Jump to content

lucrari de vara


baubau

Recommended Posts

am schimbat filtrul de clima..cam atat. Week-endul viitor pun rotile de vara.

In mod normal nu, ca nu ai schimbat garda la sol . De ce bielete vorbesti, linkurile de la bara stabilizatoare? Dar nu ar fi rau sa o refaci oricum acum cu amortizoare si ce bielete ai schimbat noi.. In mod normal merita macar verificata din cand in cand la ce drumuri sunt prin RO..

 

Da, acele link-uri,vin fixate in brat si in capatul barii stabilizatoare.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 485
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

la e46 touring am schimbat azi placutele de frana pe fata ... nu m-am gandit sa fac ceva poze dar este deja un DIY pentru asta si nu este deloc greu.

am facut comanda de arcuri azi .... tot pentru spate, urmand sa le schimb tot eu ... aici o sa fac poze pentru ca am cautat un DIY cu asta si nu am gasit ... sper sa fie de folos cuiva pe viitor.

astept arcurile ...

Link to comment
Share on other sites

Aseara am schimbat electromotorul, am curatat galeria de admisie, regulatorul de relanti, clapeta de acceleratie, verificat pcv-ul (probleme la etanseitate, prindea aer fals pe la garnitura). Schimbat flansa lichid racire...

DSCN2922.JPG

DSCN2926.JPG

DSCN2929.JPG

DSCN2931.JPG

DSCN2960.JPG

 

Am gasit si un fir topit, cel care duce la senzorul (sau ce o fi ala) de sub flansa lichid racire... Stie cineva de la ce este?

DSCN2958.JPG

Link to comment
Share on other sites

Aseara am schimbat electromotorul, am curatat galeria de admisie, regulatorul de relanti, clapeta de acceleratie, verificat pcv-ul (probleme la etanseitate, prindea aer fals pe la garnitura). Schimbat flansa lichid racire...

 

Am gasit si un fir topit, cel care duce la senzorul (sau ce o fi ala) de sub flansa lichid racire... Stie cineva de la ce este?

 

 

E bine ca ai curatat tot pe acolo, dar se putea schimba electromotorul si fara sa dai admisia jos, asta numai daca nu intentionai sa cureti si valva de relanti si ce mai era acolo.

Senzorul ala cred ca e senzorul de temperatura al motorului.

Edited by mihai vigariu
Link to comment
Share on other sites

Pyule da' ce-ai intrat in ea....

Eu am curatat valva ICV (una am rupt-o).

Apoi am dat jos protectia aia de la ventilator si am curatat cu radiatorul.

A iesit un jeg.....Pt ce-i care vor sa faca acelasi lucru, le sugerez sa aiba grila la presiunea jetului...:)

Link to comment
Share on other sites

Cum adica se putea da jos fara sa dau admisia?

Eu nu am vazut alta solutie :ninja:

 

mecanicul meu a reusit intr-o jumatate de ora de injuraturi. Cunostea beleaua si a venit echipat cu 2-3 prelungitoare pe care le-a pus la o cheie crichet sanatoasa si l-a dat jos de undeva de pe unde se termina cutia de viteze. A reusit sa accesez acele doua suruburi pe acolo. Asta a fost partea mai usoara, mai greu a fost sa-l suceasca pe toate partile ca sa iese de acolo, dar dupa 10 min de injuraturi a reusit, dar treaba de migala acolo. Toata treaba a facut-o intr-un garaj cu groapa.

Link to comment
Share on other sites

Pyule da' ce-ai intrat in ea....

Eu am curatat valva ICV (una am rupt-o).

Apoi am dat jos protectia aia de la ventilator si am curatat cu radiatorul.

A iesit un jeg.....Pt ce-i care vor sa faca acelasi lucru, le sugerez sa aiba grila la presiunea jetului...:)

Da, aseara pe la ora 1 am reusit sa pun totul inapoi (dupa vreo 6 ore de munca), si am ramas mirat ca a mai pornit =))

 

mecanicul meu a reusit intr-o jumatate de ora de injuraturi. Cunostea beleaua si a venit echipat cu 2-3 prelungitoare pe care le-a pus la o cheie crichet sanatoasa si l-a dat jos de undeva de pe unde se termina cutia de viteze. A reusit sa accesez acele doua suruburi pe acolo. Asta a fost partea mai usoara, mai greu a fost sa-l suceasca pe toate partile ca sa iese de acolo, dar dupa 10 min de injuraturi a reusit, dar treaba de migala acolo. Toata treaba a facut-o intr-un garaj cu groapa.

Interesant... Eu am injurat 2 ore numai pana am dat electromotorul jos, si pana l-am pus pe celalalt...

Pozitie ca-n c*r, chei stelate :pirate:

Oricum nu imi pare rau, pentru ca am descoperit pe unde imi curgea antigel - magarii (ca sa nu le zic altfel) de la service-ul care mi-a reparat masina anul trecut dupa accident au facut o improvizatie de toata mana

DSCN2932.JPG

si de atunci tot completam cu cate 1 litru la cateva luni.

 

Am izolat si firul ala rupt, si am rezolvat etanseitatea la pcv

DSCN2960.JPG

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Cand m-am inregistrat prima data pe bmw club pot sa spun ca reveneam zilnic doar ca sa citesc topicul asta. Nu imi vine sa cred ca a amortzit de atata timp. Hai sa nu-l lasam sa moara.

 

Am schimbat recent furtunele de la franele fata, nu a fost mare branza, se desfac cu o cheie de 14 parca, am pus degetu sa nu curga lichidu, am montat celalt furtun si am aerisit, la pedala, asta e, n-am avut alta posibilitate. Am schimbat si bucsele de la bara stabilizatoare ca erau singurele piese din directie ramase neschimbate, dar si cele vechi is ca noi.

 

Cine ce a mai mesterit pe la masini?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Salutare tuturor.

Deºi nu sa mai postat aici de mult timp ºi nici varã nu este, m-am gândit sã prezint ºi eu ce am lucrat la "black beauty"

 

Observasem de ceva timp cĂŁ antigelul scĂŁdea ĂŽncet dar sigur Âşi am ĂŽnceput verificarea.

Am gĂŁsit fisurat cotul de la furtunul superior al radiatorului:

 

post-44322-0-32328500-1328914909_thumb.jpgpost-44322-0-48903600-1328914931_thumb.jpg

 

GĂŁsit altul la preĂž bun Âşi schimbat, apoi verificat din nou.

Noul furtun OK, dar am mai descoperit cĂŁ picurĂŁ puĂžin la baza vasului de expansiune, cam la 6 sec.

ÂŞtiĂži cumva dacĂŁ mai e Âşi acolo un furtun ceva pe la care sĂŁ mai scape antigel?

 

DupĂŁ ĂŽnlocuirea furtunului, la ceva timp ma lĂŁsat bateria Âşi am cumpĂŁrat alta (Varta de 70 Ah).

Când sã zic gata cu problemele, sa aprins În bord martorul plãcuÞelor de frânã...

Cât mai pot merge fãrã probleme aºa, cã finanÞele sunt gata ºi trebuie sã aºtept ziua de salar sã remediez problema...

 

MaÂşina este un 318i E46 din 1999.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.