Jump to content

Taie benzina (prea mult timp)


made in china

Recommended Posts

ba chiar merg subturat (la munca conduc un diesel)

de aici se intelege ca mergi subturat cu diesel-ul...ceea ce nu prea e recomandat pt un diesel.

 

 

 

se referea la faptul ca la munca el conduce un diesel si are tendinta de a merge subturat cu benzinarul...din reflex.

Cine recomanda sa mergi turat cu diesel-ul?

Link to comment
Share on other sites

se referea la faptul ca la munca el conduce un diesel si are tendinta de a merge subturat cu benzinarul...din reflex.

Cine recomanda sa mergi turat cu diesel-ul?

am inteles acum comparatia dintre masina de munca si cea personala (diesel comparat cu benzina).

Nu am o sursa oficiala sa-ti arat, dar eu asa merg, am auzit foarte multe discutii pe tema asta si mi-am format ideea de a merge intre turatiile de cuplu maxim si putere maxima.

una dintre multele discutii.

corecteaza-ma daca gresesc...

Link to comment
Share on other sites

se referea la faptul ca la munca el conduce un diesel si are tendinta de a merge subturat cu benzinarul...din reflex.

Cine recomanda sa mergi turat cu diesel-ul?

am inteles acum comparatia dintre masina de munca si cea personala (diesel comparat cu benzina).

Nu am o sursa oficiala sa-ti arat, dar eu asa merg, am auzit foarte multe discutii pe tema asta si mi-am format ideea de a merge intre turatiile de cuplu maxim si putere maxima.

una dintre multele discutii.

corecteaza-ma daca gresesc...

 

nu te contrazic...si eu am un diesel (alta marca) dat de companie si de care ma folosesc in majoritatea timpului. Merg cateodata mai turat cu el si chiar imi place. Totusi, dieselul nu trebuie turat la fel ca benzinarul...Sincer eu nu il fac sa "vada rosu" fiindca nu are rost...Oricum fiecare isi exploateaza masina cum vrea, cum o simte si cum il tine buzunarul..nu?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut,am un m40 1800cm3, si nu stiu daca e normal ce face el; sa explic : imi taie benzina(intra in limitare) normal pe la 6300 , in schimb eu zic ca e anormal cand dau treapta superioara masina merge "inecata" nu stiu sa explic ...numai trage, o secunda cred sau mai putin pana-si i-a vlaga din nou, daca schimb pana in 5500rpm acest lucru nu se mai intampla si urca frumos si linear si in trepta superioara, precizez ca masina facea la fel si cu, calculatorul vechi(l-am schimbat,ca s-a ars).

 

Intrebare: mai are cineva un m40 care-i face figura asta?

Daca turezi in rosu, si dai drumu la ambreaj, da in nas rau de tot...

Daca schimbi imediat dupa ce ti s-a taiat benzina, tot da in nas.... M43...

Cel mai bine ar fi sa nu o turezi mai tare de 6000 - 6200.

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

Intrebare: mai are cineva un m40 care-i face figura asta?

Daca turezi in rosu, si dai drumu la ambreaj, da in nas rau de tot...

Daca schimbi imediat dupa ce ti s-a taiat benzina, tot da in nas.... M43...

Cel mai bine ar fi sa nu o turezi mai tare de 6000 - 6200.

 

 

MS pentru raspuns ..deci nu sunt singurul:D (nu ma asteptam de la un m43)

Link to comment
Share on other sites

Salut, si eu sunt posesorul unui E36 318i m40, si exact acceasi problema o am si eu.

De multe ori ma gandeam ca ar putea fi o problema de curent, sa ii taie curentul la turatia aia. Sa fie o problema de fise ? Sau chiar bobina de inductie ?

Nu stiu nici eu ce sa zic.Mecanici buni pe la mine nu sunt, eu mis din Resita, la toti la care am fost au ramas masca.

Si mai am inca o problema. Mai nou a inceput sa imi oscileze turatia de la 500 la 1000 rpm, tre sa precizez ca asta se intampla doar cand e motorul rece,

cand e cald sta la 1000 de ture ptr ca mi-a umblat cineva la relantiu sa nu mai moara de tot, ca mai murea din cand in cand.La un momentdat am schimbat si ICV, nu stiu cum ii zice in romana, cred ca ii o valva care regleaza relantiiul.Din pacate am schimbat-o degeaba ca tot asa face.

Te rog sa ma anunti daca gasesti cumva rezolvarea problemei cu datul in nas la 5500 rpm, e foarte stresanta. Mersi.

P.S. Am atasat si o imagine cu ICV, doar ca la noi la m40 e in form de L nu T ca si asta.

post-12324-1242116597_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Omul zicea ca ii da in nas dupa 6000 de ture, cand intra limitarea, nu la 5500 ture.

Daca iti oscileaza turatia intre 500-1000 rpm, ori sonda ori debitmetrul.

Cel mai sigur incerci un tester bun, o sa te lamureasca.

Link to comment
Share on other sites

Salut, si eu sunt posesorul unui E36 318i m40, si exact acceasi problema o am si eu.

De multe ori ma gandeam ca ar putea fi o problema de curent, sa ii taie curentul la turatia aia. Sa fie o problema de fise ? Sau chiar bobina de inductie ?

Nu stiu nici eu ce sa zic.Mecanici buni pe la mine nu sunt, eu mis din Resita, la toti la care am fost au ramas masca.

Si mai am inca o problema. Mai nou a inceput sa imi oscileze turatia de la 500 la 1000 rpm, tre sa precizez ca asta se intampla doar cand e motorul rece,

cand e cald sta la 1000 de ture ptr ca mi-a umblat cineva la relantiu sa nu mai moara de tot, ca mai murea din cand in cand.La un momentdat am schimbat si ICV, nu stiu cum ii zice in romana, cred ca ii o valva care regleaza relantiiul.Din pacate am schimbat-o degeaba ca tot asa face.

Te rog sa ma anunti daca gasesti cumva rezolvarea problemei cu datul in nas la 5500 rpm, e foarte stresanta. Mersi.

P.S. Am atasat si o imagine cu ICV, doar ca la noi la m40 e in form de L nu T ca si asta.

 

salut

1.nu cred sa fie problema de curent ,eu de curand am schimbat filtrul de benzina si nu mai da nas asa de rau si asa de mult cum dadea inainte,(acum banuiesc pompa de benzina)

2.cred ca ai schimbat regulatorul de relanti, si a mea facea figura asta cateodata dimineata, am rezolvat problema curatand-o. nu trebuia sa-ti umble la relanti ,banuiesc ca a marit relantiul din cablu si nu din calculator

3.la mine nu mai e atat de stresanta aceasta problema fiinca masina merge absolt normal daca nu schimb peste 5500,iar daca vreau sa fac o liniuta cu cineva am invatat sa o "pacalesc" schimb la 6500 si ca sa nu-mi mai dea nas in treapta urmatoare ,numai i-au piciorul de pe acceleratie schimb direct(nu recomand acesta manevra,eu am folosito doar odata in probe) in final iti mai zic ceva : AVEM MOTOARE DE 1.8 NU TREBUIE SA CEREM PREA MULT DE LA ELE

 

BAFTA!

Link to comment
Share on other sites

Salut, si eu sunt posesorul unui E36 318i m40, si exact acceasi problema o am si eu.

De multe ori ma gandeam ca ar putea fi o problema de curent, sa ii taie curentul la turatia aia. Sa fie o problema de fise ? Sau chiar bobina de inductie ?

Nu stiu nici eu ce sa zic.Mecanici buni pe la mine nu sunt, eu mis din Resita, la toti la care am fost au ramas masca.

Si mai am inca o problema. Mai nou a inceput sa imi oscileze turatia de la 500 la 1000 rpm, tre sa precizez ca asta se intampla doar cand e motorul rece,

cand e cald sta la 1000 de ture ptr ca mi-a umblat cineva la relantiu sa nu mai moara de tot, ca mai murea din cand in cand.La un momentdat am schimbat si ICV, nu stiu cum ii zice in romana, cred ca ii o valva care regleaza relantiiul.Din pacate am schimbat-o degeaba ca tot asa face.

Te rog sa ma anunti daca gasesti cumva rezolvarea problemei cu datul in nas la 5500 rpm, e foarte stresanta. Mersi.

P.S. Am atasat si o imagine cu ICV, doar ca la noi la m40 e in form de L nu T ca si asta.

 

salut

1.nu cred sa fie problema de curent ,eu de curand am schimbat filtrul de benzina si nu mai da nas asa de rau si asa de mult cum dadea inainte,(acum banuiesc pompa de benzina)

2.cred ca ai schimbat regulatorul de relanti, si a mea facea figura asta cateodata dimineata, am rezolvat problema curatand-o. nu trebuia sa-ti umble la relanti ,banuiesc ca a marit relantiul din cablu si nu din calculator

3.la mine nu mai e atat de stresanta aceasta problema fiinca masina merge absolt normal daca nu schimb peste 5500,iar daca vreau sa fac o liniuta cu cineva am invatat sa o "pacalesc" schimb la 6500 si ca sa nu-mi mai dea nas in treapta urmatoare ,numai i-au piciorul de pe acceleratie schimb direct(nu recomand acesta manevra,eu am folosito doar odata in probe) in final iti mai zic ceva : AVEM MOTOARE DE 1.8 NU TREBUIE SA CEREM PREA MULT DE LA ELE

 

Da asta asai cu motoarele de 1.8.Totusi nu sunt M-uri <_<)

Si eu am schimbat chiar duminica filtru de benzina si nu mai face relantiul asa urat ca si inainte.Ori ca am luat-o eu razna ori chiar nu mai face.

Relantiul a fost reglat din cablu, nu din computer.Si regulatorul de relantiu l-am curatat si eu cu carburol( spray), si se pare ca merge mai bine.

Dar problema cu datul in nas tot nu am rezolvat-o.Tot la pompa de benzina ma gandeam si eu, o sa mai vad eu, daca o rezolv oricum o sa dau info pe formum.

Mersi oricum de sfaturi.

BAFTA!

Link to comment
Share on other sites

Salut,am un m40 1800cm3, si nu stiu daca e normal ce face el; sa explic : imi taie benzina(intra in limitare) normal pe la 6300 , in schimb eu zic ca e anormal cand dau treapta superioara masina merge "inecata" nu stiu sa explic ...numai trage, o secunda cred sau mai putin pana-si i-a vlaga din nou, daca schimb pana in 5500rpm acest lucru nu se mai intampla si urca frumos si linear si in trepta superioara, precizez ca masina facea la fel si cu, calculatorul vechi(l-am schimbat,ca s-a ars).

 

Intrebare: mai are cineva un m40 care-i face figura asta?

eu am un 318is.am mers cu el fara catalizator si cu evacuare sport si se tura peste 7000.Dupa ce am pus catalizator imi taie benzina la 6500.E posibil sa fie de la catalizator sau de la sonda lamda.

Link to comment
Share on other sites

salut! am si eu cam aceeasi problema cu un e46 316 i/2000 1895 cm numai ca la mine de la 4500 de ture nu mai trage ci "da in nas" ... si mai mult de 170 nu mai merge. am fost la ab pt ca mi s-a aprins si check engine si am schimbat debitmetrul ... dar fara nici un rezultat, masina mergea la fel, dupa 2 zile s-a aprins din nou martorul m-am intors la ab si mi-au spus ca am injectoarele infundate am fost cu ele pe banc dar acestea sunt in stare perfecta... eroarea este mixture to lean sa fie de la sondele lambda? oricum masina a inceput sa merga din ce in ce mai rau cand este rece nu trage deloc si da in nas si cateodata mai da si rateuri cand o accelerez mai brusc...

 

pompa de benzina si probabil sonda lambda, problema similara a vut si un prieten si s-a rezolvat prin schimbarea pompei

sal in sfarsit am rezolvat problema masinii mele dupa multi bani cheltuitii si timp pierdut cu "mecanicii lui peste". dupa ce am schimbat degeaba debitmetrul, am desfundata injectoarele, am schimbat sondele lambda am descoperit problema : valvele ramaneau intredeschise. acum merge perfect

Link to comment
Share on other sites

salut! am si eu cam aceeasi problema cu un e46 316 i/2000 1895 cm numai ca la mine de la 4500 de ture nu mai trage ci "da in nas" ... si mai mult de 170 nu mai merge. am fost la ab pt ca mi s-a aprins si check engine si am schimbat debitmetrul ... dar fara nici un rezultat, masina mergea la fel, dupa 2 zile s-a aprins din nou martorul m-am intors la ab si mi-au spus ca am injectoarele infundate am fost cu ele pe banc dar acestea sunt in stare perfecta... eroarea este mixture to lean sa fie de la sondele lambda? oricum masina a inceput sa merga din ce in ce mai rau cand este rece nu trage deloc si da in nas si cateodata mai da si rateuri cand o accelerez mai brusc...

 

pompa de benzina si probabil sonda lambda, problema similara a vut si un prieten si s-a rezolvat prin schimbarea pompei

sal in sfarsit am rezolvat problema masinii mele dupa multi bani cheltuitii si timp pierdut cu "mecanicii lui peste". dupa ce am schimbat degeaba debitmetrul, am desfundata injectoarele, am schimbat sondele lambda am descoperit problema : valvele ramaneau intredeschise. acum merge perfect

 

 

Te referi la supapele motorului?

<_<

Link to comment
Share on other sites

sal in sfarsit am rezolvat problema masinii mele dupa multi bani cheltuitii si timp pierdut cu "mecanicii lui peste". dupa ce am schimbat degeaba debitmetrul, am desfundata injectoarele, am schimbat sondele lambda am descoperit problema : valvele ramaneau intredeschise. acum merge perfect

Si de ce ramaneau valvele intredeschise?

Link to comment
Share on other sites

salut! am si eu cam aceeasi problema cu un e46 316 i/2000 1895 cm numai ca la mine de la 4500 de ture nu mai trage ci "da in nas" ... si mai mult de 170 nu mai merge. am fost la ab pt ca mi s-a aprins si check engine si am schimbat debitmetrul ... dar fara nici un rezultat, masina mergea la fel, dupa 2 zile s-a aprins din nou martorul m-am intors la ab si mi-au spus ca am injectoarele infundate am fost cu ele pe banc dar acestea sunt in stare perfecta... eroarea este mixture to lean sa fie de la sondele lambda? oricum masina a inceput sa merga din ce in ce mai rau cand este rece nu trage deloc si da in nas si cateodata mai da si rateuri cand o accelerez mai brusc...

 

pompa de benzina si probabil sonda lambda, problema similara a vut si un prieten si s-a rezolvat prin schimbarea pompei

sal in sfarsit am rezolvat problema masinii mele dupa multi bani cheltuitii si timp pierdut cu "mecanicii lui peste". dupa ce am schimbat degeaba debitmetrul, am desfundata injectoarele, am schimbat sondele lambda am descoperit problema : valvele ramaneau intredeschise. acum merge perfect

 

 

Te referi la supapele motorului?

<_<

da, ma rog, supapele ramanea intredeschise

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.