Jump to content

Vreau sa cobor masina


dumi

Recommended Posts

nu am fost atent la profil , nu ca nu le-as trimite dar ar fii un inconvenient si anume ca ar costa transportu` probabil cat ai lua unele noi de diferenta aia <_< ; cat despre roti depinde de tine , eu le-as da cu conditia sa fie ok sa nu fie stranbe sau fisurate dar doar pt aspect, categoric arata mai bine decat unele pe 17 desi cred ca 17 e suficient pt e46 , plus ca e un bun compromis aspect - confort Edited by 22WTF
Link to comment
Share on other sites

O intrebare rapida inainte sa merg sa ma intelnesc cu asta cu jantile: Am vb la telefon cu el acuma si mi-a spus ca motivul pt care vrea sa faca schimbul este ca acele jante sunt de pe un M3 si sunt prea mari pt E46-le 325-ul lui din 2001. Cele de pe spate ies in afara un pic si ar putea atinge aripa... Nu stiu cum sa procedez, este intr-adevar asa cu jantele de M3, ca nu s-ar potrivi pe masina mea? Astea de 18 ma refer.. Sau o fi doar un caz izolat, o avea ala masina coborata sau altfel de suspensii?
Link to comment
Share on other sites

daca pui doar arcuri joase pe amortizoarele tale normale, se vor duce amortizoarele in cateva luni, si va trebui sa iti iei si amortizoare mai scurte, special pentru suspensie sport.

asa ca mai bine iti iei de la inceput kit complet arcuri + amortizoare sport. si de preferat o marca mai cunoscuta, nu no-name-uri care sa se strice in 5000 km.

un kw,un bilstein, si nu te duce mai mult de 6-700 kitul. dar fixe. nu reglabile, ca alea, la firmele cunoscute t duc mult mai mult

Link to comment
Share on other sites

atentie la jantele originale pe 18" de M3. din cate stiu eu si am mai citit pe forumuri din America, sunt ceva probleme cu latimea celor pe spate, in sensul ca vor atinge chiar si cu suspensia sport <_< aia cu 325i si 330i se cam plangeau de asta. M3-ul are aripile mai evazate un pic.

 

in ceea ce priveste suspensia si eu stiu ca daca pui arcuri care coboara mai multicel, lasand amortizoarele stock, risti sa le distrugi deoarece nu vor mai lucra in cursa lor optima pentru care au fost gandite si mai risti la o denivelare mare sa-ti si atinga in capat. acum depinde si de cat de scurte sunt arcurile fata de stock evident.

 

daca e vorba doar de coborat masina, atunci cred ca ar fi ok un arc cu 1.5-2cm mai scurt. insa chiar nu vad care e rostul s-o cobori, fara sa-i pui si un amortizor sport, mai rigid...care iti ofera stabilitate mai mare.

 

un kit bilstein B8 de exemplu la noi ajunge in jur de 800-1000 euro. atentie kit-ul bilstein B6 nu coboara garda masinii la sol.

 

ps: BBS-urile alea arata demential...insa cred ca sunt o caruta de bani :)

Link to comment
Share on other sites

@mikken daca postai mai devreme un pic ma scuteai de un drum.. dar nu-i bai a fost aproape.

Treaba cu jantele sta in felul urmator: cele 2 de pe spate sunt mai late ca cele de pe fata dar nu asta ar fi singura problema, treaba e ca nici nu a fost nevoie sa le pun pe masina. A fost nevoie decat sa le pun langa masina langa roti ca sa raman uimit ca veneau pana sus la aripa, lasand un spatiu de maxim 5mm <_< Acuma nu stiu cum e M3-ul dar probabil ca e mai ridicata de spate sau aripile alea iesite o fac astfel incat sa poata avea asemenea jante pe ea. Cauciucurile in sine de la jantele respective mi s-au parut slikuri fata de ceea ce am eu acum, iar cu tot cu jante am ramas cu impresia ca erau de 19" nu de 18" cum erau de fapt.

Ma oftic la culme ca nu se potrivesc (ca marime pe masina), dar daca le-as fi pus, nafara ca ar fi iesit in afara, cu siguranta ar fi atins aripa cele pe spate. Alea 2 de pe fata erau ok, nu erau asa de late, dar sigur ca inaltime nu ar fi mers. In rest aratau jale si daca as fi fost in tara cu siguranta cred ca as fi facut schimbul. Cine nu ar fi facut? Sa dai jante de 17 de bmw obisnuite pe unele de M3 de 18, si pe deasupra schimb pe schimb, fara nici o diferenta de bani la mijloc :)

 

Eu sper acum ca nu toate jantele de 18 sa fie ca alea, in halul ala de mari :|

Link to comment
Share on other sites

Ar mai fii o alternativa , sa evazezi aripile <_< Cat despre arcurile sport si amortizoarele normale , mihai20 citeste atent ce am scris eu mai sus.

 

mikken poti face asta pt aspect nu musai pt performante

Edited by 22WTF
Link to comment
Share on other sites

imi pare rau @dumi, dar poate e mai bine ca te-ai convins singur, ca apoi poate ramaneai cu gandul la ele :) ce am vazut ca se practica prin america e sa foloseasca jantele fata de M3 si pe spate, dar e bataie mare de cap...sa cumperi 2 seturi, bla bla.

 

daca tot zici ca ai cauciucuri bune, parerea mea e sa iti cumperi kit-ul de suspensie si sa lasi momentan jantele astea. vezi cat coboara masina si cum se comporta si ulterior poti oricand sa-ti iei jante pe 18" daca vrei neaparat <_<

 

@22WTF: stiu ca se poate face doar pentru aspect, insa mi se pare pacat sa te limitezi la atat si sa nu pui si niste amortizoare sport...schimba complet comportamentul masinii. la noi mai zic, faci un compromis pentru confort, la drumurile proaste care le avem in special prin orase, dar acolo la el poate e alta situatia. in plus, sunt convins ca si amortizoarele care le are acum pe masina nu mai au viata prea lunga, probabil au ceva km, deci unele noi ar fi bine venite :bashwall:

 

cat despre evazatul aripilor...intram deja la capitolul "chop shop" si pe mine personal nu ma atrage. oricum evazarea aripilor pe spate arata bine pe coupe, pe sedan ar da ca nuca'n perete :blink:

 

@dumi: daca in poza de mai sus e masina ta, atunci sunt 99% sigur ca jantele alea sunt pe 16" nu pe 17" :unsure: talonul la cauciuc este prea inalt pentru 17"

Edited by mikken
Link to comment
Share on other sites

@mikken - sa stii ca m-am gandit si eu la posibilitatea asta ca ale mele sa fie de 16" pt ca pana mea, mi s-a parut colosala diferenta fata de alea de m3 de 18". Nu avea cum sa fie 1" asa de mult intre ele... Intr-adevar am cauciucuri aproape noi de vara pe masina dar ma deranjeaza ca sunt prea "baloane" Oricum am primit un pret bun pt ele de la cel cu alea de m3 (a zis ca e interesat sa imi dea 300 de euro pe ele cu tot cu cauciucuri) si daca e la dau pe astea si iau un set de 18" mai normale dar cu slik-uri. Mie mi-e teama ca nu cumva toate jantele de 18" sa aibe acelasi diametru ca alea de la M3-ul ala, ca atunci risc sa atinga sus de aripa.

Ma gandesc ca, cu niste jante mai mari, arata mai bine si poate nu va mai trebui sa o cobor. Sa vedem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.