de pe E39 520i.

 

Proprietarul anterior mi-a spus ca el a pus numai ulei BMW Longlife 5W40. Problema e ca in aprox. 10,000 km mie mi-a consumat cam 3 L, ceea ce mi se pare mult. Ulei nu scapa pe niciunde, ci il "papa" motorul.

 

Cei de la Bavaria au zis ca nu au ce face decat sa imi puna un ulei mai vascos, pt temperaturi mai ridicate, ziceau ei de exemplu cel pt Z3. Nu stiu ce indice de vascozitate are.

 

Ca stil de condus, masina vede si turatii de +5000 RPM, dar nu in mod uzual, doar uneori la accelerari si depasiri.

 

Am 2 intrebari:

 

Ce indice de vascozitate mai ridicata mi-ar trebui? si Un indice de vascozitate ridicata nu scade performantele motorului?

 

Thx.

257261[/snapback]

 

Chiar daca schimbi tipul de ulei, nu rezolvi nimic. Iti tb. semeringuri la supape si o garnitura de chiulasa pt. reparatie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.