Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

curge motorina... u e34


trafficante

Recommended Posts

Sal am un bmw e34 525 tds 1994 touring l-am cumparat nu demult. Am o problema ii curge motorina si nu prea-i dau de capat. Azi a venit un vecin dealmeu si mi-a gasit un furtunas care cica zice el ar fi o improvizatie acolo. E furtunasul care asigura surplusul... cel care a avut masina l-a infundat cu un holshurub ca sa numai curga banuiesc....ideea e ca ala nu duce nicaieri <_< nu am gasi nicaieri unde ar putea fi bagat voi ce ziceti oare ce poate fi cu acel furtunas.

 

Am schima furtunasee de tur-retur la injectoare dar asta vine de undeva de la injectorul 5-6 si era bagat holshubul ideea e ca curge fiindca ala numai tine acolo bine si ma gandeam ca poate-l inlocuiesc si eu sa numai curga. alte locuri nu am mai vazut unde sa curga. Ce ziceti ce poate fi ??? Ce este acest furtunas care cica este surplusul este o buba mare.. sa-i pun si eu un dop? Unde merge ?? sau este acolo asa improvizat aiurea.

 

In alta ordine de idei masina porneste la cheie dar tot imi moare motorul cand se incalzeste nu tot timpul are el momentele lui. Am si o prolema la baterie ca nu incarca alternatorul bine bateria si ma gandeam ca si de la aia sa moara motorul fiindca nu ar alimenta sau nu ii da suficient curent. Ce poate fi ce ziceti? masina in rest e ok merge brici.

Link to comment
Share on other sites

furtunasul cu surub este improvizat in locul lui ar trebui sa ai un dop, este la ultimul injector.

 

 

deci este normal sa fie acolo sau nu?? ce rol are el cel mai exact... daca curge motorina deacolo din cauza asta moare motoru?

 

am avut si eu e 28 diesel si tot la fel imi curgea motorina la ultimul furtun dar nu sa oprit niciodata motorul l-am oprit eu ca mirosea foarte tare a motorina,chiar daca iti curge pe acolo motorina nu are voie sa se opreasca motorul.

Link to comment
Share on other sites

Banuiesc ca e vorba de furtunele alea mici de retur care leaga injectoarele intre ele. Daca imi aduc aminte doar primul injector are dop, in partea dreapta. Restul de injectoare sunt legate intre ele de acele furtunase scurte. Primul injector e cel dinspre parbriz, cel de pe partea volantei. Practic surplusul de motorina care ajunge in injectoare se intoarce in pompa de injectie. Banuiesc ca daca unul din acele retururi e infundat, poate afecta presiunea creata in injector si de asemenea comanda electro-hidraulica care comanda deschiderea duzei din capul injectorului. Ma gandesc ca intra mai multa motorina pe acel injector si masina merge cu amestec bogat si poate nici pulverizarea nu e facuta bine. Din pacate nu am o poza cu zona injectoarelor ca sa vezi cum trebuie sa fie legate intre ele cu acele furtunase de retur.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.