Jump to content

ULEIURI - totul despre uleiuri: teste, recomandari, etc.


Recommended Posts

recomandare ulei in urma noii achizitii-e46 benzina 1995(143cp) cu 109mii km(100%reali)...mentionez ca fostul proprietar punea doar 5w40 castrol..merita sa continui sau sa trec pe altceva

 

Mergi pe Castrol 5w-40

Link to comment
Share on other sites

recomandare ulei in urma noii achizitii-e46 benzina 1995(143cp) cu 109mii km(100%reali)...mentionez ca fostul proprietar punea doar 5w40 castrol..merita sa continui sau sa trec pe altceva

 

Mergi pe Castrol 5w-40

 

zici ca e bine asa ...sa nu trec pe bmw oare 5w30 sau?

Link to comment
Share on other sites

Pe E60 525d, am trecut pentru prima oara pe Mobil 1 ESP formula LL04 - face parte dintre uleiurile agreate (nu recomandat - stim toti ce recomanda: Castrol) de BMW. Sunt curios cum va merge. Prima impresie este ca parca se ambaleaza mai usor, cred ca este totusi doar o impresie inainte am avut Castrol 5W30 tot LL04. Fac si eu un experiment sa vedem cum se comporta. Verificarea este daca va consuma ceva mai putin.
Link to comment
Share on other sites

De mai multi ani deja piesele auto si lubrifiantii nu sunt produse ale marcii, ci produse ale unor "fabrici si uzine" care numai acel gen de produs Îl scot. De fapt, la uleiuri - stiu precis - se pune acelasi produs, În aceeasi rafinarie, În mai multe flacoane, cu etichete diferite. Este vorba de Castrol, Aral si BP. Diferentele sunt doar de marketing. Cât despre piese, deja nu le mai fabrica uzinele auto; acestea doar procura piese si subansamble pe care le pun una lânga alta si le sudeaza si le Însurubeaza rezultând masina marca cutare... "Parc-ati f*** toti aceeasi p***a, frate nu te supara" va suna cunoscut? :twoup:

Spor la condus!

P.S. Mobil 5W - 30 ESP e bun (sper, si eu tot din acela am folosit, ĂŽn 3 masini, mi-a "placut"), are aditivi anti-frictiune ( = economie de combustibil) si anti-fum (pentru Diesel cu filtru de particule).

Link to comment
Share on other sites

nu papa uleiul pt ca e BMW sau Castrol, ci pt ca e motorul dus...

am facut schimbul,am dat in ea ca in caine,peste 4.500ture.

 

am mers 2.000km si a papat 150ml fix!sunt sigur ca dupa 4.500-5.000km il va papa...e subtire atunci ca apa,nu stiu dar in papa.

Link to comment
Share on other sites

Daca ma puteti ajuta cu urmatoarea situatie:

 

Cand am luat masina (e34 520i 24v) , fostul propietar imi lasase si o sticla cu ulei , era pe terminate , am mai completat din ea si am aruncat-o.

Pe ea , scria Mobil Super S 10w40. (link) si parca asa era si eticheta..

(ca am gasit o foaie veche unde imi notasem la vremea aceea diverse lucruri despre masina etc)

 

De atunci eu am completat cu Mobil Super (fara S) 2000 10w40. (parca atunci nu gaseam Super S , nu am fost atent , nici eu nu mai stiu..)

Nici o problema la motor pana acuma.

 

De abia acu am realizat ca Mobil Super S vad ca e sintetic (asa vad ca scrie in link) iar Mobil Super 2000 (stiam ca ) e semi-sintetic.

Cred ca am confundat atunci , 'Super' scria pe amndoua , nu citisem ce scria pe cutia cu Super S etc)

 

Am gresit ca nu am fost atent si nu e bine ca am completat cu semi peste sintetic ? :twoup:

 

Urmeaza sa fac schimbul de ulei. Ce sa folosesc ? Pot pune semisintetic sau 's-a invatat motorul' pe full sintetic si nu am voie sa cobor pe scara ierarhica a uleiului sa zic asa?

 

 

 

Multumesc.

Edited by warhammer23
Link to comment
Share on other sites

Pai e normal sa pape, ce vreti? Se pune asa ceva În motoarele noi, de la 0 la 100.000 km..... Daca aveti motoare mai vechi, care "Începeau" cu 5W-40, plus uzura pâna la kilometri actuali, la ce va asteptati? Luati o masina noua, motor nou, formati-l cu 5W-30 sau 0W-30 si va merge mult si bine, 200.000 km În 10 schimburi de ulei.
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat .Se pare ca si acela dinainte era tot semisintetic. (prea multe denumiri si schimbari etc)

Ca eu am facut aceasta faza de aprox 7-8 luni si nu 'am patit' nimic la motor , adica spuma etc.

 

Oricum vreau sa schimb marca. Ce imi recomandati? ( e34 M50b20 din '91 )

 

 

1.Ulei BMW 10w40 ?

2.Liqui Moly a incercat cineva ?

3.Motul?

4.Castrol Magnatec ?

 

Multumesc.

Edited by warhammer23
Link to comment
Share on other sites

am folosit eu si Liqui molly si Motul. Motul am de la ultimul schimb, pana acum e ok. Liqui Molly e chiar un ulei bun. Motul la fel, ar mai putin cunoscut. Pana acum e ok, dar din ce am citit si m-am interesat e bun. In Germania se folosesc foarte des unul din astea 2, cam astea ti se ofera in service-urile normale care nu au cine stie ce contracte. .

Eu am M50 B25 si pun 5w-40.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

am folosit eu si Liqui molly si Motul. Motul am de la ultimul schimb, pana acum e ok. Liqui Molly e chiar un ulei bun. Motul la fel, ar mai putin cunoscut. Pana acum e ok, dar din ce am citit si m-am interesat e bun. In Germania se folosesc foarte des unul din astea 2, cam astea ti se ofera in service-urile normale care nu au cine stie ce contracte. .

 

 

Multumesc mult.

 

Vreau sa iau Liqui Moly ..adica acesta (link)

MoS2 Leichtlauf 10W-40

 

E ok ?

 

PS km actuali (cica) 413ooo ..

Edited by warhammer23
Link to comment
Share on other sites

merge dar sa ai grija ca e semi-sintetic, deci nu poti sa il tii la fel de mult ca unul sintetic. Eu zic ca poti folosi si asta, adica 5w-40. Doar la rece ar fi diferenta si in plus si calitatea e mai buna, fiind full sintetic, isi pastreaza proprietatile mai mult.

 

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produkt.../id/e_1306.html

Daca faci schimbul foarte des oricum gen 7-8k cred ca merge si cel semsisintetic. . Eu cel full sintetic il tin cam 10-12k maxim, dar incerc in general sa nu depasesc 10k, desi 80 % din km ii fac pe autostrada.

Link to comment
Share on other sites

merge dar sa ai grija ca e semi-sintetic, deci nu poti sa il tii la fel de mult ca unul sintetic. Eu zic ca poti folosi si asta, adica 5w-40. Doar la rece ar fi diferenta si in plus si calitatea e mai buna, fiind full sintetic, isi pastreaza proprietatile mai mult.

 

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produkt.../id/e_1306.html

Daca faci schimbul foarte des oricum gen 7-8k cred ca merge si cel semsisintetic. . Eu cel full sintetic il tin cam 10-12k maxim, dar incerc in general sa nu depasesc 10k, desi 80 % din km ii fac pe autostrada.

 

 

A perfect.. Eu sunt mai 'fricos' sa zic asa. Eu la max 5000 km (sau 1 an pe bara) il schimb. Orice ar fi . Am mers destul de putin cu ea de la ultimul schimb ~3400 ..in 7-8 luni. (in special vara o folosesc si pt drumuri lungi)

 

Sa vad cat de 'scump' o fi 5w40 ...

 

Deci e ok si cel semisintetic de la Liqui Moly? (cu Mos2)

Iar de la Motul parca 6100 synergie era ? (tot semi 10w40)

 

 

Intreb ca vreau sa am optiuni daca nu gasesc un model sa stiu ca pot lua linistit altceva de ex.

 

Multumesc din nou.

Edited by warhammer23
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.