Jump to content

Taie benzina (prea mult timp)


made in china

Recommended Posts

Salut,am un m40 1800cm3, si nu stiu daca e normal ce face el; sa explic : imi taie benzina(intra in limitare) normal pe la 6300 , in schimb eu zic ca e anormal cand dau treapta superioara masina merge "inecata" nu stiu sa explic ...numai trage, o secunda cred sau mai putin pana-si i-a vlaga din nou, daca schimb pana in 5500rpm acest lucru nu se mai intampla si urca frumos si linear si in trepta superioara, precizez ca masina facea la fel si cu, calculatorul vechi(l-am schimbat,ca s-a ars).

 

Intrebare: mai are cineva un m40 care-i face figura asta?

Link to comment
Share on other sites

Da in nas doar daca o duce in limitare, daca ar fi debitmretul ar face tot timpul, nu numai dupa ce ii taie alimentarea.

Poate nu ai pus calculatorul care trebuia? <_<

 

 

Da da in nas doar daca trec de 5500rpm,si numai in treapta superioara,daca nu schimb treapta urca pana la 6500 unde se limiteaza normal.

 

Calculatorul e cel care trebuie,am precizat ca facea la fel si cu cel de dinainte..

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

intreb si eu: de ce ai schimba la 6.500 rpm pe un 318i ? <_<

 

tu obtii putere maxima (CP) la 5.500 rpm si cuplu maxim (NM) la 4.250, restul e pierdere si uzura de pomana:

 

Maximum power

(DIN) 114.6 PS (113.0 bhp) (84.3 kW)

@ 5500 rpm

 

 

1.03 bhp/cu in

Maximum torque

(DIN) 161.0 Nm (119 ft·lb) (16.4 kgm)

@ 4250 rpm

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

intreb si eu: de ce ai schimba la 6.500 rpm pe un 318i ? <_<

 

tu obtii putere maxima (CP) la 5.500 rpm si cuplu maxim (NM) la 4.250, restul e pierdere si uzura de pomana:

 

Maximum power

(DIN) 114.6 PS (113.0 bhp) (84.3 kW)

@ 5500 rpm

 

 

1.03 bhp/cu in

Maximum torque

(DIN) 161.0 Nm (119 ft·lb) (16.4 kgm)

@ 4250 rpm

 

 

Eu doar am intrebat,daca este normal sa faca asa , iar datele tehnice de mai sus sunt de la un motor M43,al meu este un M40 doar cu 83Kw in talon...(probabil e doar o cifra rotunjita,sigur are mai putin).

 

Intreb din nou,un posesor de m40 daca are simtomele de mai sus la schimbari ale vitezei mai sus de 5500rpm. Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut m40, dar nu se poticnea la schimbarea treptei daca ii dadeam pana la limitare .

 

ms mult pt raspunsuri,am cumparat tacheti de la febi ,si sper ca dupa schimbarea acestora sa numai tacane si poate numai face nici asa...

 

Sa verifici si axa cu came sa nu fie uzata.Daca este uzata tot va exista limitarea despre care spui.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut m40, dar nu se poticnea la schimbarea treptei daca ii dadeam pana la limitare .

 

ms mult pt raspunsuri,am cumparat tacheti de la febi ,si sper ca dupa schimbarea acestora sa numai tacane si poate numai face nici asa...

 

Sa verifici si axa cu came sa nu fie uzata.Daca este uzata tot va exista limitarea despre care spui.

 

 

Da am sa verific,deci pana la urma e posibil sa fie deacolo:D

Link to comment
Share on other sites

ma ce sa iti zic mare lucru nu este dai debitmetru jos si te uiti pe el si trebui sa aiba uns senzor pe el( sunt doua feluri de debitmetre unu care are senzor pe el si unul care nu are) la mine nu era deloc pt. ca pot sa iaba senzorul ala care este pe debitmetru montat in alta parte. cel mai bine pun-o pe testar si vezi ce eroare iti da. sa ma tii la curent cu ce ai rezolvat <_<
Link to comment
Share on other sites

Sa verifici si axa cu came sa nu fie uzata.Daca este uzata tot va exista limitarea despre care spui.

De ce axa cu came? Care sunt influentele negative ale unei axe uzate?

 

 

 

Cred ca zgomotul ar putea fi prima 'influenta',si nu sunt foarte bine informat dar cred, ca are stansa lagatura cu,cuplul motorului...?!

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut m40, dar nu se poticnea la schimbarea treptei daca ii dadeam pana la limitare .

 

ms mult pt raspunsuri,am cumparat tacheti de la febi ,si sper ca dupa schimbarea acestora sa numai tacane si poate numai face nici asa...

 

Sa verifici si axa cu came sa nu fie uzata.Daca este uzata tot va exista limitarea despre care spui.

salut! am si eu cam aceeasi problema cu un e46 316 i/2000 1895 cm numai ca la mine de la 4500 de ture nu mai trage ci "da in nas" ... si mai mult de 170 nu mai merge. am fost la ab pt ca mi s-a aprins si check engine si am schimbat debitmetrul ... dar fara nici un rezultat, masina mergea la fel, dupa 2 zile s-a aprins din nou martorul m-am intors la ab si mi-au spus ca am injectoarele infundate am fost cu ele pe banc dar acestea sunt in stare perfecta... eroarea este mixture to lean sa fie de la sondele lambda? oricum masina a inceput sa merga din ce in ce mai rau cand este rece nu trage deloc si da in nas si cateodata mai da si rateuri cand o accelerez mai brusc...

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut m40, dar nu se poticnea la schimbarea treptei daca ii dadeam pana la limitare .

 

ms mult pt raspunsuri,am cumparat tacheti de la febi ,si sper ca dupa schimbarea acestora sa numai tacane si poate numai face nici asa...

 

Sa verifici si axa cu came sa nu fie uzata.Daca este uzata tot va exista limitarea despre care spui.

salut! am si eu cam aceeasi problema cu un e46 316 i/2000 1895 cm numai ca la mine de la 4500 de ture nu mai trage ci "da in nas" ... si mai mult de 170 nu mai merge. am fost la ab pt ca mi s-a aprins si check engine si am schimbat debitmetrul ... dar fara nici un rezultat, masina mergea la fel, dupa 2 zile s-a aprins din nou martorul m-am intors la ab si mi-au spus ca am injectoarele infundate am fost cu ele pe banc dar acestea sunt in stare perfecta... eroarea este mixture to lean sa fie de la sondele lambda? oricum masina a inceput sa merga din ce in ce mai rau cand este rece nu trage deloc si da in nas si cateodata mai da si rateuri cand o accelerez mai brusc...

 

Putin probabil sa fie de la sonde.Daca amestecul este sarac inseamna ca ori nu este destula benzina, ori este prea mult aer.Logic. <_<

Pot fi si injectoarele cu problema, insa daca au schimbat degeaba debitmetrul, imi lasa impresia ca nu au habar ce fac.Trebuia sa returnezi debitmetrul.Ma rog, asa as fi procedat eu.

Verifica presiunea de benzina, verifica sa nu existe aer fals( cu un smoke tester).Nu prea poti sa testezi tu, tot la un service trebuie sa te duci.

Eu m-as duce inapoi la AB si as schimba injectoarele(sau sa le curete), daca ei spun ca asta este problema.Mai intai as returna debitmetrul...

Daca nici cu injectoarele nu merge bine, as lasa masina acolo pana se gaseste solutia.In definitiv au o sigla pe cladire, sunt autorizati de BMW AG sa repare BMW-uri.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

salut! am si eu cam aceeasi problema cu un e46 316 i/2000 1895 cm numai ca la mine de la 4500 de ture nu mai trage ci "da in nas" ... si mai mult de 170 nu mai merge. am fost la ab pt ca mi s-a aprins si check engine si am schimbat debitmetrul ... dar fara nici un rezultat, masina mergea la fel, dupa 2 zile s-a aprins din nou martorul m-am intors la ab si mi-au spus ca am injectoarele infundate am fost cu ele pe banc dar acestea sunt in stare perfecta... eroarea este mixture to lean sa fie de la sondele lambda? oricum masina a inceput sa merga din ce in ce mai rau cand este rece nu trage deloc si da in nas si cateodata mai da si rateuri cand o accelerez mai brusc...

 

pompa de benzina si probabil sonda lambda, problema similara a vut si un prieten si s-a rezolvat prin schimbarea pompei

Link to comment
Share on other sites

Salut,am un m40 1800cm3, si nu stiu daca e normal ce face el; sa explic : imi taie benzina(intra in limitare) normal pe la 6300 , in schimb eu zic ca e anormal cand dau treapta superioara masina merge "inecata" nu stiu sa explic ...numai trage, o secunda cred sau mai putin pana-si i-a vlaga din nou, daca schimb pana in 5500rpm acest lucru nu se mai intampla si urca frumos si linear si in trepta superioara, precizez ca masina facea la fel si cu, calculatorul vechi(l-am schimbat,ca s-a ars).

 

Intrebare: mai are cineva un m40 care-i face figura asta?

 

verifica presiunea in rampa de injectie in prima faza...asta daca inainte nu facea asa, desi m-as minra

pot fi ca si cauze: filtru infundat, bujii, regulator de presiune. Motorul tau poate in mod normal sa plafoneze la turatiile alea.

Daca schimbi...sa zicem la 4000, tot asa face?

Link to comment
Share on other sites

Salut,am un m40 1800cm3, si nu stiu daca e normal ce face el; sa explic : imi taie benzina(intra in limitare) normal pe la 6300 , in schimb eu zic ca e anormal cand dau treapta superioara masina merge "inecata" nu stiu sa explic ...numai trage, o secunda cred sau mai putin pana-si i-a vlaga din nou, daca schimb pana in 5500rpm acest lucru nu se mai intampla si urca frumos si linear si in trepta superioara, precizez ca masina facea la fel si cu, calculatorul vechi(l-am schimbat,ca s-a ars).

 

Daca schimbi...sa zicem la 4000, tot asa face?

 

 

 

NU ,numai daca sar de 5500..<_<

Link to comment
Share on other sites

filtru combustibil...dar presiunea in alimentare tot trebuie s-o verifici...pentru linistea dvs, <_<

 

 

 

Ms, am filtru de benzina este nou noutz...trebuie doar schimbat ,va tin la curent.

 

Vreau sa mai fac o precizare,eu nu merg cu masina numai in red line,ba chiar merg subturat (la munca conduc un diesel),dar am pus intrebarea asta pentru ca nu am crezut ca e un fenomen normal.multumesc mult pt cei care mi-au raspuns!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.