Jump to content

Mici-mari probleme si intrebari


Recommended Posts

1.In pozele atasate am incercuit un furtun care imi tot sare, cand sare de la locul lui face bum ca atunci cand spargi un balon. Faza asta cu bumul a facut-o odata asta iarna si de 2 ori saptamanile trecute. Furtunul duce la regulatorul de relanti, asa cred eu dupa cate am inteles de pe forum din alte topicuri. Ca simptome dupa ce sare furtunul sunt variati de turatie si nu pot pleca cu ea de pe loc. Cand am patit prima data(asta iarna) am fost cu masina la mecanic si mi-a zis ca a fost puscata membrana de la regulatorul de aer, tind sa cred ca m-a prostit, totusi faza e ca atunci am reusit sa ajung cu masina la service pe rotile ei fara sa o trag. Ce as putea sa fac sa nu mai sara, m-am gandit sa pun un colier, mie frica sa nu pateasca altceva daca nu poate sari si presiunea respectiva sa strice ceva. Oare sunt semne ca trebuie curatat regulatorul de relanti, ce-i drept cand nu e sarit furtunul imi variaza putin turatie cam 200 rpm+/-.

2.La scaunul de la pasager mi-a sarit cablul care actioneaza rabatarea, cum se desface spatele scaunului, cablul e sarit din maneta nu de jos.

3.Am verificat uleiul(mobil 1 10w40) si e cam negru(6000km), cum trebuie sa se simta pe degete, ma refer la textura.

Link to comment
Share on other sites

pareri/sfaturi noi ?

 

 

scoti joja, pui un pic de ulei pe degete, iar acesta nu trebuie sa-si piarda capacitatea de lubrifiere oricat l-ai "freca" intre degete...trebuie sa ramana o pelicula tot timpul ca sa zic asa....

sper sa intelegi, chiar daca nu m-am exprimat tocmai corect si in termeni specifici

Link to comment
Share on other sites

pareri/sfaturi noi ?

 

 

scoti joja, pui un pic de ulei pe degete, iar acesta nu trebuie sa-si piarda capacitatea de lubrifiere oricat l-ai "freca" intre degete...trebuie sa ramana o pelicula tot timpul ca sa zic asa....

 

 

Deci asa se masoara capacitatea de lubrifiere.Foarte interesant.Nu stiam. <_<

 

 

:)) metoda babeasca..ideea e ca intre uleiul romanesc si cel strain ai sa simti diferenta cu metoda asta, la fel si intre un ulei uzat si unul bun...corect este sa-l schimbi la intervalul specificat de fiecare producator, chiar mai repede daca tii la masina ta

 

spor la treaba

Edited by Radu_e36
Link to comment
Share on other sites

Pai daca as schimba uleiul la 15000 cred ca ar fi apa. La schimbul urmator sigur o sa pun ceva bun bun, castrol edge sport 10w60.

Legat de scaun nu stie nimeni nimic ? nu ca ar fi graba ca oricum am vorbit cu ig0r de scaunele lui daca dezmembreaza masina, dar vreau sa il repar si pe asta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.