Jump to content

Mici-mari probleme si intrebari


Recommended Posts

1.In pozele atasate am incercuit un furtun care imi tot sare, cand sare de la locul lui face bum ca atunci cand spargi un balon. Faza asta cu bumul a facut-o odata asta iarna si de 2 ori saptamanile trecute. Furtunul duce la regulatorul de relanti, asa cred eu dupa cate am inteles de pe forum din alte topicuri. Ca simptome dupa ce sare furtunul sunt variati de turatie si nu pot pleca cu ea de pe loc. Cand am patit prima data(asta iarna) am fost cu masina la mecanic si mi-a zis ca a fost puscata membrana de la regulatorul de aer

3.Am verificat uleiul(mobil 1 10w40) si e cam negru(6000km), cum trebuie sa se simta pe degete, ma refer la textura.

 

Curata regulatorul de ralanti. Bavaria are dreptate referitor la PCV. Mersul motorului este neregulat?

Link to comment
Share on other sites

ce este valva PCV si care este rolul ei ?

mersul motorului neregulat ? adica?

la relanti variaza putin turatia, dupa ce se incalzeste numai variaza, la semafor cand stau mai mult variaza dupa un timp cam 400 ture de vreo 2-3 ori si pe urma merge iar normal.

Link to comment
Share on other sites

pai la unele modele de scaune (sport) se desfac 2 suruburi de jos de sub spatar si se trege in sus iar la modelul alalalt parca se trage de bucata cu burete (de margini) si ramane doar plasticul din spate

 

eu am probleme la scaunu de la sofer nu se ridica daca vreau sa il fac mai inalt trebuie sa il imping din spate

Link to comment
Share on other sites

ce este valva PCV si care este rolul ei ?

mersul motorului neregulat ? adica?

la relanti variaza putin turatia, dupa ce se incalzeste numai variaza, la semafor cand stau mai mult variaza dupa un timp cam 400 ture de vreo 2-3 ori si pe urma merge iar normal.

 

 

desfaci valva si vezi in ce stare fizica e ..daca vrei un test adhoc ..ai sa vezi ca are un orificiu ..pui gura si sufli in ea ...daca nu poti e buna daca trece aer prin ea e varza ..mai e de verificat si furtunul care iese din ea ..poate avea crapaturi , fisuri sau e copt de la caldura .

 

genul asta de probleme cu variatii ralanti ..pleaca de la valva asta si ajunge pana la injectoare ..toti ce poti sa faci e sa incerci ce e mai ieftin pt inceput

]\eu am schimbat valva , furtun la E46 si tot asa facea dar ceva mai rar ..Si in special vara la calduri f mari

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Intr-o mica masura problemele s-au rezolvat, am schimbat cablul la scaun, relativ foarte usor, iar in legatura cu celelalte probleme s-au gasit urmatoarele solutii, curatat injectoare(2 buji sunt tot timpul ude), curatat regulator relanti(valva pcv e ok) si verificat cum trebuie regulatorul de presiune in rampa.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.