Jump to content

BMW E 36 coupe 325i sau 328i ?


EugenD

Recommended Posts

Anul trecut mi-am luat un E 38 318 is. Sint multumit de masina insa dce curind am condus un 320i si ,i-a placut f. mult cum suna motorul cu 6 cilindri. Ca si performanta nu m-a impresionat insa sunetul da. Data fiind diferenta de consum dintre cele doua masini consider ca am facu o afacere buna alegind 318 is. Problema e ca acum vreau mai mult si variantele ar fi 325i si 328i. Rog pe cei in cunostinta de cauza sa argumenteze in favoarea uneia din cele doua variante .

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Cu ochii inchisi as alege 328i.

Trage mai bine, mult mai de jos, decat 325i, consumul nu e mare, cel putin nu mi se pare mai mare ca la 320i afara. cu 320i faceam timisoara-bucuresti si retur cu 105-110 litrii.

Cu 328i am reusit drumul acesta si cu 90-100L....

 

In oras mananca mai mult, dar nu cu mult fata de 320i... fiindca nu-l turez, ca trage cam din orice turatie...

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

are dreptate BAVARIA! am fost la nickracing sa vb de un turbo si mi-au zis ca 2.8 este mult mai prost in comparatie cu 2.5.

 

p.s. pe vremea aia aveam un 328i

 

recomandarea a fost sa imi schimb motorul 2.8 cu un 2.5 si apoi sa imi pun turbo.

 

eu zzic 2.5i, am e36 325i coupe si sunt f multumit de el.

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei un 328 E36 am eu un amic care stiu ca vroia sa il vanda si era putin tunat la motor avea undeva pe la 210-220 de cai. Dar e sedan si vroia undeva pe la 9000 pe el.

 

 

9000 euro cu bani astia imi iau ///M .

nu l-am obligat sa cumpere i-am zis cat vroia omul, poate iti iei ///M dar il poti intretine?

Link to comment
Share on other sites

Inclin sa cred ca un 325 ar fi totusi mai potrivit. La modul ideal unul cu motorul neatins(tuning ) si cu citi mai putini km.Trebe sa fie neaparat coupe si sa fie bine inchegat.De preferinta adus recent din Germania...

Poate gasesc pe cineva interesat de ubn scimb cu is-ul meu...

 

 

Ceva de genul asta.http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=113791839&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=13&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1992-01-01&maxFirstRegistrationDate=1996-12-31&transmission=MANUAL_GEAR&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&maxMileage=200000&customerIdsAsString=&categories=SportsCar&lang=en&pageNumber=1

Edited by EugenD
Link to comment
Share on other sites

1 la mana, 328 e mai nou, s-au facut numai din 95 pana in 98.

 

325i e si din 1991, manca mai mult si degeaba.

Defapt 328i s-a facut din '94 pana in '98.

Iti pun o intrebare....pt 30 Nm si 1 cal in plus merita sa dai cat nu face?Cam asta e diferenta dintre motoarele astea 2.

325i-ul e mai fiabil mai usor de intretinut si a avut mai mult succes la public decat 328i.

Un 325i Iti ofera absolut aceleasi senzatii ca un 328i.

Recunosc ca doar 325i maxim am condus, dar mare diferenta intre ele nu poate fi, acelasi sunet de 6 cilindrii,aceleasi forte G care te tin in scaun.Probabil trebuie sa fi pilot de raliu sa sesizezi diferentele infime dintre aceste 2 motoare.

Succes la cautat si la cumparat! <_<

Link to comment
Share on other sites

Da nu vorbi te rog daca nu stii, daca nu ai condus, mai usor de intretinut? de ce? mai fiabil? de ce? ca e m50 si asta e m52 si la m52 era acu un car de ani probleme cu nikasilu? sau care alte dume, eu am avut m52 320i nu a picat nimic de pe motorul ala, si cipuit si chinuit in ture...

De unde scoateti astea daca nu aveti habar macar.

 

 

Exista o diferenta destul de semnificativa dupa parerea mea intre 325i si 328i... la putere, la faptul ca 328i trage MULT mai de jos, ceea ce e foarte foarte important,

pt consum, pt orice.

 

35nm e diferenta intre motoare si pentru mine cuplu ala face diferenta, la cox la ce vrei tu, la consum ca nu trebuie sa duci masina in 4000rpm sa ai cele mai tari senzatii, ca trage demential de la 2000 de ture, si trage bine si de la 1500, nu laud 328i in ciuda lui 325i, dar aici nu avem ce discuta despre statistici sau date tehnice de la producator.

 

325i fara vanos? pai motoarele alea manca in draci, sunt vechi ca istoria..

In fine, chestia e ca desi am 328i pe touring mânc pe pita orice 325i aspirat.

De cand am acest motor inteleg bucuria celor care au diesel, cuplul acela, cum trage masina de nebuna de la 1800-2000rpm,te baga in scaun, lucru care nu-l ai cu 325i in veci de la turatiile alea.

Eu in oras nu schimb niciodata peste 2500 la o exploatare normala a masinii, si am cuplu, si putere si in intervalul acela, mai mult decat suficient.

 

Am mers si cu 325i si cu 328i, o diferenta este, o simti doar cand mergi cu ambele.

Cel mai important la un benzinar e cand distribuie puterea si cuplul cel mai puternic, cu cat mai jos o face, cu atat mai bun e motorul respectiv, in opinia mea cel putin.

325i 192cp la 5900rpm 245nm la 4700rpm

328i 193cp la 5300rpm 280nm la 3950rpm

Link to comment
Share on other sites

corect..subscriu intocmai la ce a spus roco123. Oricand as face schimb cu un 328i. Este foarte important la ce turatii obtii performantele asteptate la masina. Turatii mai mici, uzura mai mica si implicit viata mai lunga a motorului. <_<
Link to comment
Share on other sites

vad ca toti discutati problema cailor in plus si a cuplului dar oare numai asta conteaza? probleme de fiabilitate, consum,costuri de intretinere, astea nu conteaza? sau poate pe voi va dau banii afara din casa dar totusi sunt oameni care vor o masina buna desi venitul lor nu e foarte ridicat... iar totul nu se rezuma la cine pleaca primul de la semafor

inafara de Bavaria si Emiliannec toti v-ati rezumat la calul in plus <_<

Edited by Asgaard
Link to comment
Share on other sites

Pai stai un pic, adica tu imi spui ca un motor (m50b25 in cazul asta) din 1991 e mai fiabil ca un m52b28 din 1996?

 

Cu ce? ca are 5 ani vechime mai mare...

 

Tot o luati cu nikasilu'..... teoria chibritului.

Câti dintre voi ati avut asemenea probleme?

 

Ridicati mâna care....

 

 

In rest ce? m52 toti zic din auzite ca sunt slabe motoare, eu am tras de un m52b20 de l-a luat dracu, si chipuit si nu a vazut turatii mici motoru ala.

NU A PICAT NIMIC, in 80 de mii de KM.

Dar motorul ala a vazut bujii NGK, a vazut 10w-60 castrol edge, consumabile schimbate la TIMP, daca te astepti sa fie fiabil un motor si sa bagi un gunoi de ulei, cele mai ieftine bujii si filtre, ghici ce va iesi...

 

Compresia testata si inainte la cumparare si dupa vreo 60.000 km. LA FEL.

 

Altceva, alte dovezi mai vreti?

 

Daca luati un motor vaisamar, uzat peste masura, e normal ca e prost, orice model ar fi el.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.