Jump to content

Parere firma tuning


brabus2099

Recommended Posts

Sunt multe firme de chip tuning pe piata. Unele mai serioase si mai profesionale altele mai putin... Ideea e sa te duci undeva unde ai recomandari de la un prieten, cunoscut care si-a resoftat masina si e multumit.

 

ps: ai grija ca unii au preturi nejustificat de mari.

Link to comment
Share on other sites

Eu ma refeream la bluefin ala. De fapt ce e ?

 

Exact ce scrie pe linkul dat de tine.

 

Referitor la pret vs servicii, mi se par undeva la dublu fata de orice oferta decenta de pe "piata". Pe tine te tenteaza?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Singura firma de care stiu ca sunt seriosi este Aspad . Nu e reclama , ci doar parerea mea , de-a lungul anilor , asa cum ati si spus si voi mai sus . Am cumparat diverse de la ei ( becuri , kituri curatare filtre aer sport si ulei ) si toate au fost ok .

 

 

 

Daca tu ai cumparat becuri de la ei insemna ca intr-adevar sunt foarte buni tunneri... :)

Cum adica au fost OK becurile ? Adica nu ti le-au dat arse ...

Pupa-te !

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Tu ai chef de cearta sau care-i treaba ?

 

Am spus ca orice am luat de la ei de-a lungul anilor a fost ok , de calitate , fara fake-uri sau alte magarii . Cunosc si cateva persoane care si-au facut tuning la ei , dar din punctul meu de vedere , in prezent mi se par ca scumpi , dar asta nu inseamna ca nu lucreza bine .

O firma nu o judeci numai dupa calitatea lucrarii facuta de un un angajat , ci si prin colaborarea si calitatea produselor care le-ai luat de-a lungul anilor . Personal , mie asta mi se pare mai important .

Link to comment
Share on other sites

E misto idea..elimina specialistii in tuning de scara blocului ca asta fac si ei primesc pe mail niste fisiere. Ca sanu inceapa vreo cearta precizez ca nu am nimic cu ei, e piata libera, se castiga o paine, am ceva cu ei cand incept sa se dea mai specialisti decat sunt.

Faza cea mai misto e ca devine si afacere daca nu are protectie la cate scrieri faci. iti iei un dinasta si mai tunezi inca 3 masini similare ale prietenilor. Asa ca pretul devine superatractiv deja. Daca chiar e in stare sa citeasca si erorile e marfa...eu as lua unul numai pentru functia aia...

In rest de calitate sunt convis ca e identica cu al altor tuning-uri de genul asta, pana in 5-600 de euro

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Faza cea mai misto e ca devine si afacere daca nu are protectie la cate scrieri faci. iti iei un dinasta si mai tunezi inca 3 masini similare ale prietenilor.

Nu se poate scrie aceeasi harta pe mai multe masini, chiar daca masinile sunt identice, spre eternul regret al tunerilor din categoria copy/paste. Ca asta fac majoritatea dintre ei de fapt, doar copy si paste.

Uite care este toata magia tunerilor de cartier :

 

1. Tunerul de cartier isi cumpara un aparat slave, cu care poate citi si programa ECU. Atat si nimic mai mult. Nu poate modifica harti, nu poate schimba vreun parametru.

2. Isi cauta victimile. Pardon, clienti. De fapt totuna e. Incepe gargara : eu sunt tare, eu ma pricep, eu am scule, eu fac sigur nu ca altii care forteaza limitele, toata lumea e multumita (ca nu iau foc masinile, probabil), etc. etc.

3. Odata clientul gasit se merge cu superscula de tunarit intr-o parcare. Are nevoie de o parcare sau de o bordura mai la umbra, sa nu-l bata soarele in cap cat asteapta mailul.

4. Baga mufa, citeste harta de injectie din ECU si o trimite repede pe mail. Unde o trimite?

5. O trimite perechii lui din franta, italia, ungaria, spania sau de pe unde o mai fi. Acest al doilea personaj detine aparatul master, perechea celui slave de la punctul 1.

Ce are deosebit acest aparat si ce impiedica tunerul de cartier sa programeze mai multe ECU similare cu aceeasi harta :) ? Ei bine, aparatul master este in stare sa calculeze o suma de control unica pentru fiecare masina in parte, fara de care un ECU nu accepta hartile.

6. Masterul trimite inapoi pe mail harta modificata cu suma de control calculata pentru respectiva masina.

7. Amicul nostru, tunerul copy/paste, descarca mailul si scrie in ECU aceasta harta, si gata, toata lumea e fericita.

Acum se poate fali cu priceperea lui de a gasi mufa OBD si de a trimite mailuri ...

 

Ar mai fi de discutat si in ce consta de fapt modificarea hartilor.

Link to comment
Share on other sites

pai din ce am citit pe site poti face restore, la softul initial, asta inseamna ca mai permite rescrieri. E posibil sa atribuie aceasi suma de control si pentru softul original. oricum pana nu incearca cineva nu putem stii exact ce fel si daca are protectie... banuiesc ca are totusi, dar mai stii, poate merge hack-uit.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.