Jump to content

lucrari de vara


baubau

Recommended Posts

  • Replies 485
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum sa terminat vara deci trebuie sa mai amintesc ce am mai facut la masina

In afar de retapitarea interiorului care nu am mai mentionat-o aci,am schimbat placutele de frana si senzorii,am pus totul nou ATE.apoi am schimbat arcurile spate pt ca aveam unu rupt.am mai schimbat farul din dreapta pt ca aveam unu care era urat ca dracu iar la final mi-am tras si niste plasme in bord plus inele cromate

Zilele astea imi montez si un mid cu 7 butoane plus senzorul de temperatura si am cam incheiat cu lucrarile de vara

Sper cat de curand sa apuc sa imi mai cumpar si o toba sport

Astept sa scrieti ce ati mai facut si voi

buna treaba

poze .....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

A venit caldura, cred ca putem relua topicul asta.

 

Vreau sa dau jos rotile, pe rand, si sa verific tot ce se poate: bucsele si bieletele, placutele si discurile de frana, sa verific daca exista o uzura uniforma pe cauciucuri (schimbate acum 7-8 mii km), etc. In principal vreau sa depistez sursa unei batai (trancaneala mai degraba) pe spate, la trecerea peste linii de tramvai.

Sigur ca ar fi mai usor (dar nu mai ieftin) sa merg la un service, dar nu prea am incredere. La un service mi-au zis ca ar fi relativ ok, la ITP mi-au zis ca n-am nicio problema cu articulatiile, dar totusi, ceva se aude.

Am o idee cam ce trebuie sa fac (de exemplu, bucsele banuiesc ca se pot verifica tragand de ele cu o ranga), dar orice sfat e binevenit.

Link to comment
Share on other sites

si eu am troncaneli pe fata, am inteles ca putea fi bieletele antiruliu.

Aveti idee ce bucsi mai pot schimba pe fata? Face ca naiba la denivelari si gropi.

Thx

Eu am pe spate. Pe fata am rezolvat. Am schimbat bucsele de la bascula si urmeaza bieletele. Poti sa apuci roata cu o mana la ora 9 si cu una la ora 3 si sa tragi de ea sa vei daca are joc. Daca are, e de la bucsele de la bascula (250-300 ambele). De la bielete vine un fel de clancanit si se aude de obicei la gropile mici.

 

mergi la autotest2000 si cu 60 ron verifici tot ce tine de articulati si suspensie, manual(clasic) si pe stand

Adica acolo in Autovit? Altii ce parere au de ei? Sunt de incredere? Mi-e sa nu ma puna sa schimb aiurea piese.

Link to comment
Share on other sites

fugi la brasov, prinzi si o gura de aer curat de munte plus inghesuiala mai putina

Nu recomand Autotest-ul din BV! Am testat mai de mult o masina la ei si sunt praf baietii.

Testul vizual la motor a constat in: ridicat capota, scos joja de ulei, inchis capota.

La testul de caroserie au omis sa-mi precizeze faptul ca vopseaua era cojita pe capota (am observat dupa ce am cumparat masina).

S-a luat curentul in mijlocul testului dyno (dyno care oricum nu cred ca functiona corect, intrucat mi-a scos cu 15CP mai putin decat ar fi trebuit. Am retestat-o in Buc in Vitan, unde totul a fost ok, a scos puterea declarata de fabricant. Explicatia celor din BV: e normal sa scoata cu 15cp mai putin)

Au depunctat masina pt ca li s-a parut lor ca niste bucsi pe spate sunt "prea moi". Am fost la reprezentanta si mi-au spus ca asa e normal, mi-au si aratat unele noi.

Mi-au gasit o roata pe spate cu o deviatie majora de la axa. Dupa ce am cumparat masina am mers cu ea fix in aceeasi stare sa-i fac geometria si totul era perfect (din nou, stand prost calibrat sau defect la Autotest)

 

De evitat! Nu sunt nici pe departe la fel de meticulosi si de seriosi ca baietii din Autotest Vitan.

Edited by EQUANT
Link to comment
Share on other sites

buna reluarea topicului

eu acum in iarna am reusit sa mai fac cate ceva

adica un set xenon de 6000 de 35 w

in interior si la numar am schimbat toate becurile ,acum sunt led-uri

iar zilele astea masiniuta va primi un set de jante m3 dream pe 17

apoi lucrarea cea mare ,adica tinichigerie si vopsitorie

Link to comment
Share on other sites

Hai ca mi-au mai venit in minte cateva si completez lista:

 

- Sa verific articulatiile, placutele si discurile de frana

- Sa schimb lichidul de frana

- Sa verific nivelul la ulei in cutie si in diferential

- Sa schimb piesa cu tepi (m-am plictisit sa tot scot siguranta de la ventilator peste noapte, ca sa nu-mi consume bateria pentru ca porneste ventilatia din cand in cand)

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

am muncit ceva si eu in perioada din trecutul apropiat:

 

-schimbat vas expansiune

-schimbat lichid racire

-schimbat termostat

 

urmeaza:

 

-bielete antiruliu

-filtru polen

-incarcare cu freon

-schimbat lichid de frana/ambreiaj

-schimbat uleiuri in cutie si diferential

-placute de frana

Link to comment
Share on other sites

DACA SUNT MAI TOT TIMPUL PLECAT SI MASINA STA MAI TOT TIMPUL PRIN GARAJ,CE ESTE RECOMANDAT SA AI FAC ASA,DE CONTROL IN APRILIE CAND VIN?

LICHID FRANA,CA TREBUIE,ARE 2 ANI.....

VERIFICARI FILTRE,ULEI,APA,ETC.

DAR SE MERITA SA FAC SI UN TESTER?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.